Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Adio masini inmatriculate in alte tari (ex: Bulgaria)
Last Updated: Oct 29 2017 23:56, Started by
Courage
, Apr 24 2012 11:43
·
0
#91
Posted 02 May 2012 - 20:36
Pan'la urma ti-ai luat? Ca de cand ne tot aburesti...
Exista asa ceva? |
#92
Posted 03 May 2012 - 13:31
Comparati benzina cu benzina si dieselul cu dieselul,pt voi doar CO2 conteaza ?
Uite o comparatie aici: http://www.ecotravel...uk/fuels_5.html http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_5 Dieselul euro 3 nu va fi niciodata mai putin poluant decat un benzinar euro 5. |
#93
Posted 03 May 2012 - 13:45
pai in ultima postare ti-am comparat benzina cu benzina, sau nu vrei sa o vezi
|
#94
Posted 03 May 2012 - 15:27
Pentru stat doar CO2 conteaza pentru ca doar el se taxeaza.
|
#95
Posted 03 May 2012 - 16:49
ionut_ionut, on 2nd May 2012, 14:17, said: Hai mai,e penibil,imi iau V8 si cand colo nu stiu cum sa mai scot camasa,e tipic romanesc. SUnt curios cati dintre ""bulgari" isi permit cu adevarat acele masini,toti dau vina pe taxe dar ei nu au cumparat in viata lor un set de anvelope nou In rest, stai linistit ca am mai spus ca masina nu e f scump de intretinut. Piesele (si vorbesc de originale Mopar, nu de facaturi) sunt in unele cazuri la jumatate fata de masini comune, de care e plin pe strada. Un set de anvelope e ~2000 ron, intr-adevar, dar nu le schimbi in fiecare an. Dar ca sa revenim oarecum on topic, imi poti explica in ce fel te afecteaza pe tine cat sunt taxele la masina altuia? Sau daca e sa vorbim la modul general, nu e o ipocrizie sa vorbim de a nu umple tara de harburi din afara in timp ce la noi zburda in continuare cateva milioane de Dacii vechi (de dinainte de Logan)? |
#96
Posted 03 May 2012 - 17:23
Vreau sa spun ca mai exista metode de a mai circula cu masini cu numere de Bulgaria. Solutia este simpla : ne facem rezidenta de Bulgaria . E adevarat ca mai dai ceva banuti dar nu multi.
|
#97
Posted 03 May 2012 - 21:20
longbou, on 2nd May 2012, 18:45, said: uite masina veche care polueaza mult mai putin decat loganul nou uite alta mai veche care nu polueaza cat loganul nou Masinile alea polueaza mult mai mult ca un Logan nou. Cred ca ar trebui crescuta taxa de poluare din aceasta cauza. |
#98
Posted 03 May 2012 - 21:26
Oare?
157g/km la Merc vs 187g/km la Logan? Sau stii tu altceva, din "surse independente"? |
#99
Posted 03 May 2012 - 21:40
#100
Posted 03 May 2012 - 21:44
Nu ca ar conta prea tare, da' se poate si un link?
Danke! |
|
#102
Posted 03 May 2012 - 22:51
Incep sa vad ca manelismele apar si pe aria asta.
Unii incep sa ii acuze pe cei care sunt nemultumiti de impozitele pe motoare mari si afirma ca acesti oameni nu isi permit masinile daca nu vor sa plateasca sumele aberante la impozit. Faptul ca avem impozite mai mari decat Germania sau Spania inseamna ca suntem prosti si acceptam orice. Interesant este ca apar si unii care sa ne invete ca asa este normal, ca un impozit aberant este bun, ca arata "valoarea" celui care si-l permite. Anii trecuti oamenii se laudau cu marimea ratei la banca, ala care dadea 3000mii pe luna era cel mai bun, acum s-a trecut la impozit. Manelisme multe... |
#103
Posted 03 May 2012 - 23:19
Asta iarna pe la inceputul lui ianuarie amutisera. Dupa ce au amanat astia legea aia pana la anu' (zice-se) au prins iar glas. Eu cred ca dupa alegeri le pun astia si lor pielea in bat, sa vezi ras atunci.
L.E.: Culmea e ca la legea aia s-a renuntat din cauza protestelor facute tot de nemultumiti (multi din ei au strigat si jos taxa auto). Au dat-o jos dar doar pe jumatate. Edited by dan84, 03 May 2012 - 23:27. |
#104
Posted 04 May 2012 - 12:50
_bcristian_, on 3rd May 2012, 17:49, said: Dar ca sa revenim oarecum on topic, imi poti explica in ce fel te afecteaza pe tine cat sunt taxele la masina altuia? Sau daca e sa vorbim la modul general, nu e o ipocrizie sa vorbim de a nu umple tara de harburi din afara in timp ce la noi zburda in continuare cateva milioane de Dacii vechi (de dinainte de Logan)? Mai are cineva V8 in afara de el si e naspa. Apropo, si tu faci aceeasi gresala, ce te doare pe tine de Daciile vechi? cipaul, on 3rd May 2012, 22:40, said: Logan 108! Aia pe bioetanol? |
#105
Posted 04 May 2012 - 15:51
longbou, on 3rd May 2012, 14:45, said: pai in ultima postare ti-am comparat benzina cu benzina, sau nu vrei sa o vezi De ce nu compari Sandero cu A,nu vrei sa iei in calcul ca una este E4 si alta E5,amsinile mai scot pe teava si altceva decat CO2 (ac nu conteaza). _bcristian_, on 3rd May 2012, 17:49, said: Hai sa incerc sa mai explic o data. Nu e vorba de a-mi permite impozitul ala sau nu, ci de faptul ca nu vreau sa platesc niste bani degeaba (sa fac si fontul mai mare ca sa se vada clar?). In rest, stai linistit ca am mai spus ca masina nu e f scump de intretinut. Piesele (si vorbesc de originale Mopar, nu de facaturi) sunt in unele cazuri la jumatate fata de masini comune, de care e plin pe strada. Un set de anvelope e ~2000 ron, intr-adevar, dar nu le schimbi in fiecare an. Dar ca sa revenim oarecum on topic, imi poti explica in ce fel te afecteaza pe tine cat sunt taxele la masina altuia? Sau daca e sa vorbim la modul general, nu e o ipocrizie sa vorbim de a nu umple tara de harburi din afara in timp ce la noi zburda in continuare cateva milioane de Dacii vechi (de dinainte de Logan)? Colegule,fara pic de suparare,sincer nu stiu ce set de anveope iti iei tu cu 2000ron pt suv-ul tau V8 (si pt Duster,un set mai de doamane ajuta costa mai mult).E penibil sa te plangi de impozit cand iti iei V8.Am un kkt de L6,diesel,suv,sincer impozitul de 2160ron este un fleac pe langa intretinerea masinii,cu toate ca am garantie si revizii moca (din experienta iti spun ca acest L6 se intretine cu bani mai putini decat un V8 benzina) Sa nu ma inteleaga lumea gresit,daca taxele sunt mari sa-si treaca toti masinile la bg (chiar si cei cu E5).,nu ma deranjaza ! pb o reprezinta masinile,99% sunt cazane de pe care curg tablele,cu articulatia si directia varza,anvelope din care ies sarmele insa aproape nelipsit cu geamuri negre.In general posesorii nu numai ca nu isi permit taxa de poluare din ro,acestia nu isi permit nici macar intretinerea masinii. Degeaba avem V6,8,12 daca viata noastra nu este la fel de rafinata ca sunetul unui motor in V cu multi cilindri,degeaba avem masini premium daca viata nu este la fel de premium precum masina ! |
|
#106
Posted 04 May 2012 - 16:03
ionut_ionut, on 4th May 2012, 16:51, said: amsinile mai scot pe teava si altceva decat CO2 (ac nu conteaza). Un Peugeot 406 2003 2.0 benzina cu 177g/km Co2 are taxa 1.000 euro. Un Peugeot 406 2003 2.0 motorina cu 147g/km Co2 are taxa 991 euro. Noi am inteles ca tu esti genul sa moara toate caprele vecinilor, nu conteaza cum, dar sa moara, vrei acum sa ne mai slabesti cu frustrarile tale? |
#107
Posted 04 May 2012 - 16:13
ionut_ionut, on 4th May 2012, 16:51, said: Colegule,fara pic de suparare,sincer nu stiu ce set de anveope iti iei tu cu 2000ron pt suv-ul tau V8 (si pt Duster,un set mai de doamane ajuta costa mai mult).E penibil sa te plangi de impozit cand iti iei V8.Am un kkt de L6,diesel,suv,sincer impozitul de 2160ron este un fleac pe langa intretinerea masinii,cu toate ca am garantie si revizii moca (din experienta iti spun ca acest L6 se intretine cu bani mai putini decat un V8 benzina) Pai de exemplu.....Toyo? Eu am luat pentru "tractor" un set de Open Country W/T cu 500 lei bucata. Noi, nu SH. Acum, nu toata lumea sufera de jante de 18", 19" & shit - personal mi se par inutile in .RO. Masinile care mai pastreaza cate ceva din caracterul utilitar al unei masini de teren (nu SUV de mall), nu stranuta daca merg pe jante de 15" sau 16". Si, btw, iti spun din experienta proprietarului, un V8 vechi, simplu - (carburator, distribuitor mecanic), e infinit mai usor si ieftin de intretinut decat un motor modern plin de electronica O zi faina! Edited by calinkgb, 04 May 2012 - 16:15. |
#108
Posted 04 May 2012 - 16:22
ionut_ionut, on 4th May 2012, 16:51, said: 1. nu stiu ce set de anveope iti iei tu cu 2000ron pt suv-ul tau V8 2. E penibil sa te plangi de impozit cand iti iei V8. 3. Am un kkt de L6,diesel,suv,sincer impozitul de 2160ron este un fleac pe langa intretinerea masinii, 4. cu toate ca am garantie si revizii moca (din experienta iti spun ca acest L6 se intretine cu bani mai putini decat un V8 benzina) 1. Nokian. Jantele sunt de 15, talonul e mare. Mai tine cont ca masina e tip "tractor", viteza maxima constructiva e 160 kmph, iar eu am ajuns nici la 140 cu ea. 2. Eu consider ca e penibil sa platesti ceva degeaba, cand e relativ ieftin de ocolit. De asemenea, tu mergi pe idea ca ar exista cumva o corelatie intre cilindree si lux, dar masina aia e totusi o utilitara. Altfel, o Wola ar face de ras un Rols. 3. Inteleg (si din mesajele anterioare) ca ai masina relativ noua, la care platesti ca atare (casco, intretinere la reprezentanta, etc). 4. Uita-te insa daca vrei sa compari la cat costa piesele pt masinile americane (ebay, site-uri din USA). Nu sunt orb, vad si eu tot felul de harburi pe strada. Dar din pacate asta e nivelul economic al tarii - doar nu crezi ca cineva nu si-ar lua o masina mai buna (sau macar mai putin harb) daca si-ar permite. Sau ca sa reformulez, gandeste-te ca fara taxele idiote de la noi, oamenii ar fi bagat macar o parte din banii aia intr-o masina mai buna. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users