Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Panasonic AG-AC130/160
Last Updated: May 05 2018 23:09, Started by
GunX
, Sep 29 2011 06:15
·
0
#1063
Posted 15 July 2014 - 23:31
salut.
in acest week-end, unul dintre baietii mei care foloseste un ac160 a avut o problema destul de nasoala - in timpul filmarii a avut o eroare gen "simultaneous recording impossible". omul a oprit camera cateva secunde, a pornit totul parea in regula. a inceput sa filmeze, semnul de rec era on, timmerul mergea dar surpriza - de inregistrat nu a fost inregistrat nimic - in felul asta a pierdut "DA" ul de la stare civila. sunt deja putin panicat, camera respectiva are evenimente antamate week-end de week-end. carduri folosesc sandisk extreme class 10, oar camera a fost cumparata de noua in 2012 si folosita pentru evenimente. merci de ajutor |
#1064
Posted 16 July 2014 - 08:15
Stai ca nu inteleg.Pai daca nu a mai inregistrat nimic,cum de a pierdut doar DA-ul?
|
#1065
Posted 16 July 2014 - 10:11
salut,
hai ca nu m-am exprimat eu extrem de bine. omul a pregatit sa traga cadrul de la stare civila - a primit eroare de card, a oprit camera, a pornit totul ok, camera era pe rec, timerul mergea si a inceput sa traga - apoi a pus pauza a schimbat unghiul ptr semnaturi si a tras mai departe. ulterior cand a verificat filmarea, a constatat ca partea filmata imediata dupa eroarea mentionata mai sus, nu a fost inregistrata, practic inregistrarea pornind doar de unde a schimbat unghiul cu semnatura, asta desi ma repet camera era pe modul rec si timerul curgea. merci |
#1066
Posted 16 July 2014 - 10:36
Ne-am obisnuit sa dam vina pe camera cand ceva nu e in regula.
Problema e de la card. Ar fi trebuit sa scoata cardul cu problema ( ledul de la slot sigur clipea). |
#1067
Posted 16 July 2014 - 10:37
Eu cred ca ''omul tau'' atunci cand a schimbat unghiul a constatat ca nu a apasase rec-ul ,chiar daca el sustine ca timerul curgea si camera era in rec.Daca era problema cu un card se inregistra pe celalalt.Sau probabil in timpul cand a oprit si repornit camera a ratat DA-ul
Edited by SDHC, 16 July 2014 - 10:38. |
#1068
Posted 16 July 2014 - 10:41
Binenteles ca vine e a omului. S-a speriat de eroarea aparuta si a oprit camera, Greseala fatala.
|
#1069
Posted 16 July 2014 - 14:32
in principiu si eu primul instinct a fost sa il blamez pe el, dar ulterior am stat si m-am gandit - omul in 3 ani de colaborare nu a facut probleme, super serios si la locul lui - este genul care daca greseste imi spune tocmai sa vedem cum rezolvam - sunt rezervat in a zice ca a fost vina lui, dar in acelasi timp nici nu am dovezi clare invers - acum ce sa fac - sa stau si sa astept daca se mai intampla? sa schimb toate cardurile? am mai comandat deja inca 2 noi trebuie sa ajunga dar nu sunt suficiente - nici nu vreau sa dau acum 1000 de ron pe carduri in speranta ca ele sunt cauza problemei iar ulterior sa aflu ca le-am cumparat degeaba.
filmaripedvd, on 16 iulie 2014 - 10:41, said:
Binenteles ca vine e a omului. S-a speriat de eroarea aparuta si a oprit camera, Greseala fatala. nu inteleg unde bati. din cate stiu eu cand primesti eroare de simul rec, opresti camera, si o pornesti - lucru pe care el l-a facut. sugerezi cumva ca nu a mai dat rec si acum a inventat treaba asta? merci SDHC, on 16 iulie 2014 - 10:37, said:
Eu cred ca ''omul tau'' atunci cand a schimbat unghiul a constatat ca nu a apasase rec-ul ,chiar daca el sustine ca timerul curgea si camera era in rec.Daca era problema cu un card se inregistra pe celalalt.Sau probabil in timpul cand a oprit si repornit camera a ratat DA-ul nu a fost tras nimic pe nici un card! (secventa respectiva). ma uitam acum pe niste postari facute de Barry Green, si sustine ca atunci cand un card este picat, contrar la ce credem noi, camera nu inregistreaza nici pe celalat card! filmaripedvd, on 16 iulie 2014 - 10:36, said:
Ne-am obisnuit sa dam vina pe camera cand ceva nu e in regula. Problema e de la card. Ar fi trebuit sa scoata cardul cu problema ( ledul de la slot sigur clipea). nu ma intelege gresit - nu dau vina inca pe nimic. incerc sa aflu doar care a fost cauza. nu pot verifica cele spuse de tine cu ledul camerei. am comandat 2 carduri noi, iar pe cele 2 care au fost in camera in acel moment le bag la "carantina" o sa vedem daca se intampla iar fenomenul, desi sincer as prefera sa gasesc problema altfel, si nu sa risc momente importante din nunta unor miri. din acest motiv am cerut sfatul ajutorul vostru. nu vreau sa blamez camera (din contra sunt extrem de multumit de ea), vreau doar sa inteleg ce nu a mers si sa evit pe viitor. |
#1070
Posted 16 July 2014 - 14:40
Uite cum sta treaba: aveai setat simultan rec. Cand apare aceasta eroare, camera te atentioneaza, dar inregistrarea merge mai departe pe cardul fara probleme. Am avut si eu aceeasi problema de mai multe ori si de fiecare data cu acelesi card. Dupa ce l-am inlocuit eroarea nu mai apare.
Uite , fa un test simplu: lasa camera pe simultan rec, baga 2 carduri, iar unul sa aibe siguta pusa, Camera o sa-ti spuna ca e imposibil sa inregistreze pe 2 carduri si ca v-a inregistra pe cardul only. Te rog sa verifici. |
#1071
Posted 16 July 2014 - 17:25
S-ar putea ca în momentul afișări erorii camera să se fi oprit din rec pe ambele carduri.
Dar dacă ar fi apăsat din nou butonul de rec ar fi repornit înregistrarea pe unul sau pe ambele carduri. Un alt exemplu este dacă se oprește înregistrarea din cauza bateriei, ultimul clip filmat nu este pierdut pt că modelul ăsta de camere reușește să închidă clipul filmat pînă în ultima secundă fără să îl corupă. Dacă urmărea ledurile ar fi știut în ce situație se află, în plus dacă era altă problemă camera ar fi afișat clar un mesaj de eroare. Cînd primești eroare nu trebe să oprești tu nimic pt că se oprește singură. Edited by vgabi, 16 July 2014 - 17:47. |
#1072
Posted 20 December 2014 - 19:38
REZOLVAREA PROBLEMEI DE RESTART ALEATORIU (problemă comună)
După mai multe discuţii cu persoane autorizate din service şi experienţa personală a reieşit clar că restartul aleatoriu al camerelor Panasonic din seriile AC şi HPX este datorat defecţiunii butonul de power on/off. Probabil defectarea este cauzată de oxidarea / uzura contactelor electrice din capsula butonului. Defecţiunea poate apărea practic chiar după primul an de folosire sau la exact 2 ani în cazul meu. Singura rezolvare este doar înlocuirea butonului care se poate face în service sau acasă cu variantele următoare. 1. În garanţie problema este rezolvată prin trimiterea camerei în service la Cardiff şi durează cîteva zile cu costul de aprox 15 euro, defecţiunea nefiind acoperită de garanţie, ei motivînd "condiţii necorespunzătare de utilizare". 2. Post-garanţie în service la Bucureşti unde costă 250 lei doar butonul singur fără grip şi durează 1 zi la http://www.absolutvideo.ro/contact.php 3. Post-garanţie acasă, prin cumpărarea întregii părţi laterale cu gripul la preţul de 410 lei + curier de la http://www.ttconsult.../home/contact/. Înlocuirea acasă de către oricine este f simplă, fără riscuri şi implică doar desfacerea a vreo 17 şuruburi de la carcasa laterală dreapta şi bază şi montarea unui cablu panglică. Codurile aferente componentei pt AC130 de pe etichetă sunt - Part No: VYK5G72, Part Name: Grip U. Mai jos aveţi poza operaţiunii şi un link cu reparaţia aici [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/D8XI4VfJL5U?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Attached FilesEdited by vgabi, 20 December 2014 - 19:45. |
|
#1073
Posted 06 February 2015 - 18:01
Va salut, o rugamnte la dvs daca se poate sa-mi spuneti pe ce scena filmati si mai ales ce valori aveti facute in meniu la detalii,coring, chroma level,chroma phase la ac130 .Stima
|
#1074
Posted 16 February 2015 - 21:43
Ai aici în link toate informaţiile despre Scene Files http://www.panasonic...asp?model=AC130
|
#1075
Posted 23 April 2015 - 20:44
Reusita camera. Sta bine pe piata. Si la pret nu a scazut aberant de mult.
Zilele astea am mai editat ceva arhive vechi facute cu ea... jos palaria, imagine super ! sunt mandru ca am detinut una. Edited by PuzzON, 23 April 2015 - 20:45. |
#1076
Posted 04 May 2015 - 04:08
coming december 2015 in romania!
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/EfYg7b5K91w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#1077
Posted 07 May 2015 - 03:48
roxy00, on 29 aprilie 2013 - 14:34, said: De cand cautam acesti acumulatori!!!!! Am avut pt sony asa ceva,aia originali erau praf,asta ma tinea 2 nunti. SUNT EXTRAORDINARI!!! |
|
#1079
Posted 08 May 2015 - 15:29
Dacă îl are cineva să ne spună cum merg şi cît ţin. Puteau să îi facă de la început aşa mari.
Probabil vor ţine 3 ore efectiv. |
#1080
Posted 06 June 2015 - 14:36
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users