Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Matiz - se schimba directia la accelerare
Last Updated: Mar 10 2012 18:35, Started by
SINEKT
, Sep 20 2010 09:04
·
0
#19
Posted 25 September 2010 - 01:16
korsar, on 24th September 2010, 20:25, said: mda... vad ca SINEKT ne-a abandonat... desi, era problema lui, era frumos sa ne spuna daca si cum a rezolvat-o |
#20
Posted 25 September 2010 - 09:20
tocmai ca n-am zis sa mergi la service, ci sa faci un test simplu, sa vezi cam cat se misca roata.
|
#21
Posted 25 September 2010 - 22:19
Oamenii au dreptate pe aici ca nu te pricepi. Am facut cum ai zis tu si nu se vede miscand nici pe dracu, pe nici o parte. Astea sunt deviatii mici care se vad cand faci geometria. Deja daca jocul devine clar vizibil, degeaba mai ai volan.
|
#22
Posted 26 September 2010 - 00:47
ai facut pe draq testul. si la o masina brici, tot se misca, bucsile sunt de cauciuc, cedeaza. din cauza asta, unghiul de convergeta la tractiune fata e deschis, la cele cu tractiune spate, inchis. doar de n-ai matiz de raliu, cu bucsi de teflon sau metal....dar atunci sigur n-ar trage dreapta la accelerare.
oricum, scuze de sfat... nu se va mai intampla... Edited by korsar, 26 September 2010 - 00:50. |
#23
Posted 26 September 2010 - 01:50
Vorba lui Andrei Gheorghe, intrebare pentru clasa a patra: Daca tot "si la o masina brici, tot se misca, bucsile sunt de cauciuc, cedeaza" si daca tot poti sa masori jocurile cu ruleta de 5m, atunci de ce s-au mai inventat aparatele care sa masoare geometria ?
|
#24
Posted 26 September 2010 - 02:54
Si uite asa se vede calitatea de mecanic a romanului
"Lasa ma ce scriu fraierii aia prin carti si pe net, merge si asa cum zic eu!" Rotile se verifica numai descarcate de greutatea masinii (pentru a permite verificarea cu forte relativ reduse - la mana) si jocuri de 5-6 milimetri sunt deja mari. Nu este nici o filozofie sa pui un cric pe rand sub fiecare roata in weekendul asta si sa verifici. Abia afli ce trebuie sa cumperi... |
#25
Posted 26 September 2010 - 08:23
evident asa fac si papagalii ce verifica masinile in statiile autorizate
au computerele acolo doar asa ca sa ia ochii alora de vin acolo cum plm sa tragi de roata pe cric si sa zici ca e ok cind jocurile alea sint simtite cu rotile incarcate????? sau stati toti cu fata la nord sa va creasca muschi, ca sa puteti simula diverse situatii din trafic???? idem cu suspensia...degeaba face ala "electrocardiograma" pt ca tot apasatul pe fiecare amortizor e mai concludent.... korsar, da-te la o parte si lasa expertii sa faca ce stiu ei mai bine, da? |
#26
Posted 06 March 2012 - 16:01
buna ziua.
vad ca sa cam racit acest subiect. revin si eu cu aceasi problema dar la un Renault Scenic 2002. la o accelerare mai violenta ,mai ales in treapta a3a ,masina isi schimba directia de mers in parte stg dar fara a se vira volanul . trebuie sa corectez eu directia masini luand usor dr de volan pe toata perioada accelerari, dupa care masina revine la normal. cel mai mult se simte in viteza a3a la peste 4500 rot/min cu pedala de acc la maxin. daca colegul nostru a gasit buba rog sa imi transmita si mie. banuiesc ca este aceasi problema. |
#27
Posted 07 March 2012 - 18:59
Este cel mai probabil un joc la directie sau suspensie. Vezi la service, asa nu ai cum sa-ti dai seama. Daca ma intrebai de matiz, iti mai ziceam, asa, habar nu am ce ai tu pe masina aia. Oricum, nu pare sa fie ceva costisitor.
Edited by SINEKT, 07 March 2012 - 19:00. |
#28
Posted 07 March 2012 - 21:05
principiul este acelas.
am reusit sa descopar problema care se pare ca era de la pivotul de pe partea dr. avea un joc foarte mare pe orizontala si la accelarare mai violenta roata se deplasa spre inainte si modifica unghiul de fuga al masini. nu ma asteptam la aceasta problema deoarece pivotii au fost schimbati acum 3 luni si nu amfacut mai mult de 500 km. 'traiasca' DELPHI |
|
#30
Posted 10 March 2012 - 18:35
pentru 75 ron astia cer si pe masa si pe tasu.am schimbat acel pivot care a ovalizat si gaura de la fuzeta. se pare ca diametru acelui pivot nu era la standardele care trebuia.
problema rezolvata. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users