Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Costuri productie Logan
Ultima postare: aug 30 2010 09:33, Inițiat de
House13
, iul 02 2010 12:35
·
0
#55
Publicat: 02 iulie 2010 - 14:33
xtremdriving, pe 2nd July 2010, 15:28, a scris: Stim. ce nu stie el e ca usile se regleaza cu....ciocanul. cautati pe youtube videourile. lol. masina de masina. Si ce vreti voi de la o masina de 5-6 mii de euro? Toate geamurile electrice, 120 airbag-uri, toate sistemele de siguranta de pe clasa S? Dacia e o masina ieftina gandita sa te duca din punctul A in punctul B relativ in siguranta si ceva confort. |
#56
Publicat: 02 iulie 2010 - 14:37
rotnic, pe 2nd July 2010, 15:31, a scris: Normal ca puteau sa o vanda si cu un pret mai mic, dar se tine cont si de piata. HLG, pe 2nd July 2010, 15:33, a scris: Filmuletul acela e de la o fabrica din Rusia, nu din Romania. Si ce vreti voi de la o masina de 5-6 mii de euro? Toate geamurile electrice, 120 airbag-uri, toate sistemele de siguranta de pe clasa S? Dacia e o masina ieftina gandita sa te duca din punctul A in punctul B relativ in siguranta si ceva confort. motorul e invechit, e inapoiata tehnologic, dar e ieftina. e buna. dar pretul e cam mare, ma rog, adausul mai bine zis... In momentele astea de criza trebuie sa ne bucuram ca exista export! lasati loganul in pace, ar putea face niste preturi mai mici pt cele vandute in tara, dar asta e... Editat de xtremdriving, 02 iulie 2010 - 14:38. |
#59
Publicat: 02 iulie 2010 - 15:37
problema este ca,
pe langa costuri cu absolut tot ce implica asta (poate 1% dintre cei care pierd vremea pe aria auto sa aiba cat de cat idee), se mai pune problema si cu poziutionarea in piata. te uiti ce vand ceilalti si la ce pret si vezi pe unde te situezi. nu o sa puna nimeni un adaos de 5% la costuri si ala e pretul. dacia si nu numai s-ar putea vinde mai ieftina. haideti sa ne uitam la preturile din america. ce preturi au coreenele si japo acolo si ce pret au aici? mai ieftine decat Dacia in ro. problema este cum este piata acolo si cum e aici. ce capacitate de absorbtie e acolo si care e aici? |
#60
Publicat: 03 iulie 2010 - 00:29
uko frate, nici acum nu ti-a trecut!
In alt ordine de idei un nebun arunca o piatra in balta si zece intelepti se chinuie sa o scoata. Mie trebuie sa imi explicati de ce cinva cand vinde cel mai iefttin si are clienti, deci nu e nevoie sa scada pretul, de ce ar face asa ceva? Pana la urma eu stiu ca Dacia trebuie sa faca profit, nu e societate de binefacere. |
#61
Publicat: 03 iulie 2010 - 13:54
Am avut rabdare sa citesc topicul de la cap la coada si la ultimul post mi-a luat Materium cuvintele din tastatura.Un prost arunca un bolovan in lac si 10 destepti nu reusesc sa il scoata.Ii explicati degeaba lui House ca omul nu vrea sa inteleaga.Are cateva idei si sunt tiparite bine undeva la mansarda.
Eu as avea alta intrebare.Care este marja de profit la un Logan chel.Cati bani le raman lor din pretul de vanzare al unei masini dupa ce se scad din acesta toate cheltuielile (productie , dezvoltare , marketing , garantie,etc) , plus taxele catre stat.Mai mult de cateva sute de euro nu au cum sa ramana. |
#62
Publicat: 03 iulie 2010 - 14:01
am citit acum ceva timp un articol din presa germana privind un studiu facut de nu stiu ce organizatie de la ei, in urma caruia a reiesit costul de productie la diferite modele: astfel, Logan-ul era undeva pe la 1200 euro, Astra la 1900 euro, Golf la 2100 euro. Sigur, costuri cvare nu ma surprind, avand in vedere automatizarea dar si cantitatile uriase de plastic folosite la asamblarea unei masini. Totusi, nu inseamna ca diferenta pana la pretul de vanzare este incasata de producator, dealer, importator. Trebuie sa te gandesti si la costurile cercetarii, ale automatizarii liniilor, salariile muncitorilor etc., dar oricum profitul este frumusel.
|
#63
Publicat: 03 iulie 2010 - 14:41
Genesis, pe 3rd July 2010, 15:01, a scris: am citit acum ceva timp un articol din presa germana privind un studiu facut de nu stiu ce organizatie de la ei, in urma caruia a reiesit costul de productie la diferite modele: astfel, Logan-ul era undeva pe la 1200 euro, Astra la 1900 euro, Golf la 2100 euro. Sigur, costuri cvare nu ma surprind, avand in vedere automatizarea dar si cantitatile uriase de plastic folosite la asamblarea unei masini. Totusi, nu inseamna ca diferenta pana la pretul de vanzare este incasata de producator, dealer, importator. Trebuie sa te gandesti si la costurile cercetarii, ale automatizarii liniilor, salariile muncitorilor etc., dar oricum profitul este frumusel. aia chiar vorbesc pe nas. este imposibil sa calculezi costul unui produs, fie el un surub, ce sa mai zic de o masina, avand in vedere ca respectivii (cei cu studiul) nu dispun de toate datele necesare (nu sunt angajatii firmei producatoare - pt asta este un departament bine pus la punct) . o linie tehnologica costa, indiferent de domeniul de activitate, dar in auto unde, daca nu anual cel mult la 2 ani se modifica anumiti parametrii - costuri peste costuri. cine vrea sa faca un studiu, trebuie intai sa vada cate repere intra intr-o masina. sunt cel putin 10 domenii care traiesc de pe urma industriei auto. e simplu sa impartim cheltuielile in anul x la nr total de masini scoase in anul respectiv, dar asta nu reflecta realitatea - aka costurile de productie. devin off topic, dar fac o analogie (moderatorii sau restul forumistilor daca nu o considerea benefica, se poate sterge): stiti cat costa prima sticla de vin imbuteliata, toate costurile unui producator de vinuri? va spun eu peste 200.000 lei. Editat de AlinE, 03 iulie 2010 - 15:01. |
#64
Publicat: 03 iulie 2010 - 16:22
La un telefon merge sa ii faci un calcul cost productie VS cost vanzare retail, dar la o masina este mai greu, ca majoritatea nu au preturi de distributie, afisate, "la liber".
Si iPhone si orice alt iPod are un pret mic de productie comparat cu pretul de vanzare, dar pretul de productie nu implica costurile adiacente, degeaba dai 130$ pe materiale si componente, daca nu au unde, cu ce si cu cine sa le pui laolalta si sa iti rezulte produsul finit. In domeniul vestimentar, sunt sume de genul, in magazin, o preche de pantaloni costa XX lei, la reducere, costa XX lei-35/50% iar pretul de productie XX lei, undeva la 25-35% din pretul final. Daca in raftul unui magazin un tricou costa 210 lei, in sezon de reduceri costa 85 de lei, la poarta fabricii sigur este mai ieftin. Costul de productie este dictat si de cantitate, daca produci putin, preturile sunt mari si automat si pretul final este mare, daca produci in cantitati mari si eventual si intr-o tara cu manopera ieftina, iesi mai bine, acuma depinde de respectivul fabricant, daca prefera sa sacrifice din profit de dragul clientilor sau continua la preturi mari, ca deh este brand, cunosc firme de genul asta, care au produse foarte bune, dar tinand cont ca sunt produse de serie larga si produse de cele mai multe ori, in tari asiatice sau africane, pot fi mai ieftine, dar costa cat un produs facut in State sau Europa. |
|
#66
Publicat: 03 iulie 2010 - 17:48
Marius3k, pe 3rd July 2010, 17:36, a scris: Ca idee, la poarta fabricii, un tricou din bumbac de calitate foarte buna calitate - single Jersey costa pana in 30 de lei, cu tot cu imprimeu. Am lucrat in domeniu. si cu cat se vindea pe piata? exact ce era mai important nu ne-ai spus...sa vedem la ce pret ajungea la utilizator. |
#70
Publicat: 03 iulie 2010 - 18:24
December, pe 3rd July 2010, 18:59, a scris: Ca tot calculati preturile la Logan. Sa facem o fenta simpla: un set de jante de aliaj noi costa la vanzatorii de jante intre 300-400 de euro. Un set de anvelope ordinare costa inca 200 de euro. Uite cum cu doar rotile costa 500 de euro. pai eu am citit ca "michelin " producea un cauciuc cu 12-14 euro in franta, si il scoate la 7-9 euro in romania. Si cat costa la magazin o guma??? Si pe R14 sare de 250ron! Daca mai vrei si fitze gen R18. R19, marca banu' ca domnia si fudulia se platesc. Dublu cel putin ( nu ca materialul ar fi atat de scump, sau tehnologia , ar fi stiinta de racheta) |
#71
Publicat: 03 iulie 2010 - 18:37
tfmercedez, pe 3rd July 2010, 19:24, a scris: pai eu am citit ca "michelin " producea un cauciuc cu 12-14 euro in franta, si il scoate la 7-9 euro in romania. Si cat costa la magazin o guma??? Si pe R14 sare de 250ron! Daca mai vrei si fitze gen R18. R19, marca banu' ca domnia si fudulia se platesc. Dublu cel putin ( nu ca materialul ar fi atat de scump, sau tehnologia , ar fi stiinta de racheta) da corect, cand kg de cauciuc natural este undeva la 3,5 dolari. poate te referi la cauciucurile resapate. stii tu ceva, dar nu corect. Editat de AlinE, 03 iulie 2010 - 18:39. |
#72
Publicat: 04 iulie 2010 - 00:14
Marius3k, pe 3rd July 2010, 18:55, a scris: Ca idee, eu nu platesc mai mult de 10 euro pe un tricou, de cand am aflat chestiile astea. La cele de strada, merge sa le cumperi de la marci mai ieftine sau no-brand, dar de calitate, dar sunt situatii in care nu poti sa cumperi/nu gasesti decat de la marci de profil unde si pretul este pe masura. Adica o camasa "sport", cu diverse "tehnologii" costa de la 150 de lei, buna pentru drumetii, alpinism si alte activitati solicitante, asta pentru un model basic sa ii zicem, am gasit si la 400 de lei una, dar personal in afara de brandul trecut pe ea si alt design, nu am vazut diferente, care sa merite pretul. Pe mine cel mai mult ma oftica, sistemul "Lohn", cand un produs este facut aici, dar nu se vine la noi si trebuie sa ma duc pe afara sa il cumpar si sa mai platesc pret de Vest si cand multi aud pretul, zici ca imi cumpar cauciuri noi la masina si nu o pereche de bocanci de alpinism, dar domnia si damblaua se platesc. Pe mine nu ma deranjeaza ca Dacia produce Logan-ul cu un pret mai mic decat cel de raft, cat timp acea masina isi merita pretul cerut, o cumpar, daca nu, ma uit alt loc, simplu, nu am nevoie sa fac studiu de caz, cat ii costa pe cei de la Dacia, sa o fabrice, ca daca ma apuc sa fac o analiza de costa la tot ce cumpar, inseamna ca nu trebuie sa mai cumpar nimic si sa incep sa mi le fac singur , ca ies mai ieftin. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi