Tractoare- Sfaturi tehnice- Documentatii
Last Updated: Nov 09 2023 20:31, Started by
c_predoiu
, Jul 14 2010 22:27
·
16
#1531
Posted 26 September 2014 - 18:11
Cu ceva ani in urma am avut o problema de acest gen;baterie de 150Ah,puteam sa invart motorul ~3-4 minute continuu si nu pornea(u445).Motorul era montat pe un aro din 90.Apelam la o stratagema; ma ajutam de electromotor si urcam o bordura(cu treapta 1 viteza) si,la coborare...de pe aceeasi bordura motorul pornea.Era suficient un mic impuls (de a marii turatia cu care se rotea motorul) si motorul pornea.Dupa n specialisti,un cetatean m-a vazut si dupa ce am invartit motorul ~2-3 min a venit si a cerut sa ridic capota motorului si a pus mana pe capacul cu carbunii(nu aveam capacul de tabla) si mi-a spus foarte clar ca ,carbunii care sunt legati la masa au contact imperfect si sa dublez acel contact facut prin nituri(otel +aluminiu).Am urmat sfatul si de atunci nu am mai apelat la ''specialisti'' si nici nu am mai avut probleme.
De remarcat ca masurat cu aparatul de masuratotul era ok;in sarcina insa se schimbau datele... ps. nu obisnuiesc sa merg la service si nici sa trimit pe altii;cu toate astea prefer sa dau solutii corecte si simple care pot fi realizate acasa |
#1532
Posted 26 September 2014 - 18:23
gcom61, on 26 septembrie 2014 - 18:11, said:
Cu ceva ani in urma am avut o problema de acest gen;baterie de 150Ah,puteam sa invart motorul ~3-4 minute continuu si nu pornea(u445).Motorul era montat pe un aro din 90.Apelam la o stratagema; ma ajutam de electromotor si urcam o bordura(cu treapta 1 viteza) si,la coborare...de pe aceeasi bordura motorul pornea.Era suficient un mic impuls (de a marii turatia cu care se rotea motorul) si motorul pornea.Dupa n specialisti,un cetatean m-a vazut si dupa ce am invartit motorul ~2-3 min a venit si a cerut sa ridic capota motorului si a pus mana pe capacul cu carbunii(nu aveam capacul de tabla) si mi-a spus foarte clar ca ,carbunii care sunt legati la masa au contact imperfect si sa dublez acel contact facut prin nituri(otel +aluminiu).Am urmat sfatul si de atunci nu am mai apelat la ''specialisti'' si nici nu am mai avut probleme. De remarcat ca masurat cu aparatul de masuratotul era ok;in sarcina insa se schimbau datele... ps. nu obisnuiesc sa merg la service si nici sa trimit pe altii;cu toate astea prefer sa dau solutii corecte si simple care pot fi realizate acasa "Pompa de inectie, injectoare". Si ai scris-o de doua ori. Solutia corecta,simpla, realizabila acasa. Acum poti umple forumul, prima "solutie" e rupta din rai |
#1533
Posted 26 September 2014 - 19:53
O pompa de tarat injectoare se poate face acasa folosind un element de pompa de injectie(in linie),eu am de U650,o supapa de retinere de pompa injectie de aro,un manometru de 250-400 bar sau plaja care te intereseaza o masina de gaurit manuala sau de banc,un aparat de sudura.Un cap hidraulic la o pompa rotativa(cazul la care am lucrat) se poate monta acasa ,folosind chei comune si o tava suficient de adanca in care sa faci montajul sub motorina. O verificare a unei pompe de injectie rotative o poti face montand pe axul acesteia o roata cu inertie mare,iar pompa fixata pe un suport solid.Se inlocuieste aerisitorul pompei de transfer cu un manometru de 6 bar si alimentand pompa cu motorina prin cadere se roteste axul pompei cu acceleratia la minim si maxim si se observa presinea creata .
Se inlocuiesc placutele si inelul(daca este cazul)pompei de transfer si se conecteaza pe conductele pompei de injectie 3 injectoare cu presiuni incepand de la 165 ,225 250 bari .Se roteste axul cu o viteza~250-300 rot /min si se observa deschiderea injectoarelor cu acceleratia la maxim.Se reduce turatia pana la minimul posibil si se observa pulverizarea. In functie de rezultate se tareaza injectoarele la o presiune convenabila(in functie de teste) si ai o pornire garantata a motorului. ...insa toate astea nu pot fi facute acasa de cineva care slabeste conductele la injectoare pt a verifica injectoarele precum bujiile la dacia... ci de cineva caruia ii place mecanica si doreste sa rezolve absolut orice ACASA. ps. mai fac greseli ,insa postarea dubla este din cauza calc...imi asum aceasta greseala Edited by gcom61, 26 September 2014 - 19:58. |
#1534
Posted 27 September 2014 - 15:17
gcom61, on 26 septembrie 2014 - 17:23, said:
Daca electromotorul nu invarte motorul suficient de repede pt a crea compresie(si temperatura de aprindere)si presiune in pompa de motorina(mai ales in cazul in care este putin uzata),poti sa pui oricate supape unisens. Injectoarele se verifica pe banc de proba(o pompa de presiune manuala cu manometru) si se urmareste daca si cum pulverizeaza motorina.Verificarea prin demontarea conductei de motorina,intotdeauna va provoca modificari in mersul motorului chiar si daca injectorul doar se pisa;asta o poti face la o dacie sa vezi cum functioneaza bujiile prin scoaterea fiselor.... La turatia de relanti 500-700 rot/min deja uzura pompei de injectie nu prea mai poate fi sesizata ,decat de o ureche care stie ce sa urmareasca si mai ales prin modificarea turatiei de relanti. Ar fi bine sa ne spuna colegul,daca atunci cand este foarte tare incalzit motorul si este lasat intr-o pauza de 1/2 ora cum porneste. |
#1535
Posted 27 September 2014 - 17:22
blajdodo, on 27 septembrie 2014 - 15:17, said: porneste foarte usor si dupa mai multe ore.dar am observat ca dimineata nu invarte asa de repede electromotorul,dupa ce il pornesc cum am mentionat mai sus porneste toata ziua dupa acea si porneste foarte usor |
#1536
Posted 27 September 2014 - 20:53
@cristi_mre...LIKE
poate asa esti multumit pt inca un post @blajdodo...se pare ca ceea ce am mentionat despre pompa si demaror se potriveste.Daca ai posibilitate mergi la cineva care iti poate tara injectoarele ceva mai jos(ca presiune)cam 10% este suficient sa-ti rezolve problema.De asemenea verifica electromotorul(curatat,spalat cu un diluant,benzina,gresat)starea carbunilor si nu in ultimul rand starea colectorului si cositorirea placutelor .Nu poate fi dracul asa de negru. ps. cer scuze moderatorilor pt off. Edited by gcom61, 27 September 2014 - 21:00. |
#1537
Posted 27 September 2014 - 21:11
gcom61, on 27 septembrie 2014 - 20:53, said:
@cristi_mre...LIKE poate asa esti multumit pt inca un post @blajdodo...se pare ca ceea ce am mentionat despre pompa si demaror se potriveste.Daca ai posibilitate mergi la cineva care iti poate tara injectoarele ceva mai jos(ca presiune)cam 10% este suficient sa-ti rezolve problema.De asemenea verifica electromotorul(curatat,spalat cu un diluant,benzina,gresat)starea carbunilor si nu in ultimul rand starea colectorului si cositorirea placutelor .Nu poate fi dracul asa de negru. ps. cer scuze moderatorilor pt off. |
#1538
Posted 29 September 2014 - 18:19
Salutare tuturor
Am achizitionat un tractor FIAT 215N. Nu am reusit sa aflu prea multe despre el. Deocamdata din spusele unor amici mai informati in domeniu am inteles ca ar trebui rezolvate urmatoarele: -inlocuit dinamul cu un alternator (daca are cineva ceva sugestii?) -electromotorul nu cupleaza din prima incercare (modelul este E115). Exista posibilitatea de a fi inlocuit cu alt model? Eventual cu cel de la U450. -modelul 215N are corespondent in modelele produse de UTB? Daca ma poate ajuta cineva in acest sens ori cu alte informatii si sfaturi utile: [email protected] Multumesc! |
#1539
Posted 29 September 2014 - 19:36
Am o problema cu un Fiat 500. In urma cu 2 zile cineva mi-a bagat motorina nu stiu de unde luata de proasta calitate. Acum pur si simplu nu vrea sa se alimenteze. Am schimbat motorina, pompa, filtre, am aerisit, am suflat in rezervor, dar la fel. Dau la cama, il pot porni pentru 1 min si se opreste scotand fum alb. Nu stiu ce dracu sa-i mai fac...Poate aveti voi o idee.
|
#1540
Posted 29 September 2014 - 19:51
Se pare ca,totusi ai omis ceva;demonteaza racordul de alimentare al pompei de injectie si observa daca intradevar ajunge motorina la pompa inj.Vezi daca nu cumva pompa de injectie are sita in corpul ei;la U445 exista o sita foarte fina chiar in pompa.Nu o singura data mi s-a intamplat sa gasesc la racorduri,holendere,etc.,mizerie care obtura traseul de alimentare.Asa ca incepe sistematic sa verifici fiecare secment de traseu(conducta).
|
|
#1541
Posted 29 September 2014 - 20:12
Mersi! Maine o sa desfac si pompa de injectie, dar ce ma fac daca intra aer? Nu prea ma pricep la mecanica.
|
#1542
Posted 29 September 2014 - 20:18
Acolo unde este etansare pe saibe plate din cupru le demontezi si le decalesti pe foc(aragaz) si le montezi la loc.Te descurci la fata locului;
|
#1544
Posted 30 September 2014 - 20:01
Buna ziua ! Poate sa imi spuna si mie cineva cum se amorseaza pompa hidraulica la un tractor ford tw 10 ?
|
#1546
Posted 02 October 2014 - 10:59
a montat cineva roti duble la un tractor ? ma gandesc sa imi montez ptr ca am niste zone de panta destul de accentuate
|
#1547
Posted 02 October 2014 - 16:11
Daca maresti ecartamentul la maxim nu este suficient ? Ce panta ai?...si eu sufar de chestia asta si nu stiu la ce inclinatie laterala rezista leutul(L445) si daca se merita munca de largire a rotilor(9,5/9/36) si ce aderenta mai are?
Edited by gcom61, 02 October 2014 - 16:12. |
#1548
Posted 02 October 2014 - 16:19
BGeorge07, on 29 septembrie 2014 - 19:36, said:
Am o problema cu un Fiat 500. In urma cu 2 zile cineva mi-a bagat motorina nu stiu de unde luata de proasta calitate. Acum pur si simplu nu vrea sa se alimenteze. Am schimbat motorina, pompa, filtre, am aerisit, am suflat in rezervor, dar la fel. Dau la cama, il pot porni pentru 1 min si se opreste scotand fum alb. Nu stiu ce dracu sa-i mai fac...Poate aveti voi o idee. salut nu umbla la pompa este de ajuns sa dai rezervorul jos si sa l cureti bine am patito si eu si pana nu l am dat jos si curatit temeinic nu am rezolvat nimic |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users