Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
verificare specificatii lapgop Asus

Problema cu o camera Panasonic MD...

Probleme cu reddit

Problema sunet boxa noua
 Despre proiectarea drumurilor urb...

Final Cut Camera

Z6III vs Z8

Foloseste careva CFD-uri si sa ai...
 Un calculator ieftin ?!

macbook pro 16 VS AMD Laptop

Sistem ON-GRID fara curent din re...

rectin Romania - site uri fake
 Recomandare telefon

Achizitie SSD

Cum se vor numi romanii care vor ...

Recomandare videoproiector buget ...
 

Tractor U445 ( Long 445 tractor )

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
6721 replies to this topic

#1819
Adi112

Adi112

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 03.12.2012
Salutare, de vreo 2 saptamani servodirectia merge mai greu am schimbat toate garniturile, dar nu am reusit sa remediez problema, ma gandesc sa fie pompa dar nu stiu cum sa o vetific intr.un mod mai simplu*.
Va rog cateva sfaturi.

#1820
mihaipetret

mihaipetret

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 02.01.2013
cred ca este o problema de filtru sau pompa servo de pe motor. nu sunt probleme  de la danfoss.    daca servodirectia merge greu ......nu are presiune de la pompa.  se recomanda inlocuirea pompei servo.

Edited by mihaipetret, 05 April 2014 - 21:42.


#1821
mihaipetret

mihaipetret

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 02.01.2013
Draga gcom61 am ridicat astazi monoblocul cu 3-4 cm prin eliberarea celor 6 suruburi am inspectat zona ,garnitura oring este ok.dar surpriza,langa gaura de drenare a uleiului am observat o lovitura din interior care a aparut in momentul in care mi s-a rupt biela din monobloc, in urma acestei lovituri a aparut o fisura in carcasa monobloc, am dat capacul din spate jos unde se vede lovitura din interior .     A-am gandit sa degresez bine zona cu benzina si ,alcool isopropilic si sa aplic un silicon negru de partbriz,  daca nu este bine, te rog da-mi o ideie ce sa fac sa etansez zona fara sa schimb carcasa monobloc.   multumesc.

#1822
Adi112

Adi112

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 03.12.2012

 mihaipetret, on 05 aprilie 2014 - 21:14, said:

cred ca este o problema de filtru sau pompa servo de pe motor. nu sunt probleme  de la danfoss.    daca servodirectia merge greu ......nu are presiune de la pompa.  se recomanda inlocuirea pompei servo.

astazi am desfacuto sa o verific uzura mecanica, are semne de uzuta dar nu asa pronuntate, in fine luni am s.o inlocuesc.
multumesc de sfat!

#1823
catalyn08b

catalyn08b

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 26.03.2014

 horia25ufc, on 15 februarie 2011 - 23:13, said:

pot schimba o cutie de viteze de pe u445 care e cu o maneta cu o cutie cu 2 manete?...daca da, care ar fi costurile aproximative?.multumesc

Da poti,dar trebuie sa schimbi si azul de la priza de putere  este mai lung
si un distantor

 alin990, on 15 august 2010 - 06:49, said:

Buna ziua!
Am si eu o problema cu un tractor U445 dt
Cand cobor o panta incepe sa huruie ceva, se aude foarte tare la sashiu,cutie..nu stie ce poate avea
In rest merge ok cand urc sau merg normal pe drum nu se aude nimic.
Ma puteti ajuta si pe mine?
multumesc!

Ai piulita de la pinionul de atac de la sateliti scapata,trebuie decuplata cutia de diferential si inlocuita piulita.

#1824
xtrix

xtrix

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 11.01.2005
Referitor: post 1746  si poza atasata in acel post
Autor post: gcom61

 gcom61, on 23 martie 2014 - 09:14, said:

Cu [2] am notat distribuitorul  care comanda pistonasul mai sus mentionat;este foarte pretentios la mizerie si obisnuieste sa faca figuri cand uleiul este mai uzat si filtrul de pe aspiratia pompei IH nu-si face treaba.

Sambata (ieri) am reusit sa desfac aceasta supapa (de jos) ocazie cu care mi-a iesit si partea de deasupra surubului (zilele trecute cand l-am desfacut nu am obtinut altceva decat surubul si arcul din el). Am notat cu 1 si 2 in poza atasata piesele "descoperite" ieri. Problema mea:
-cum mama dr...lui le bag inapoi? (locul de lucru este f. ingust si orice idee/sfat este foarte binevenit, dupa ce le-am desfacut m-am chinuit vro 10min. sa le bag la loc dar nu am reusit)
-care este ordinea de introducere? (eu cred ca ordinea este cea notata de mine in imagine, dar nu sunt sigur intrucat m-am trezit cu ele pe monobloc)
-la desfacerea supapei nu era nicio saiba de cupru pe surub. oare trebuie sa fie?

Mentionez ca prea multa mizerie nu mi s-a parut a fi la aceasta supapa deoarece atunci cand m-am uitat prin [2] din poza atasata nu se vedea liber canalul dar printr-o simpla suflare s-a desfundat. Asadar nu stiu ce a fost, mizerie (care a iesit f. usor) sau ulei. Problema si in acest caz este faptul ca de ieri (inainte de a desface supapaPosted Image ) a inceput sa imi scoata un zgomot din ce in ce mai tare teava aceea subtire care aduce ulei in monobloc de la pompa si daca nici asta nu rezolva problema atunci ce naiba mai fac? (aduc aminte ca pe [1] si [3] din imaginea din postul 1746 le-am desfacut si curatat fara a constata ceva mizerie sau obturatie, iar pistonasul din [1] culiseaza usor)Attached File  Supapa jos monobloc.jpg   74.29K   91 downloads

Edited by xtrix, 06 April 2014 - 09:47.


#1825
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Ai demontat distribuitoru' ala fara sa scoti chiulasa ?!
Nu mai stiu motivul pt care tot mesteresti la monobloc;personal,as fi inceput prin a demonta chiulasa(exista un bolt care trebuie scos de la tija de comanda-in interior)si a demonta si curata fiecare orificiu si piesa in parte,mai putin demontarea supapelor de presiune propriu zise.
Luand-o [pe sarite] nu faci altceva decat sa muncesti mai mult.
Ordinea pieselor este corecta(cel putin din ce se vede in poza).
[ Bazaitul] tevii de presiune da de veste ca exista presiune pe aceasta si presiunea probabil se descarca pe supapa principala.
In mod normal,cu tirantii ridicati sau coborati nu ar trebuii sa existe presiune decat in momentul manevrei de ridicare(sau basculare eventual).Daca monoblocul functioneaza normal,si acel zgomot apare doar cu tirantii in pozitia ridicat maxim si dispare cand dai maneta ceva mai jos se poate regla din surubul de capat de cursa.

#1826
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,080
  • Înscris: 31.03.2011
Buna ziua cine imi poate spune si mie ce marime au benzile de franare pt U445 DT.Am vazut ca sunt 2 modele 50 respectiv 55 sau se refera la stanga dreapta.Sau numa asa pot afla daca demontez sa ma duc cu piesele la magazin.Si inca ceva pot lucra fara sa mai dau jos cabina numa sa o suspend de pe suporti de la trompe.Multumesc

#1827
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Tudore,daca demontezi,spunemi si mie diametrul tamburilor de franare...sau daca stie cineva ce diametru au,ii multumesc anticipat.
Intentionez sa folosesc ferodouri auto,care pot fi nituite pe banda

#1828
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,080
  • Înscris: 31.03.2011
Dupa ce desfac normal ca postez dimensiunea dar sa vad pot cu cabina pe el sau nu.Semeringu de la flansa cardan grup conic puntea fata DT seria 48x50x10 pentru cei care vreau sal schimbe.

#1829
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Cabina ,la partea spre spate se sprijina pe aripi si la randul lor pe trompe.Gaseste o solutie de suspendare al cabinei fara sa o detasezi de pe suportii fata.

#1830
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,080
  • Înscris: 31.03.2011
Am aflat si eu chestia cu suspendarea si trebuie schimbate vreo 3 semeringuri si cu dimensiunile la benzile de franare 50 55 difera de la diferential la diferential.Oare se gasesc numa ferodouri si nituri sau iei toate banda,ca am inteles ca ii si cu alea nasoala treaba alea facute urechile din tabla nus bune,numa cele cu urechi metalice zdravane ca alea din tabla se intind.

#1831
ioansuciu82

ioansuciu82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 15.09.2013
50 inseamna latimea, asta o afli cind o dai jos pe cea veche. eu am schimbat suspendind cabina. desfaci cabina de pe trompe, o legi cu un lant din zona suporturilor cabinei si o tragi sus catre o grinda sau altceva. ex o creanga in gradina,, . si se pot da jos trompele linistit.

#1832
vadriean

vadriean

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 10.02.2014
Am urmatoarea problema la tractorul u445: in momentul ridicarii piciorului de pe ambreaj in vederea plecarii de pe loc cu plugul in brazda s-au tractez ceva se aude un scartit puternic in partea dreapta in dreptul trompei .De la ce ar putea fi .? Ambreaj sau planetara?

#1833
mariusd72

mariusd72

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 31.03.2011
doua intrebari as avea si eu; cum se demonteaza puntea fata ca as vrea sa-i schimb bucsa daca are pentru ca imi troncane si se deplaseaza spre inainte, iar a doua intrebare de ce imi curge ulei pe roata dreapta(cred cel mai probabil de la trompa ) si cum pot remedia

#1834
utb-u550

utb-u550

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 12.02.2014
salut eu la tractor nu am difuzoru la radiator am gasit sa iau de u 445 dar oare se potriveste la u 550? ce am gasit trebuie sa fac comanda deci nu stiu dimensiunile nici cel de la magazin. ma poate ajuta cnv? ce am inteles are un rol foarte important. si mai am o problema nu imi indica temperatura la apa am schimbat ceasurile de bord am luat sonda de apa dar tot nu imi arata nimic. pe sonda scrie 120 oC . asta o fi de bec?  este sonda anumea pentru ceas? multumesc

#1835
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

 vadriean, on 06 aprilie 2014 - 18:57, said:

Am urmatoarea problema la tractorul u445: in momentul ridicarii piciorului de pe ambreaj in vederea plecarii de pe loc cu plugul in brazda s-au tractez ceva se aude un scartit puternic in partea dreapta in dreptul trompei .De la ce ar putea fi .? Ambreaj sau planetara?
Ulei este in transmisia finala?
@#1821  mihaipetret ...greu de spus cu ce poti etansa fisura aia .Incearca silicon sau poxipol.

#1836
kodrutz2011

kodrutz2011

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 168
  • Înscris: 09.08.2011

 ioansuciu82, on 30 martie 2014 - 18:41, said:

buna yiua. eu am urmatoarea problema, pe iesirea de sus cuplez furtunu care ridica rotile la disc in aer, . la actionarea manetei ridica rotile dar scapa presiunea si rotile ramin pe liber cum se zice, nu e o mare problema dar nu stiu de unde vine treaba asta. nici nam avut timp sa analizez situatia..

Eu am strans suruburile care tin maneta de basculare si o las in jos sta fortat si se ridica.Maneta eu o am in partea dreapta am vazut ca sunt si in partea stanga sub scaun.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate