Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
De ce sa spunem NU filtrului de particule (DPF)
Last Updated: Apr 22 2017 21:16, Started by
Alice
, Jun 16 2010 16:06
·
0
#145
Posted 23 October 2012 - 18:29
daemon, on 14 octombrie 2012 - 18:47, said:
Aditivul de la ex-filtrul meu de particule e cancerigen, asta scrie pe el, kit-ul de umplere vine cu manusi si masca de protectie, scrie explicit sa nu umbli cu mainile goale. Sanatate curata Pejeu, on 16 octombrie 2012 - 11:37, said:
Am trecut ITP-ul fără catalizator. In plus, la testul de opacitate nu exista limite diferite pentru motoare cu catalizator sau filtru, ci doar pentru motoare atmosferice si supraalimentate. Asadar, daca sistemul de inejctie functiona ok, trebuia sa iei testul. Ar fi trebuit sa-l pici cand se uitau aia pe sub masina si nu vedeau catalizatorul/filtrul. Pejeu, on 16 octombrie 2012 - 11:37, said:
Dacă te-ar durea undeva de cancer ai milita pentru interzicerea EGR-ului pe motoare diesel. Pejeu, on 16 octombrie 2012 - 11:37, said:
Particulele cele mai periculoase (cele mai mici) trec prin filtru ca prin plasa de pește. În filtru ajunge ce este prea mare pentru catalizator să oxideze. daemon, on 16 octombrie 2012 - 15:34, said:
Adica un filtru de particule si mai sensibil. O sa mai cumpere mos craciun diesel atunci. Solutia o reprezinta un filtru mai bun, nu renuntarea la el Edited by valitudor, 23 October 2012 - 18:39. |
#146
Posted 23 October 2012 - 18:54
valitudor, on 23 octombrie 2012 - 18:29, said: daca ai filtru care necesita aditiv cred ca sistemul este de prin 1900 toamna. Cred (si sper) ca lucrurile s-au mai schimbat de la primele generatii de filtre. Daca tu zici, inseamna ca asa e. Oi avea filtru de particule pe masina non-euro valitudor, on 23 octombrie 2012 - 18:29, said: Solutia o reprezinta un filtru mai bun, nu renuntarea la el Sunt de acord, dar eu n-as vrea sa stiu ca il am, sub aspect de probleme, intretinere & altele. |
#147
Posted 23 October 2012 - 19:01
citesc si ma crucesc
numai priceputi si doctori pe aci fratilor, mai documentati-va 1. nu avem de ales, tot ce i e nou e cu filtru 2. in functie de implementare sunt mai " fiabile" sau nu 3. costurile de inlocurile sunt fabuloase raportand la pretul masinii - in Ro se practica" chiuretajul" 4.. bafta |
#148
Posted 23 October 2012 - 19:29
daemon, on 23 octombrie 2012 - 18:54, said:
Daca tu zici, inseamna ca asa e. Oi avea filtru de particule pe masina non-euro Spuneai ca ai avut filtru de particule cu aditiv. Dupa cate stiu, alea cu aditiv au fost primele modele de filtru, in care filtrul era situat mai departe de catalizator. Aditivul era folosit pentru scaderea temperaturii de oxidare a resturilor de carbon din filtru. Mai nou filtrele sunt dispuse in catalizator si nu mai au nevoie de aditiv. Ce motorizare ai, ce norma de poluare? |
#149
Posted 23 October 2012 - 19:36
1.6, euro 4. Adica inainte de emulator, acum poate e euro3
|
#151
Posted 23 October 2012 - 20:16
Din 2009 la sfarsit parca nu mai au aditiv. Nu stiu pe Peugeot/Citroen/etc hdi-urile noi ce filtre au, ar trebui sa fie la fel.
|
#153
Posted 28 October 2012 - 15:04
Nu am spus ca nu mai sunt, am spus doar ca sunt un model vechi, nu se prea mai foloseste azi. Acum filtrul este dispus mult mai aproape de motor, nu mai e nevoie de aditiv.
Dar tu confunzi aditivul pentru filtru, cu rolul de a reduce temperatura de oxidare a particulelor, cu aditivul AdBlue, cu rolul de reduce emisiile de noxe. BLUETEC este defapt un sistem care injecteaza lichid AdBlue in motorina, la temperatura si presiune inalta transformandu-se in amoniac si codoi. In catalizator, noxele sunt reduse de catre amoniac in azot si apa, astfel, avand ca rezultat micsorarea masiva a emisiilor de noxe. |
#154
Posted 16 July 2013 - 10:33
Din ce am inteles eu dupa ce am citit mai multe despre filtrele de particule, la sistemele noi in care nu mai ai nevoie de aditiv, intr-adevar filtrul de particule e montat mai aproape de locul unde ies gazele fierbinti din motor si nu mai necesita aditiv pentru micsorarea temperaturii de ardere a particulelor din catalizator, dar acest sistem nou foloseste postinjectia aia prelungita care de obicei la un moment dat introduce motorina in ulei si iti dilueaza si altereaza proprietatilor uleiului din motor. Nici asa nu e prea bine.
|
|
#155
Posted 16 July 2013 - 11:16
Toate masinile folosesc postinjectia pentru a creste temperatura in evacuare, indiferent de felul filtrului. Diluarea apare cand se opreste motorul in timpul unei regenerari active
|
#156
Posted 16 July 2013 - 11:23
Da, asa este, m-am mai documentat si intr-adevar tot postinjectia se foloseste in ambele cazuri. Acum depinde, ori ca pui filtrul de particule mai aproape de motor ca sa fie gazele mai calde si sa se faca mai usor regenerarea, ori ca folosesti un aditiv sa arda pariculele la temperaturi mai joase fiind mai departe filtrul de particule de motor, principiul e acelasi. La filtrul cu aditiv dezavantajul este ca trebuie sa umpli cu aditiv, dar acesta tine in majoritatea situatiilor cam cat tine si filtrul de particule. Nu stiu daca exista vreun dezavantaj la filtrele fara aditiv.
|
#157
Posted 07 October 2013 - 12:58
Salut,
Detin un Logan 2 E5 cu DPF si am cateva intrebari. Eu am acum 3500km cu masina si ma gandesc ca sa regenerat de cateva ori, dar intreb daca acesta se regenereaza si stand pe loc. Este obligatoriu sa mergi cu anumite ture? Am inteles ca la dci merge si pe loc odata pornit procesul de regenerare (foloseste un injector care pompeaza motorina in filtru?) Multumesc! |
#158
Posted 07 October 2013 - 13:11
Salut,
Este acelasi principiu la toate filterele de particule. Se foloseste post-injectia pentru a injecta mai multa motorina decat ar fi necesar in mod normal pentru a creste temperatura gazelor arse care ies din motor spre zona unde se afla filtrul de particule. Procesul functioenaza si la relanti si cand motorul este mai turat. Procesul se va termina mult mai repede daca esti in mers, sa zicem la un drum lung. Trebuie incercat pe cat posibil sa nu opresti motorul in timp ce se efectueaza regenerarea pentru ca exista riscul sa ajunga motorina in ulei si in timp ar putea sa-ti deterioreze motorul. In unele situatii cand esti pe autostrada si mergi foarte turat e posibil sa se faca regenerarea si fara post-injectie, daca gazele arse sunt la temperatura destul de mare. |
#160
Posted 07 October 2013 - 17:32
sergiu_pinzariu, on 07 octombrie 2013 - 13:11, said:
Salut, Este acelasi principiu la toate filterele de particule. Se foloseste post-injectia pentru a injecta mai multa motorina decat ar fi necesar in mod normal pentru a creste temperatura gazelor arse care ies din motor spre zona unde se afla filtrul de particule. Procesul functioenaza si la relanti si cand motorul este mai turat. Procesul se va termina mult mai repede daca esti in mers, sa zicem la un drum lung. Trebuie incercat pe cat posibil sa nu opresti motorul in timp ce se efectueaza regenerarea pentru ca exista riscul sa ajunga motorina in ulei si in timp ar putea sa-ti deterioreze motorul. In unele situatii cand esti pe autostrada si mergi foarte turat e posibil sa se faca regenerarea si fara post-injectie, daca gazele arse sunt la temperatura destul de mare. Nu este chiar asa. La momentul actual sunt mai multe variante de regenerare a filtrului de particule(injectie motorina direct in filtru, ad blue, etc) si cam toti producatorii tind sa fuga de sistemul care presupunea injectia de carburant pe timpul de evacuare, tocmai datorita riscurilor. Nu cunosc insa care este sistemul implementat de Dacia. Edited by closchkutza, 07 October 2013 - 17:33. |
#161
Posted 07 October 2013 - 18:08
Cred ca faci o confuzie comuna multora care incurca scopul pentru care exista AdBlue cu scopul DPF-ului. Nu au absolut nimic in comun. Primul se refera la injectia (printr-un injector dedicat) de uree in evacuare, cu scopul de a reduce noxele, in schimb DFP-ul se ocupa cu filtrarea rezidurilor de carbon ramase in urma combustiei.
Nu stiu care producator foloseste injectia de motorina direct in DPF, poate ca exista, dar te asigur ca este foarte rara aceasta abordare. Probabil este mai comuna la camioane, insa la autovehicule nu cunosc despre ce producatori vorbesti. Cine utilizeaza aceasta cale? Edited by valitudor, 07 October 2013 - 18:14. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users