Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 

Tractoare- Sfaturi tehnice- Documentatii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
2843 replies to this topic

#1531
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Cu ceva ani in urma am avut o problema de acest gen;baterie de 150Ah,puteam sa invart motorul ~3-4 minute continuu si nu pornea(u445).Motorul era montat pe un aro din 90.Apelam la o stratagema; ma ajutam de electromotor si urcam o bordura(cu treapta 1 viteza) si,la coborare...de pe aceeasi bordura motorul pornea.Era suficient un mic impuls (de a marii turatia cu care se rotea motorul) si motorul pornea.Dupa n specialisti,un cetatean m-a vazut si dupa ce am invartit motorul ~2-3 min a venit si a cerut sa ridic capota motorului si a pus mana pe capacul cu carbunii(nu aveam capacul de tabla) si mi-a spus foarte clar ca ,carbunii care sunt legati la masa au contact imperfect si sa dublez acel contact facut prin nituri(otel +aluminiu).Am urmat sfatul si de atunci nu am mai apelat la ''specialisti'' si nici nu am mai avut probleme.
De remarcat ca masurat cu aparatul de masuratotul era ok;in sarcina insa se schimbau datele...

ps. nu obisnuiesc sa merg la service si nici sa trimit pe altii;cu toate astea prefer sa dau solutii corecte si simple care pot fi realizate acasa

#1532
cristi_mre

cristi_mre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,286
  • Înscris: 12.04.2012

 gcom61, on 26 septembrie 2014 - 18:11, said:

Cu ceva ani in urma am avut o problema de acest gen;baterie de 150Ah,puteam sa invart motorul ~3-4 minute continuu si nu pornea(u445).Motorul era montat pe un aro din 90.Apelam la o stratagema; ma ajutam de electromotor si urcam o bordura(cu treapta 1 viteza) si,la coborare...de pe aceeasi bordura motorul pornea.Era suficient un mic impuls (de a marii turatia cu care se rotea motorul) si motorul pornea.Dupa n specialisti,un cetatean m-a vazut si dupa ce am invartit motorul ~2-3 min a venit si a cerut sa ridic capota motorului si a pus mana pe capacul cu carbunii(nu aveam capacul de tabla) si mi-a spus foarte clar ca ,carbunii care sunt legati la masa au contact imperfect si sa dublez acel contact facut prin nituri(otel +aluminiu).Am urmat sfatul si de atunci nu am mai apelat la ''specialisti'' si nici nu am mai avut probleme.
De remarcat ca masurat cu aparatul de masuratotul era ok;in sarcina insa se schimbau datele...

ps. nu obisnuiesc sa merg la service si nici sa trimit pe altii;cu toate astea prefer sa dau solutii corecte si simple care pot fi realizate acasa
Da. Am vazut.
"Pompa de inectie, injectoare".
Si ai scris-o de doua ori.
Solutia corecta,simpla, realizabila acasa.
Acum poti umple forumul, prima "solutie" e rupta din rai

#1533
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
O pompa de tarat injectoare se poate face acasa folosind un element de pompa de injectie(in linie),eu am de U650,o supapa de retinere de pompa injectie de aro,un manometru de 250-400 bar  sau plaja care te intereseaza  o masina de gaurit manuala sau de banc,un aparat de sudura.Un cap hidraulic la o pompa rotativa(cazul la care am lucrat) se poate monta acasa ,folosind chei comune si o tava suficient de adanca in care sa faci montajul sub motorina. O verificare a unei pompe de injectie rotative o poti face montand pe axul acesteia o roata cu inertie mare,iar pompa fixata pe un suport solid.Se inlocuieste aerisitorul pompei de transfer cu un manometru de 6 bar si alimentand pompa cu motorina prin cadere  se roteste axul pompei cu acceleratia la minim si maxim si se observa presinea creata .
Se inlocuiesc  placutele si inelul(daca este cazul)pompei de transfer si se conecteaza pe conductele pompei de injectie 3 injectoare cu presiuni incepand de la 165 ,225 250 bari .Se roteste axul cu o viteza~250-300 rot /min si se observa deschiderea injectoarelor cu acceleratia la maxim.Se reduce turatia pana la minimul posibil si se observa pulverizarea.
In functie de rezultate se tareaza injectoarele la o presiune convenabila(in functie de teste) si ai o pornire garantata a motorului.

...insa toate astea nu pot fi facute acasa de cineva care slabeste conductele la injectoare pt a verifica injectoarele precum bujiile la dacia... ci de cineva caruia ii place mecanica si doreste sa rezolve absolut orice ACASA.

ps. mai fac greseli ,insa postarea dubla este din cauza calc...imi asum aceasta greseala

Edited by gcom61, 26 September 2014 - 19:58.


#1534
blajdodo

blajdodo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 22.07.2012

 gcom61, on 26 septembrie 2014 - 17:23, said:

Daca electromotorul nu invarte motorul suficient de repede pt a crea compresie(si temperatura de aprindere)si presiune in pompa de motorina(mai ales in cazul in care este putin uzata),poti sa pui oricate supape unisens.
Injectoarele se verifica pe banc de proba(o pompa de presiune manuala cu manometru) si se urmareste daca si cum pulverizeaza motorina.Verificarea prin demontarea conductei de motorina,intotdeauna va provoca modificari in mersul motorului chiar si daca injectorul doar se pisa;asta o poti face la o dacie sa vezi cum functioneaza bujiile prin scoaterea fiselor....Posted Image
La turatia de relanti 500-700 rot/min deja uzura pompei de injectie nu prea mai poate fi sesizata ,decat de o ureche care stie ce sa urmareasca si mai ales prin modificarea turatiei de relanti.
Ar fi bine sa ne spuna colegul,daca atunci cand este foarte tare incalzit motorul si este lasat intr-o pauza de 1/2 ora cum porneste.
porneste foarte usor si dupa mai multe ore.dar am observat ca dimineata nu invarte asa de repede electromotorul,dupa ce il pornesc cum am mentionat mai sus porneste toata ziua dupa acea si porneste foarte usor

#1535
cristi_mre

cristi_mre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,286
  • Înscris: 12.04.2012

 blajdodo, on 27 septembrie 2014 - 15:17, said:


porneste foarte usor si dupa mai multe ore.dar am observat ca dimineata nu invarte asa de repede electromotorul,dupa ce il pornesc cum am mentionat mai sus porneste toata ziua dupa acea si porneste foarte usor
Pompa de injectie si injectoarele. Fugi la service, sau fa-ti un dispozitiv. Poate exploda

#1536
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
@cristi_mre...LIKE
poate asa esti multumit pt inca un post

@blajdodo...se pare ca ceea ce am mentionat despre pompa si demaror se potriveste.Daca ai posibilitate mergi la cineva care iti poate tara injectoarele ceva mai jos(ca presiune)cam 10% este suficient sa-ti rezolve problema.De asemenea verifica electromotorul(curatat,spalat cu un diluant,benzina,gresat)starea carbunilor si nu in ultimul rand
starea colectorului si cositorirea placutelor .Nu poate fi dracul asa de negru.


ps. cer scuze moderatorilor pt off.

Edited by gcom61, 27 September 2014 - 21:00.


#1537
blajdodo

blajdodo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 22.07.2012

 gcom61, on 27 septembrie 2014 - 20:53, said:

@cristi_mre...LIKE
poate asa esti multumit pt inca un post

@blajdodo...se pare ca ceea ce am mentionat despre pompa si demaror se potriveste.Daca ai posibilitate mergi la cineva care iti poate tara injectoarele ceva mai jos(ca presiune)cam 10% este suficient sa-ti rezolve problema.De asemenea verifica electromotorul(curatat,spalat cu un diluant,benzina,gresat)starea carbunilor si nu in ultimul rand
starea colectorului si cositorirea placutelor .Nu poate fi dracul asa de negru.


ps. cer scuze moderatorilor pt off.
multumesc mult pentru sfaturi.

#1538
ndi

ndi

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 21.09.2009
Salutare tuturor

Am achizitionat un tractor FIAT 215N. Nu am reusit sa aflu prea multe despre el. Deocamdata din spusele unor amici mai informati in domeniu am inteles ca ar trebui rezolvate urmatoarele:
-inlocuit dinamul cu un alternator (daca are cineva ceva sugestii?)
-electromotorul nu cupleaza din prima incercare (modelul este E115). Exista posibilitatea de a fi inlocuit cu alt model? Eventual cu cel de la U450.
-modelul 215N are corespondent in modelele produse de UTB?
Daca ma poate ajuta cineva in acest sens ori cu alte informatii si sfaturi utile: [email protected]
Multumesc!

#1539
BGeorge07

BGeorge07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 266
  • Înscris: 29.09.2012
Am o problema cu un Fiat 500. In urma cu 2 zile cineva mi-a bagat motorina nu stiu de unde luata de proasta calitate. Acum pur si simplu nu vrea sa se alimenteze. Am schimbat motorina, pompa, filtre, am aerisit, am suflat in rezervor, dar la fel. Dau la cama, il pot porni pentru 1 min si se opreste scotand fum alb. Nu stiu ce dracu sa-i mai fac...Poate aveti voi o idee. :)

#1540
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Se pare ca,totusi ai omis ceva;demonteaza racordul de alimentare al pompei de injectie si observa daca intradevar ajunge motorina la pompa inj.Vezi daca nu cumva pompa de injectie are sita in corpul ei;la U445 exista o sita foarte fina chiar in pompa.Nu o singura data mi s-a intamplat sa gasesc la racorduri,holendere,etc.,mizerie care obtura traseul de alimentare.Asa ca incepe sistematic sa verifici fiecare secment de traseu(conducta).

#1541
BGeorge07

BGeorge07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 266
  • Înscris: 29.09.2012
Mersi! Maine o sa desfac si pompa de injectie, dar ce ma fac daca intra aer? Nu prea ma pricep la mecanica.

#1542
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Acolo unde este etansare pe saibe plate din cupru le demontezi si le decalesti pe foc(aragaz) si le montezi la loc.Te descurci la fata locului;

#1543
BGeorge07

BGeorge07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 266
  • Înscris: 29.09.2012
Mersi fain!  Posted Image

#1544
MonicaAdriana

MonicaAdriana

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 30.09.2014
Buna ziua ! Poate sa imi spuna si mie cineva cum se amorseaza pompa hidraulica la un tractor ford tw 10 ?

#1545
MonicaAdriana

MonicaAdriana

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 30.09.2014
Nu ma poate ajuta nimeni ? Posted Image

#1546
sososs

sososs

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 217
  • Înscris: 12.06.2013
a montat cineva roti duble la un tractor ? ma gandesc sa imi montez ptr ca am niste zone de panta destul de accentuate

#1547
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Daca maresti ecartamentul  la maxim nu este suficient ? Ce panta ai?...si eu sufar de chestia asta si nu stiu la ce inclinatie  laterala rezista leutul(L445) si daca se merita munca de largire a rotilor(9,5/9/36) si ce aderenta mai are?

Edited by gcom61, 02 October 2014 - 16:12.


#1548
laurentiupop77

laurentiupop77

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 10.12.2013

 BGeorge07, on 29 septembrie 2014 - 19:36, said:

Am o problema cu un Fiat 500. In urma cu 2 zile cineva mi-a bagat motorina nu stiu de unde luata de proasta calitate. Acum pur si simplu nu vrea sa se alimenteze. Am schimbat motorina, pompa, filtre, am aerisit, am suflat in rezervor, dar la fel. Dau la cama, il pot porni pentru 1 min si se opreste scotand fum alb. Nu stiu ce dracu sa-i mai fac...Poate aveti voi o idee. Posted Image

salut nu umbla la pompa este de ajuns sa dai rezervorul jos si sa l cureti bine am patito si eu si pana nu l am dat jos si curatit temeinic nu am rezolvat nimic

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate