Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Mutarea zborurilor low-cost de pe Baneasa pe Otopeni
Last Updated: Feb 10 2012 14:13, Started by
aljarreau
, Nov 15 2011 18:32
·
0
#1
Posted 15 November 2011 - 18:32
Cred ca subiectul este destul de incins pentru a avea propriul lui topic. Situatia sta cam asa:
"Zborurile low cost vor fi mutate de pe Aeroportul Băneasa pe cel din Otopeni în luna martie a anului viitor și, potrivit ministrului Transporturilor, Anca Boagiu, costul suplimentar pentru un bilet va fi de doar 4 euro. "Costul suplimentar este de doar 4 euro pentru un bilet și spun asta ca să previn o nouă rundă de plângeri multiple ale operatorilor privați doar pentru a justifica o creștere de prețuri", a spus Boagiu, într-o vizită pe Aeroportul București-Otopeni. Prezent la eveniment, directorul general al Companiei Naționale Aeroporturi București, Tudor Jidav, a afirmat că zborurile low cost vor fi mutate pe Otopeni în luna martie a anului viitor și că a invitat deja operatorii privați să înceapă transferul. Potrivit lui Jidav, costurile de operare pe Aeroportul Otopeni sunt mai ieftine decât la Budapesta, respingând astfel afirmația directorului executiv al companiei Wizz Air, Jozsef Varadi, care a spus că serviciile pe Aeroportul din București sunt ridicol de mari în comparație cu cele practicate de aeroportul din capitala Ungariei. "Personal, nu înțeleg de ce se fac astfel de afirmații de genul că Aeroportul Otopeni este mai scump față de Budapesta. Lucrurile stau exact invers. Budapesta este mai scumpă decât Bucureștiul", a afirmat Jidav. Varadi a mai afirmat joi că mutarea zborurilor low cost de pe Aeroportul Băneasa pe cel din Otopeni este "cel mai rău lucru care se putea întâmpla aviației", întrucât forțează companiile să scumpească biletele sau să iasă de pe piață". (Sursa MEDIAFAX) Mutarea este clar (si) in avantajul calatorilor, in sensul ca pe Otopeni conditiile sunt categoric mai bune. Problema apare insa in momentul in care mutatul implica o crestere a pretului biletelor pentru cursele low-cost. Iar cind frige buzunarul, mai ca nu prea ma intereseaza daca stau inghesuit o ora in 70 de metri patrati cu alte 300 de persoane. Iar cresterea preturilor biletelor (deocamdata nu se stie cu cit, unii vorbesc de 4 euro, altii de 40%) face ca diferenta dintre o cursa low-cost si o cursa de linie sa fie mai mica. Asadar, companiile de linie vor fi in avantaj. Cum mutatul este instrumentat de ministrul transporturilor, nu m-ar mira ca la mijloc sa fie un interes pentru stoparea pierderilor companiei aeriene de stat Tarom (bineinteles, in afara de interesul imobiliar de la Baneasa). Care, conform acestei surse, are pierderi de 134 de milioane de euro in ultimii doi ani . La final, am si o intrebare: cum companiile de pe Baneasa au pus in vinzare bilete pentru vara lui 2012, ce se intimpla cu cei care au cumparat deja bilete? Se anuleaza cursele de pe Baneasa? Se cere o diferenta pentru biletele respective? Edited by aljarreau, 15 November 2011 - 18:33. |
#2
Posted 15 November 2011 - 18:46
bine ca se renunta la mizeria aia de pe Baneasa. personal i-as da foc. din pacate mizeria se va muta pe Otopeni, pentru ca probabil imbarcarea se va face dintr-o anexa ceva. sa vezi atunci tiganie cu parcarile, batai etc.
|
#3
Posted 15 November 2011 - 18:49
este evident ca toata isteria asta e produsa doar de imbecilii din presa si de ticnitii care pun botul la imbecilii din presa. o sa se scumpeasca de nici n-o sa se simta... daca e sa fie vorba numai de mutare. daca e sa fie vorba si de jmecheria alora cu low-costu, evident ca o sa urle ca ce scump e pe otopeni ca sa-i creada idiotii
|
#5
Posted 15 November 2011 - 19:01
Quote Varadi a mai afirmat joi că mutarea zborurilor low cost de pe Aeroportul Băneasa pe cel din Otopeni este "cel mai rău lucru care se putea întâmpla aviației", întrucât forțează companiile să scumpească biletele sau să iasă de pe piață" Nu știu cine este Varadi ăsta, dar este un imbecil notoriu dacă cuvintele îi aparțin. Edited by MembruAnonim, 15 November 2011 - 19:02. |
#6
Posted 15 November 2011 - 19:02
- 4 EURO aia sigur sint o bucatica mica, mica de pret si nu contine cine stie cite alte multe costuri
- mizeria de la Baneasa e inimaginabila, incepind de la fazele cu Benone Sinulescu versus bagaj si terminind cu sutele de bagatori de seama, microbuzisti, taximetristi, hoti, etc - tineti cont ca pe Baneasa zboara multe companii cu 2-4 avioane (in total), care fac toata Europa non-stop. Un singur aeroport cu ceata (sau o defectiune tehnica minora sau sau sau) si vorbim de sute de persoane care asteapta avionul sa plece, care asteapta sa vina rudele, care asteapta sa vina pasagerii pentru Braila sa-i ia cu microbuzul, samd |
#7
Posted 15 November 2011 - 19:44
Îmi pare rău că nu am un model de itinerariu să pot arăta taxele actuale de pe Băneasa în comparație cu cele de pe Otopeni, dar o să exemplific pe scurt.
Se iau două zboruri către Viena de pe Otopeni, nu are importanță data, ci companiile. București - Viena și retur cu companiile Austrian Airlines și FlyNiki (una de linie alta lowcost, aceeași zi) Prima oară Austrian Airlines Quote Provide this information to a travel agent to help them match the fares found. Make sure to provide the exact booking and fare codes shown. Fare 1: Carrier OS KBUYP25R BUH to VIE (rules) Passenger type ADT, round trip fare, booking code K Covers OTP-VIE (Coach) 58.47 Fare 2: Carrier OS KBUYP25R VIE to BUH (rules) Passenger type ADT, round trip fare, booking code K Covers VIE-OTP (Coach) 58.47 OS YQ surcharge (YQ) 36.00 Romania Airport Departure Tax (RO) 62.00 Romania Security Charge (DC) 33.00 Austrian Passenger Service Charge (ZY) 74.00 Austrian Passenger Security Charge (AT) 30.00 Austrian Air Transport Levy (QD) 35.00 Subtotal per passenger 387.00 Number of passengers x1 TOTAL AIRFARE & TAXES 387.00 This ticket is non-refundable. Changes to this ticket will incur a penalty fee. Fare construction (can be useful to travel agents) BUH OS VIE 18.93KBUYP25R OS BUH 18.93KBUYP25R NUC 37.86 END ROE 0.712992 XT 33.00DC 62.00RO 30.00AT 35.00QD 74.00ZY 36.00YQ și apoi cu FlyNiki Provide this information to a travel agent to help them match the fares found. Make sure to provide the exact booking and fare codes shown. Fare 1: Carrier HG OAB2RT BUH to VIE (rules) Passenger type ADT, round trip fare, booking code O Covers OTP-VIE (Coach) 58.47 Fare 2: Carrier HG OAB2RT VIE to BUH (rules) Passenger type ADT, round trip fare, booking code O Covers VIE-OTP (Coach) 58.47 HG YQ surcharge (YQ) 218.00 Romania Airport Departure Tax (RO) 62.00 Romania Security Charge (DC) 33.00 Austrian Passenger Service Charge (ZY) 74.00 Austrian Passenger Security Charge (AT) 30.00 Austrian Air Transport Levy (QD) 35.00 Subtotal per passenger 569.00 Number of passengers x1 TOTAL AIRFARE & TAXES 569.00 This ticket is non-refundable. Changes to this ticket will incur a penalty fee. Fare construction (can be useful to travel agents) BUH HG VIE M 18.93OAB2RT HG BUH M 18.93OAB2RT NUC 37.86 END ROE 0.712992 XT 33.00DC 62.00RO 30.00AT 35.00QD 74.00ZY 218.00YQ Cel YQ Surcharge s-ar traduce ca supliment de combustibil (aplicabil la orice companie aeriana inclusiv la croaziere). Putem adăuga și Tarom în comparație, taxele de aeroport nu se schimbă Quote Provide this information to a travel agent to help them match the fares found. Make sure to provide the exact booking and fare codes shown. Fare 1: Carrier RO HAT BUH to VIE (rules) Passenger type ADT, round trip fare, booking code H Covers OTP-VIE (Coach) 352.98 Fare 2: Carrier RO VSPCAT VIE to BUH (rules) Passenger type ADT, round trip fare, booking code V Covers VIE-OTP (Coach) 218.72 RO YQ surcharge (YQ) 144.00 Romania Airport Departure Tax (RO) 62.00 Romania Security Charge (DC) 33.00 Austrian Passenger Service Charge (ZY) 74.00 Austrian Passenger Security Charge (AT) 30.00 Austrian Air Transport Levy (QD) 35.00 Subtotal per passenger 950.00 Number of passengers x1 TOTAL AIRFARE & TAXES 950.00 This ticket is non-refundable. Changes to this ticket will incur a penalty fee. Fare construction (can be useful to travel agents) BUH RO VIE Q7.01 M 107.29HAT RO BUH Q7.01 M 63.81VSPCAT NUC 185.12 END ROE 0.712992 XT 33.00DC 62.00RO 30.00AT 35.00QD 74.00ZY 144.00YQ Taxele cu albastru bold sunt cele aplicate de aeroportul Otopeni fiecărui operator aerian, restul YQ = supliment de combustibil și Fare 1 și Fare 2 sunt impuse de către operatorul aerian și nu țin de aeroport. O să încerc să găsesc și construcția unei rute de pe Băneasa. Edited by MembruAnonim, 15 November 2011 - 19:44. |
#8
Posted 15 November 2011 - 20:54
Am găsit între timp cu ajutorul siteului Blueair.
Băneasa are așa: Romania Airport Departure Tax (RO) 44.50 Romania Security Charge (DC) 31.50 *Prețuri exprimate în RON Otopeni are: Romania Airport Departure Tax (RO) 62.00 Romania Security Charge (DC) 33.00 *Prețuri exprimate în RON Diferența corectă de 4 EUR. Quote "Personal, nu înțeleg de ce se fac astfel de afirmații de genul că Aeroportul Otopeni este mai scump față de Budapesta. Lucrurile stau exact invers. Budapesta este mai scumpă decât Bucureștiul", a afirmat Jidav. Nu știu cine l-a înformat pe nea Jidav care se pare că ar fi directorul aeroportului Otopeni, dar diferența de preț (referindu-ne la taxe) este de FIX 4 RON. Dacă dânsu vede asta ca "mult mai scump față de Budapesta" și a ținut să o menționeze în comunicat e prost informat. Budapest Ferihegy Hungarian Airport Tax (HU) 65.00 Hungarian Security Charge (FE) 34.00 *Prețuri exprimate în RON Edited by MembruAnonim, 15 November 2011 - 20:55. |
#9
Posted 16 November 2011 - 07:11
@xwh in primul post despre taxe n-am realizat ca e vorba de RON ci EUR...chiar ma gandem um draq au ajuns zborurile spre viena asa de mult....
mie nu mi-e ciuda ca se inchide Baneasca pentru "marele public" mi-e ciuda ca se inchide ca asa au vrut niste "imbuibati" care si-au facut case pe acolo sau care vor sa puna mana pe terenuile din zona.... poate se supara vreo companie din asta si muta cateva curse vreo 250 km mai la est, spre constanta.... Edited by bubalus, 16 November 2011 - 07:13. |
#10
Posted 16 November 2011 - 08:18
bubalus, on 16th November 2011, 08:11, said: .... poate se supara vreo companie din asta si muta cateva curse vreo 250 km mai la est, spre constanta.... poate daca opereaza doar hidroavioane ca o sa cam fie in Marea Neagra, pe google earth distanta intre Baneasa si Mihail Kogalniceanu (Aeroportul care deserveste Constanta) este de 190 Km |
|
#11
Posted 16 November 2011 - 11:22
Tarzy, on 16th November 2011, 08:18, said: poate daca opereaza doar hidroavioane ca o sa cam fie in Marea Neagra, pe google earth distanta intre Baneasa si Mihail Kogalniceanu (Aeroportul care deserveste Constanta) este de 190 Km Edited by bubalus, 16 November 2011 - 11:23. |
#12
Posted 16 November 2011 - 11:40
Presupun ca s-a extins intre timp metroul pana la Otopeni si circula 24/7. Probabil au rezolvat ai problema cu rechinii de taximetristi. Nu ?! Aaa ... Atunci bine...
|
#13
Posted 16 November 2011 - 11:52
A, stati usurel ca am threadul potrivit pentru subiectul metrou/tren/autobuz/taximetristi Otopeni-Bucuresti. Este vorba de transferul "la nivel european" Gara de Nord - Otopeni, facut cu autobuz+tren. Inaugurat in 2009 si cred ca deja mort.
Partea care mi-a placut cel mai mult: Quote O parte din aceste stradute nu sunt asfaltate... Mai mult, la un moment dat autocarul trebuie sa faca stanga, dar nu este loc, asa ca face drepata, merge un pic si apoi intoarce in triunghi Acum, luati cafeaua si cititi pe indelete, trageti un ochi si la poze. Linkul e mai jos: http://forum.transir...3...asc&start=0 |
#14
Posted 16 November 2011 - 12:03
Mai mare rușinea cu numele de Henri Coandă Express...
|
#15
Posted 16 November 2011 - 12:07
2 probleme aici:
(1) terminalul actual de plecari de pe 8P (ma refer la birourile de check in si de sistemul de verificari de securitate) nu poate prelua in conditii civilizate un numar mult mai mare de pasageri decat in prezent; cozi, inghesuiala etc. Se construieste insa o extensie a acestui terminal care s-ar putea sa fie gata pana la mutarea curselor low cost. (2) "populatia" de tip Baneasa va provoca probabil multe socuri culturale daca va fi amestecata nediscriminatoriu cu cea de tip "Otopeni". Greu de rezolvat... |
|
#16
Posted 17 November 2011 - 17:40
f300, on 16th November 2011, 12:52, said: A, stati usurel ca am threadul potrivit pentru subiectul metrou/tren/autobuz/taximetristi Otopeni-Bucuresti. Este vorba de transferul "la nivel european" Gara de Nord - Otopeni, facut cu autobuz+tren. Inaugurat in 2009 si cred ca deja mort. Partea care mi-a placut cel mai mult: Acum, luati cafeaua si cititi pe indelete, trageti un ochi si la poze. Linkul e mai jos: http://forum.transir...3...asc&start=0 Mai rau e ca acel autocar de la inceputuri s-a tot micsorat. In 2009 am prins un autocar similar cu cel din imagini, in 2010 un midibus Isuzu, inca rezonabil, in iulie 2011 un Volkswagen de 8 sau 10 locuri (nu glumesc, am tinut pe cineva in brate) iar apoi in septembrie un microbuz, cred tot VW, dar de 16 locurri, sa asa ceva... |
#17
Posted 17 November 2011 - 23:31
Daca autocarul ala mergea gol si nu putea nici macar sa faca stanga unde era nevoie, atunci un microbuz de 16 locuri + bagaje e numai bun. Poate face mai multe curse, merge mai plin, consuma mai putina motorina.
Problema de fond ramane ca de la aterizarea avionului pana la Gara de Nord faci 2 ore, si de acolo inca 30-60 minute pana acasa. Daca iei taxi normal de la Otopeni platesti maxim 50 RON pana acasa, si scutesti pana la 2 ore fata de "transportul in comun". In capitale ne-bananiere este exact invers... Oricum, hai sa vedem rromanii mutati pe Otopeni si vedem apoi cum sta treaba. |
#18
Posted 18 November 2011 - 01:18
aljarreau, on 15th November 2011, 19:32, said: ... Mutarea este clar (si) in avantajul calatorilor, in sensul ca pe Otopeni conditiile sunt categoric mai bune ... 4 euro diferență ? Haida-de ! Mă pufnește râsul ! Ce să mai vorbim, mare păcat că se renunță la Băneasa, dar asta e, chiar mă minunam săptămâna trecută cum de au rămas în paragină vilele de pe margine de atâta vreme ! Sănătate și toate cele bune ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users