Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
motorul diesel nu este, întotdeauna, mai bun decât cel pe benzină
Ultima postare: feb 07 2012 21:16, Inițiat de
Fane
, aug 15 2011 11:23
·
0
#55
Publicat: 16 august 2011 - 20:30
Octavian___, on 16th August 2011, 21:21, said: In trecut stiam ca sunt 18000 km ca sa se renteze un dizal/an (studii aprofundate de altii). Acum vad ca 14000 km...Tot mai mult castiga dizalu ) Eu am o mee de 23000 km/an si ma bucur ca am benzinar doar pentru faptu ca n-a picat nimic la el. mult ,putin nu stiu dar eu sigur nu scot diferenta de pret.totusi si dieselul are frumusetea lui , dar parca e mai frumos un benzinar |
#56
Publicat: 16 august 2011 - 20:45
Pai da (cine a condus si a prins gustu) dar totusi, economia... )
Cand se vor inventa motoare dizal care sa nu se strice ca motorina e nu stiu cum etc etc, atunci o sa am si eu un dizal. Am ajuns sa fim constienti ca daca luam un dizal, in 100-150000 km tot trebe sa pice ceva di functionarea buna a motorului. Urasc asta |
#57
Publicat: 17 august 2011 - 09:08
150.000 asta la motoare bune. Uita-te pe forumul celor de la VW sa vezi cum schimba oamenii injectoare pana in 100.000 la motorul 2.0 TDI, si nu e decat 26 de mil la reprezentanta cu vechiul injector la schimb. P.S. Se recomanda sa le schimbi pe toate, cica.... a dreaq hoti.
|
#59
Publicat: 17 august 2011 - 09:38
Carrmane, nu se pune problema de diesel in general ci diesel pe care si-l poate cumparat omul pe masina personala versus ceva benzina. Pentru dube, microbuze, camioane producatorii stiu sa faca dieseuri bune (desi se mai infunda si la astea mai noi injectoarele) problema e la autoturisme unde baietii iti scot parul prin caciula cu costurile conexe daca ai avut pretentia sa le cumperi diselachele si ti-a picat ceva.
Editat de filipxxx, 17 august 2011 - 09:38. |
#61
Publicat: 17 august 2011 - 11:31
Eu pana sa ajung la diesel am avut 2 benzinare(1.4 -logan si 1.8T-audi) si cand mi-am luat primul diesel am strans din fund,crezand ca o sa am mari probleme cu el,dar nu a fost deloc asa.Auzeam si eu aceiasi poveste despre diesel si mi-a fost tare frica sa nu am vreo cumpana cu el.
Acum am ajun la al 3-lea diesel consecutiv si nu mai mi-as lua benzina...Cu tousi ca am un Sportage 2.0 benzina. La benzina poti sa faci un pic de economie,mergand subturata cu ea neavand frica ca se depune calamina. Dieselul de 1.9 merge foarte bine atat timp cat ai grija de el.Intradevar ca sunt si probleme cu ele,dar am vazut unele si la 600k km fara sa aibe probleme si sa schimbe intr-una injectoarele sau turbina. |
#62
Publicat: 17 august 2011 - 12:23
Fane, on 16th August 2011, 18:57, said: in rate? Unul a luat-o in rate, celalat cu banii jos ! SAIG, on 16th August 2011, 19:09, said: La cei 8.000km pe an mai bine isi cumparau bilete de tramvai si mergeau o viata,decat sa-si cumpere masina. Adevarul e ca amindoi au nevoie de masina si o si folosesc, dar nu aveau neaparat nevoie de un diesel, parcurg distante mici prin oras si o data in an merg in concediu, dar asta au vrut ei sa cumpere! Ce zici de asta de mai jos Mai am un prieten care dupa doi ani si jumatate de exploatare a unei masini, luata de noua, avea la bord 297 de km ! Cind mi-a spus kilometrajul, nu puteam sa "compilez" datele, tot imi dadea cu virgula, pina la urma am priceput ca avea 297 de km ! Asta a cumparat un benzinar, dar tot nu am priceput de ce dracu' a cumparat-o daca ii e frica sa o conduca, ca alta logica eu n-am gasit! Editat de kodiak, 17 august 2011 - 12:24. |
#63
Publicat: 17 august 2011 - 12:41
kodiak, on 17th August 2011, 13:23, said: Unul a luat-o in rate, celalat cu banii jos ! Adevarul e ca amindoi au nevoie de masina si o si folosesc, dar nu aveau neaparat nevoie de un diesel, parcurg distante mici prin oras si o data in an merg in concediu, dar asta au vrut ei sa cumpere! Ce zici de asta de mai jos Mai am un prieten care dupa doi ani si jumatate de exploatare a unei masini, luata de noua, avea la bord 297 de km ! Cind mi-a spus kilometrajul, nu puteam sa "compilez" datele, tot imi dadea cu virgula, pina la urma am priceput ca avea 297 de km ! Asta a cumparat un benzinar, dar tot nu am priceput de ce dracu' a cumparat-o daca ii e frica sa o conduca, ca alta logica eu n-am gasit! Cunosc si eu pe cineva care are masina de 2 ani si acum are in jur de 1000km:))) Este vb de o fata care la fel ca prietenul tau,ii este frica s-o conduca.Este vorba de un Polo de 10500 euro:))Iti dai seama de cate ori mergea cu taxi-ul pe banii astia:) |
#64
Publicat: 17 august 2011 - 21:29
Sa va zic o treaba la dizel..
La inceput eram tare impotriva dizelui dar acuma mi-am schimbat parerea din urmatorul motiv! Avem in club la noi cam 10 golfuri 1.9 toate au niste modificari simple,cate 160 240 de cai.. de cuplu sa nu mai zic.Si oamenii au consum in oras de 6-7 L... Nu am crezut pana nu am testat eu masina respectiva, Am ramas socat! Un motor de 200 caluti pe stand verificati si avea cam 6,5 consum in cluj napoca. Editat de choppermaster, 17 august 2011 - 21:29. |
|
#69
Publicat: 18 august 2011 - 21:28
Nu subturat... acceleratie usoara,mers de om cu familia in masina.
Chiar nu mi-a venit sa cred,in plus omu are ceva sistem cu un blow off valve actionat de o unitate de comanda totul electronic facut ( caci dizelurile nu au clapeta de acceleratie care sa se inchida si sa opreasca fluxul de aer de la turbina si stfel sa creeze acea presiune ce poate sa deterioreze turbina si nu numai...,dizelu nu prea are nevoie de o valva de genul dar pentru sunetul produs merita toti banii)..... Exemplu: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3dTNmKuCfXc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cum suna prima masina neagra la inceputul clipului. Editat de choppermaster, 18 august 2011 - 21:31. |
|
#71
Publicat: 21 august 2011 - 08:54
filipxxx, on 17th August 2011, 10:08, said: 150.000 asta la motoare bune. Uita-te pe forumul celor de la VW sa vezi cum schimba oamenii injectoare pana in 100.000 la motorul 2.0 TDI, si nu e decat 26 de mil la reprezentanta cu vechiul injector la schimb. P.S. Se recomanda sa le schimbi pe toate, cica.... a dreaq hoti. Abia atunci am inceput sa aud ''ce cod de motor are'' , ''sunt mancatoare de injectoare'', ''sper sa aibe bafta'' etc... Pai unde p.... este fiabilitatea incontestabila Gemacht in Deutschalnd care o tot laudati pe toate forumurile?? Foarte multi posesori de minuni nemtesti nu spun problemele care le mai au la masina. Ca norocu (! iti dai seama, dupa ce dai 15-20000 Euro mai trebuie sa ai si noroc ) ca a prins un cod de motor ''castigator'' (BPW), restul aproape toate codurile sunt cu probleme. |
#72
Publicat: 21 august 2011 - 09:31
mai taci ca nu stii nimic da' comentezi
masina aia e buna si sper sa ii vina mintea la cap propritarului si s-o conduca cum trebuie Pentru cei care inca nu au schimbat toate injectoarele vin cu o veste buna: Incepand cu 2 mai se pot schimba, cu titlu gratuit, injectoarele defecte doar pentru codurile motor : BKP,BMR,BMN,BMA,BUZ,BVE,BWV . Conditia e ca masina sa aiba vechime de fabricatie cuprinsa intre 2 si 7 ani,iar defectul sa fie constatat si remediat intr-un service din retea. Este vorba numai de injectoarele defecte, originale, asupra carora nu s-a intervenit in timp, nu este o actiune de service prin care se schimba gratuit toate injectoarele de pe masina! peseu: cine e vinovat ca nu se intereseaza INAINTE de a da banu' ??? |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi