Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Numar magic cu blocaj numerologic

Recomandare firma/persoana pentru...

Motorul se intrerupe la gropi si ...

Plafoniera 132W, 9100lm, consum r...
 Stabilire granita intre proprietati

Impamantare boiler Tesy

Cat costa o omologare la RAR N1-&...

Sunt apele termale daunatoare?
 Ati face o reconversie profesiona...

Nokia XR21

Vibratie tevi boiler cand foloses...

Cat stați acasa in medie?
 Parere stare drum Sculeni - Chisi...

Necesit ajutor in gasirea a doua ...

Monitor 4k 27-28' PD USB C

Vacanta Italia
 

De unde sa iau un host ?

- - - - -
  • Please log in to reply
72 replies to this topic

#37
LensFlare

LensFlare

    Tin Foil Mask Society

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,763
  • Înscris: 09.05.2005
I-am raspuns lui gupi cu acceasi atitudine cu care el mi-a raspuns mie. Nu ma intereseaza nici parerea ta nici a lui DjAdi iar pe gupi pur si siplu il ignor (banuiesc ca are aceasi atitudine si cu clientii Hangar Hosting), acest threat nu mai e ce trebuia sa fie de mult. Din moment ce e deschis topicul ce motive as avea sa tac? Observ ca aveti ceva cu mine dar nu va legati de chestiile care le-am enumerat (chiar sunt asa de trecut cu vederea toate?)...

#38
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004

View PostLensFlare, on 20th June 2010, 20:23, said:

acest threat nu mai e ce trebuia sa fie de mult.
Tu l-ai transformat in threat. Era doar un topic cu o intrebare.

Spoiler

Edited by don_dannielo, 20 June 2010 - 19:29.


#39
gupi

gupi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 15.04.2005
@LensFlare, nu stiu daca ai facut-o intentionat sau lucrurile au decurs firesc, dar -IMHO- imaginea pe care ai reusit sa ti-o construiesti e aceea a unui prost arogant.

Cata vreme ai fost doar chibit nu ti-a avut nimeni grija, desi o parte din opiniile tale sunt aberații.
Cand ai facut insa afirmatii nefondate despre toți furnizorii de servicii, lucrurile se schimbă și meriți o palmă virtuală peste ceafă ca să-ți revii.

Edited by gupi, 20 June 2010 - 19:44.


#40
LensFlare

LensFlare

    Tin Foil Mask Society

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,763
  • Înscris: 09.05.2005
Ca sa incheiem va recomand sa cumparati pachete de hosting mai ales de la redhost si hangar hosting si un pachet de unde am recomandat eu si pe urma sa faceti o comparatie intre servicii. don_dannielo ai dreptate poate am avut doar eu parte de servicii proaste pe .ro si acum consider ca ce inseamna firma de hosting mai mica din .ro nu se poate ridica la inaltimea asteptarilor.

Oricum ca sa ne intoarcem la subiectul topicului eu recomand http://downtownhost.com/pages/blog pentru inceput.

#41
likudio

likudio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 676
  • Înscris: 02.09.2005
Si eu recomand hosting romanesc (si o sa dau un motiv general valabil care nu mai tine de resurse, ca sa nu mai fie polemici): La incarcarea paginilor, pentru un hosting strain vei avea latente intre 150ms si 200ms, uneori ajungand chiar la 300-400ms. La un hosting romanesc (presupunem ca majoritatea vizitatorilor tai vor fi din RO), vei avea latente de incarcare intre 2-50ms, deci fa si tu (initiatorul topicului si nu numai) o comparatie. :)

#42
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006

View PostLensFlare, on 20th June 2010, 17:57, said:

@likudio mie imi pare rau ca nu ai gasit o firma mai OK sa o aperi.

Nu vezi ca s-au aliat hosterii "cei mai mari" din Romania impotriva mea :)
Ce am scris in post-urile mele precedente a fost pur si simplu o analiza a firmei respective si ce as dori eu de la o firma de hosting din .ro. In final, cand nu mai vroiam sa agit spiritele, vine alt "mare hoster" roman (@gupi aka Hangar Hosting) sa imi spuna ca nu pot face analize pertinente...

Vad ca daca se deschide un threat intr-un forum foarte citit sar toti hosterii cu gura dar cand vine vorba sa ofere mai mult clientului se fac ca ploua.
1. Orice firma care ofera servicii ok la preturi decente merita aparata in fata celor care nu stiu altceva decat sa arunce cu noroi dupa ce si-o iau la mumu de la hosteri cand pun warez pe conturi si sunt suspendati (probabil de aici ti se trage si tie alergia legata de hosterii romani. Nu ai fi singurul si se intelege).
2. Ce ai scris in posturile tale se numeste FLAME. Vorbe goale a` la` basescu. Ti-a spus-o gupi si ti-o spun si eu. Tot ce ai facut se numeste improscare cu noroi. Analiza pertinenta ar fi fost sa aduci argumente de genul "am avut situl x hostat la y. am avut problema z si nu mi-au oferit suport" sau "am avut un site x hostat la Y. am avut probleme de uptime sau load prea mare pe server". Ce ai facut tu este o analiza mai mult decat superficiala, IREALA.

Quote

Eu credeam ca e un forum aici... CLAR???
Ca si fost/actual consumator al acestor servicii din .ro/afara consider ca sunt in masura sa fac analize. CLAR???

P.S. 1 Apropo suntem pe forum aici daca nu iti convine ce scriu fa o plangere la ANPC. CLAR??? first.gif
P.S. 2 Foarte frumoasa tema de Drupal de pe Hangar Hosting laugh.gif
P.S. 3 Blogul ala al tau parca e "scris" de zoso
ESTE un forum, dar forum nu inseamna un loc unde unii arunca cu noroi in altii pentru ca sunt acrii strugurii.
Ca fost/actual consumator esti in masura sa-ti dai cu parerea in cunostinta de cauza (observ ca aici ti-ai depasit masura invocand motive puerile).

P.S. 1 ANPC-ul forumului s-a autosesizat  :nonobad:
P.S. 2 Esti penibil. Nu gasesti o afirmatie pertinenta si recurgi la atacuri de genul (dovedeste faptul ca esti imatur).
P.S. 3 Esti total OFFTOPIC, la fel ca in toate posturile din acest thread (poate tu ii spui threat, dar aia inseamna altceva, foloseste un dictionar si vezi ce inseamna).

View PostFrom 21st June 2010, 02:16:

Ca sa incheiem va recomand sa cumparati pachete de hosting mai ales de la redhost si hangar hosting si un pachet de unde am recomandat eu si pe urma sa faceti o comparatie intre servicii. don_dannielo ai dreptate poate am avut doar eu parte de servicii proaste pe .ro si acum consider ca ce inseamna firma de hosting mai mica din .ro nu se poate ridica la inaltimea asteptarilor.

Oricum ca sa ne intoarcem la subiectul topicului eu recomand http://downtownhost.com/pages/blog pentru inceput.
Ca sa incheiem, pentru toate ineptiile ce le-ai scris in acest topic ai +10% warn si rugamintea sa postezi atunci cand ai ceva important de spus, nu atunci cand ai chef sa agiti spiritele (dupa cum ai spus chiar tu).

#43
LensFlare

LensFlare

    Tin Foil Mask Society

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,763
  • Înscris: 09.05.2005
DarkAngelBv uite parerea ta pertinenta despre RedHost:

[ http://img443.imageshack.us/img443/8083/darkangelbv.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Asa ca nu am improscat eu cu noroi, "noroiul" era deja acolo, eu am cautat putin prin trecutul firmei...

Edited by LensFlare, 21 June 2010 - 14:57.


#44
redhost

redhost

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 21.10.2007
Ca si mai inainte raspund doar pentru cei care partiticipa in mod pasiv la acest thread si poate vor sa afle si un alt punct de vedere.

Colaborarea cu MXHOST nu a fost zic eu una obisnuita si nu cred ca am fost pur si simplu reselleri. La acel moment noi foloseam preponderent serviciile SoftLayer din SUA (un DataCenter superb) si am dorit sa vedem in ce masura gazduirea in Romania ar fi viabila. Nu cred ca ar fi fost normal sa ne aruncam cu capul inainte si sa ne mutam pur si simplu in RO (mai ales ca la acel moment situatia DC-urilor din RO era mult mai complicata) si atunci am apelat la MXHOST, fiind unul dintre providerii de referinta care ofereau gazduire RO si cu care oricum am avut in permanenta o relatie speciala si care ne-au putut oferi servicii de calitate pentru acei clienti pe care i-am gazduit in Romania. Dar in acelasi timp aveam propriul server in SUA si la acel moment inca recomandam si noi gazduirea SUA pentru ca avusesem o experienta mult mai indelungata in SUA (desi nu intotdeauna fericita - abia in SL am avut parte de o experienta stabila). Ulterior ne-am luat propriile servere in Simpliq si dupa o alta buna perioada de timp am migrat in GTS Telecom si cu alte servere (din SUA, Anglia, Olanda si Simpliq). Este o evolutie fireasca a unei firme, in nici un caz un trecut "noroios"! Oricum este vorba de acum 3 ani si cu aceasta ocazie ma bucur ca am lamurit si faptul ca nu suntem aparuti ca ciupercile dupa ploaie si ca avem un istoric in spate. Nici noi daca am fi vrut, nu am fi reusit sa subliniem mai bine acest lucru.

Edited by redhost, 21 June 2010 - 17:46.


#45
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006

View PostLensFlare, on 21st June 2010, 15:43, said:

DarkAngelBv uite parerea ta pertinenta despre RedHost:

[ http://img443.imageshack.us/img443/8083/darkangelbv.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Asa ca nu am improscat eu cu noroi, "noroiul" era deja acolo, eu am cautat putin prin trecutul firmei...
Dragule, postul ala este de acum 3 ani cand cineva se intreba cum cineva care revinde serviciile unei firme poate oferi un pret mai bun. Si da, raspunsul era unul pertinent, relevant la subiectul mesajului, nu de genul celor pe care le-ai dat tu in acest topic, total pe langa, cu ton malitios.

Am rugamintea (fi sigur ca va fi ultima data pe o arie moderata de mine) sa incetezi cu afirmatiile nefondate si cu chestiile gratuite (noroi, comentarii aiurea, etc).

#46
WBF

WBF

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,130
  • Înscris: 13.12.2005
Sa spuna si mosu' ceva?

Ca vad ca sunt ceva flacai inflamati pe aici :)

@lensflare.

Inainte de a emite o opinie, vezi sa fii documentat.
Altfel esti penibil.
Ti-au sarit astia in freza pentru ca, chiar daca ai dreptate in anumite privinte, personal cred ca esti un fudul.
Stii cum este: prostul nu e prost destul daca nu este si fudul.
IMHO ----- ( @lensflare , inseamna "In my humble opinion" , pe limba romana "Parerea mea umila")

Ai un usor noroc ca sunt in concediu si chiar nu am vreme de puberi acum.
Keep up the good work si incearca un dictionar englez-roman.
Threat este o chestie pe care nu o doresti deloc, thread este locul unde faci spume aici.
Ma gandesc cu jale cam cum radeau aia de le trimiteai tu cereri de suport cu engleza de balta care bag de seama ca o stapanesti ....

@redhost
Sistemul de ticketing are avantajele lui.
Daca doresti pot sa-ti explic pe puncte, dar face parte din abecedarul hostingului.
Suport se ofera si noaptea.
Nu ma intreba de ce, cred ca vine la pachet cu ocupatia de hoster.
Aiurea, naspa, cam nasol.
S-au inventat smartphone-urile, vine mailu pe ele ca uns, si mai au si un client de mail/ssh/browser ca sa-ti faci treaba, da, la 4 AM daca e nevoie.


In rest numai de bine, aici e cald, frumos, Italia e o tara super, pacat ca e locuita...

#47
Cippo

Cippo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 06.09.2007
Putin off-topic

View PostWBF, on 22nd June 2010, 16:04, said:

[ .. ]
In rest numai de bine, aici e cald, frumos, Italia e o tara super, pacat ca e locuita...

Mai bine ai zice aia de Romania :D

#48
WBF

WBF

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,130
  • Înscris: 13.12.2005

View PostCippo, on 22nd June 2010, 17:09, said:

Putin off-topic



Mai bine ai zice aia de Romania :D


Ca sa fim intelesi: Sunt o gramada de tari care sunt extrem de frumoase dar e pacat ca sunt locuite. :D

#49
loveparade

loveparade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,429
  • Înscris: 23.07.2006
Daca ma crede-ti am intrat aici, ca tot omul sa ma lamuresc si eu la intrebarea care mi-o pun si eu: "De unde sa iau un host ?"
Pe cand colo ...vad tot cate un redhost pe aici... redhost firma sau ce o fi, si redhost ca nick.
Pfff...ati facut varza topicul acesta!

Si totusi d`mle... -De unde sa iau un host?
-de ce? Vrei sa facem scandal ?

#50
LensFlare

LensFlare

    Tin Foil Mask Society

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,763
  • Înscris: 09.05.2005

View PostDarkAngelBv, on 21st June 2010, 23:43, said:

Am rugamintea (fi sigur ca va fi ultima data pe o arie moderata de mine) sa incetezi cu afirmatiile nefondate si cu chestiile gratuite (noroi, comentarii aiurea, etc).

OK, nu o sa mai fac afirmatii nefondate despre o firma fara dovezi. Desi, in general, m-am legat de serviciile oferite sau care pot fi oferite de respectiva firma, nu am spus ca nu sunt de calitate. Am facut o comparatie intre serviciile oferite de firma respectiva si ce se poate obtine de afara. In legatura cu ironiile, am raspuns pe acelasi ton...

View PostWBF, on 22nd June 2010, 16:04, said:

@lensflare.

Inainte de a emite o opinie, vezi sa fii documentat.
Altfel esti penibil.
Ti-au sarit astia in freza pentru ca, chiar daca ai dreptate in anumite privinte, personal cred ca esti un fudul.

Parerea mea despre o parte din serviciile oferite pe .ro a fost formata dupa multe incercari si pentru moment nu mi-o pot schimba (poate am fost eu mai ghinionist). Eu m-am enervat foarte mult pentru ca nu s-a legat nimeni de observatiile care le-am facut eu legat de serviciile oferite (sau care pot fi oferite) si au sarit in capul meu pentru parerea mea despre firmele de hosting din .ro in general. Eu am vrut sa atrag atentia ca se poate obtine mai mult in afara pentru aceeasi suma de bani (plus un mic beneficiu SEO de cand Google s-a hotarat sa tina cont si de viteza de incarcare a site-ului). Alegerea o faci de obicei in functie de continutul site-ului, daca ai continut multimedia si vizitatori din Romania nu as recomanda un host din afara.


View PostWBF, on 22nd June 2010, 16:04, said:

Stii cum este: prostul nu e prost destul daca nu este si fudul.
IMHO ----- ( @lensflare , inseamna "In my humble opinion" , pe limba romana "Parerea mea umila")

ROTFLOL ----- (@WBF, inseamna "Rolling on the floor, laughing out loud", pe limba romana "Ma tavalesc pe jos de ras")
You can keep your humble opinion for others.

Tu ai grija totusi cu punctuatia, nu se lasa spatiu inainte de virgula... Asta ca sa vezi ca oricine poate face o mica greseala, dar cum nu are legatura cu discutia de obicei ignori (sau nu, cum a fost in cazul meu).

View PostWBF, on 22nd June 2010, 16:04, said:

Keep up the good work si incearca un dictionar englez-roman.
Threat este o chestie pe care nu o doresti deloc, thread este locul unde faci spume aici.
Ma gandesc cu jale cam cum radeau aia de le trimiteai tu cereri de suport cu engleza de balta care bag de seama ca o stapanesti ....

De ce trageti voi concluzii pripite pentru un typo sau o simpla confuzie? Din tot ce am scris eu asta e singurul lucru pe care l-ati observat? Puteti sa stati linistiti ma descurc destul de bine cu engleza. Iar daca voi avea nevoie de un dictionar roman-englez o sa-l folosesc.

View PostWBF, on 22nd June 2010, 16:04, said:

@redhost
Sistemul de ticketing are avantajele lui.
Daca doresti pot sa-ti explic pe puncte, dar face parte din abecedarul hostingului.
Suport se ofera si noaptea.
Nu ma intreba de ce, cred ca vine la pachet cu ocupatia de hoster.
Aiurea, naspa, cam nasol.

In sfarsit cineva care aproba sistemul de ticketing si suportul 24/24 (banuiesc ca ceilalti care au participat la aceasta discutie nu au nevoie de suport 24/24). Mai sunt multe chestii majore/minore care ajuta clientul foarte mult dar mai bine sa fie implementate pe rand decat deloc.

Edited by LensFlare, 23 June 2010 - 03:18.


#51
likudio

likudio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 676
  • Înscris: 02.09.2005
1st quote: Omul lui Dumnezeu, daca tu ai luat hosting de la firme de genul ciupercilor (de care chiar tu ai mentionat), asta nu inseamna ca toti sunt prosti si habarnisti. Fii linistit ca stie Google cand se incarca site-ul nasol din cauza optimizarii si cand din cauza latentei. Mai documenteaza-te un pic si despre site load timings si site latency. Sunt 2 chestii diferite. Indrazneste sa incerci CU CINE TREBUIE (o firma cu feedback, nu cu site-uri pretentioase, dupa cum ai criterizat tu) si s-ar putea sa ai surprize placute.

2nd & 3rd quote: Cu limba engleza, ne-ai demonstrat pe acest "amenințare" (threat-ul tau). De ce te-as mai crede ce spui acum? (ca stii si toate alea). Nu te mai ataca, asta e, ai gresit, ti-ai luat-o. Asuma-ti greselile. (btw, iti lipsesc si tie niste semne de punctuatie, ca tot ii purtai de grija lui @WBF).

4th quote: Eu-s mai multumit atunci cand imi trimite omul raspuns pe e-mail si imi spune personal, exact cum stau lucrurile decat sa stau toata ziua dupa pagini si tichete.

:)

PS: Eu deja ma distrez cu tine. :P

#52
LensFlare

LensFlare

    Tin Foil Mask Society

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,763
  • Înscris: 09.05.2005

View Postlikudio, on 23rd June 2010, 04:19, said:

2nd & 3rd quote: Cu limba engleza, ne-ai demonstrat pe acest "amenințare" (threat-ul tau). De ce te-as mai crede ce spui acum? (ca stii si toate alea). Nu te mai ataca, asta e, ai gresit, ti-ai luat-o. Asuma-ti greselile. (btw, iti lipsesc si tie niste semne de punctuatie, ca tot ii purtai de grija lui @WBF).

La faza cu punctuatia am vrut sa punctez altceva dar vad ca nu s-a observat... Vroiam sa spun ca din moment ce nu are legatura cu topicul si nu induce in eroare de ce sa ne legam de niste chestii aiurea. Nu e un document oficial sa tinem cont 100% de punctuatie sau typos.

View Postlikudio, on 23rd June 2010, 04:19, said:

4th quote: Eu-s mai multumit atunci cand imi trimite omul raspuns pe e-mail si imi spune personal, exact cum stau lucrurile decat sa stau toata ziua dupa pagini si tichete.

:)

Dar nu esti singurul client, alti clienti poate vor tichete sau chat.

View Postlikudio, on 23rd June 2010, 04:19, said:

PS: Eu deja ma distrez cu tine. :P

Oricum nu castigam bani pentru post-urile noastre. Macar sa ne distram.  :lol:

Edited by LensFlare, 23 June 2010 - 03:29.


#53
likudio

likudio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 676
  • Înscris: 02.09.2005
1. Esti pe Softpedia, aici nu scapi. :P (de-ai intra pe mana lui mufă... :D ). Eh, lasa, ca din greseli inveti.
2. Probabil, dar dintre o companie care-mi ofera tichete si resurse mai putine, si o companie care-mi ofera resurse bune si tichete nu - la acelasi pret, cu siguranta as alege resursele. Pana la urma, pentru ele imi cumpar hosting. Poate o sa fie si tichetele alea intr-o zi, nu se face totul dintr-o data. Intai prioritatile.

Edited by likudio, 23 June 2010 - 03:38.


#54
WBF

WBF

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,130
  • Înscris: 13.12.2005
@likudio

Un sistem de ticketing  trimite raspunsurile/cererile de suport evident si pe email.

Se poate intampla ( spun si eu, nu ma prea pricep...) ca o firma sa aiba mai mult de un tehnician la suport si mai mult de cateva cereri de suport/zi.
Caz in care te poti pipi pe el de mail, nu va mai sti nimeni ce, cui si cum s-a raspuns la "mailurile de suport"
Acum da, in cazul unui volum mic de clienti te poti descurca si cu mailul.
Altfel ai nevoie de ceva care sa-ti optimizeze workflow-ul.
Aia se numeste helpdesk, toate firmele de hosting folosesc asa ceva.
Suportul pe mail miroase a one man show sau max two man show.
Grija mare daca se imbolnaveste/pleaca in vacanta/se plictiseste vreunul.
Pa si pu la revedere raspunsuri personalizate.
Idem cu suportul pe YM si alte aberatii.

Edited by WBF, 23 June 2010 - 08:36.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate