Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!
 La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...
 Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...
 Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...
 

Costuri productie Logan

- - - - -
  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#19
- Rares -

- Rares -

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.08.2007
Trebuie sa intelegi ca atunci cand cumperi o masina, in pretul ei intra de la hartia igienica ce o folosesti in toaleta dealerului, pana la samponul cu care ti-o spala inainte de livrare.
De la pretul de productie, ulterior mai apar mii de alte costuri, costuri ce sunt suportate de client.

Inca o chestie de care nu a pomenit nimeni... Pentru ca uzina sa ajunga la astfel de preturi de productie a facut niste investitii in utilaje, investitii ce trebuiesc amortizate intr-un anumit numar de ani.

Offtopic:
Daca ti se par preturile atat de ireale, de ce nu ti-o construiesti singur, tu cu prietenul tau, astfel iesiti la jumate de pret, nu? Sau chiar mai tare, va deschideti propria afacere...

#20
Drosophila-melanogaster

Drosophila-melanogaster

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 914
  • Înscris: 09.03.2010
sau mergi la un magazin de piese auto si cumpara componentele produse de Bosch, TRW etc. sa vedem la ce pret iesi!

#21
Rapier

Rapier

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,864
  • Înscris: 07.10.2006
Cred ca se numesc "matrite". Si in momentul in care utilajele si matritele se strica...le schimbi!

@Droso:
pret dublu daca e sa o faci pe componente...si unele chestii nu ai cum sa le faci.

Edited by Rapier, 02 July 2010 - 13:23.


#22
- Rares -

- Rares -

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.08.2007

 Rapier, on 2nd July 2010, 14:22, said:

Cred ca se numesc "matrite". Si in momentul in care utilajele si matritele se strica...le schimbi!

@Droso:
pret dublu daca e sa o faci pe componente...si unele chestii nu ai cum sa le faci.

Nu vad unde a spus cineva ceva legat de stricat.

Din ce a spus el, eu inteleg ca acele utilaje sunt garantate sa produca un anumit nr de piese, dupa care se recomanda inlocuirea sau o recalibrare ceva...
Ca la masina cand producatorul iti recomanda sa-i faci revizia la 20.000 km si tu nu te duci, ai 40.000km si mergi in continuare pe principiul "merge si asa". Daca in cazul asta iti bati joc de masina ta, in cazul de mai sus iti bati joc de sute de masini/oameni.

O fi bine?

Edited by - Rares -, 02 July 2010 - 13:27.


#23
House13

House13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 07.05.2009

 - Rares -, on 2nd July 2010, 13:16, said:

Trebuie sa intelegi ca atunci cand cumperi o masina, in pretul ei intra de la hartia igienica ce o folosesti in toaleta dealerului, pana la samponul cu care ti-o spala inainte de livrare.
De la pretul de productie, ulterior mai apar mii de alte costuri, costuri ce sunt suportate de client.

Inca o chestie de care nu a pomenit nimeni... Pentru ca uzina sa ajunga la astfel de preturi de productie a facut niste investitii in utilaje, investitii ce trebuiesc amortizate intr-un anumit numar de ani.

Offtopic:
Daca ti se par preturile atat de ireale, de ce nu ti-o construiesti singur, tu cu prietenul tau, astfel iesiti la jumate de pret, nu? Sau chiar mai tare, va deschideti propria afacere...
Eu am intrebat de costurile Daciei, nu ce as pute sa nu sa fac eu.
De ce draq alte marci cu aceleasi costuri produc masini bune iar noi nu? Asta e nelamurirea mea.
Le luam apararea astora de la Dacia doar ca sunt romani? Vorbim de piese? Pai cat te tine pe tine o piesa de dacie si cat il tine pe altu o piesa de Daewoo de exemplu ( ca si astia sunt slabi )

#24
Drosophila-melanogaster

Drosophila-melanogaster

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 914
  • Înscris: 09.03.2010

 Rapier, on 2nd July 2010, 14:22, said:

Cred ca se numesc "matrite". Si in momentul in care utilajele si matritele se strica...le schimbi!

@Droso:
pret dublu daca e sa o faci pe componente...si unele chestii nu ai cum sa le faci.
vorbeam de componentele care nu sunt produse de Dacia: de la pompa de injectie pana la parbrize. sa vada si House ce preturi au furnizorii de componente! evident, la nivelul unui producator auto preturile sunt de cateva ori mai ieftine decat la colt de strada...

omu' a spus "matrice", nu matrite!  :confuzzled:

#25
House13

House13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 07.05.2009

 - Rares -, on 2nd July 2010, 13:26, said:

Nu vad unde a spus cineva ceva legat de stricat.

Din ce a spus el, eu inteleg ca acele utilaje sunt garantate sa produca un anumit nr de piese, dupa care se recomanda inlocuirea sau o recalibrare ceva...
Ca la masina cand producatorul iti recomanda sa-i faci revizia la 20.000 km si tu nu te duci, ai 40.000km si mergi in continuare pe principiul "merge si asa". Daca in cazul asta iti bati joc de masina ta, in cazul de mai sus iti bati joc de sute de masini/oameni.

O fi bine?
Corect, te-ai exprimat mult mai bine ca mine ( greseala mea )

#26
Drosophila-melanogaster

Drosophila-melanogaster

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 914
  • Înscris: 09.03.2010

 House13, on 2nd July 2010, 14:27, said:

Pai cat te tine pe tine o piesa de dacie si cat il tine pe altu o piesa de Daewoo de exemplu ( ca si astia sunt slabi )
cum se numeste piesa aia? da un exemplu!

#27
Dau

Dau

    veteran

  • Grup: Moderators
  • Posts: 5,548
  • Înscris: 24.01.2007
Tu ce vrei de fapt? Sa-ti vanda masina cu 2.500 euro?
Salariile angajatilor, marketingul companiei si MULTE ALTE costuri din ce vrei sa le plateasca?
Daca si Logan-ul este o masina scumpa...

#28
House13

House13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 07.05.2009

 Drosophila-melanogaster, on 2nd July 2010, 13:27, said:

vorbeam de componentele care nu sunt produse de Dacia: de la pompa de injectie pana la parbrize. sa vada si House ce preturi au furnizorii de componente! evident, la nivelul unui producator auto preturile sunt de cateva ori mai ieftine decat la colt de strada...

omu' a spus "matrice", nu matrite!  :confuzzled:
:confuzzled:  greseala mea, dati-mi in cap !!!!

 Drosophila-melanogaster, on 2nd July 2010, 13:29, said:

cum se numeste piesa aia? da un exemplu!
Ce iti vine tie in minte.....

#29
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,700
  • Înscris: 22.11.2007
omul probabil ca nu a auzit de cercetarile si proiectarea care se face 1-2-3 ani pana se lanseaza o masina. astea sunt principalele costuri care trebuie amortizate, nu masina in sine.

oricum dupa ce ca nu se pricepe mai are si gura mare. tipic romanesc.

#30
Dau

Dau

    veteran

  • Grup: Moderators
  • Posts: 5,548
  • Înscris: 24.01.2007
Preturi "ireale" ?  :roflmaofast:
Ai cumparat Logan cu 30.000 euro?

Eu zis sa-ti cumperi un bemveu rupt in doua din '87. Ce rost are sa-ti bati capul cu jaful asta de Logan.

Edited by Dau, 02 July 2010 - 13:33.


#31
furiousdoc

furiousdoc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 781
  • Înscris: 21.04.2010

 House13, on 2nd July 2010, 14:27, said:

Eu am intrebat de costurile Daciei, nu ce as pute sa nu sa fac eu.
De ce draq alte marci cu aceleasi costuri produc masini bune iar noi nu? Asta e nelamurirea mea.
Le luam apararea astora de la Dacia doar ca sunt romani? Vorbim de piese? Pai cat te tine pe tine o piesa de dacie si cat il tine pe altu o piesa de Daewoo de exemplu ( ca si astia sunt slabi )
Pune matale niste hartii care sa sprijine afirmatiile tale, inclusiv cu costurile de productie pentru Logan si mai apoi vino cu intrebari filosofice gen "de ce aia poate si astia nu poate". Ca de aberat e simplu; si eu pot sa aberez cateva zile in sir.

#32
House13

House13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 07.05.2009

 Dau, on 2nd July 2010, 13:30, said:

Tu ce vrei de fapt? Sa-ti vanda masina cu 2.500 euro?
Salariile angajatilor, marketingul companiei si MULTE ALTE costuri din ce vrei sa le plateasca?
Daca si Logan-ul este o masina scumpa...
Citeste ce am spus pana acum, si este o masina scumpa daca o iei noua pentru romani, asa mi se pare mie. Daca altii isi permit suv-uri bravo lor.

#33
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,700
  • Înscris: 22.11.2007
super. acum fiecare masina o consideram scumpa in functie de CEEA CE NI SE PARE FIECARUIA.
pe pagina anterioara ai facut o afirmatie ca nemtii vand la aceeasi bani alte masini. da-ne niste exemple. esti in stare?

Edited by bossake, 02 July 2010 - 13:35.


#34
furiousdoc

furiousdoc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 781
  • Înscris: 21.04.2010

 House13, on 2nd July 2010, 14:33, said:

este o masina scumpa daca o iei noua pentru romani, asa mi se pare mie.
Fireste, si 2 lei daca ar costa tot scumpa ar fi pentru romani.  -_- Ca-i produsa in romanica si tre' sa fie moca (cu sau fara lapte).

#35
Dau

Dau

    veteran

  • Grup: Moderators
  • Posts: 5,548
  • Înscris: 24.01.2007
Dacaa tu nu iti permiti sa oferi mai mult de 1000 lei pe o masina e problema ta.

#36
dennis12225

dennis12225

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 15.05.2007
sunt matrite, nu cred ca o sa nimereasca prea curand, nu cred ca mai practica metoda de la inceputul anilor 90 cand se depasea limita de viata a matritei, piesele erau facute de cine stie ce fabrica si puteai sa dai peste placute de frana care tineau 10k de km sau 40k de km. In general doar anumite firme fabrica oficial pentru Dacia, mai sunt piratari de piese.

E posibil sa fie pretul ala, numai cheltuielile cu regia sunt mari. Le-a iesit si profit bunicel, masina se vinde in afara, deci nu cred ca o sa scada pretul.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate