Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic

Recomandare firma/persoana pentru...
 Motorul se intrerupe la gropi si ...

Plafoniera 132W, 9100lm, consum r...

Stabilire granita intre proprietati

Impamantare boiler Tesy
 Cat costa o omologare la RAR N1-&...

Sunt apele termale daunatoare?

Ati face o reconversie profesiona...

Nokia XR21
 Vibratie tevi boiler cand foloses...

Cat stați acasa in medie?

Parere stare drum Sculeni - Chisi...

Necesit ajutor in gasirea a doua ...
 

De ce sa spunem NU filtrului de particule (DPF)

- - - - -
  • Please log in to reply
182 replies to this topic

#181
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,146
  • Înscris: 05.12.2002
Motorina ajunge in ulei in timpul regenerarii tot timpul, nu doar daca opresti motorul cand face regenerarea.
Problema cu opritul motorului in timpul regenerarii e alta: temperatura pe evacuare creste foarte mult (sa ajunga la peste 600 de grade DPF-ul), implicit turbina va fi extrem de fierbinte. Daca o opresti in conditiile astea, cica sunt sanse mari sa se deformeze.
Eu cand aveam nevoie sa o opresc in timpul regenerarii opream motorul si-l reporneam imediat cu cateva minute inainte sa ajung la destinatie. Nu mai pornea regenerarea si avea timp sa se raceasca turbina.

Nu stiu cum e cu ecologia cand se ard 2-3 litri de motorina in plus la 150-200km pentru curatarea DPF-ului.
La fel, nu am inteles de ce mergand cu ea mai turat curata DPF-ul mai des (desi tota lumea zice ca ar trebui sa-l curete mai rar daca mergi mai turat) si iarna il curata mult mai rar decat vara (4-500km iarna vs 150-200km vara)

Am auzit si eu ca "vm motori" ar trebui sa fie excelente si probabil ca asa e, problema era DPF-ul (si poate nu neaparat DPF-ul in sine cat managementul facut de softul de pe Cruze).

#182
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013
topicul asta ar trebui sa se transforme in "spune NU Dieselului!". altfel propun inchiderea. in lumea civilizata asa s-ar intampla.

#183
sorinachos

sorinachos

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 23.12.2006
41ex: Canta la alta masa! Posted Image

Alice, e adevarat ca daca mergi cu ea mai turat, DPF ul se curata mai rar. Dar neaparat turatia mai mare trebuie sa fie si constanta. Atunci cand accelerezi brusc, motorina injectata nu este arsa in totalitate de unde rezulta particule care se depun in flitru. Deci mersul turat e bun, atata timp cat turatia e constanta si nu accleream cu piciorul in podea.

Edited by sorinachos, 22 April 2017 - 21:22.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate