Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Caramida de sticla la exterior

Geam cuptor crapat
 Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor

Blocuri din placi prefabricate
 Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier

Sa dus seceta pedologica?
 Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic

Recomandare firma/persoana pentru...

Motorul se intrerupe la gropi si ...
 

Tractor McCormick

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#19
penciucromica

penciucromica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 29.02.2012

 gyovannniy, on 29th March 2012, 23:59, said:

SALUT. am si eu un mc cormick international.a avut motor in 4 cilindrii si i/am pus 115 d, numai ca are numai 3 viteze inainte si marsalier plus reductorul mare-mic. as vrea s stiu daca intradevar are doar trei viteze sau are ceva la cutie. se deplaseaza cam incet si asta ma determina sa cred ca ar avea cel putin 4 viteze sau 5. voi ce credeti? multumesc anticipat.
modelul tau de tractor este asa cum spui,nu are mai multe viteze si esti avantajat de faptul ca ai reductor.Al meu are sase viteze,dar fara reductor;insa practic vitezele 1 si2 nu le folosesc niciodata.A3-a este cam echivalentul la a1-a la U445 a4-a echivalentul la a2-a ptr U445 si asa mai departe.insa a6-a nu alearga mai repede decit a3-a la U445.Tactoarele astea sint vechi si au fost construite ptr utilajele vremii respective(al meu de exemplu ii facut in 1957).Partea foarte buna la ele este ca sint foarte simple si foarte rezistente,rulmenti simpli,obisnuiti ii gasesti oriunde,pinioane simple,le poate face la comanda orice firma serioasa care se respecta.Daca ai semeringuri care curg ele sint imbatrinite dar se poate bucsa axul sau capacul care ai nevoie ptr semeringuri din zilele noastre.In general sint tractoare simple si bune ptr cit pot ele duce.Faptul ca vrem viteza mai mare ,putere mai mare,ii alta treaba si ne trebuie alt tractor.Toate bune.Apropo, ce fel de amreiaj ai pus cind ai facut modificarea?

#20
gyovannniy

gyovannniy

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 31.07.2011

 penciucromica, on 1st April 2012, 14:15, said:

modelul tau de tractor este asa cum spui,nu are mai multe viteze si esti avantajat de faptul ca ai reductor.Al meu are sase viteze,dar fara reductor;insa practic vitezele 1 si2 nu le folosesc niciodata.A3-a este cam echivalentul la a1-a la U445 a4-a echivalentul la a2-a ptr U445 si asa mai departe.insa a6-a nu alearga mai repede decit a3-a la U445.Tactoarele astea sint vechi si au fost construite ptr utilajele vremii respective(al meu de exemplu ii facut in 1957).Partea foarte buna la ele este ca sint foarte simple si foarte rezistente,rulmenti simpli,obisnuiti ii gasesti oriunde,pinioane simple,le poate face la comanda orice firma serioasa care se respecta.Daca ai semeringuri care curg ele sint imbatrinite dar se poate bucsa axul sau capacul care ai nevoie ptr semeringuri din zilele noastre.In general sint tractoare simple si bune ptr cit pot ele duce.Faptul ca vrem viteza mai mare ,putere mai mare,ii alta treaba si ne trebuie alt tractor.Toate bune.Apropo, ce fel de amreiaj ai pus cind ai facut modificarea?

ambreiajul clasic de aro sau de ims,adica cel am motorului 115d cel de 45 cp. a fost nevoi de ceva modificari atunci cand am pus motorul dar a iesit f bn.si merge perfect. singurul inconvenient este ca se deplaseaza prea incet si ar avea putere sa si fuga. de exemplu dupa a-III-a ar cere/o pe/a 4 si chiar pe a cincea. am incercat sa mic schimbatorul spre alta pozitie si intra,face o cursa dar nu se mica de pe loc tractorul. ma gandesc s nu fie din furcile de la schimbator. as vrea s desfac cumva capacul de la cutie s vad daca si care e problema. si al meu este vechi.dar functioneaza atat transmisia cat si sistemele hidraulice.

#21
penciucromica

penciucromica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 29.02.2012

 gyovannniy, on 1st April 2012, 22:58, said:

ambreiajul clasic de aro sau de ims,adica cel am motorului 115d cel de 45 cp. a fost nevoi de ceva modificari atunci cand am pus motorul dar a iesit f bn.si merge perfect. singurul inconvenient este ca se deplaseaza prea incet si ar avea putere sa si fuga. de exemplu dupa a-III-a ar cere/o pe/a 4 si chiar pe a cincea. am incercat sa mic schimbatorul spre alta pozitie si intra,face o cursa dar nu se mica de pe loc tractorul. ma gandesc s nu fie din furcile de la schimbator. as vrea s desfac cumva capacul de la cutie s vad daca si care e problema. si al meu este vechi.dar functioneaza atat transmisia cat si sistemele hidraulice.
mai mult nu se poate ptr ca are si reductor.daca vrei sa-l deschizi nu e greu deloc dar fii sigur ca modelul tau de tractor are numai 3+1 viteze
.

#22
gyovannniy

gyovannniy

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 31.07.2011

 penciucromica, on 9th April 2012, 10:58, said:

mai mult nu se poate ptr ca are si reductor.daca vrei sa-l deschizi nu e greu deloc dar fii sigur ca modelul tau de tractor are numai 3+1 viteze
.

ok/ multumesc. dar mai e ceva. la distribuitor,acolo unde actionezi maneta pt ridicat plugul mai exista o alta maneta si nu stiu sincer pt ce este acolo. imi poti spune tu?sunt doua identice. una e pt  ridicat tirantii dar cealalta este acolo si nu stiu pt ce este. am cautat s vad daca nu cumva e pt o alta iesire pt disc sau pt basculare remorca dar nu exista asa ceva. precizez ca este pe monobloc nu pe cilindru.

#23
ssf99bv

ssf99bv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 308
  • Înscris: 30.06.2011
Sfat pentru montare motor romanesc pe Mccormick 432(motorul original e in 4 pistoane).Ma poate ajuta si pe mine cineva?Multumesc

Edited by ssf99bv, 26 June 2012 - 22:43.


#24
penciucromica

penciucromica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 29.02.2012

 ssf99bv, on 26th June 2012, 23:41, said:

Sfat pentru montare motor romanesc pe Mccormick 432(motorul original e in 4 pistoane).Ma poate ajuta si pe mine cineva?Multumesc
ce anume vrei sa stii?tractorul tau are 4 pistoane si 32 cai putere.ii poti pune un motor de leutD 115 in 3 pistoane care are 2345cmc.Trebuie sa-ti faci rost de 2bucati de tabla groasa de preferinta de 20 mm pentru placa intermediara una ptr motor si cutia de viteze si una ptr motor si puntea fata.E obligatoriu sa fie centrate ff bine

#25
ssf99bv

ssf99bv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 308
  • Înscris: 30.06.2011

 penciucromica, on 1st July 2012, 13:01, said:

ce anume vrei sa stii?tractorul tau are 4 pistoane si 32 cai putere.ii poti pune un motor de leutD 115 in 3 pistoane care are 2345cmc.Trebuie sa-ti faci rost de 2bucati de tabla groasa de preferinta de 20 mm pentru placa intermediara una ptr motor si cutia de viteze si una ptr motor si puntea fata.E obligatoriu sa fie centrate ff bine
penciucromica sper ca ai primit sms meu astept sa ne auzim mersi

#26
penciucromica

penciucromica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 29.02.2012

 ssf99bv, on 3rd July 2012, 23:10, said:

penciucromica sper ca ai primit sms meu astept sa ne auzim mersi
is pe forum zii ce te doare


 penciucromica, on 3rd July 2012, 23:14, said:

is pe forum zii ce te doare
da-mi ID tau de msg sau skipe


 penciucromica, on 3rd July 2012, 23:16, said:

is pe forum zii ce te doare



da-mi ID tau de msg sau skipe
radiatorul ramine cel original ca altfel ii strici aspectu si muncesti ii plus amreeiajul tre safie original al motorului pe care il pui ptr ca este cel centrat de fabrica.munca cea mai deosebita o ai la confectionarea placii intermediaredintre motor si cutia de viteze
daca ai dedesuptul tractorului o gaura patrata totul este relativ simplu.i-ti mai trebuie un ceas comparator cu talpa magnetica,rabdare si curaj sa te apuci de treaba
good look

#27
penciucromica

penciucromica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 29.02.2012

 ssf99bv, on 3rd July 2012, 23:10, said:

penciucromica sper ca ai primit sms meu astept sa ne auzim mersi
te-ai apucat de modificare?mai da-mi o data nr .de tel ca l-am sters din greseala

#28
Alin2597

Alin2597

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 30.09.2013
Salut tuturor! Am si eu un mccormik d432 si am vazut ca multe persoane au pus motor romanesc de 45 cai. As vrea si eu sa aflu cat mai multe detalii despre  aceasta modificare. Am citit cateva posturi anterioare ca se potriveste ambreaj de aro si ca ar trebuii o flansa in fata una in spatele motorului, dar am vazut pe alte forumuri ca merge fara flansa intre cutia de viteze si mototr insa marea mea nelamurire este cea cu ambreajul, adica pun motorul romanesc cu tot cu ambreaj si se potriveste perfect pe celalat ax(de la cutie) sau trebuie ceva improvizari?

#29
g-aB-Ri-el_-73

g-aB-Ri-el_-73

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 05.02.2012

 gyovannniy, on 29 martie 2012 - 23:59, said:

SALUT. am si eu un mc cormick international.a avut motor in 4 cilindrii si i/am pus 115 d, numai ca are numai 3 viteze inainte si marsalier plus reductorul mare-mic. as vrea s stiu daca intradevar are doar trei viteze sau are ceva la cutie. se deplaseaza cam incet si asta ma determina sa cred ca ar avea cel putin 4 viteze sau 5. voi ce credeti? multumesc anticipat.

 gyovannniy, on 29 martie 2012 - 23:59, said:

SALUT. am si eu un mc cormick international.a avut motor in 4 cilindrii si i/am pus 115 d, numai ca are numai 3 viteze inainte si marsalier plus reductorul mare-mic. as vrea s stiu daca intradevar are doar trei viteze sau are ceva la cutie. se deplaseaza cam incet si asta ma determina sa cred ca ar avea cel putin 4 viteze sau 5. voi ce credeti? multumesc anticipat.

salut
posed un mccormick d432 dar are 4 viteze inainte si marsalier + greul 1-a se afla exact in spatele marsalierului,a 2-a centru fata.a 3-a centru spate iar a 4-a dreapta fata.

#30
michelina_94

michelina_94

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 08.02.2015
Salut tuturor! Am si eu un mccormik d439 si am vazut ca multe persoane au pus motor romanesc de 45 cai. As vrea si eu sa aflu cat mai multe detalii despre  aceasta modificare. Am citit cateva posturi anterioare ca se potriveste ambreaj de aro si ca ar trebuii o flansa in fata una in spatele motorului, dar am vazut pe alte forumuri ca merge fara flansa intre cutia de viteze si mototr insa marea mea nelamurire este cea cu ambreajul, adica pun motorul romanesc cu tot cu ambreaj si se potriveste perfect pe celalat ax(de la cutie) sau trebuie ceva improvizari?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate