Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aparat foto

Ariston "Genus One+" 24kw...

unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...
 Posibila virusare

Material opac developat filme

Caramida de sticla la exterior

Geam cuptor crapat
 Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor

Blocuri din placi prefabricate
 Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier

S-a dus seceta pedologica?
 

Opel Tigra

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#19
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001

View Postsebulbus, on Feb 2 2006, 11:29, said:

frumoasa tigra, se infige bine in garduri.

am avut ocazia sa vad cum si-a imprastiat unu creierii peste tot chiar in fata mea cand mergeam acum o luna la metro.


sebulbus, explica-ne - te rog - si noua ce relevanta are mesajul tau pentru topicul de fata?! Retine, e vorba de relevanta!

#20
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,973
  • Înscris: 03.12.2005
imi da impresia ca are prea mare incredere in masina aia/in puterile lui (citeste-i blogul, 9 mai 2005, prima lectie de condus).

parerea mea ca inca n-are destula experienta pentru cascadorii de-astea si e posibil sa il citim pe urma la alt topic.

#21
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001

View Postsebulbus, on Feb 2 2006, 11:36, said:

imi da impresia ca are prea mare incredere in masina aia/in puterile lui (citeste-i blogul, 9 mai 2005, prima lectie de condus).

parerea mea ca inca n-are destula experienta pentru cascadorii de-astea si e posibil sa il citim pe urma la alt topic.


ok, se accepta raspunsul, dar - te rog - keep it on-topic!

PS: unde e blogul ala?!  :w00t:

#22
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,973
  • Înscris: 03.12.2005
http://www.exosyphen...ry050704-115136

luat din postul #5, citire aprofundata.

#23
georges14

georges14

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 282
  • Înscris: 02.03.2004
Salut, frumoasa tigra  :coolspeak:  
Incearca o admisie directa (are un prieten pe o tigra, acelas motor) iti acopera sunetul tobei ;)

#24
exosyphen

exosyphen

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 901
  • Înscris: 01.09.2003
Buna ziua,

In primul multumesc pentru aprecieri. Tin mult la masina asta si am multe planuri pentru ea.
Momentan lucrez la partea de confort/aspect/utilitate, si pe urma ma bag si la motor.
Ce am acum prin camera si astept sa se lase frigul sa ma pun pe treaba sa le instalez

- Bara stabilizatoare Sparco
- Pedale de aliaj masiv (nu rahaturi de tabla din targ)
- Sistem parktronic cu afisaj LCD al distantei si directiei obstacolului (asta ii o jucarie mai complexa, se leaga si pe sistemul de franare si cand apas pedala de frana, imi arata ce am in spate, in ce directie si la ce distanta).
- Incalzire electrica (degeaba, iarna ii nasol pana se incalzeste motorul).
- receptor GPS pe bluetooth. Asta se va integra cu un PocketPC si va forma un sistem complet: navigare, telefon, internet, muzica si video, toate intr-un singur PocketPC cu iesire stereo pe instalatia Pioneer).
- Lumini de stop pe LED-uri. Toate stopurile vor fi pe leduri. Se aprind instant si ofera celui din spatele meu un timp de reactie mai mare. Arata mortal si contribuie la siguranta.

Planul mare. Asta anul asta, sau la anul. Conversie totala la un motor de 2.0L Turbo. (150 bhp stock)
Dar mai astept sa am experienta, si abia pe urma ma bag la ceva mai puternic.

Mai departe :

@sebulbus : nu vreau sa te jignesc, dar deja ma dispera oamenii care se cred soferi tari ca au x ani experienta. Da, eu am permis luat din iulie 2005. Aveam 24 de ani atunci, si nu mai aveam "ideile" de la 18 ani. Asta (parerea mea) nu inseamna nimic.
M-am dus cu permisul de 3 luni luat, din Cluj pana in Bucuresti. Toti mi-au zis ca sunt nebun.
Am mers si venit noaptea, plus 100 de km ziua in traficul "renumit" din Bucuresti.
Totul a fost OK. Traficul si drumul erau infernale. Dar cu atentie se poate face.
Pana acuma am cam 5000 de km condusi in cele mai ostile conditii si vre-o 20 de mii in conditii normale.

Nu zic, am mai facut si fac "excese" pe sosea. Dar cand contextul permite. In rest sunt un avocat al condusului preventiv. Masina si tot ce a intrat in ea, sunt pe bani mei.
Tin prea mult la viata si banii investitii ca sa ii plantez intr-un gard pentru distractia ta.

P.S : Sambata trecuta in Sinaia, pe drumul spre cota 1400, toata coloana a abandonat. Chiar si un tip cu un Jeep pe spatele meu. Era dezastru la urcare.
Am urcat singur cu cauciucuri de vara/drum uscat.

Am avut un instructor la scoala de soferi care asta mi-a bagat in cap : A conduce o masina inseamna sa o simti si sa te stii "juca" cu ea din ambreiaj. Acceleratia ii ceva simplu de apasat.
Odata m-o terorizat peste o ora, pana am reusit sa merg cu spatele paralel cu o bordura la fix 10 cm de ea, fara sa deviez si fara sa imi aplec capul sa ma uit pe nu stiu unde. Sa merg pe "simt".

Uuh ... asa post lung nu am mai scris de mult :)
Hai ca vreau sa vad si eu masinile ... sariti cu ceva poze ;)

#25
georges14

georges14

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 282
  • Înscris: 02.03.2004
Daca te ajuta cu ceva, uite tigra de care-ti spuneam:

Attached Files



#26
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,973
  • Înscris: 03.12.2005

View Postexosyphen, on Feb 17 2006, 08:19, said:

Sambata trecuta in Sinaia, pe drumul spre cota 1400, toata coloana a abandonat. Chiar si un tip cu un Jeep pe spatele meu. Era dezastru la urcare.
Am urcat singur cu cauciucuri de vara/drum uscat.

fix faze de genul asta arata cat mai ai de invatat. nu m-am laudat niciunde cu experienta, ti-am zis doar ca din ce-am citit pe acolo nu te vad bine.

hai noroc si fa cum crezi tu

#27
Immortal

Immortal

    nemuritoru'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,930
  • Înscris: 11.01.2004
Subscriu. Din momentu' in care ai afirmat ca te enerveaza oamenii care considera experienta ca un mare plus, m-ai pierdut definitiv (mare paguba, einh? :D )

Be farewell. Nice car, though.

#28
exosyphen

exosyphen

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 901
  • Înscris: 01.09.2003
@georges14 : frumoasa masina. Chiar imi place :)

@sebulbus & Immortal : M-ati inteles gresit in privinta experientei.  Ma enerveaza oamenii care fac afirmatii seci de genul : "Eu am condus cu X km in plus fata de tine, deci am mai multa experienta" sau oamenii care te catalogheaza din priviri cu afirmatii de genul : "Da, nebunii din zilele de azi cu masini tunate, care omoara oameni pe strada" <- Mi s-a spus exact asta, si nu in trafic sau ca urmare a "ceva" ce am facut ... ci asa din senin. Pe ce baza?

Am cunoscut oameni cu "experienta". Dar ei nu fac afirmatii ca cele de mai sus. Ci vin si iti spun una si alta, si mai inveti ceva nou.

Pentru mine experienta nu inseamna ala care vine si se lauda ca o facut nu-stiu-cati kilometrii. Ci omul care vine si te invata o chestie simpla care te scoate dintr-un rahat.

Nu am fost si nu sunt iresponsabil.
Nu am luat carnetul la 18 ani sa fac praf masina parintilor.
Cum am mai spus. Am bagat multa munca pentru masina asta (care ii exclusiv luata pe banii pe castigati cinsiti) ... asa ca a o baga intr-un gard, nu este o optiune pentru mine.

Cel mai bun truc de sofat invatat de la cineva cine chiar avea o experienta impresionanta de sofat : "In orice moment, imagineaza-ti ceea mai nasoala situatie care se poate intampla atunci, si condu pregatit pentru asa ceva".

#29
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
mai e unul: intotdeauna gandeste-te CUM opresti masina, nu cum ii dai! ;)

#30
exosyphen

exosyphen

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 901
  • Înscris: 01.09.2003
Tyby : O alta chestie invatata referitor la ce zici tu :
Considera fiecare pieton si masina ca fiind idiot/condusa de un idiot, si ai grija sa poti frana daca ala face prostii.

Personal, consider toti pietonii si orice pe misca pe strada, ca fiind "idioti" care se apuca sa faca chestii neprevazute ... si calculez totul pe premiza asta.

P.S : Excesele de viteza nu sunt ceva ce ma caracterizeaza in mod constant. Unde-i loc, ii dau ... unde nu ... si 30 la ora ii bine :)

#31
Immortal

Immortal

    nemuritoru'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,930
  • Înscris: 11.01.2004
Oh, sa nu te gandesti c-am avut "privirea" aia superioara. N'am nici 2ani de permis si undeva mai putin de 20k km, asa ca nicidecum n'am vrut a te sfatui eu.

In rest, ce pot sa zic - tot respectul pentru munca si devotament. Pesemne ca a meritat :)

#32
VladGVlad

VladGVlad

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 13.06.2006
Am achizitionat recent o tigra putin aranjata la tunning afara (eleron, prize aer, etc). Pe langa astea i-au fost puse suspensii sport foarte rigide (te da cu capul de plafon si cand urci o bordura de 3 cm)!!! As vrea sa-i pun suspensiile ei normale insa are roti pe 15 si ma tem sa nu-mi atinga contraaripa sau caroseria la intemperii. Are cineva jante pe 15 cu suspensii normale?!?! plsss!!! Help cu o parere!!!
Mersi anticipat!

#33
Lipici

Lipici

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 05.08.2006
Domnilor cu privire la experienta la volan trebuie prezentate niste variabile pe care nu toti le luam in seama.
Un sofer cu experienta stie ca e tare important sa pstrazi o viteza constanta si mai stie un lucru - sa nu se enerveze. Restul e Bull... daca nea Caisa ala e sofer pe autobus in Bucuresti si il pui pe o Tigra clar ca o sa o bage in gard, se poate sa ai milioane de km dar o masina o conduci cu adevara dupa ce ai facut cel putin 10.000 de km cu ea. Iar referitor la calculele de mai devreme sunt cu adevarat false - daca va tot stiti la socoteli poate stiti si ca la Tigra este altfel etajata cutiade viteze, poate ca prietenul nostru ne poate spune si cum, in fine un Gallardo sigur nu are nevoie de 50m pentru 70km/h asa ca... s-o lasam balta. Tigra (si eu am una din 95) arata supermega bestial e o masina de oras perfecta, inafara o duce destul de greu de la 180 in sus , dar in oras nu o bate nimik poate doar vreu Mitsubishi Evo dar ala nu se pate lauda cu un consum de 6L in oras la un stil agresiv de condus. Oricum e o super afacere masina si merita din toate punctele de vedere.
Succes!

#34
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005

View PostLipici, on Aug 5 2006, 09:37, said:

dar in oras nu o bate nimik poate doar vreu Mitsubishi Evo dar ala nu se pate lauda cu un consum de 6L in oras la un stil agresiv de condus.

Eu zic totusi sa mentinem linia discutiei in limitele realitatii... ma refer la faza cu Evo si cu consumul in oras mers agresiv. :nonobad:

#35
mpd1282

mpd1282

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 09.12.2006
Sal,am si eu o Tigra din 96 motor 1600.O am de 2 saptamani si nu stiu unde pot gasi piese daca ma lasa ceva la ea.Nici macar nu cunosc preturile.Unde pot gasi accesori,etc....... Multumesc anticipat!!!Attached File  Imagine_8_.jpg   130.28K   210 downloads

#36
cerbra

cerbra

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,147
  • Înscris: 28.12.2003
bad post. sorry

Edited by cerbra, 17 February 2007 - 01:23.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate