Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Adio masini inmatriculate in alte tari (ex: Bulgaria)
Last Updated: Oct 29 2017 23:56, Started by
Courage
, Apr 24 2012 11:43
·
0
#1
Posted 24 April 2012 - 11:43
Cf conferintei de presa de la TV:
- o masina inmatriculata in alta tara va putea sa mearga doar 90 de zile/an in Romania. - cine e prins ca merge pe strada cu masina peste 3 luni de la data intrarii in posesi (contract vanzare-cumparate, procura etc) va primi o amenda bunicica + se va confisca talonul si nr de inmatriculare. Sa o vedeam si pe asta, sa vedeti scandaluri Masinile inmatriculate in alte tari nu au ITP/asigurare etc. Din cele ~ 45 000 de amsini inmatriculate in alte tari, care circula in Romania, cca 19 000 sunt inmatriculate in Bulgaria. Quote Autovehiculele înmatriculate în alte state, precum Bulgaria, Italia și Spania, vor putea circula pe teritoriul României doar pentru 90 zile într-un an, termen calculat începând de la emiterea actului de vânzare-cumpărare a mașinii, conform unei decizii adoptate în ședința de marți a Guvernului. Proprietarii de mașini care vor depăși acest termen vor fi sancționați cu amenzi și reținerea plăcuței de înmatriculare. Decizia a fost luată pentru a evita cazurile în care, prin înmatricularea mașinilor în alte state, este evitată plata în România a taxei de înmatriculare. Potrivit conucerii Poliției Române, în România circulă în prezent aproximativ 19.800 mașini înmatriculate în Bulgaria, dintr-un total de peste 45.000 autovehicule înregistrate în alte state, incluzând Italia, Spania, Marea Britanie. |
#2
Posted 24 April 2012 - 11:45
Am auzit printre cuvinte ca a mai zis ceva si de permisele auto. Ceva de 5 ani...
Edited by December, 24 April 2012 - 11:46. |
#3
Posted 24 April 2012 - 11:47
Si de unde stiu ei ca masina ta circula de 3 luni? sau ... Daca iesi cu ea si intri din nou in tara
Edited by reventon, 24 April 2012 - 11:48. |
#4
Posted 24 April 2012 - 11:48
Si daca esti rezident in alta tara si vii cu masina in romania in vizita, tu avand masina cumparata acum 5 ani, ce se intampla?
reventon, on 24th April 2012, 12:47, said: Si de unde stiu ei ca masina ta circula de 3 luni? sau ... Daca iesi cu ea si intri din nou in tara Edited by Arkouda, 24 April 2012 - 11:50. |
#5
Posted 24 April 2012 - 11:51
In bulgaria deja se imatriculeaza masina pe numele romanilor. Nu stiu exact procedura dar nu mai este nevoie de procura, masina fiind inmatriculat pe numele tau.
|
#6
Posted 24 April 2012 - 11:52
Conferinta asta de presa ce e ? In urma promulgarii unei legi, ordonanta, , propunere de lege sau ??
|
#7
Posted 24 April 2012 - 11:57
Si daca vin cu o masina din alta tara in vacanta sa stau 3-4 luni ce se intampla ?
|
#8
Posted 24 April 2012 - 12:05
Catalinna, on 24th April 2012, 12:57, said: Si daca vin cu o masina din alta tara in vacanta sa stau 3-4 luni ce se intampla ? Esti cetatean roman? Se aplica cetatenilor romani. Stiu ca intr-o tara nordica (parca Danemarca) au tot asa niste prevederi, ca sa nu poti aduce masini din alte tari si sa eviti taxele malefice...; acolo sunt vizati expatii... |
#9
Posted 24 April 2012 - 12:06
Iar ati inceput cu vrajeala asta? O sa se inmatriculeze masini in Bg sau alte tari UE la greu.
Mai ales ca solutia e complet idioata. Daca multi nu au ITP sau asigurari interzicem de tot. Pai sanctionati-i ma nene doar pe aia care nu sunt in regula conform legii. Pe principiul "sunt unii care baga degetele in priza si mor" Solutia? Interzicem curentul electric. |
#10
Posted 24 April 2012 - 12:08
Sa vezi acum ce de masini sh cu nr de bulgaria , vor fi la remat sau vindute ca piese de schimb !!
Multe nu aveau macar o asigurare valabila , darmite itp . |
|
#13
Posted 24 April 2012 - 12:28
Pai noi vrem sa se intample. Ne linistim daca se intampla.
|
#14
Posted 24 April 2012 - 12:30
soaie, on 24th April 2012, 13:16, said: Stati linistiti ca nu se va intampla nimic . Logic ca nu, bulgarii au venit cu solutia la problema asta inca de acum 1 an! In bulgaria nu se mai accepta inmatricularea pe persoana fizica ci numai pe persoana juridica, deci prinde orbul, scoate-i ochii. Quote "Nu este o restrângere a drepturilor. Orice cetățean român are dreptul să își înmatriculeze mașina pe numele său, acolo unde are reședința", a explicat Diniță Contractul de V-C nu e obligatoriu de purtat dupa tine. De unde stie Dinita cand am intrat eu in Ro? Zic ca am intrat acum 3 zile. La granita treci doar cu buletinul deci inca o teapa pentru dinita. Oricum au mai "interzis" ei pana acum de nu stiu cate ori nr. straine dar nu au interzis nimic ca se circula si acum cu nr de Bg. Acum nu fac decat sa se faca de ras inca o data cu o interzicere care nu interzice nimic. Edited by dan84, 24 April 2012 - 12:31. |
#15
Posted 24 April 2012 - 12:35
http://europa.eu/rap...;guiLanguage=fr
uite ca face (sau macar incearca) si UE ceva bun ce se propune: cetătenii care îsi petrec o parte din an într-o resedintă de vacantă dintr-o altă tară din UE nu vor mai fi nevoiti să-si reînmatriculeze automobilul în această tară; cetătenii care se mută definitiv într-o altă tară a UE vor avea la dispozitie 6 luni să-si reînmatriculeze automobilul în această tară; cetătenii care cumpără sau vând un automobil de ocazie în altă tară a UE nu se vor mai confrunta cu controale tehnice suplimentare si cu probleme administrative; cetătenii care lucrează într-o altă tară a UE si folosesc un automobil înmatriculat de angajator în tara respectivă nu vor mai trebui să-l înmatriculeze în tara lor de origine; societătile de închirieri auto vor putea transfera autoturisme într-o altă tară a UE în perioada concediilor fără a le reînmatricula (de exemplu, închiriind aceleasi autoturisme pe litoral în timpul verii si în Alpi în timpul iernii). Acest lucru ar trebui să reducă preturile de închiriere a automobilelor; acelati principiu se aplică în cazul întreprinderilor: autovehiculele, autobuzele, camionetele si camioanele ar trebui înregistrate în statul UE în care se află sediul întreprinderii, iar celelalte tări ale UE trebui să accepte acest lucru; autoritătile de înmatriculare vor coopera tot mai mult între ele, facilitând astfel identificarea si urmărirea autovehiculelor furate. Va deveni astfel imposibilă înmatricularea unui automobil furat într-o altă tară din UE; multe controale vor fi eliminate cu totul, autoritătile primind informatiile tehnice necesare cu privire la autovehicul direct de la colegi lor din tara în care acesta este deja înmatriculat. Edited by Courage, 24 April 2012 - 12:42. |
|
#16
Posted 24 April 2012 - 12:39
Necunoasterea legii nu ne scoate de sub incidenta ei... sa vedem metodologia de aplicare a acestei legi nu va mai umflati asa in pene ... se vor gasi cai ... sa trecem pe langa.
|
#17
Posted 24 April 2012 - 12:39
Courage, on 24th April 2012, 13:05, said: Esti cetatean roman? Se aplica cetatenilor romani. Stiu ca intr-o tara nordica (parca Danemarca) au tot asa niste prevederi, ca sa nu poti aduce masini din alte tari si sa eviti taxele malefice...; acolo sunt vizati expatii... Dogudereateli |
#18
Posted 24 April 2012 - 12:45
Quote Românii care au mașini cu numere de Bulgaria, radiate în țara vecină, vor fi tolerați să circule doar 90 de zile pe an, după care vor fi obligați să intre în legalitate și să achite taxele. Propunerea Polițiie Rutiere a fost acceptată de Guvern, astăzi. Mașinile cu numere de Bulgaria pentru care nu se plătesc taxe în România, dar nici în țara vecină, vor intrea în legalitate în urma unei propuneri a polițiștilor de la Rutieră. Șeful Direcției Rutiere din Poliția Română, comisarul șef Lucian Diniță, a declarat că aceste mașini înmatriculate în țara vecină ar putea circula în țară doar 90 de zile pe an. După votul Guvernului, șoferii mașinilor denumite de polițiști "fantomă", care nu figurează nici în calculatoarele polițiștilor Bulgari, dar nici ale celor din România, vor fi nevoiți să intre în legalitate. Cum ajung în ilegalitate "Am căutat soluții pentru mașinile pentru care nu se plătesc taxe nici la noi, nici în Bulgaria. Mai exact, pentru acelea care au fost luate din Bulgaria în urma unui act încheiat la notariat, dar nu de vânzare-cumpărare, ci de împrumut, cu ajutorul căruia poate folosi mașina", a precizat, în urmă cu câteva luni, pentru EVZ, comisarul-șef Diniță. El a mai explicat că problema apare după ce proprietarul merge la autoritățile din țara vecină și face o cerere de radiere a acesteia, pentru a fi scutit de taxe. Dar nici șoferul din România care folosește mașina în continuare nu le mai achită. Pentru aceștia s-a propus ca termenul limită în care să folosească mașina în România să fie de 90 de zile, după care se confiscă certificatul și plăcuța de înmatriculareși să se trimite în țara vecină. Interesul autorităților din Bulgaria pentru aceste mașini a fost adus la cunoștința celor din România încă de anul trecut. Atunci se căutau 6.000 de astfel de autoturisme pentru care nu sau mai încasat taxele aferente. Tot de atunci s-au organizat numeroase acțiuni în comun, în acest scop, mai ales pentru a-i familiariza pe agenții de circulație români cu cititul actelor de înmatriculare ale mașinilor cu numere bulgărești. Dar și polițiștii de la noi manifestă același interes pentru a lămuri această situație, în special pentru cazurile în care șoferii acestor mașini ar putea fi implicați în accidente de circulație. Peste 18.000 de mașini din Bulgaria În evidențele Poliției Rutiere de la noi, în România ar exista 18.735 de mașini cu numere de Bulgaria. Iar contabilizarea acestora s-a făcut în urma acelorași acțiuni organizate de polițiștii români și bulgari, desfășurate săptămânal, începând cu luna iulie a acestui an. Polițiștii spun că mașinile radiate în țara vecină și care nu sunt înregistrate la noi nu au o poliță de asigurare valabilă și reprezintă un pericol pentru cetățenii țării noastre prin faptul că proprietarul nu figurează în baza de date a poliției. Astfel, acesta poate comite infracțiuni fără grija unor consecințe legale în cazul în care nu este prins pe loc. Capital |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users