Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tractor McCormick
Last Updated: Feb 08 2015 14:03, Started by
penciucromica
, Feb 29 2012 14:41
·
0
#19
Posted 01 April 2012 - 13:15
gyovannniy, on 29th March 2012, 23:59, said: SALUT. am si eu un mc cormick international.a avut motor in 4 cilindrii si i/am pus 115 d, numai ca are numai 3 viteze inainte si marsalier plus reductorul mare-mic. as vrea s stiu daca intradevar are doar trei viteze sau are ceva la cutie. se deplaseaza cam incet si asta ma determina sa cred ca ar avea cel putin 4 viteze sau 5. voi ce credeti? multumesc anticipat. |
#20
Posted 01 April 2012 - 22:58
penciucromica, on 1st April 2012, 14:15, said: modelul tau de tractor este asa cum spui,nu are mai multe viteze si esti avantajat de faptul ca ai reductor.Al meu are sase viteze,dar fara reductor;insa practic vitezele 1 si2 nu le folosesc niciodata.A3-a este cam echivalentul la a1-a la U445 a4-a echivalentul la a2-a ptr U445 si asa mai departe.insa a6-a nu alearga mai repede decit a3-a la U445.Tactoarele astea sint vechi si au fost construite ptr utilajele vremii respective(al meu de exemplu ii facut in 1957).Partea foarte buna la ele este ca sint foarte simple si foarte rezistente,rulmenti simpli,obisnuiti ii gasesti oriunde,pinioane simple,le poate face la comanda orice firma serioasa care se respecta.Daca ai semeringuri care curg ele sint imbatrinite dar se poate bucsa axul sau capacul care ai nevoie ptr semeringuri din zilele noastre.In general sint tractoare simple si bune ptr cit pot ele duce.Faptul ca vrem viteza mai mare ,putere mai mare,ii alta treaba si ne trebuie alt tractor.Toate bune.Apropo, ce fel de amreiaj ai pus cind ai facut modificarea? ambreiajul clasic de aro sau de ims,adica cel am motorului 115d cel de 45 cp. a fost nevoi de ceva modificari atunci cand am pus motorul dar a iesit f bn.si merge perfect. singurul inconvenient este ca se deplaseaza prea incet si ar avea putere sa si fuga. de exemplu dupa a-III-a ar cere/o pe/a 4 si chiar pe a cincea. am incercat sa mic schimbatorul spre alta pozitie si intra,face o cursa dar nu se mica de pe loc tractorul. ma gandesc s nu fie din furcile de la schimbator. as vrea s desfac cumva capacul de la cutie s vad daca si care e problema. si al meu este vechi.dar functioneaza atat transmisia cat si sistemele hidraulice. |
#21
Posted 09 April 2012 - 09:58
gyovannniy, on 1st April 2012, 22:58, said: ambreiajul clasic de aro sau de ims,adica cel am motorului 115d cel de 45 cp. a fost nevoi de ceva modificari atunci cand am pus motorul dar a iesit f bn.si merge perfect. singurul inconvenient este ca se deplaseaza prea incet si ar avea putere sa si fuga. de exemplu dupa a-III-a ar cere/o pe/a 4 si chiar pe a cincea. am incercat sa mic schimbatorul spre alta pozitie si intra,face o cursa dar nu se mica de pe loc tractorul. ma gandesc s nu fie din furcile de la schimbator. as vrea s desfac cumva capacul de la cutie s vad daca si care e problema. si al meu este vechi.dar functioneaza atat transmisia cat si sistemele hidraulice. . |
#22
Posted 26 April 2012 - 16:17
penciucromica, on 9th April 2012, 10:58, said: mai mult nu se poate ptr ca are si reductor.daca vrei sa-l deschizi nu e greu deloc dar fii sigur ca modelul tau de tractor are numai 3+1 viteze . ok/ multumesc. dar mai e ceva. la distribuitor,acolo unde actionezi maneta pt ridicat plugul mai exista o alta maneta si nu stiu sincer pt ce este acolo. imi poti spune tu?sunt doua identice. una e pt ridicat tirantii dar cealalta este acolo si nu stiu pt ce este. am cautat s vad daca nu cumva e pt o alta iesire pt disc sau pt basculare remorca dar nu exista asa ceva. precizez ca este pe monobloc nu pe cilindru. |
#23
Posted 26 June 2012 - 22:41
Sfat pentru montare motor romanesc pe Mccormick 432(motorul original e in 4 pistoane).Ma poate ajuta si pe mine cineva?Multumesc
Edited by ssf99bv, 26 June 2012 - 22:43. |
#24
Posted 01 July 2012 - 12:01
ssf99bv, on 26th June 2012, 23:41, said: Sfat pentru montare motor romanesc pe Mccormick 432(motorul original e in 4 pistoane).Ma poate ajuta si pe mine cineva?Multumesc |
#25
Posted 03 July 2012 - 22:10
penciucromica, on 1st July 2012, 13:01, said: ce anume vrei sa stii?tractorul tau are 4 pistoane si 32 cai putere.ii poti pune un motor de leutD 115 in 3 pistoane care are 2345cmc.Trebuie sa-ti faci rost de 2bucati de tabla groasa de preferinta de 20 mm pentru placa intermediara una ptr motor si cutia de viteze si una ptr motor si puntea fata.E obligatoriu sa fie centrate ff bine |
#26
Posted 03 July 2012 - 22:26
ssf99bv, on 3rd July 2012, 23:10, said: penciucromica sper ca ai primit sms meu astept sa ne auzim mersi penciucromica, on 3rd July 2012, 23:14, said: is pe forum zii ce te doare penciucromica, on 3rd July 2012, 23:16, said: is pe forum zii ce te doare da-mi ID tau de msg sau skipe daca ai dedesuptul tractorului o gaura patrata totul este relativ simplu.i-ti mai trebuie un ceas comparator cu talpa magnetica,rabdare si curaj sa te apuci de treaba good look |
#27
Posted 10 July 2012 - 21:16
#28
Posted 30 September 2013 - 18:31
Salut tuturor! Am si eu un mccormik d432 si am vazut ca multe persoane au pus motor romanesc de 45 cai. As vrea si eu sa aflu cat mai multe detalii despre aceasta modificare. Am citit cateva posturi anterioare ca se potriveste ambreaj de aro si ca ar trebuii o flansa in fata una in spatele motorului, dar am vazut pe alte forumuri ca merge fara flansa intre cutia de viteze si mototr insa marea mea nelamurire este cea cu ambreajul, adica pun motorul romanesc cu tot cu ambreaj si se potriveste perfect pe celalat ax(de la cutie) sau trebuie ceva improvizari?
|
|
#29
Posted 21 November 2014 - 21:27
gyovannniy, on 29 martie 2012 - 23:59, said:
SALUT. am si eu un mc cormick international.a avut motor in 4 cilindrii si i/am pus 115 d, numai ca are numai 3 viteze inainte si marsalier plus reductorul mare-mic. as vrea s stiu daca intradevar are doar trei viteze sau are ceva la cutie. se deplaseaza cam incet si asta ma determina sa cred ca ar avea cel putin 4 viteze sau 5. voi ce credeti? multumesc anticipat. gyovannniy, on 29 martie 2012 - 23:59, said:
SALUT. am si eu un mc cormick international.a avut motor in 4 cilindrii si i/am pus 115 d, numai ca are numai 3 viteze inainte si marsalier plus reductorul mare-mic. as vrea s stiu daca intradevar are doar trei viteze sau are ceva la cutie. se deplaseaza cam incet si asta ma determina sa cred ca ar avea cel putin 4 viteze sau 5. voi ce credeti? multumesc anticipat. salut posed un mccormick d432 dar are 4 viteze inainte si marsalier + greul 1-a se afla exact in spatele marsalierului,a 2-a centru fata.a 3-a centru spate iar a 4-a dreapta fata. |
#30
Posted 08 February 2015 - 14:03
Salut tuturor! Am si eu un mccormik d439 si am vazut ca multe persoane au pus motor romanesc de 45 cai. As vrea si eu sa aflu cat mai multe detalii despre aceasta modificare. Am citit cateva posturi anterioare ca se potriveste ambreaj de aro si ca ar trebuii o flansa in fata una in spatele motorului, dar am vazut pe alte forumuri ca merge fara flansa intre cutia de viteze si mototr insa marea mea nelamurire este cea cu ambreajul, adica pun motorul romanesc cu tot cu ambreaj si se potriveste perfect pe celalat ax(de la cutie) sau trebuie ceva improvizari?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users