Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani @honeybee!

La multi ani @canarel!

Intarzieri mari la deschiderea me...

Lenny Kravitz - TK421
 Intrebare pentru pariori vechi

Cat de incomod este sa creșt...

Recomandare router repeater

Unde se poate face o radiografie,...
 bug microsoft store (viteza down...

Memorii RAM cu defect

Recomandare tastatura TKL (Buget:...

De unde pot descarca ROG Armoury ...
 Boloboc digital

Intarziere turnare sapa peste ipat

Intrebare toyota prius

Recomandare Placa Video
 

Discutii profesionale (amicale sau nu) din domeniul AC

- - - - -
  • Please log in to reply
76 replies to this topic

#37
Lukmar

Lukmar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 583
  • Înscris: 11.08.2011

View Postgall71, on 20th August 2011, 22:01, said:

Faptul ca detii un Fujitsu nu te face putin subiectiv?Sunt curios daca erai in locul  clientului care i s-a defectat AC-ul la 40 de grade afara dupa 24 de ore de functionare sau in locul celor de la casino in mijlocul iernii cu o uzina de spart timpane ai mai fi spus asa ceva?Daca aveam ceva cu firma A---n nu recomandam Hitachi si Sharp in nenumarate ocazii,asa ca vezi-ti de treburile tale  si roaga-te sa nu-ti cada Fujitsu,stii ca dealerii sunt obligati prin contract sa emita certificate de garantie proprii,ce se intampla cu garantia la minunatul tau aparat daca firma numai exista?Tu chiar nu vezi ca eu scriu pentru voi,clientii finali

Sunt nevoit sa-ti raspund prima data la acest post,pentru a nu-mi pierde bunul simt ( de nervi, de placere, de ce vrei tu ). Dupa aceea o sa-ti raspund si la ceea ce mi-ai raspuns mie.

Bun. Tu spui ca fiind obligat sa emiti propriul certificat de garantie, esti raspunzator in fata legii de garantie in cazul in care importatorul dispare.
Bravo, ai descoperit America, asa e.

Hai sa luam alt scenariu.
Tu vinzi un produs si altcineva emite certificatul de garantie. Acel cineva care a emis certifcatul de garantie dispare.
Cine naiba crezi ca e raspunzator de garantie ? Tu, ca ultim vanzator. (considera ca ceea ce am scris in ultima parte e cu majuscule, ca am ridicat glasul).
Invata dle G legea garantiei, cunoaste-o ca pe Crez, pentru ca daca nu o sti te mananca lupii,...
Asa ca nu te mai da de partea clientului final, cand de fapt tu nu sti cum sa te fofilezi mai repede de raspundere, fara sa ai de fapt habar ca tu ca ultim vanzator esti direct raspunzator. (La naiba, am inceput sa fac si poezii  :confuzzled: )

Edited by Lukmar, 20 August 2011 - 21:42.


#38
scheleton

scheleton

    Walhalla

  • Grup: Banned
  • Posts: 10,910
  • Înscris: 19.05.2006
Lukmar, eu am inteles de la gall ca se referea la situatia cand srl-ul ce vinde Beneficiarului final dispare.. nu era vorba daca dispare Aston/Importatorul/Reprezentantul Producatorului

View Postgall71, on 20th August 2011, 22:01, said:

..stii ca dealerii sunt obligati prin contract sa emita certificate de garantie proprii, ce se intampla cu garantia la minunatul tau aparat daca firma numai exista?..


Garantie -documentul prin care Producatorul certifica ca produsul respectiv nu are vicii de fabricatie. Iar daca are, Producatorul isi ia responsabilitatea sa asigure schimbarea piesei defecte (sau a aparatului).
Asta e valabil la orice produs, nu numai la Air Con.

Daca Producatorul nu e prezent in Ro, atunci aceste sarcini /responsabilitati sunt preluate de Reprezentanta producatorului, si daca nu exista, atunci de Importator.
-un dealer de-al Importatorului nu poate emite el Certificat de garantie (sau poate emite.. dar sunt hartii fara valoare..). Daca Metro e dealerul, Metro nu poate certifica ca Sharp nu a produs un aparat fara vicii de fabricatie..

Unde este sau poate fi implicarea dealerului:  daca dealerul efectueaza montajul sau punerea in functiune a aparatului, atunci ar trebui sa contra-semneze Certificatul de garantie (emis de Producator sau Importator).
Contrasemnand, dealerul practic certifica ca montajul e ok, ca aparatul a functionat bine la PIF, si ca se va ocupa in continuare de Service (pe perioada garantiei).
-insa dealerul nu garanteaza ca acel aparat nu are vicii de fabricatie.. Dealerul, sau firma de service (o putem numi asa in acest caz), functioneaza practic ca o interfata intre Beneficiar si Producator/Importator.

-daca dealerul dispare >>Producatorul/Importatorul va aloca alta firma de service pt. aparatul respectiv
-daca Producatorul dispare e mai nasol >>caz pierdut pt. beneficiar (poate avea noroc doar daca Importatorul mai are ceva piese de schimb in stoc..)
-daca Importatorul dispare >> caz aproape pierdut pt. beneficiar.. Are o sansa sa scrie direct Producatorului, solicitand o solutie..

View PostLukmar, on 20th August 2011, 22:41, said:

Tu vinzi un produs si altcineva emite certificatul de garantie..
un produs nu trebuie sa circule fara Certificat de Garantie.
Inca din momentul in care Importatorul (sau Producatorul, daca e in Ro, etc.) trebuie sa livreze aparatul catre Dealer cu un certificat de garantie.
-fara Certificat, nu are voie sa-l comercializeze, nici macar catre propria retea de distributie (sau de Dealeri).

Edited by scheleton, 20 August 2011 - 22:26.


#39
gall71

gall71

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,972
  • Înscris: 12.08.2007

View Postscheleton, on 20th August 2011, 23:19, said:

Lukmar, eu am inteles de la gall ca se referea la situatia cand srl-ul ce vinde Beneficiarului final dispare.. nu era vorba daca dispare Aston/Importatorul/Reprezentantul Producatorului


.
Da,la asta ma refeream,si chiar am trecut personal prin asa ceva,Me---dot a fost preluat de alta firma care a refuzat Certificatlele de garantie emise de vechiul magazin,era vorba de o sursa Corsair,m-am adresat importatorului parca Itpromo care mi-au zis ca onoreaza garantia pe baza SN-ului dar va dura foarte mult timp si m-au sfatuit sa ma adresez direct Corsair-ului,in 5 zile am avut o sursa nou-nouta acasa,asa ca vorbesc din postura lui Stan-Patitul cand expun eventualele probleme de garantie
l

Edited by gall71, 20 August 2011 - 22:40.


#40
Lukmar

Lukmar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 583
  • Înscris: 11.08.2011

View Postgall71, on 20th August 2011, 19:56, said:

Dragul meu Lukmar,am pornit de la punctul 2 pentru ca in mesajul tau anterior punctul 1 nu exista
Sa revenim,eu ti-am dat linkuri in care se spune clar ca aparatele au fost luate direct de la A---n,(apropo,cati importatori vand direct end-userului?)oamenii nu au specificat in mesaje ca e vorba de alta firma de instalare,tu nu ai trage aceeasi concluzie? Si oricum cine ar fi responsabil de treaba asta?NU vad de ce mi-as cere scuze in acest caz si crede-ma nu as ezita sa o fac daca ai avea dreptate.In privinta montajelor sunt perfect de acord cu tine,putini meseriasi mai gasesti zilele astea de aceea prefer,carcotas fiind de felul meu, sa fiu la fazele finale ale instalarilor,sa numai spun ca vidarea se face  cu vacuumetre iar la comercial azotul este folosit intodeauna
Cu privire la compresoarele Mitsubishi,cred ca ai inteles ca unul era MELCO si celalalt Siam,licenta dupa Melco,in privinta manualui servce,solicitarea a fost facuta telefonic,clientul fiind langa mine si a fost facuta departamentului service,nu are rost sa-ti dau numarul de telefon,nefiind turnator,dar cred ca se poate verifica foarte usor
Ca incheiere,sunt convins ca ce am spus eu va duce la imbunatatirea relatiei voastre cu distribuitorii,eu unul m-am lasat,prefer sa am de a face cu importatorii Mitsubishi electric  si Toshiba care isi protejeaza cu adevarat distribuitorii si la care indiferent de problema tehnica aparuta sa ai cu cine dialoga,din pacate nu asa s-a intamplat in relatia cu service-ul A---n,pacat de baietii de la vanzari care nu am nimic sa le reprosez.
Nu vand LG dar am fost placut impresionat atunci cand un antreprenor mi-a solicitat o interventie la un CEC si am avut nevoie de un senzor de temperatura,aparatele fiind in garantie,mi-au fost trimise a doua zi cu scuzele ca nu-mi pot deconta transportul ca nu am contract de service cu ei
Comparatia Fujitsu-Hitachi,Fujitsu am mai spus-;abia de un an sau doi au inceput sa-si produca compresoarele,stii ce fel de Vrf-uri face Fujitsiu,compara-le cu cele Hitachi ca cu Daikin sau Mitsubishi sau chiar cu DVM-urile Samsung nu are rost sa le compari
PS Era sa uit,ma bucur ca schema PCB-ului  a aparut,nu vad de ce atata secretomanie,majoritatea manualelor service sunt la liber vorbesc de firme mai mari ca Mitsubishi,Toshiba,Daikin,Sanyo,stai linistit,eu nu am nevoie de ea,si voi prefera sa-i schimb omului,daca mai are probleme,AC-ul Fujitsu cu un Mitsubishi electric


Alt inginer pe aici,ai ceva tehnic de adaugat sau faci pe yes-man-ul pe aici?

Asa e, punctul 1 nu exista, am pus un emoticon in locul lui.
O sa fiu mai grijului cu tine pe viitor.
Spui ca te deplasezi la fiecare lucrare la final ?
Inseamna ca montezi un aer pe zi, daca poti face acest lucru.
Raporteaza-te la reteaua  Aston, cu aproximativ 50-100 de aere montate intr-o zi slaba.
Ar trebui sa se cloneze ceva lume sa verifice fiecare montaj. Pamantul catre G, tu realizezi ce spui ?

Manualul de service,... Mda, solicitare telefonica,... exact cum e mai bine pentru tine, nu poate fi probata aici, deci e cuvantul tau impotriva,... vantului, care conform INMH, va bate cu putere dispre sud,...  :bouncey: si iepurasul ala cu baterii care merge, si merge, si merge,... si minte,... si minte,... :crybaby:
G, tu probezi vreodata cu ceva ceea ce spui aici ? Sau in orice alta parte ?

In ceea ce priveste copresoarele, am copiat postul de pe acel forum:


Many fujitsus used mitsubishi compressors, sometimes made under licence by SIAM corp. Does anyone have info on what units?
Reason why I'm asking is because mitsubishi usually charges 2x the prive and a lot for shipping, while fujitsu is heaps cheaper.
At the moment I've got a mits MUH-30TV that needs a compressor, part# NH56VNHT which costs $1000
I'm pretty sure the fujitsu AOT30RMBL has a SIAM compressor with it's model number being NH56VNHT which only costs $400


O traducere si o prescurtare a acestui post ? Daca vrei traducerea completa, angajeaza pe cineva.
Hai ca se poate:
"Cateodata, si Mitsu si Fujitsu folosesc aceste compresoare, NH56VNHT. Motivul pentru care intreb asta esta ca Mitsu de obicei pretinde de doua ori pretul real si multi bani pentru livrare, in schimb Fujitsu este mult mai ieftin."
1000 de $ (scuze, eu am spus Euro) vs 400 $,...
Bai nene, eu, daca tot e acelasi compresor, cred ca o sa-l iau pe ala de 400$,
Ca o paranteza, niciodata doua compresoare produse la fabrici diferite nu o sa aiba acelasi cod. Si iepurasul tot mai merge, si merge,... si minte,... si minte

Ca incheiere aacestei postari (banuiesc ca nu al topicului, decat daca G sa apuca de brutarie), tot din acelasi motiv 3 retele de telefonie mobila din tara (oare cate sunt toate ?) inlocuiesc climele Mitsubishi (cate mai sunt, ca nu multe ) de pe site-urile lor cu Fujitsu.

Sa- fi sanatos G

P.S. Te rog eu, te implor, macar o data probeaza ceea ce spui, ca nu mai am activitate aici, si-mi pierd scopul in viata :worthy:  :lol:

#41
gall71

gall71

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,972
  • Înscris: 12.08.2007

View PostLukmar, on 20th August 2011, 23:39, said:

Asa e, punctul 1 nu exista, am pus un emoticon in locul lui.
O sa fiu mai grijului cu tine pe viitor.
Spui ca te deplasezi la fiecare lucrare la final ?
Inseamna ca montezi un aer pe zi, daca poti face acest lucru.
Raporteaza-te la reteaua  Aston, cu aproximativ 50-100 de aere montate intr-o zi slaba.
Ar trebui sa se cloneze ceva lume sa verifice fiecare montaj. Pamantul catre G, tu realizezi ce spui ?
De ce mai aveti distribuitori daca vindeti direct end-userul-ui?Ati luat metehne balcanico-grecesti,doar apartineti de Grecia


View PostLukmar, on 20th August 2011, 23:39, said:

Manualul de service,... Mda, solicitare telefonica,... exact cum e mai bine pentru tine, nu poate fi probata aici, deci e cuvantul tau impotriva,... vantului, care conform INMH, va bate cu putere dispre sud,...  :bouncey: si iepurasul ala cu baterii care merge, si merge, si merge,... si minte,... si minte,... :crybaby:
G, tu probezi vreodata cu ceva ceea ce spui aici ? Sau in orice alta parte ?
Da asa e,decat sa schimb o placa mai bine trimitem Unitatea externa la service,tu chiar refuzi sa crezi ca asa s-a intamplat?Si ventilatorul gresit dupa ce am dat seria UE,seria UI(cu toate ca reiesea din Certificat),si nenumarate poze,tot din vina mea s-a intamplat?Sfatul meu e sa cauti iepurasul in alta parte,la tine in ograda

#42
Lukmar

Lukmar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 583
  • Înscris: 11.08.2011

View Postscheleton, on 20th August 2011, 23:19, said:

Lukmar, eu am inteles de la gall ca se referea la situatia cand srl-ul ce vinde Beneficiarului final dispare.. nu era vorba daca dispare Aston/Importatorul/Reprezentantul Producatorului



Garantie -documentul prin care Producatorul certifica ca produsul respectiv nu are vicii de fabricatie. Iar daca are, Producatorul isi ia responsabilitatea sa asigure schimbarea piesei defecte (sau a aparatului).
Asta e valabil la orice produs, nu numai la Air Con.

Daca Producatorul nu e prezent in Ro, atunci aceste sarcini /responsabilitati sunt preluate de Reprezentanta producatorului, si daca nu exista, atunci de Importator.
-un dealer de-al Importatorului nu poate emite el Certificat de garantie (sau poate emite.. dar sunt hartii fara valoare..). Daca Metro e dealerul, Metro nu poate certifica ca Sharp nu a produs un aparat fara vicii de fabricatie..

Unde este sau poate fi implicarea dealerului:  daca dealerul efectueaza montajul sau punerea in functiune a aparatului, atunci ar trebui sa contra-semneze Certificatul de garantie (emis de Producator sau Importator).
Contrasemnand, dealerul practic certifica ca montajul e ok, ca aparatul a functionat bine la PIF, si ca se va ocupa in continuare de Service (pe perioada garantiei).
-insa dealerul nu garanteaza ca acel aparat nu are vicii de fabricatie.. Dealerul, sau firma de service (o putem numi asa in acest caz), functioneaza practic ca o interfata intre Beneficiar si Producator/Importator.

-daca dealerul dispare >>Producatorul/Importatorul va aloca alta firma de service pt. aparatul respectiv
-daca Producatorul dispare e mai nasol >>caz pierdut pt. beneficiar (poate avea noroc doar daca Importatorul mai are ceva piese de schimb in stoc..)
-daca Importatorul dispare >> caz aproape pierdut pt. beneficiar.. Are o sansa sa scrie direct Producatorului, solicitand o solutie..

un produs nu trebuie sa circule fara Certificat de Garantie.
Inca din momentul in care Importatorul (sau Producatorul, daca e in Ro, etc.) trebuie sa livreze aparatul catre Dealer cu un certificat de garantie.
-fara Certificat, nu are voie sa-l comercializeze, nici macar catre propria retea de distributie (sau de Dealeri).

Sincer, nu vroiam sa ma contrazic cu tine,. dar:

CAPITOLUL III
  Drepturile consumatorului


   Art. 9. - Vânzătorul este răspunzător față de consumator pentru orice lipsă a conformității existentă la momentul când au fost livrate produsele.
   Art. 10. - În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a prețului ori de rezoluțiunea contractului privind acest produs, în condițiile art. 13 și 14.@
Art. 11. - (1) În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepția situației în care măsura este imposibilă sau disproporționată.@



Sursa ? Legea 449, disponibila pe site-ul ANPC.
Link-ul aici:
http://www.anpc.gov......din 2003.html

Sper ca nu va suparati pe mine ca aduc intodeauna probe in ceea ce zic, spre diferenta de altii,...  :thumbup:

#43
gall71

gall71

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,972
  • Înscris: 12.08.2007

View PostLukmar, on 20th August 2011, 23:39, said:

In ceea ce priveste copresoarele, am copiat postul de pe acel forum:


Many fujitsus used mitsubishi compressors, sometimes made under licence by SIAM corp. Does anyone have info on what units?
Reason why I'm asking is because mitsubishi usually charges 2x the prive and a lot for shipping, while fujitsu is heaps cheaper.
At the moment I've got a mits MUH-30TV that needs a compressor, part# NH56VNHT which costs $1000
I'm pretty sure the fujitsu AOT30RMBL has a SIAM compressor with it's model number being NH56VNHT which only costs $400


O traducere si o prescurtare a acestui post ? Daca vrei traducerea completa, angajeaza pe cineva.
Hai ca se poate:
"Cateodata, si Mitsu si Fujitsu folosesc aceste compresoare, NH56VNHT. Motivul pentru care intreb asta esta ca Mitsu de obicei pretinde de doua ori pretul real si multi bani pentru livrare, in schimb Fujitsu este mult mai ieftin."
1000 de $ (scuze, eu am spus Euro) vs 400 $,...
Bai nene, eu, daca tot e acelasi compresor, cred ca o sa-l iau pe ala de 400$,
Ca o paranteza, niciodata doua compresoare produse la fabrici diferite nu o sa aiba acelasi cod.
De ce ar avea serie diferite?Ca spui tu? Uite ca te inseli,compresoarle Mitsubishi pot fi produse in mai multe fabrici avand acelasi indicativ.Oricum traducerea lasa de dorit,ar fi cazul sa numai recurgi la Google translate

View PostLukmar, on 20th August 2011, 23:39, said:

Ca incheiere aacestei postari (banuiesc ca nu al topicului, decat daca G sa apuca de brutarie), tot din acelasi motiv 3 retele de telefonie mobila din tara (oare cate sunt toate ?) inlocuiesc climele Mitsubishi (cate mai sunt, ca nu multe ) de pe site-urile lor cu Fujitsu.

Sa- fi sanatos G
Disperarea nu are margini,vorbeam de Mitsubishi?Daca vrei sa vorbim iti stau la dispozitie
Ati preluat si voi intretinerea la o companie de telefonie mobila si profitati de acest lucru,faceti referate  sa schimbati aparatele ca nu sunteti in stare sa le intretineti,apropo mai cautati M-tool Mitsubishi ca disperatii?Cate Vrf-uri Mitsubishi au pus cei de la Vodafone in ultimul timp?Asa ca las-o mai moale cu Mitsubishi ca macane Fujitsu  e o jucarie pe langa Mitsubishi

Edited by gall71, 20 August 2011 - 23:06.


#44
Lukmar

Lukmar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 583
  • Înscris: 11.08.2011

View Postgall71, on 20th August 2011, 23:53, said:

De ce mai aveti distribuitori daca vindeti direct end-userul-ui?Ati luat metehne balcanico-grecesti,doar apartineti de Grecia



Da asa e,decat sa schimb o placa mai bine trimitem Unitatea externa la service,tu chiar refuzi sa crezi ca asa s-a intamplat?Si ventilatorul gresit dupa ce am dat seria UE,seria UI(cu toate ca reiesea din Certificat),si nenumarate poze,tot din vina mea s-a intamplat?Sfatul meu e sa cauti iepurasul in alta parte,la tine in ograda

Sti ce-mi place ?
Ca te-am redus la doar doua intrebari,una care nu tine de partea tehnica, si din aceasta cauza nu o sa-ti raspund, si a doua,... de ce s-a cerut trimterea unitatii la Aston.
1. Nu cred ca din schema PCB-ului unitatii exterioare puteai sa probezi defectul, aveai nevoie de instructiunile de service, care deasemenea sunt disponibile, cu masurarea fiecarei componente in parte,.. dar probabil tu ai preferat internetul decat Astonul, sa ceri ajutor,...
2. Probabil ca nu s-a avut incredere ca poti sa diagnostichezi aparatul, la ce dealer esti (vreo 10 aparate cumparate intr-un an).

Cu asta tragem linie ? Te calmezi ?
Cere-ti scuze intr-un mod finut, da-ti seama ca ai gresit total in ceea ce ai afirmat pana acum, si cine stie, poate chiar devenim prieteni,..  :kisstogether:

Edited by Lukmar, 20 August 2011 - 23:08.


#45
gall71

gall71

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,972
  • Înscris: 12.08.2007

View PostLukmar, on 21st August 2011, 00:04, said:

Sti ce-mi place ?
Ca te-am redus la doar doua intrebari,una care nu tine de partea tehnica, si din aceasta cauza nu o sa-ti raspund, si a doua,... de ce s-a cerut trimterea unitatii la Aston.
1. Nu cred ca din schema PCB-ului unitatii exterioare puteai sa probezi defectul, aveai nevoie de instructiunile de service, care deasemenea sunt disponibile, cu masurarea fiecarei componente in parte,.. dar probabil tu ai preferat internetul decat Astonul, sa ceri ajutor,...
2. Probabil ca nu s-a avut incredere ca poti sa diagnostichezi aparatul, la ce daeler esti (vreo 10 aparate cumparate intr-un an).

Cu asta tragem linie ? Te calmezi ?
Cere-ti scuze intr-un mod finut, da-ti seama ca ai gresit totl in ceea ce ai afirmat pana acum, si cine stie, poate chiar devenim prieteni,..  :kisstogether:
In final am gasit manualul de service pe Eurofred,e normal asa ceva?Cu toate ca i-am spus celui de la service ca e dusa placa UE,conform cu eroarea aparuta,el mi-a spus ca nu poate sa-mi trimita placa si ca trebuie sa trimit UE la service
Cat priveste increderea celui de la service,se putea uita pe site sa vada ce am mai vandut,sau putea intreba consultantul in vanzari care stia toate lucrarile efectuate atat pe Toshiba cat si pe Mitsubishi
Si stai linistit,sunt un tip calm,care atunci cand gresesc recunosc,singurul lucru cu care m-am inselat a fost certificarea EUROVENT LGC,dar nu aveam de unde sa stiu  ca e punctat cu seria LG
Eu am admis ce am gresit,tu ?

Edited by gall71, 20 August 2011 - 23:15.


#46
Lukmar

Lukmar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 583
  • Înscris: 11.08.2011

View Postgall71, on 21st August 2011, 00:04, said:

De ce ar avea serie diferite?Ca spui tu? Uite ca te inseli,compresoarle Mitsubishi pot fi produse in mai multe fabrici avand acelasi indicativ.Oricum traducerea lasa de dorit,ar fi cazul sa numai recurgi la Google translate


Disperarea nu are margini,vorbeam de Mitsubishi?Daca vrei sa vorbim iti stau la dispozitie
Ati preluat si voi intretinerea la o companie de telefonie mobila si profitati de acest lucru,faceti referate  sa schimbati aparatele ca nu sunteti in stare sa le intretineti,apropo mai cautati M-tool Mitsubishi ca disperatii?Cate Vrf-uri Mitsubishi au pus cei de la Vodafone in ultimul timp?Asa ca las-o mai moale cu Mitsubishi ca macane Fujitsu  e o jucarie pe langa Mitsubishi

Ha, dragut,..
Deci tu spui ca nu e vreo diferenta in cod intre compresoarele Mitsubishi produse in fabrici chinezesti sau fabrici de prestigiu in copresoare ?
E bine de stiut, vezi ca incep eu sa acuz Mitsubishi  de acum inainte, ca nu stim ce cumparam cand vine vorba de aceste aparate.
Chiar, ce diferenta este intre compresoare, daca au acelasi cod ? Poate sunt toate Siam, made in China, din ceea ce spui tu !
Asa e ?
Chestia cu traducerea,... vezi ca devii obraznic, te-am prevenit ca nu am chef sa traduc cuvant cu cuvant, ca nu predau engleza aici,... poate fi considerat atac la persoana,... nu.
Multumesc
La o companie,... multumesc, bye  :bye: mai vorbim cand o sa iesi din dilema in care te-am bagat.

#47
gall71

gall71

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,972
  • Înscris: 12.08.2007

View PostLukmar, on 21st August 2011, 00:18, said:

Ha, dragut,..
Deci tu spui ca nu e vreo diferenta in cod intre compresoarele Mitsubishi produse in fabrici chinezesti sau fabrici de prestigiu in copresoare ?
E bine de stiut, vezi ca incep eu sa acuz Mitsubishi  de acum inainte, ca nu stim ce cumparam cand vine vorba de aceste aparate.
Chiar, ce diferenta este intre compresoare, daca au acelasi cod ? Poate sunt toate Siam, made in China, din ceea ce spui tu !
Asa e ?
Chestia cu traducerea,... vezi ca devii obraznic, te-am prevenit ca nu am chef sa traduc cuvant cu cuvant, ca nu predau engleza aici,... poate fi considerat atac la persoana,... nu.
Multumesc
La o companie,... multumesc, bye  :bye: mai vorbim cand o sa iesi din dilema in care te-am bagat.
Tu ai o problema de intelegere,de ce ar pune Mitsubishi compresoare Siam,licenta Mitsubishi si nu ar folosi compresoare Melco,alea Siam le vand celor de la Fujitsu :lol: De ce ar fi vorba de atac la persoana?Ce suntem toti vorbitori nativi de limba engleza?
Parca erau trei companii,acums-au facut doua?Cine minte si cine spune adevarul?Nu mi-ai raspuns,ati facut rost de M-tool?Vezi cum le stiu eu pe toate :lol:

View PostLukmar, on 20th August 2011, 23:53, said:

Sincer, nu vroiam sa ma contrazic cu tine,. dar:

CAPITOLUL III
  Drepturile consumatorului


   Art. 9. - Vânzătorul este răspunzător față de consumator pentru orice lipsă a conformității existentă la momentul când au fost livrate produsele.
   Art. 10. - În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a prețului ori de rezoluțiunea contractului privind acest produs, în condițiile art. 13 și 14.@
Art. 11. - (1) În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepția situației în care măsura este imposibilă sau disproporționată.@



Sursa ? Legea 449, disponibila pe site-ul ANPC.
Link-ul aici:
http://www.anpc.gov......din 2003.html

Sper ca nu va suparati pe mine ca aduc intodeauna probe in ceea ce zic, spre diferenta de altii,...  :thumbup:
Si tie ti se pare ok aceasta lege?De ce alti importatori nu o aplica?De prosti?Sau au grija de clientii lor sa nu se intalneasca cu situatii de felul celor descrise mai sus de mine

#48
Lukmar

Lukmar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 583
  • Înscris: 11.08.2011

View Postgall71, on 21st August 2011, 00:34, said:

Tu ai o problema de intelegere,de ce ar pune Mitsubishi compresoare Siam,licenta Mitsubishi si nu ar folosi compresoare Melco,alea Siam le vand celor de la Fujitsu :lol: De ce ar fi vorba de atac la persoana?Ce suntem toti vorbitori nativi de limba engleza?
Parca erau trei companii,acums-au facut doua?Cine minte si cine spune adevarul?Nu mi-ai raspuns,ati facut rost de M-tool?Vezi cum le stiu eu pe toate :lol:


Si tie ti se pare ok aceasta lege?De ce alti importatori nu o aplica?De prosti?Sau au grija de clientii lor sa nu se intalneasca cu situatii de felul celor descrise mai sus de mine

G, my friend, nu mai inteleg ce raspunzi,.. pe bune,...
Ce legatura are ce cred eu cu ceea ce ai spus tu ?
Sa-ti spun pe litere ?
Ai spus ca oricum compresoarele Mitsubishi au acelasi cod in orice fabrica ar fi facute.
Concluzia, daca sunt facute in China, au acelasi cod cu unul facut intr-o fabrica de prestigiu dintr-o tara consacrata.
Din ce litera din postul meu s-au facut doua din trei companii de telefonie ?
Pe bune, daca ai sarbatorit ceva in seara asta, eu unul te inteleg si vorbim maine.

O seara excelenta in continuare, si sper ca maine sa nu te simti prea rau,... si nu uita sa :tooth:

#49
scheleton

scheleton

    Walhalla

  • Grup: Banned
  • Posts: 10,910
  • Înscris: 19.05.2006

View PostLukmar, on 20th August 2011, 23:53, said:

CAPITOLUL III   Drepturile consumatorului    Art. 9. - Vânzătorul este răspunzător față de consumator pentru orice lipsă a conformității existentă la momentul când au fost livrate produsele.
   Art. 10. - În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a prețului ori de rezoluțiunea contractului privind acest produs, în condițiile art. 13 și 14.@
Art. 11. - (1) În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepția situației în care măsura este imposibilă sau disproporționată.@
Sursa ? Legea 449, disponibila pe site-ul ANP..
asta nu are legatura cu discutia noastra: nu era vorba despre drepturile consumatorului. Acestea sunt destul de clare.. Consumatorul solicita, etc.. Vanzatorul (direct sau prin firma de service) repara produsul, etc, nu inainte de-a se adresa Producatorului/Importatorului.

Dupa cum spuneam, Vanzatorul este o interfata intre Beneficiarul final si Producator/Importator: preia problemele si le transmite mai departe. Repara produsul, daca Producatorul ii da piese (pe gratis, cf. garantie).

Oricum, legal vorbind, cand zici Vanzator, zici si Producator/Importator: cand Aston vinde catre dealer, este Vanzator.  :rolleyes:
-deduc de la tine ca aparatele pleaca din depozitul Aston fara Certificat de Garantie ??

Nu te concentra atat pe drepturile Consumatorului, ci pe OBLIGATIILE Producatorului sau Reprezentantului legal. Despre asta era vorba.. daca vrei sa vorbim despre drepturile consumatorului, atunci ar trebui sa cedez (cedam) cuvantul consumatorului.

Daca un dealer are dreptul sa emita certificat in numele SHARP, ba poate si trebuie sa repare aparate sharp cu piese originale, atunci e evident ca acel dealer ori lucreaza direct cu producatorul (si atunci nu mai e dealer, ci importator), ori ..va lucra in viitor, suplinind impotenta si lacunele Importatorului actual ce-si ignora OBLIGATIILE.

View PostLukmar, on 20th August 2011, 23:53, said:

..aduc intodeauna probe in ceea ce zic..
daaa, noi vorbim ce dreaq e asta cu Dealerul care e silit sa emita el certificat in numele Sharp sau hitachi (ca Importatorul se palmeaza) si tu-mi raspunzi ca Beneficiarii au dreptul sa returneze produsul, etc.  :rolleyes:

Poate nu e romana mea destul de clara, poate tre' s-o luam in germana sau franceza, ca vad ca engleza o stalcesti.. :confuzzled:
In fine, pierdere de vreme pt. mine .. se vede ca in domeniul asta de AirCon ro e muuulta haiducie, atat timp cat nu exista reglementari (si o autoritate similara iscir, care sa vegheze, sa trieze firmele si sa scuture bine importatorii).


View PostLukmar, on 20th August 2011, 23:39, said:

..inlocuiesc climele Mitsubishi (cate mai sunt, ca nu multe ) de pe site-urile lor cu Fujitsu...
pai tara asta geme de prosti.. unii inlocuiesc toshiba cu aparate noi airkool.
Sau vroiai sa spui ca de fapt fujitsu sunt muult mai bune decat Mitsubishi ..?  :rolleyes:

Fine by me -retinem concluzia asta: Fujitsu sunt mult mai bune decat Mitsubishi, si toti posesorii de clima Mitsubishi sunt rugati sa-si schimbe de urgenta aparatul cu un Fujitsu.
Gata, am lamurit-o si p-asta si am dat satisfactie lui Lukmar si brandului sau favorit, care iesise cam sifonat din discutiile de pana acum.

Va multumesc pt. participarea la discutii, si va asteptam si pe topicurile unde forumistii cer Help ! Mi s-a stricat minunatul fujitsu sau kirigamine, etc.
-pt. propaganda comerciala, pt. vanzari fara certificat de garantie, etc., o sa va rog sa continuati pe forumul ala strain, cu reclamatii in engleza si preturi in $.

Edited by scheleton, 21 August 2011 - 00:46.


#50
rautateee

rautateee

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 13.09.2010
Eu chiar nu inteleg unii de ce incearca sa explice fenomenele acestei meserii unora care chiar nu au treaba cu aceasta. Va place sa va contraziceti ? Pana maine as putea sa stau si eu aici si sa ma apuc sa le explic unora de ce e asa si nu altfel , dar prefer sa ma odihnesc ca maine am alte 4 montaje de facut si 2 service-uri.
Tatal meu are o vorba , fiecare cu p1*da ma-si :)
Uneori e amuzant sa mai vezi pe unu altu cum abereaza ca are google in fata si la practica habar nu are cum sa dea o strapungere , dar aici parca exagerati deja.
Vrea cineva sa invete ? Il iau cu mine la montaje si vorbim direct cu manometrul in mana :) Cel mai fain si cel mai de folos.

Noapte buna oameni buni.

#51
Lukmar

Lukmar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 583
  • Înscris: 11.08.2011

View Postrautateee, on 11 iunie 2013 - 21:15, said:

Eu chiar nu inteleg unii de ce incearca sa explice fenomenele acestei meserii unora care chiar nu au treaba cu aceasta. Va place sa va contraziceti ? Pana maine as putea sa stau si eu aici si sa ma apuc sa le explic unora de ce e asa si nu altfel , dar prefer sa ma odihnesc ca maine am alte 4 montaje de facut si 2 service-uri.
Tatal meu are o vorba , fiecare cu p1*da ma-si Posted Image
Uneori e amuzant sa mai vezi pe unu altu cum abereaza ca are google in fata si la practica habar nu are cum sa dea o strapungere , dar aici parca exagerati deja.
Vrea cineva sa invete ? Il iau cu mine la montaje si vorbim direct cu manometrul in mana Posted Image Cel mai fain si cel mai de folos.

Noapte buna oameni buni.

Si ca sa te iau ca exemplu,... partea cu frigul e interesanta:
Nu este un banc! Sper sa aveti rabdare sa il cititi
Profesorul unei universitati importante si-a provocat studentii sa raspunda la urmatoarea intrebare: “Dumnezeu a creat tot ceea ce exista?” Un student a raspuns ferm: “Da!” Profesorul a pus o noua intrebare: “Daca Dumnezeu a creat totul inseamna ca el l-a creat si pe diavol. Si de vreme ce acesta exista (asa cum putem observa in propriile noastre actiuni), inseamna ca Dumnezeu este cel rau?” Studentul nu a putut raspunde la acesta supozitie, iar profesorul a sustinut ca demonstrat astfel faptul ca a crede in Dumnezeu este o poveste pentru copii, lipsita de logica. Un alt student a ridicat mana si a cerut sa puna o alta intrebare. El s-a ridicat in picioare si a intrebat: “Domnule profesor, starea de frig exista? Bineinteles!”, i-a raspuns profesorul. “Ce fel de intrebare este aceasta? Cu siguranta ca exista, nu ti-a fost frig, n-ai tremurat niciodata?” Proaspatul student a raspuns: “De fapt starea de rece nu exista. In concordanta cu legile fizicii, ceea ce noi consideram rece reprezinta de fapt absenta caldurii. Orice lucru poate fi obiect de studiu atata vreme cat transmite energie (caldura). Zero absolut reprezinta absenta totala a caldurii, dar starea de rece nu exista. Ce am facut noi este doar sa cream un termen care sa descrie ce simtim cand nu primim caldura in organism.” “Si, continua studentul, intunericul exista”? “Bineinteles!” raspunse profesorul. De aceasta data studentul raspunse: “Va inselati din nou, domnule profesor. Nici intunericul nu exista. Ceea ce exista de fapt este doar absenta luminii. Lumina poate fi studiata, intunericul nu. Nici nu poate fi fractionat intunericul, lumina da. O simpla raza de lumina alunga intunericul pe suprafata pe care ajunge raza de lumina. Intunericul este un termen inventat de oameni pentru a descrie ce se intampla cand nu avem lumina.”

Dragut, nu ? Un gen de banc mai pe intelesul altora,... L-am citit acum doua minute pe alt site si m-am gandit ca are legatura cu extragerea caldurii pe care unii nu o pricep si cu prducerea frigului care este o aberatie. Am la dispozitie Google-ul pentru asta, :)

Edited by Lukmar, 11 June 2013 - 22:42.


#52
andreas_27

andreas_27

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 82
  • Înscris: 29.05.2013

View Postrautateee, on 11 iunie 2013 - 21:15, said:

Eu chiar nu inteleg unii de ce incearca sa explice fenomenele acestei meserii unora care chiar nu au treaba cu aceasta. Va place sa va contraziceti ? Pana maine as putea sa stau si eu aici si sa ma apuc sa le explic unora de ce e asa si nu altfel , dar prefer sa ma odihnesc ca maine am alte 4 montaje de facut si 2 service-uri.
Tatal meu are o vorba , fiecare cu p1*da ma-si Posted Image
Uneori e amuzant sa mai vezi pe unu altu cum abereaza ca are google in fata si la practica habar nu are cum sa dea o strapungere , dar aici parca exagerati deja.
Vrea cineva sa invete ? Il iau cu mine la montaje si vorbim direct cu manometrul in mana Posted Image Cel mai fain si cel mai de folos.

Noapte buna oameni buni.

Uite cum te dai tu in stamba de fapt, domnule practician.Tu crezi ca noi suntem "teoreticieni" si nu am montat sau poate inca mai montam aparate de aer conditionat?

#53
Lukmar

Lukmar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 583
  • Înscris: 11.08.2011

View Postandreas_27, on 12 iunie 2013 - 05:32, said:

Uite cum te dai tu in stamba de fapt, domnule practician.Tu crezi ca noi suntem "teoreticieni" si nu am montat sau poate inca mai montam aparate de aer conditionat?

Mai nene tu chiar ai ceva cu toata lumea ? Toata lumea iti este inferioara ? Facem un test pe care cu tot Google-ul la dispozitie nu il afla fiecare ? Aici de fata cu toata lumea ? Astept orice intrebare a ta, iar apoi iti pun eu una. merge ? Din domeniul tehnic, nu din altele, si fara (sau cu, tu alegi) echipamente dedicate. Te bagi ?

P.S. Pot sa rog un moderator sa faca un topic separat ? Unde nu poluam atat de mult,... ceva gen "andreas_27 vs toata lumea" ? :))

Edited by Lukmar, 12 June 2013 - 19:05.


#54
Fontanero

Fontanero

    Nemesis Team Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,681
  • Înscris: 02.07.2011

View PostLukmar, on 23 august 2013 - 15:46, said:

Salut, eu acum m-am intors din concediu,... trebuie sa-mi cer scuze cuiva ca nu am raspuns la cateva intrebari ? Si ce daca Posted Image))
Vidarea efectuata e gresita, se videaza tot sistemul (UI, UE si traseu) ulterior se incarca la cantar cantitatea scrisa in manual sau pe eticheta + eventual traseu frigorific suplimentar.

Bafta

Mersi , scurt si la subiect .

Stima !

Acum ca apele sunt ostile nu o sa mai intreb nimic . Va astept insa pe aria Instalatii / Centrale Termice / Lucrari practice . Poate aveti si voi nevoie de un instalator vreodata :))).

Edited by Fontanero, 26 August 2013 - 14:13.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate