Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Matiz - se schimba directia la accelerare
Last Updated: Mar 10 2012 18:35, Started by
SINEKT
, Sep 20 2010 09:04
·
0
#1
Posted 20 September 2010 - 09:04
Atunci cand accelerez ceva mai puternic, masina mi se duce inspre dreapta. Imediat cum iau piciorul de pe acceleratie, se duce inapoi, spre stanga. Asta se intampla dupa cateva zeci de Km pe un drum forestier cu piatra si gropi nasoale (Vidraru) + o echilibrare facuta in Rm. Valcea si de care nu sunt foarte sigur.
Aveti idee de la ce ar putea fi ? E numai de la roti, sau e ceva dus si la directie ? In volan nu am joc. |
#2
Posted 20 September 2010 - 09:11
nu stiu cum se spune corect dar ai un joc stanga-dreapta la roti din cauza drumului forestier pe care ai umblat.
|
#3
Posted 20 September 2010 - 09:20
nu e obligatoriu sa ai joc la directie, poate bucsile de la bascula, pivotii. cand accelerezi, rotile au tendinta de a o lua inainte. cum ai joc mare, roata si vireaza cu ocazia asta. daca vrei sa verifici fara sa te murdaresti pe maini, pune pe cineva la volan si cu frana de mana trasa, sa incerce sa plece succesiv, inainte si inapoi, tu uita-te la roti.
|
#4
Posted 20 September 2010 - 18:44
Nu se va vedea nimic. Se ridica pe cric cate o roata si se trage cu mana de ea stanga-dreapta si de sus-jos. In felul asta vezi clar ce joaca.
|
#5
Posted 20 September 2010 - 22:43
nu pe draq! roata se va deplasa cel putin 5 cm inainte si inapoi. e cel mai simplu si elocvent test in cazul de fata. orice copil care a vazut macar o trotineta in viata lui, stie ca unele jocuri sunt mai greu de depistat pe elevator, decat cu masina incarcata, adica cu rotile pe pamant. n-am zis imposibil, ci mai simplu....
|
#6
Posted 21 September 2010 - 07:57
Intr-adevar, am ceva probleme, dar vroiam sa stiu daca e posibil sa fie doar de la echilibrarea proasta. De curand am schimbat pe partea dreapta cap de bara (care era bun), apoi bascula, cu tot cu pivoti (la Matiz pivotii sunt sudati de bascula). Pe partea stanga incep sa simt si ce simteam pe dreapta de la bascula: troncanit la borduri/gropi/plecare "brusca" cu ambreiajul lasat prea repede. In plus, daca ii trag suturi, roata stanga pocneste rau, pe dreapta nu se aude nimic.
Si altceva: amortizor indoit - se mai poate repara sau se inlocuieste ? |
#7
Posted 21 September 2010 - 09:53
SINEKT, on 20th September 2010, 10:04, said: Atunci cand accelerez ceva mai puternic, masina mi se duce inspre dreapta. Imediat cum iau piciorul de pe acceleratie, se duce inapoi, spre stanga. Asta se intampla dupa cateva zeci de Km pe un drum forestier cu piatra si gropi nasoale (Vidraru) + o echilibrare facuta in Rm. Valcea si de care nu sunt foarte sigur. Aveti idee de la ce ar putea fi ? E numai de la roti, sau e ceva dus si la directie ? In volan nu am joc. E de la torque-steering. ( ) Edited by akeem, 21 September 2010 - 09:54. |
#8
Posted 21 September 2010 - 13:43
de la echilibare proasta, doar iti tremura volanul in mana, nu trage intr-o parte cand accelerezi.
de indreptat tija de la amortizor, zic sa uiti. prea mare riscul sa ti se rupa cand ti-e lumea mai draga. |
#9
Posted 21 September 2010 - 13:48
#10
Posted 21 September 2010 - 14:47
banuiesc ca bunicul avea suspensia la caruta putin diferita.
precizez, am spus 5 cm in total, adica cam 2,5 in fata, 2,5 in spate. si asta la roata din stanga,daca masina trage dreapta la accelerare. la jocuri mai mici, n-ar trebui sa se simta ca trage dreapta. |
|
#11
Posted 21 September 2010 - 15:41
Hai ca aberam. Daca o roata se MISCA 5 centimetri insemna ca nu mai are nici un pic de bucse ramase pe acolo. Daca o ridici si o misti la mana, vezi deplasari de ordinul a 1/2 cm. Care deja insemna buba...
|
#12
Posted 21 September 2010 - 17:21
sa asteptam sa vina SINEKT si sa ne spuna daca a facut testul propus de mine. bucsi duse, un pic din pivot, un pic din rulment, un pic din bieleta.... se ajunge f usor la jocul ala. si sa nu uitam, e vorba de situatia cand masina are tendinta de a pleca, cu frana de mana trasa, nu una pe elevator, cand misti cu mana de roata. la jocuri mai mici, repet, roata n-ar avea tendinta de a vira la dreapta cand accelerezi brusc. cum n-ar avea nici daca pe ambele parti jocurile ar fi la fel.
|
#13
Posted 21 September 2010 - 19:03
azi am vazut un test al articulatiilor unei masini
talerele ce tineau rotile unei punti se apropie/departeaza inainte/inapoi si viceversa siiii...se plimbau astea ca picioarele lui Bambi, dar cu toate astea nu avea jocuri |
#14
Posted 21 September 2010 - 19:46
Eu zic ca este un Matiz, nu "pony car" de 300HP si fenomenul s-a manifestat dupa un drum cu gropane, nu si inainte. Putin probabil sa fie torque steer sau alte minuni. Eu zic ca ridicata pe cric, se va simti foarte bine (la mana). In fine, asteptam "juriul"
Verificare se faca NUMAI cu pivotii descarcati de efort. http://www.automotiv...e_failing_.html Quote Unloading the ball joint: It is important that when checking looseness on a non-wear-indicating ball joint, the weight of the car is not on the joint. This is commonly referred to as unloading the ball joint. This practice is necessary to ensure the force of the springs is not applied onto the ball joint. It is important to understand that if the ball joint is not properly unloaded, it could mistakenly be determined as satisfactory when in fact, it should be replaced. Edited by SuperDuper, 21 September 2010 - 19:58. |
#15
Posted 22 September 2010 - 10:41
Banuiesc ca nu ati luat in serios treaba cu torque-steering
La rotula de suspensie se dau niste conditii: - cuplul la rotire si la basculare (ex: 0.5...3 Nm) - jocul radial si axial (ex. max. 1,2 mm la aplicarea unei forte de 3000daN cu trecere prin 0), adica pe masina de tractiune se trage cu 3000 daN, apoi se impinge cu 3000 daN, din aceeasi prindere. Graficul trasat este evident un histerezis, deoarece in jurul punctului de 0 este o zona plata, pivotul rotindu-se intr-o caja de plastic. Asadar centimetrii aia n-au ce sa caute pe o masina care e in stare sa tina drumul drept. Edited by akeem, 22 September 2010 - 10:42. |
|
#16
Posted 24 September 2010 - 20:25
mda... vad ca SINEKT ne-a abandonat... desi, era problema lui, era frumos sa ne spuna daca si cum a rezolvat-o. nu de alta, dar au aparut o gramada de "mecanici auto" specializati in google si copy-paste, cu fel si fel de sfaturi... ba unii, care habar n-au ce si cum, m-au mai si facut de ocara. nu numai ca n-au citit ce-am scris, n-au priceput o iota, dar si-au dat cu parerea. eu ziceam de un joc de 5 cm la roata, in anumite conditii de testare, ei au inteles c-ar fi vorba de un joc de 5 cm la un pivot... altii, si mai si, ca masina trebuie ridicata pe elevator..... ca doar asa au citit pe alte forumuri de 2 lei... si daca ei asa au citit acolo, asa si e! deci,daca domului SINEKT, i-a fost greu sa faca un test de 30 de secunde, sa-mi confirme sau sa-mi infirme ipoteza, desi era interesul dumnealui sa se lamureasca, eu ma retrag si promit sa nu mai intervin in topicele dumnealui.
|
#17
Posted 24 September 2010 - 21:08
Evergreen, on 21st September 2010, 20:03, said: azi am vazut un test al articulatiilor unei masini talerele ce tineau rotile unei punti se apropie/departeaza inainte/inapoi si viceversa siiii...se plimbau astea ca picioarele lui Bambi, dar cu toate astea nu avea jocuri Daca tragi tare de roata se misca roata (chiar daca cineva tine de volan) si la o masina noua. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users