Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Numai aici totul despre LG (TV și AV).
Last Updated: Apr 30 2024 16:58, Started by
Baronu666
, Aug 17 2011 14:41
·
46
#17551
Posted 24 October 2018 - 13:39
Daca asta inseamna supra scriere , nu știam! Este interesant ce spui tu o sa verific acasa sa vad ce spatiu mi-a ramas. Verific si revin! Dar esti sigur ca updsteul ultwrior se sterge sigur?
|
#17552
Posted 25 October 2018 - 09:53
djhappy89, on 24 octombrie 2018 - 13:39, said:
Daca asta inseamna supra scriere , nu știam! Este interesant ce spui tu o sa verific acasa sa vad ce spatiu mi-a ramas. Verific si revin! Dar esti sigur ca updsteul ultwrior se sterge sigur? |
#17553
Posted 25 October 2018 - 09:58
https://ro.m.wikiped...g/wiki/Firmware
Hai bre că nu e așa greu de priceput! http://pctroubleshoo...pdate-firmware/ |
#17554
Posted 29 October 2018 - 15:46
Salutari. m-ar interesa sa cumpar un tv lg uk6400 mai mult pt magic remote + web os. interebarea e care e diferenta intre tv-urile din seria 6, gen 6200,6300,6400,6470. doar asteptul usor modificat sau si pe partea de hardware?
|
#17555
Posted 29 October 2018 - 15:53
#17557
Posted 29 October 2018 - 20:24
eu unul nu ai prea inteleg pe astia de la LG in ce priveste softul! deci,am un lg32lk6100plb model 2018 cumparat in august si a venit cu versiunea de soft 03.00.85 si nu avea absolut nicio buba. prin 20 septembrie a venit update la 04.10.03,instalat apoi facut reset si ce sa vezi,prima hiba a fost la imagine,am refacut aceleasi setari si imaginea era...alta! adica a capatat iluminare fundal si contrast! dar asta s-a rezolvat usor. problema e ca,au scos din editarea canalelor optiunea de modificare canal sau mai bine zis sa-l pui pe ce cifra vrei! au ramas doar optiunile blocare-deblocare canal si omitere-restaurare canal! am inceput sa tusesc de nervi! apoi alta chichita destul de deranjanta este ca,opresti tv pe un canal si cand il pornesti el porneste pe alt canal cam pe ce considera el ca ai place! bun! acuma e comicaria,saptamana trecuta hopa,update nou 04.10.04! imi zbarnaie urechile de bucurie crezand ca update-ul e pt ce au stricat si cand colo....partzzzzz! absolut nimic schimbat! a doua zi caut pe site lg sa vad ce face sau nu face acest update si la ,,referinte,, soft e trecut ,,acest patch rezolva imagine inversata,,!!!!!! al naibii sa fiu daca stiu la ce se refera. in orice caz,maisterii astia shaolin de la lg care se ocupa de soft chiar nu vad ce bube are un soft? ne livreaza unul nou care nu repara nimic!
Edited by jon31, 29 October 2018 - 20:29. |
#17558
Posted 29 October 2018 - 20:36
Cand l-ai setatr din nou, la operator ce ai selectat? Digi? UPC? Ca sa ordonezi grila cum vrei, indiferent de marca (cel putin la marcile consacrate), setezi la operator Altii/Altele, nu vreun provider.
|
#17559
Posted 29 October 2018 - 20:38
Cum am zis: ‘If it ain’t broke, don’t fix it’. Partea proasta e ca si cu optiunea de update dezactivata tot insista de cate ori il pornesti, iar ca sa elimini si acel mesaj trebuie sa il tii deconectat de la net. Asa ca partea de ‘smart’ practic moare…
LE: Foarte posibil ca in mesajul de mai sus colegul @iZet sa aiba dreptate. Dar chiar si scanat pe operator, nu e normal ca la pornire sa plece pe alt canal decat l-ai lasat, in conditiile in care nici macar nu ai reordonat grila (sa zici ca a incercat actualizarea listei si s-a incurcat incercand sa pastreze ordinea predefinita de operator dar pe care tu ai fi schimbat-o intre timp). Edited by sags, 29 October 2018 - 20:45. |
#17560
Posted 29 October 2018 - 20:57
iZet, on 29 octombrie 2018 - 20:36, said:
Cand l-ai setatr din nou, la operator ce ai selectat? Digi? UPC? Ca sa ordonezi grila cum vrei, indiferent de marca (cel putin la marcile consacrate), setezi la operator Altii/Altele, nu vreun provider. |
|
#17561
Posted 29 October 2018 - 20:58
Schimba la operator si vei putea ordona grila cum vrei. Si poate dispare si eroarea cu posturile.
|
#17562
Posted 29 October 2018 - 21:03
sags, on 29 octombrie 2018 - 20:38, said:
Cum am zis: ‘If it ain’t broke, don’t fix it’. Partea proasta e ca si cu optiunea de update dezactivata tot insista de cate ori il pornesti, iar ca sa elimini si acel mesaj trebuie sa il tii deconectat de la net. Asa ca partea de ‘smart’ practic moare… LE: Foarte posibil ca in mesajul de mai sus colegul @iZet sa aiba dreptate. Dar chiar si scanat pe operator, nu e normal ca la pornire sa plece pe alt canal decat l-ai lasat, in conditiile in care nici macar nu ai reordonat grila (sa zici ca a incercat actualizarea listei si s-a incurcat incercand sa pastreze ordinea predefinita de operator dar pe care tu ai fi schimbat-o intre timp). iZet, on 29 octombrie 2018 - 20:58, said:
Schimba la operator si vei putea ordona grila cum vrei. Si poate dispare si eroarea cu posturile. Edited by jon31, 29 October 2018 - 21:04. |
#17563
Posted 29 October 2018 - 21:48
Cred ca ChanSort ti-ar fi de ajutor. Mai intai vezi daca scanarea pe ‘Altii’ iti rezolva problemele (amandoua). Daca da:
|
#17564
Posted 29 October 2018 - 22:11
Pai chan short folosesc ca sa mut cele doua canale. Nu vreau alti operatori ca e prea mult de mutat. In schimb am descoperit buba la pornire. Am dezactivat functia de actualizare canal si vad ca porneste unde l-am inchis! Deci e un bug nereparat!
|
#17565
Posted 29 October 2018 - 22:25
Daca tot folosesti ChanSort, vezi ca are functie de reordonare dupa o lista de referinta. Nu e nevoie sa muti tu fiecare canal in parte. Lista de referinta initiala va fi cea obtinuta cu scanare pe ‘RDS’, sa fie in ordinea care [aproape] iti convine. Dupa editare iti salvezi o lista de referinta definitiva cu ordinea ta 100%, sa ai pe viitor.
|
|
#17566
Posted 29 October 2018 - 22:37
Stiu ce spui dar daca am doar doua canale de editat nu vad rostul sa folosesc alti operatori unde normal ca am optiunea de editare nr canal. Oricum, ma deranja mai tare faptul ca pornea la intamplare si acum stau cu actualizare canal oprita! In orice caz, inainte am avut tot lg dar non smart si cand intrau canale noi ma anunta la pornirea tv-ului ca s-a modificat grila si daca dau sau nu scanare. Acum cu smart tv vad ca intra direct in grila fara sa ma anunte nimic! Mai am o problema cu el in ce priveste miracast si nu stiu cine e vinovatul, tv sau laptop sau ont-ul router de la digi. Deci am laptop conectat prin wireless si daca tv il conectez tot prin wireless atunci nu vrea sa mearga miracast si trebuie sa deconectez tv de la router deci nu sa opresc wireless la tv, doar sa deconectez de la router si asa merge dar evident nu mai am net pe tv. Ca sa rezolv problema am facut asa, am conectat tv prin lan si las functia wireless pornita ca sa mearga si conexiunea miracast cu laptop-ul! Deci cine o fi de vina?
|
#17567
Posted 04 November 2018 - 13:21
Am și eu o problemă cu televizorul. Este vorba despre un LA620S de 42” care îl am de 3-4 ani, nu mai știu exact.
Am activat ieri luna gratuită de la Netflix. Pe televizor, spre deosebire de telefon, nu am traducere în limba română. Meniul în aplicație este în engleză iar la titrări am câteva variante dar nu și română printre ele. În meniul televizorului este setat română/România pe oriunde există setări de regiune/limbă. Cred că acum 1-2 ani am mai încercat să deschid aplicația Netflix de pe TV dar nu funcționa în sensul că ieșea din aplicație, între timp cred că și-a mai făcut 1-2 update-uri iar acum aplicația merge. Televizorul este conectat permanent la net, are update la zi. Aș putea face ceva ? sau renunț la Netflix. |
#17568
Posted 04 November 2018 - 13:35
Nu suporta limba romana modelele mai vechi din pacate. Vrei limba romana, investesti intr un chromecast
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users
Facebook (1)