Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 

Tractor U445 ( Long 445 tractor )

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
6712 replies to this topic

#1783
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
De la acea mica parghie se regleaza sensibilitatea atunci cand se foloseste dispozitivul de copiere(la arat).In sensul de insurubare(sensul acelor de ceas)creste sensibilitatea si invers scade.Atunci cand tirantii obisnuiesc sa [topaie] se trece sensibilitatea spre mic(invers acelor ceas).
Practic acea parghie face ca axul ce actioneaza distribuitorul de jos(2) sa se apropie de acesta si orice miscare a parghiei de ridicare il face sa actioneze.
Cu 183 este  notat distribuitorul de ridicare si se vede locasul (decupatura,polizarea) de pe ax care actioneaza distrib de la 2

Attached Files


Edited by gcom61, 26 March 2014 - 21:11.


#1784
utb-445-dt

utb-445-dt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 25.09.2013

View Postxtrix, on 26 martie 2014 - 20:39, said:

Am desfacut [1] si [3]. Nu am observat/gasit nimic dubios, span, mizerie. Nu am desfacut [2] deoarece mi se pare greu accesibil si nici nu eram sigur din poza ce anume era indicat, insa acum m-am edificat si am sa incerc sa il desfac.
Am desfacut filtrul pt. uleiul hidraulic (sper ca ala e) si am sa incerc sa il spal/curat maine. Nu mi s-a parut a fi f. imbacsit, are insa ceva mizerie pe fundul paharului.
Acum intrebarile:
-aveti ceva sfaturi referitor la curatarea filtrului de ulei hidraulic? (este suficient splat cu motorina)
-ce altceva  ar mai trebui sa verific, ca acum dupa ce am desfacut ce v-am spus ridica mai greu discul.
-in zona bulei rosii din poza (undeva in zona manetei pt. ridicarea tirantilor) este o mica parghie (sau nu stiu cum sa ii zic) care parca are un anumit impact asupra partii hidraulice in sensul ca in momentul in care am rasucit-o in jos (spre dreapta) parca a ridicat mai usor discul, dar dupa ce am rasucit-o si mai mult nu a mai mers. Am citit mai sus si parca si pe altundeva ca aia are legatura cu partea hidraulica dar are legatura si cu "efortul controlat" atunci cand se foloseste plugul cu aceasta optiune. Spuneti-mi va rog pana la urma ce face parghia aceea, adica ce blocheaza/deblocheaza?
MultumescAttachment Distribuitor_hidraulic1.jpg
in legatura cu spalatul filtrului... poti sa il arzi in flacara, uleiul o sa arda si dupa dai cu motorina sau apa, il lasi sa se usuce si il montezi iar :) mult noroc!

#1785
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
@utb-445-dt eu nu recomand arderea filtrului de ulei dintr-un singur motiv-decalirea sitei si posibilitatea depunerii de calamina din arderea uleiului.Celmai simplu spalat si eventual suflat.De  ajutor ar fi sa puneti in interiorul filtrului o bucatica de magnet mai puternic pt a opri eventuale resturi metalice si pilitura din transmisie.

LE:Pt. ca presupun ca este interesant,inca o poza cu partea de comanda a monoblocului 445

Attached Files


Edited by gcom61, 26 March 2014 - 21:39.


#1786
xtrix

xtrix

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 11.01.2005

View Postpaullosso, on 23 martie 2014 - 09:16, said:

Totusi care este cauza bazaitului si vibratului sistemului hidraulic? Am înțeles ca reglarea surubului de sub scaun rezolva doar parțial aceasta problema. Garniturile de la piston sau vreo supapa trebuie schimbate ca sa nu mai bazaie? Multumesc

Care este surubul de sub scaun? Poti sa pui si o poza cu el. Multumesc

#1787
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
@xtrix....nu scap nimic
si sita....  http://forum.softped...page__st__1746/

gata... ies   ....mai las si pe altiiPosted Image

Attached Files


Edited by gcom61, 26 March 2014 - 22:14.


#1788
xtrix

xtrix

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 11.01.2005

View PostTudorCJ, on 02 august 2012 - 09:14, said:

Vezi curata sita la hidraulic,dupa care incearca iara,daca nu desfa un surub de sus sau de jos la monobloc vezi iasa ulei sau nu.Eu cand am schimbat garnituri la cilindru si la brate lam pus sus lam lasat 2 min si ridica de numa primul care lo ridicat o fost plugul si fara aerisit.La tine sa nu fie pompa de hidraulic sau sita inbcsita sa nu mai duca ulei destul la pompa.

Cam pe unde s-ar afla sita asta?

@gcom61: nu vreau sa fiu stresant sau nesimtit. Intrebarile mele erau destinate celor care au scris mesajul.
ORICUM, ITI MULTUMESC F. MULT pt. interes. Nu stiu daca eu as fi facut la fel si as fi avut tot atata rabdare. Se pare insa ca va trebui sa invat asta de la tine.

Edited by xtrix, 26 March 2014 - 22:12.


#1789
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Xtrix daca te-ai uita cu 1 pagina in spate o pus Gcom61 o poze cu un tractor fiat unde se afla sita aceea.Eu am aras pana acuma de 3 ori sita de la hidraulic ultima data chiar acuma 1 luna avea ceva depunere si sita si magnet.Domnu Gcom61 tu daca arzi sita aceea pana ramane metalul curat nu cu calamina pe el adica negru sau grii dupa care ii dai cu peria de sarma pe ea sau o bagi in benzina nu cred ca ramane nimic pe ea.Plus ca astea noi le cumperi si nu prea mai stii ce cumperi,un coleg o cumparat apai numa nu dadea la canalele de asezare la capac.Fiecare face cum vrea eu asa fac nu oblig pe nimeni.

#1790
xtrix

xtrix

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 11.01.2005

View PostTudorCJ, on 26 martie 2014 - 22:28, said:

Xtrix daca te-ai uita cu 1 pagina in spate o pus Gcom61 o poze cu un tractor fiat unde se afla sita aceea.Eu am aras pana acuma de 3 ori sita de la hidraulic ultima data chiar acuma 1 luna avea ceva depunere si sita si magnet.Domnu Gcom61 tu daca arzi sita aceea pana ramane metalul curat nu cu calamina pe el adica negru sau grii dupa care ii dai cu peria de sarma pe ea sau o bagi in benzina nu cred ca ramane nimic pe ea.Plus ca astea noi le cumperi si nu prea mai stii ce cumperi,un coleg o cumparat apai numa nu dadea la canalele de asezare la capac.Fiecare face cum vrea eu asa fac nu oblig pe nimeni.

Nu am stiut si nici nu am inteles ca sita este acelasi lucru cu filtrul hidraulic. Credeam ca sita aceea este undeva prin monobloc.
Imi cer scuze. Multumesc.

In alta ordine de idei am curatat ieri filtrul, mai exact l-am spalat cu motorina. S-a innegrit destul de tare motorina, insa nu stiu daca negreala nu este si de la ulei. Azi, daca nu uit, ma uit sa vad daca s-a decantat ceva in recipientul  in care am spalat filtrul. Oricum, una peste alta, nu ma asteptam sa fie chiar asa de imbacsit deoarece dupa ce l-am curatat prin sita "se vedea", adica trecea lumina fapt care nu prea era valabil inainte de a-l spala.

PS: ieri nu am intrat pe forum, doar acum dimineata am citit postarile voastre.

Edited by xtrix, 28 March 2014 - 07:07.


#1791
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Foarte bine ai facut pe magnet aveai ceva prins sau era curatel.Oricum spalatul asta sau arsul eu o fac in fiecare toamna inainte de arat apai fiecare face cum crede el ca ii mai bine pentru el.

#1792
xtrix

xtrix

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 11.01.2005

View PostTudorCJ, on 28 martie 2014 - 22:06, said:

Foarte bine ai facut pe magnet aveai ceva prins sau era curatel.Oricum spalatul asta sau arsul eu o fac in fiecare toamna inainte de arat apai fiecare face cum crede el ca ii mai bine pentru el.
Era ceva decantat in motorina in care am spalat filtrul.
Nu am verificat (si deci nu sunt sigur) ca tija din interiorul sitei este cu magnet. Spun asta deoarece nu era nimic pe ea. Ceea ce este mai ciudat (si cam nasol) este ca am fost la magazinul de piese si am vazut ca filtrul meu nu arata ca cel din magazin (am uitat sa fac poza sa il vedeti). Arata ca un pahar (in care s-a decantat ceva mizerie) care are un surub in fund iar tevile sunt aproximativ la acelasi nivel, nu ca cel din magazin la care una dintre tevi este chiar jos, sub sita. Al meu tractor are 64CP (dar am considerat ca este unul de 55 modificat).
In alta ordine de idei, nu am apucat sa curat distribuitorul nr.2 din poza lui gcom61. Spun asta deoarece in continuare nu coboara discul cum ar trebui (adica nu ridica rotile sus). Nu am probleme cu tirantii, insa am constat ca atunci cand am plugul sunt momente in care plugul "cade". Adica, la un anumit de interval il "salta", ca si cum ar cadea si il ridica din nou insa cursa este f. scurta dar vizibila. Oare pierde pe undeva presiune si asta ar fi si explicatia pt. faptul ca nu functioneaza partea hidraulica  pt. sensul de coborare a discului?
Multumesc.

Edited by xtrix, 29 March 2014 - 08:14.


#1793
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
@xtrix...referitor la acele [ suturi ] de ridicare,este clar ca exista o pierdere de presiune din cilindrul monoblocului.In general problema poate fi la [ circuitul de umplere ] al cilindrului si mai rar la pierderi cauzate de oringul de pe piston.Personal,pt a nu mai banuii etanseitatea pistonului/cilindru ,am mai practicat un canal pe cilindru si in loc de oring am folosit ...garnitura de etansare de la un filtru de ulei.Practic am 2 etansari,una originala si una [dupa ureche],de care insa sunt foarte sigur.
Toate supapele din monobloc,trebuie verificate ,in sensul daca sunt etanse si daca etanseaza pe corpul monoblocului.Aceasta din urma ,din pacate ,acasa o poti realiza doar folosind garnituri de etansare noi si decalite(in cazul celor din cupru) si garnituri(oringuri) originale sau/si  de calitate pt celelalte unde sunt prevazute etansari.
Referitor la partea ca discul nu ridica rotile,nu cunosc discul insa daca dai pe [suspendare] disc,adica sa bage presiune pe celalalt furtun,in mod sigur nu ai reductia corecta pe monobloc.Pt. a verifica,lasa discul jos,incearca sa-i dai suspendare roti,treci maneta pe neutru,schimba furtunele intre ele si vezi daca asa se ridica rotile.Daca se ridica rotile cu aceasta conexiune a furtunelor si invers nu ,este exact ce am mentionat mai inainte-iti trebuie o reductie [ lunga] pt partea de jos a distribuitorului de basculare.

Edited by gcom61, 30 March 2014 - 10:07.


#1794
xtrix

xtrix

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 11.01.2005

View Postgcom61, on 30 martie 2014 - 10:05, said:

@xtrix...referitor la acele [ suturi ] de ridicare,este clar ca exista o pierdere de presiune din cilindrul monoblocului.In general problema poate fi la [ circuitul de umplere ] al cilindrului si mai rar la pierderi cauzate de oringul de pe piston.Personal,pt a nu mai banuii etanseitatea pistonului/cilindru ,am mai practicat un canal pe cilindru si in loc de oring am folosit ...garnitura de etansare de la un filtru de ulei.Practic am 2 etansari,una originala si una [dupa ureche],de care insa sunt foarte sigur.
Toate supapele din monobloc,trebuie verificate ,in sensul daca sunt etanse si daca etanseaza pe corpul monoblocului.Aceasta din urma ,din pacate ,acasa o poti realiza doar folosind garnituri de etansare noi si decalite(in cazul celor din cupru) si garnituri(oringuri) originale sau/si  de calitate pt celelalte unde sunt prevazute etansari.
Referitor la partea ca discul nu ridica rotile,nu cunosc discul insa daca dai pe [suspendare] disc,adica sa bage presiune pe celalalt furtun,in mod sigur nu ai reductia corecta pe monobloc.Pt. a verifica,lasa discul jos,incearca sa-i dai suspendare roti,treci maneta pe neutru,schimba furtunele intre ele si vezi daca asa se ridica rotile.Daca se ridica rotile cu aceasta conexiune a furtunelor si invers nu ,este exact ce am mentionat mai inainte-iti trebuie o reductie [ lunga] pt partea de jos a distribuitorului de basculare.

Verificarea de care spuneti am facut-o acum 2 sapt. cand la conectarea furtunelor discul nu se ridica ci doar rotile se ridicau sus. Astfel am schimbat intre ele furtunele si acum pot sa ridic discul dar, cand intru cu el pe teren la discuit, nu pot sa ridic rotile sus si astfel nu am capacitatea de a verifica modul de adancime al discuitului deoarece nu stiu cat se lasa discul de pe roti. Referitor la sfatul dvs., imi pare rau, dar nu prea l-am inteles. Despre care reductie este vorba? La ceva iesire din monobloc? Sau este vorba despre furtunele care fac legatura intre tractor/monobloc si cilindrul discului (acestea le-am cumparat la fel)?

In ceea ce priveste etanseitatea garniturilor m-am gandit si eu la ele abia acum, dupa ce am desfacut ceea ce mi-ati explicat dvs., cand am facut legatura intre umiditatea de sub scaun si faptul ca aceasta umiditate poate sa  apara de la una dintre supapele respective. Am sa schimb si garniturile, deoarece cand am desfacut supapele nu am schimbat garniturile deoarece nu am consderat ca trebuie. Referitor la oringuri sau alte garnituri de cauciuc nu imi aduc aminte sa fi vazut vreuna.

Trebuie sa spun ca nu am inteles nici partea referitoare la "[ circuitul de umplere ] al cilindrului si mai rar la pierderi cauzate de oringul de pe piston". Despre ce cilindru este vorba? Care piston? Este foarte adevarat ca nici la mecanica nu ma pricep dar in ceea ce priveste denumirea sunt varza. Cu toate acestea, nu stiu sa fie vreun clindru hidraulic la tractor in afara de cel legat de directie, iar pe traseul legat de partea hidraulica nu stiu sa fie numai o teava groasa si una mai subtire.

Am si o intrebare: pistonasul din supapa notata cu 1 in poza editata de dvs. are doua crestaturi/canale diametral opuse. La remontare acestea trebuie cumva aliniate cu gaurile din supapa sau, dimpotriva, nu trebuie aliniate? Sau nu conteaza?
Atasez si poza cu paharul de unde am scos filtrul pe care l-am curatat.

Attached Files


Edited by xtrix, 30 March 2014 - 17:38.


#1795
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
@xtrix....filtrul de ulei ,de pe aspiratia pompei IH ,din poza ta,cred ca nu este cel original,insa probabil isi face bine datoria.
Cand am spus''[ circuitul de umplere ] al cilindrului si mai rar la pierderi cauzate de oringul de pe piston'',am dorit sa intelegi prin asta,toata partea de comanda (care este de fapt in chiulasa monobloc).
Referitor la reductiile de racord ale furtunelor basculare,mi-am permis sa fac precizari pe o poza care nu imi apartine(imi cer scuze pt asta)
Cu  [5] am notat racordul furtunului de ridicare(basculare)
Cu  [4] am notat racordul furtunului de retur sau suspendare(la tine)
Prin constructie distribuitorul asta de basculare(pt furtune)se comporta asa:
-la actionarea parghiei in sus,baga presiune pe furtunul [5],iar pe furtunul [4]se poate intoarce uleiul in monobloc(carter).
-la actionarea parghiei in jos se deschide circuitul [5] catre monobloc(carter) si ar trebuii sa bage presiune pe [4]
Nu se intampla asta ,pt ca in interiorul distribuitorului exista practicata o gaura lateral pe zona filetata pt [4] si asta duce la lipsa de presiune in acel circuit.
Pt a [repara] aceasta chestiune si a folosi cilindri dublu circuit(dublu sens) se foloseste piesa notata de mine cu [4],care are un filet mai lung si obtureaza acea gaura.
Pt a rezolva problema ta ,demonteaza furtunul de jos,scoate acea piesa intermediara(dintre distribuitor si furtun) si verifica cat de lung este filetul acelei piese si daca ajunge sa obtureze gaura laterala din filet.
Acea gaura este vizibila daca este bine luminata sau cu ajutorul unei sarme poti  aproxima la  ce adancime(fata de suprafata de etansare) estesi poti procura o asemenea reductie.

Attached Files


Edited by gcom61, 30 March 2014 - 18:22.


#1796
tractoristindevenire

tractoristindevenire

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 217
  • Înscris: 26.12.2012

View Postgcom61, on 26 martie 2014 - 20:48, said:

De la acea mica parghie se regleaza sensibilitatea atunci cand se foloseste dispozitivul de copiere(la arat).In sensul de insurubare(sensul acelor de ceas)creste sensibilitatea si invers scade.Atunci cand tirantii obisnuiesc sa [topaie] se trece sensibilitatea spre mic(invers acelor ceas).
Practic acea parghie face ca axul ce actioneaza distribuitorul de jos(2) sa se apropie de acesta si orice miscare a parghiei de ridicare il face sa actioneze.
Cu 183 este  notat distribuitorul de ridicare si se vede locasul (decupatura,polizarea) de pe ax care actioneaza distrib de la 2

Al meu topaie intruna de cand am umblat la sensibilitatea aia...am incercat sa-l dau mai mic mai mare  dar degeaba dupa ce am pus prima data mana pe sensibilitatea aia nu am mai reusit sa-l mai reglez...m-am uitat la toate supapele de pe monobloc le-am mai sters pe brad zicea un batran tractorist de aici din sat ca e bine, am spalat filtru de ulei...tot degeaba la inceput mi se "bloca" ca sa zic asa cadeau tirantii deodata jos , daca dadeam de cateva ori de maneta salta innapoi , si se mai auzea si un scheunat de ziceai ca acu acu se rupe ceva prin monobloc ... un chin am avut ... dupa ce am sters supapele alea pe brad si-o revenit o disparut scheunatul ala dar am ramas cu topaiala...inca nu i-am dat de cap dar cum incep campania o sa ii comand supape noi sa vad care o fi treaba poate e vreuna dusa !

Edited by tractoristindevenire, 30 March 2014 - 18:35.


#1797
ioansuciu82

ioansuciu82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 15.09.2013
buna yiua. eu am urmatoarea problema, pe iesirea de sus cuplez furtunu care ridica rotile la disc in aer, . la actionarea manetei ridica rotile dar scapa presiunea si rotile ramin pe liber cum se zice, nu e o mare problema dar nu stiu de unde vine treaba asta. nici nam avut timp sa analizez situatia..

#1798
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

View Posttractoristindevenire, on 30 martie 2014 - 18:33, said:

Al meu topaie intruna de cand am umblat la sensibilitatea aia...am incercat sa-l dau mai mic mai mare  dar degeaba dupa ce am pus prima data mana pe sensibilitatea aia nu am mai reusit sa-l mai reglez...m-am uitat la toate supapele de pe monobloc le-am mai sters pe brad zicea un batran tractorist de aici din sat ca e bine, am spalat filtru de ulei...tot degeaba la inceput mi se "bloca" ca sa zic asa cadeau tirantii deodata jos , daca dadeam de cateva ori de maneta salta innapoi , si se mai auzea si un scheunat de ziceai ca acu acu se rupe ceva prin monobloc ... un chin am avut ... dupa ce am sters supapele alea pe brad si-o revenit o disparut scheunatul ala dar am ramas cu topaiala...inca nu i-am dat de cap dar cum incep campania o sa ii comand supape noi sa vad care o fi treaba poate e vreuna dusa !
Daca te uiti la imaginile din postul 1787,acea maneta actioneaza de fapt un surub care impinge acel ax de comanda catre distrib 2.Axul revine impins de arc.Daca nu revine este clar ca ai mizerie in circuit.

@ioansuciu82...distribuitorul de basculare este de vina....este un robinet cu mai multe cai...

Edited by gcom61, 30 March 2014 - 18:58.


#1799
utb-u550

utb-u550

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 12.02.2014
buna seara am si eu o mica intrebare ce diuze sa cumpar pentru injectoare ? mam dus cu un mecanic la tara ca se auzea o bataie la motor a reglat jocul la supape a mai dar avand de la pompa de injectie si tot de auzea cand a dat injectoarele jos am ramas aiurea in ce stare se aflau cel de la care am luat a zis ca lea facut

#1800
ioansuciu82

ioansuciu82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 15.09.2013

View Postgcom61, on 30 martie 2014 - 18:55, said:

Daca te uiti la imaginile din postul 1787,acea maneta actioneaza de fapt un surub care impinge acel ax de comanda catre distrib 2.Axul revine impins de arc.Daca nu revine este clar ca ai mizerie in circuit.

@ioansuciu82...distribuitorul de basculare este de vina....este un robinet cu mai multe cai...
am vazut sistemul ca lam desfacut dar nu stiu cauza

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate