Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 

motorul diesel nu este, întotdeauna, mai bun decât cel pe benzină

- - - - -
  • Please log in to reply
441 replies to this topic

#19
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,927
  • Înscris: 31.03.2003
Cine se risca la un dizal sh ?
:)
Foarte multi. Pana acuma am vandut 3 masini dizal SH, toate aduse din Germania. Diferenta dintre pretul de achizitie si cel de vanzare a fost de fiecare data destul de mic, de ordinul 2-2500 euro, acceptabil pentru 3-4 ani de rulaj.

Riscul apare la orice SH.

Se poate vedea si pe veachile anunturi, la un moment dat am avut o Mazda 6mps cu 260 de cai. Masina era faina, doar ca nu m-am legat "afectiv" de ea. Nu va spun cat m-am chinuit sa o dau... Cu un dizal, cel putin nu stai la vanzarea prea mult.

#20
stephanatsea

stephanatsea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,469
  • Înscris: 04.05.2006
Totul este discutabil..
Eu am luat un diesel sh din Germania in 2008 cu 9000 de euro pus 400 inmatricularea. Am mai bagat in ea apox 500 de euro, deci total 10000 . Acum (aceeasi masina cu acelasi nr de km-reali, cu verificarile la seat/motor/extrase ca si a mea) in Germania, costa in jur de 7000. Plus 650 taxa de inmatriculare plus transport aprox 300, plus schimbat curea distributie(400  euro), cauciucuri inca 300 euro ajunge la aprox 8600. Eu daca-s  da-o cu 7500-7800 m-as declara satisfacut. Am folosit-o 3 ani si nu am bagat mare lucru in ea.
Din punctul meu de vedere, un diesel a meritat si fara sa fac aia 50000 de km pe an.

#21
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
daca nu cumva am amintiri false, pe vremuri motorina era muuuuuuuuuult mai ieftina decit benzina. de-acolo provine "mitul" care era realitate pura

#22
stephanatsea

stephanatsea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,469
  • Înscris: 04.05.2006

 Mosotti, on 15th August 2011, 22:52, said:

daca nu cumva am amintiri false, pe vremuri motorina era muuuuuuuuuult mai ieftina decit benzina. de-acolo provine "mitul" care era realitate pura
Motorina ieftina si consum mai mic. Iar in cazul meu si intretinerea la diesel(Uneori si pretul de demult   :peacefingers: ).

#23
Kunzite

Kunzite

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,037
  • Înscris: 12.06.2004

 oaspetele, on 15th August 2011, 13:34, said:

1.cum adica sa-ti fie frica de un motor de 2000 benzina ? dar ala daca nu are turbina, nu sufla in fata unui dizal.
Da, ai dreptate - un benzinar aspirat de 2l (si vreo 150-170CP) nu sufla in fata unui dizal. Si deceiul de 1.5l zboara, in visele dizelarilor.
Apropo, daca dizalul se achizitioneaza pentru a merge preponderent extraurban atunci diferenta de consum urban nu se ia in calcul ;)

#24
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003

Quote

Da, ai dreptate - un benzinar aspirat de 2l (si vreo 150-170CP) nu sufla in fata unui dizal. Si deceiul de 1.5l zboara, in visele dizelarilor.
Apropo, daca dizalul se achizitioneaza pentru a merge preponderent extraurban atunci diferenta de consum urban nu se ia in calcul
io am de 170 CP 2.2l aspirat benzina. colegu cu skoda superb 2l TD tot 170 CP. la 0-100 conform cartii tehnice, io 7.9s el 8.9s.
cu alte cuvinte, depinde. avand aceeasi putere, la mine fac diferenta vreo 220kg in minus.

#25
zmeul_rosu

zmeul_rosu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 405
  • Înscris: 13.08.2011

 Pengoon, on 16th August 2011, 00:06, said:

io am de 170 CP 2.2l aspirat benzina. colegu cu skoda superb 2l TD tot 170 CP. la 0-100 conform cartii tehnice, io 7.9s el 8.9s.
cu alte cuvinte, depinde. avand aceeasi putere, la mine fac diferenta vreo 220kg in minus.
Si consumul ?

#26
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010

 rasistu, on 15th August 2011, 11:40, said:

motorina este pentru tractoare si utilaje mari.
+1

 zmeul_rosu, on 15th August 2011, 11:42, said:

:confuzzled: Serios ?

da

#27
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003
n-am idee, ca n-am computer de bord.
comparatia oricum e aiurea. aspirat cu turbo is mere cu veverite. al meu motor e un model scos in 2000, al lui in 2009.
afirmatia originala era, ca aspiratul nu sta in fata TD-ului. io afirmatia asta am comentat.
ce are dieselul in plus in ce priveste Nm, motorul pe benzina compenseaza din turatie, bineinteles in functie de model.
in afara de R8, nu prea misuna de diesel, cu turbo cu tot,in segmentul masini sport.
iar cine-i interesat de performanta, consumul e undeva jos pe lista prioritatilor.

#28
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,757
  • Înscris: 23.05.2013

 rasistu, on 15th August 2011, 12:40, said:

motorina este pentru tractoare si utilaje mari.
Si benzina pentru drujbe si brichete. ;)


 Pengoon, on 16th August 2011, 01:45, said:

ce are dieselul in plus in ce priveste Nm, motorul pe benzina compenseaza din turatie, bineinteles in functie de model.
Ai dreptate, dar consumul difera mult. Un motor diesel are cuplu mare la turatii mici, chiar foarte mici in multe cazuri de motoare turbo.
La benzina cuplul mare il ai la turatii mari unde consumul creste foarte mult, si in practica, foarte putini ajung cu masina acolo.

Mie-mi place diesel-ul. Are cuplu, putere, ma rog, astea moderne au scapat de multe din problemele amintite de toti din generatie in generatie. Acum se incalzesc rapid, nu mai au sunet de tractor, totul ok si frumos!
Benzinarele sunt bune si ele, nimic de zis, merita mai mult pentru ca au motoare mai simple, sunt mai ieftine in general (noi), asadar consumul mai mare nu ar fi o problema, teoretic. Desi pentru multi este mai stresant sa dai mai multi bani zilnic/saptamanal/lunar la benzinarie decat o singura data, la achizitie.

#29
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
Mie imi plac specialistii, iubitorii de masini de lucs, cei care apreciaza adevarata masina nemteasca, isi ia s500 diesel, sau cls diesel, sau orice alta combinatie castigatoare la 100k euro, diesel. Stai ca inca n-a murit moda tdi-urilor. Au si turbinele o viata, cand cad mai faci inca o rata sa cumperi alta noua, dar in final ai in fata casei un tdi adevarat mancati-as.

#30
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003
daca consumul e relevant sau nu, e un factor politic. in good 'ol germany, litrul de benzina e impozitat cu 22 centi in plus fata de litrul de motorina, dar diferenta de pret e mai mica de 22centi. la fel, as putea sa bag in discutie emanatia de noxe, unde dieselul, per litru iara nu-i bas grozav.
io unu, m-as feri de comparatii generalite de genul diesel mai bun decat otto sau invers. intervin tot felul de factori, care-s comparabili sau nu. turbo sau aspirat, greutate, consum, pret, impozit, noxe, profil de utilizare samd, is prea multi factori pentru o declaratie pausalizata.

pentru unu-i important consumul la 100km. pentru mine nu. io nu mi-as lua in viata mea masina dupa considerente de consum, comfort sau spatiu de carat bagaje. d-aia io unu n-o sa-mi iau diesel cat traiesc, iar un combi va fi masina pentru ultimul drum. inainte de asta nu vad vreun motiv sa merg cu un combi. pentru altul poate astea-s cele mai importante criterii. io vreau inline 6 (V12 daca se poate), suspensie sport, greutate mica si un sound care sa sune a masina. altu' vrea masina mica. d-aia s-a si vandut o hidosenie ca smart, si exista pe piata masini cu 3 cilindrii, iar muierile cu poseta tricotata din canepa si diploma in pedagogie sociala, ce discuta in crama de necesitatea morala a introducerii masinii de 3 litrii se oftica cand spun "da, 3 litrii, dar la capacitate cilindrica".

Edited by Pengoon, 16 August 2011 - 01:35.


#31
onlyone

onlyone

    - - - GAME MASTER - - -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,845
  • Înscris: 08.10.2005
m-a amuzat discutia. superman e mai tare ca batman.
oare se fac Ferrari, Lamborghini, maseratti pe motorina?
daca cumparatorul insista?

#32
Carrman

Carrman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,107
  • Înscris: 06.08.2010

 oaspetele, on 15th August 2011, 13:34, said:

un dizal se achizitioneaza pentru a merge preponderent extraurban. In acest caz, putin probabil sa apara probleme.
si aia cu autoutilitare de 1.2To (kia k2700,ford transit, Renault master, Peugeot boxer etc.) pe unde merg?  majoritatea sunt "de oras"!

#33
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,927
  • Înscris: 31.03.2003

 Kunzite, on 15th August 2011, 23:36, said:

Da, ai dreptate - un benzinar aspirat de 2l (si vreo 150-170CP) nu sufla in fata unui dizal. Si deceiul de 1.5l zboara, in visele dizelarilor.
Apropo, daca dizalul se achizitioneaza pentru a merge preponderent extraurban atunci diferenta de consum urban nu se ia in calcul ;)
aspiratul de 170 cp e deja o exceptie, ca sa spun asa. cifrele se invart pe la 150 cp.
Diferenta de consum depinde de modul de rulare, de viteza si numarul depasirilor. In cazul meu, va fi consistenta.

 Pengoon, on 16th August 2011, 00:06, said:

io am de 170 CP 2.2l aspirat benzina. colegu cu skoda superb 2l TD tot 170 CP. la 0-100 conform cartii tehnice, io 7.9s el 8.9s.
cu alte cuvinte, depinde. avand aceeasi putere, la mine fac diferenta vreo 220kg in minus.
na, vezi ca ai dat raspunsul. 220 kg e destul de mult. banuiesc ca ai Mazda. :)

 onlyone, on 16th August 2011, 03:38, said:

m-a amuzat discutia. superman e mai tare ca batman.
oare se fac Ferrari, Lamborghini, maseratti pe motorina?
daca cumparatorul insista?
aici discutia avea alte repere, nu performanta pura.

repet, eu imi iau dizal fiindca imi place si imi asigura un consum decent la mersul rapid spre blana.

#34
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003

Quote

na, vezi ca ai dat raspunsul. 220 kg e destul de mult. banuiesc ca ai Mazda.
nu-i mazda, BMW Z3.
mazda nu stiu sa fi facut motor de 2.2 in ultimii 10 ani.

Quote

aspiratul de 170 cp e deja o exceptie, ca sa spun asa. cifrele se invart pe la 150 cp.
la 2.0l a facut pe vremuri si BMW un aspirat, tot inline 6 de 150 CP.
si cu marit nitzel compresia si 3.2l s-a facut, tot inline 6, fostul motor de M la 325CP.
sau actualul N52B25 la 2.5l si 215 CP.

Edited by Pengoon, 16 August 2011 - 11:07.


#35
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,927
  • Înscris: 31.03.2003
Ai dreptate, au avut 2.3 si 2.5.
2.2 e dizal, ca to veni vorba.
:)

#36
Kunzite

Kunzite

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,037
  • Înscris: 12.06.2004
BMW-ul de 170CP nu-i tot aspirat? Oricum, dizalurile nu-s mult mai puternice... daca sunt.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate