Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...
 

Adio masini inmatriculate in alte tari (ex: Bulgaria)

- - - - -
  • Please log in to reply
138 replies to this topic

#127
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View Postcalinkgb, on 6th May 2012, 14:53, said:

Hmmmm.......parca nu l-am vazut pe om sa se planga de cat consuma masina....
Doar de taxa zicea. ;)

Tie ti se pare normal sa coste combustibilul pe luna,pana si pe gaz 15-1600ron ? cu banii ac faci rata la masina noua,lejer.
Oricum ajungem fix de unde am plecat,eu consider ca trebuie sa iti alegi masina in functie de necesitati si posibilitati,mofturi doar cand iti permiti,alternative exista.

View Postlongbou, on 7th May 2012, 01:24, said:

ti-am aratat ca exista masini straine care scot co2 mai putin decat o masina autohtona noua!
ca sa inmatriculez una  in Romania trebuie sa platesc taxa, ti-am tot explicat dar tu nu prea poti sa intelegi.
sau nu intelegi ce nu iti convine.
mai bine ma abtin sa iti mai raspund pe topicul asta. avem conceptii diferite despre masini.
discutam in alte topicuri despre altceva (femei, fotbal, vremea de afara, etc.)

megane2 cabrio 2003 1.5dci 105cp emite 133g Co2,euro 3
megane3 cabrio 2010 1.5dci 110cp emite 133g Co2,euro 5+dpf

Pt a doua taxa este mai mica, logic nu,una este euro 5+dpf,alta euro 3,chiar daca emit Co2 la fel,una poleaza mai mult si alta mai putin.

#128
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008

View Postionut_ionut, on 7th May 2012, 15:29, said:

Tie ti se pare normal sa coste combustibilul pe luna,pana si pe gaz 15-1600ron ? cu banii ac faci rata la masina noua,lejer.
Oricum ajungem fix de unde am plecat,eu consider ca trebuie sa iti alegi masina in functie de necesitati si posibilitati,mofturi doar cand iti permiti,alternative exista.

Asta daca iti doresti masina noua, sau "sa faci rata"......
Unii nu vor sa fie sclavii unei banci sau al unei firme de leasing. :)
In fine, fiecare le stie pe ale lui, nu se va ajunge in veci la un numitor comun, oamenii sunt diferiti. :)

#129
_bcristian_

_bcristian_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,569
  • Înscris: 31.12.2006
De fapt, vezi care e diferenta intre 1500-1600 si cat e echivalentul la o masina din lista pe care ai dat-o chiar tu. La un consum de 8% (care din experienta mea e cam optimist, Volvo V40 pe care l-am avut inainte lua cam 11, motor de 1.8), inseamna cam 1000 ron/luna. De cei 500-600 diferenta nu stiu ce rata platesti, chiar si la cel mai ieftin Logan e mai mult. Daca mai scazi si piesele (mult) mai scumpe, cred ca ramane o diferenta reala doar de ~300 ron.
Rate nu vreau sa fac din principiu, oricum.
Dar totusi, ce treaba are asta cu taxele? Ca de cateva pagini zici ca suntem pe sectiunea "ce masina sa-mi cumpar".

#130
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View Postcalinkgb, on 7th May 2012, 15:52, said:

In fine, fiecare le stie pe ale lui, nu se va ajunge in veci la un numitor comun, oamenii sunt diferiti. :)

:rolleyes:

View Post_bcristian_, on 7th May 2012, 16:36, said:

De fapt, vezi care e diferenta intre 1500-1600 si cat e echivalentul la o masina din lista pe care ai dat-o chiar tu. La un consum de 8% (care din experienta mea e cam optimist, Volvo V40 pe care l-am avut inainte lua cam 11, motor de 1.8), inseamna cam 1000 ron/luna. De cei 500-600 diferenta nu stiu ce rata platesti, chiar si la cel mai ieftin Logan e mai mult. Daca mai scazi si piesele (mult) mai scumpe, cred ca ramane o diferenta reala doar de ~300 ron.
Rate nu vreau sa fac din principiu, oricum.

Unul din suvurile mai sus mentionate consuma mixt in jur de 11-12% pe GPL,asta inseamna o economie de minim 700ron/luna. Daca luam in calcul o masina noua si anume Logan 1.6+gpl fabrica,consum mixt 8%,inseamna o economie de 950ron/luna

Dar totusi, ce treaba are asta cu taxele? Ca de cateva pagini zici ca suntem pe sectiunea "ce masina sa-mi cumpar".

Daca ne-am alege masina in functie de necesitati si posibilitati nu ar mai exista ac discutii.

Edited by ionutMembruAnonimut, 07 May 2012 - 17:47.


#131
cadillac

cadillac

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,483
  • Înscris: 26.11.2008
Daca nu ar exista taxe aberante, la fel, nu ar mai exista aceste discutii. Chiar statul ar incasa bani mai multi din impozite, asigurari etc. Dar pana ce aceste decizii vor fi luate de un  grup restrans de oameni pentru a favoriza un grup restrans de oameni pana atunci este datoria oricarui cetatean sa ocoleasca acesta "japca" (prin inmatriculare in tari vecine, in justitie).

#132
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Guvernul a cerut Parlamentului retragerea de pe ordinea de zi a  proiectelor de lege emise de fostul Executiv, urmând ca noii miniștri să  analizeze actele normative și să formuleze un punct de vedere asupra  acestora, a declarat agenției MEDIAFAX ministrul pentru Relația cu  Parlamentul, Mircea Dușa.
"Procedura reprezintă o practică parlamentară, ca la schimbarea  Guvernului proiectele de acte normative aflate în dezbaterea  Parlamentului, inițiate de vechiul Guvern, să fie retrase", a spus  ministrul.
Pe lista proiectelor de lege emise în ultima perioadă de fostul Guvern,  care au creat controverse și se află în circuit parlamentar, se află cel  privind circulația pe drumurile publice (care stabilește că  autovehiculele înmatriculate în alte state, precum Bulgaria, Italia și  Spania, vor putea circula pe teritoriul României doar pentru 90 zile  într-un an, termen calculat începând de la emiterea actului de  vânzare-cumpărare a mașinii), cel privind performanța energetică a clădirilor (conform căruia  tranzacțiile imobiliare pot fi contestate în justiție în absența  certificatului energetic), cel privind asigurarea calității în domeniul  serviciilor sociale (care modifică procedura de acreditare a  furnizorilor de servicii sociale) și cel care schimbă modul organizare  și funcționare a Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul  Energetic.

sursa

Edited by polizei, 09 May 2012 - 16:33.


#133
dan84

dan84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 25.09.2006
Vesti proaste pentru hateri! ^_^

Edited by dan84, 09 May 2012 - 17:47.


#134
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,540
  • Înscris: 13.06.2004
Nu cred că îi doare prea mult de români... mai degrabă vor capital politic.

#135
edikup

edikup

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 857
  • Înscris: 10.05.2006
o noutate... oare cu ce rezultate?
AUTOTURISMELE ÎNMATRICULATE ÎN STRĂINĂTATE, VERIFICATE DE POLIȚIȘTI

#136
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Ca sa ma exprim ca un posesor de zkr sau vreun alt fericit leaser de masina noua cumparata din tara:

Quote

Sa le ia dracului la toti taloanele, mai ales aia cu numere de Italia si Spania. Cum intraznesc ei sa vina acasa cu masinile de acolo sa se laude cu ce si-au cumparat? Ia sa nu mai vina ei in Romania daca tot au vrut sa plece, hai pa.

Acuma serios, e sezon de concedii si se umplu iara pana la sfarsitul lunii toate drumurile de tranzit de romani veniti din strainatate. In loc sa-i frece politia in stilul retard caracteristic (la radare prin sate si la documente si alcool, de parca au trecut prin Ungaria / Slovenia / Austria beti, cu ITP-ul expirat si mexicani in portbagaj), ar putea sa faca niste filtre preventive ca sa-i sfatuiasca pe respectivii sa faca un pit-stop de 2 ore de somn, majoritatea accidentelor din perioada asta avand ca si cauza oboseala extrema, mai ales la cei veniti din Italia fara oprire (care cand dau cu nasul de 2 benzi aglomerate dupa autostrada la doar 200-300 km de destinatie devin paranoici si fac manevre bruste). Si la cei din judetul Arad care bruiaza CB-ul ca sa aiba clienti la radare, sa ciuleasca urechea pe 22, ca sunt foarte usor de depistat soferii care nu mai pot tine pasul cu traficul si fac coloana in urma lor mergand cu 40 km/h peste tot.

#137
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Aia cu "prevenirea", nu face parte di job description la militieni - nu pica spaga de acolo..... :thumbdown:

#138
sandy76

sandy76

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,058
  • Înscris: 20.10.2008
   ADIO, MAŞINI DE BULGARIA! Autoturismele ‘bulgăreşti’ vor fi RADIATE

Lovitură dură pentru românii care si-au inmatriculat masinile in Bulgaria. Pentru a pune capăt abuzurilor, autorităţile bulgare au decis radierea automată a maşinilor care nu au asigurare RCA.
https://www.auto-bil...ate-132905.html

Edited by sandy76, 29 October 2017 - 20:08.


#139
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postsandy76, on 29 octombrie 2017 - 19:53, said:

   ADIO, MAȘINI DE BULGARIA! Autoturismele ‘bulgărești’ vor fi RADIATE

Lovitură dură pentru romĂąnii care si-au inmatriculat masinile in Bulgaria. Pentru a pune capăt abuzurilor, autoritățile bulgare au decis radierea automată a mașinilor care nu au asigurare RCA.
https://www.auto-bil...ate-132905.html

Bravo. In sfarsit. Sa fie mai dure masurile. Nu doar legate de asigurare.

Edited by Torquemada-666, 29 October 2017 - 23:56.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate