Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Costuri productie Logan
Last Updated: Aug 30 2010 09:33, Started by
House13
, Jul 02 2010 12:35
·
0
#19
Posted 02 July 2010 - 13:16
Trebuie sa intelegi ca atunci cand cumperi o masina, in pretul ei intra de la hartia igienica ce o folosesti in toaleta dealerului, pana la samponul cu care ti-o spala inainte de livrare.
De la pretul de productie, ulterior mai apar mii de alte costuri, costuri ce sunt suportate de client. Inca o chestie de care nu a pomenit nimeni... Pentru ca uzina sa ajunga la astfel de preturi de productie a facut niste investitii in utilaje, investitii ce trebuiesc amortizate intr-un anumit numar de ani. Offtopic: Daca ti se par preturile atat de ireale, de ce nu ti-o construiesti singur, tu cu prietenul tau, astfel iesiti la jumate de pret, nu? Sau chiar mai tare, va deschideti propria afacere... |
#20
Posted 02 July 2010 - 13:20
sau mergi la un magazin de piese auto si cumpara componentele produse de Bosch, TRW etc. sa vedem la ce pret iesi!
|
#21
Posted 02 July 2010 - 13:22
Cred ca se numesc "matrite". Si in momentul in care utilajele si matritele se strica...le schimbi!
@Droso: pret dublu daca e sa o faci pe componente...si unele chestii nu ai cum sa le faci. Edited by Rapier, 02 July 2010 - 13:23. |
#22
Posted 02 July 2010 - 13:26
Rapier, on 2nd July 2010, 14:22, said: Cred ca se numesc "matrite". Si in momentul in care utilajele si matritele se strica...le schimbi! @Droso: pret dublu daca e sa o faci pe componente...si unele chestii nu ai cum sa le faci. Nu vad unde a spus cineva ceva legat de stricat. Din ce a spus el, eu inteleg ca acele utilaje sunt garantate sa produca un anumit nr de piese, dupa care se recomanda inlocuirea sau o recalibrare ceva... Ca la masina cand producatorul iti recomanda sa-i faci revizia la 20.000 km si tu nu te duci, ai 40.000km si mergi in continuare pe principiul "merge si asa". Daca in cazul asta iti bati joc de masina ta, in cazul de mai sus iti bati joc de sute de masini/oameni. O fi bine? Edited by - Rares -, 02 July 2010 - 13:27. |
#23
Posted 02 July 2010 - 13:27
- Rares -, on 2nd July 2010, 13:16, said: Trebuie sa intelegi ca atunci cand cumperi o masina, in pretul ei intra de la hartia igienica ce o folosesti in toaleta dealerului, pana la samponul cu care ti-o spala inainte de livrare. De la pretul de productie, ulterior mai apar mii de alte costuri, costuri ce sunt suportate de client. Inca o chestie de care nu a pomenit nimeni... Pentru ca uzina sa ajunga la astfel de preturi de productie a facut niste investitii in utilaje, investitii ce trebuiesc amortizate intr-un anumit numar de ani. Offtopic: Daca ti se par preturile atat de ireale, de ce nu ti-o construiesti singur, tu cu prietenul tau, astfel iesiti la jumate de pret, nu? Sau chiar mai tare, va deschideti propria afacere... De ce draq alte marci cu aceleasi costuri produc masini bune iar noi nu? Asta e nelamurirea mea. Le luam apararea astora de la Dacia doar ca sunt romani? Vorbim de piese? Pai cat te tine pe tine o piesa de dacie si cat il tine pe altu o piesa de Daewoo de exemplu ( ca si astia sunt slabi ) |
#24
Posted 02 July 2010 - 13:27
Rapier, on 2nd July 2010, 14:22, said: Cred ca se numesc "matrite". Si in momentul in care utilajele si matritele se strica...le schimbi! @Droso: pret dublu daca e sa o faci pe componente...si unele chestii nu ai cum sa le faci. omu' a spus "matrice", nu matrite! |
#25
Posted 02 July 2010 - 13:29
- Rares -, on 2nd July 2010, 13:26, said: Nu vad unde a spus cineva ceva legat de stricat. Din ce a spus el, eu inteleg ca acele utilaje sunt garantate sa produca un anumit nr de piese, dupa care se recomanda inlocuirea sau o recalibrare ceva... Ca la masina cand producatorul iti recomanda sa-i faci revizia la 20.000 km si tu nu te duci, ai 40.000km si mergi in continuare pe principiul "merge si asa". Daca in cazul asta iti bati joc de masina ta, in cazul de mai sus iti bati joc de sute de masini/oameni. O fi bine? |
#26
Posted 02 July 2010 - 13:29
#27
Posted 02 July 2010 - 13:30
Tu ce vrei de fapt? Sa-ti vanda masina cu 2.500 euro?
Salariile angajatilor, marketingul companiei si MULTE ALTE costuri din ce vrei sa le plateasca? Daca si Logan-ul este o masina scumpa... |
#28
Posted 02 July 2010 - 13:31
Drosophila-melanogaster, on 2nd July 2010, 13:27, said: vorbeam de componentele care nu sunt produse de Dacia: de la pompa de injectie pana la parbrize. sa vada si House ce preturi au furnizorii de componente! evident, la nivelul unui producator auto preturile sunt de cateva ori mai ieftine decat la colt de strada... omu' a spus "matrice", nu matrite! Drosophila-melanogaster, on 2nd July 2010, 13:29, said: cum se numeste piesa aia? da un exemplu! |
|
#29
Posted 02 July 2010 - 13:31
omul probabil ca nu a auzit de cercetarile si proiectarea care se face 1-2-3 ani pana se lanseaza o masina. astea sunt principalele costuri care trebuie amortizate, nu masina in sine.
oricum dupa ce ca nu se pricepe mai are si gura mare. tipic romanesc. |
#31
Posted 02 July 2010 - 13:32
House13, on 2nd July 2010, 14:27, said: Eu am intrebat de costurile Daciei, nu ce as pute sa nu sa fac eu. De ce draq alte marci cu aceleasi costuri produc masini bune iar noi nu? Asta e nelamurirea mea. Le luam apararea astora de la Dacia doar ca sunt romani? Vorbim de piese? Pai cat te tine pe tine o piesa de dacie si cat il tine pe altu o piesa de Daewoo de exemplu ( ca si astia sunt slabi ) |
#32
Posted 02 July 2010 - 13:33
Dau, on 2nd July 2010, 13:30, said: Tu ce vrei de fapt? Sa-ti vanda masina cu 2.500 euro? Salariile angajatilor, marketingul companiei si MULTE ALTE costuri din ce vrei sa le plateasca? Daca si Logan-ul este o masina scumpa... |
#33
Posted 02 July 2010 - 13:34
super. acum fiecare masina o consideram scumpa in functie de CEEA CE NI SE PARE FIECARUIA.
pe pagina anterioara ai facut o afirmatie ca nemtii vand la aceeasi bani alte masini. da-ne niste exemple. esti in stare? Edited by bossake, 02 July 2010 - 13:35. |
|
#34
Posted 02 July 2010 - 13:35
#35
Posted 02 July 2010 - 13:35
Dacaa tu nu iti permiti sa oferi mai mult de 1000 lei pe o masina e problema ta.
|
#36
Posted 02 July 2010 - 13:36
sunt matrite, nu cred ca o sa nimereasca prea curand, nu cred ca mai practica metoda de la inceputul anilor 90 cand se depasea limita de viata a matritei, piesele erau facute de cine stie ce fabrica si puteai sa dai peste placute de frana care tineau 10k de km sau 40k de km. In general doar anumite firme fabrica oficial pentru Dacia, mai sunt piratari de piese.
E posibil sa fie pretul ala, numai cheltuielile cu regia sunt mari. Le-a iesit si profit bunicel, masina se vinde in afara, deci nu cred ca o sa scada pretul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users