Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
De ce sa spunem NU filtrului de particule (DPF)
Last Updated: Apr 22 2017 21:16, Started by
Alice
, Jun 16 2010 16:06
·
0
#127
Posted 03 October 2012 - 16:17
threadul asta ar trebui sa fie "spune NU romaniei!" tot felu de metode pt un cancer mai curat.
|
#128
Posted 03 October 2012 - 19:03
vorbesti si tu sa te afli in treaba nu ? unsingur vapor polueaza cat 10.000 masini, o singura fabrica care iti produce tie un produs..whatever vrei tu sa alegi...polueaza cat mii de masini adunate...nu filtrele dpf scoase sunt problema...mai ales ca la catalizator nu umbla nimeni..ala tot acolo ramane functional.
Edited by smoke, 03 October 2012 - 19:03. |
#129
Posted 03 October 2012 - 20:58
dar eu nu stau langa fabrica si nici in port sau printre vapoare. ori ai diesel ori/si esti neinformat cat de periculoase sunt aceste particule.
Edited by kim1, 03 October 2012 - 20:59. |
#130
Posted 03 October 2012 - 21:18
smoke, on 03 octombrie 2012 - 19:03, said:
vorbesti si tu sa te afli in treaba nu ? unsingur vapor polueaza cat 10.000 masini, o singura fabrica care iti produce tie un produs..whatever vrei tu sa alegi...polueaza cat mii de masini adunate...nu filtrele dpf scoase sunt problema...mai ales ca la catalizator nu umbla nimeni..ala tot acolo ramane functional. |
#131
Posted 03 October 2012 - 21:38
pai citeste sa vezi cum se face si care e rolul dpf.
bine ca nu stai langa fabrica kim... sa imi spui si mie cum faci tu sa tii aeru ala la fabrica sa nu se imprastie ca patentez eu inventia maine.. |
#132
Posted 10 October 2012 - 16:29
Pana in momentul de fata, filtrul de particule este un dispozitiv al carui rol nu poate fi cuantificat.
Ca si idee daca o sa cautati pe diverse site-uri o sa gasiti cum am gasit de exemplu pe site-ul producatorului BMW faptul ca filtrul de particule nu influenteaza norma euro si cantitatea de noxe. FAP/DPF-ul a fost creat pentru a mai "stoarce" ceva bani de la utilizatori. |
#133
Posted 10 October 2012 - 17:31
Te inseli. Beneficiul filtrului poate fi cuantificat, din moment ce se paote masura cantitatea de particule emise. Necuantificabila, insa, este diminuarea riscului de aparitie a cancerului la plamani.
Cat despre norma euro 5, aceasta prevede o emisie de particule de 5 ori mai mica fata de euro 4. Ma indoiesc ca ar fi posibil fara un filtru de particule. Exista motoare Euro 5 fara filtru? Edited by valitudor, 10 October 2012 - 17:33. |
#134
Posted 11 October 2012 - 12:08
Atata timp cat mai sunt pe sosele rabe de pe vremea lui Ceausescu care scot un fum de numai vezi in fata,filtrul de particule instalat pe autoturisme mi se pare un moft si sustin ce spunea AlexBanu,adica sa mai stoarca bani in plus de la cumparatori.
PS:ar fi fost mai ecologic sa se scoata pe piata dispozitive care sa fie obligatorii pentru rabe si alte categorii de masini care scot fum de parca ar fi luat foc un cauciuc de tractor.Punct. |
#135
Posted 12 October 2012 - 21:48
adevarul e ca s-ar salva mult mai multe vieti daca ar obliga instalarea unui filtru decat anvelopele de iarna. dar nu-i intereseaza.
atatea masini se numesc azi eco/blue/super avansate dar n-au un amarat de euro 6. eco din parti. Edited by kim1, 12 October 2012 - 21:49. |
#136
Posted 13 October 2012 - 00:50
Exista un sentiment aparte, cand ai probleme cu filtrul de particule: masina trage prost, nu stii ce sa ii mai faci, dar stii ca o sa te coste o suma buna orice o sa ii faci, si mergi in urma unei rabe care te afuma de parca esti intr-un horn. Cobori sfintii pe filtrul de particule.
Cred ca nu ai trecut prin asa ceva, ca tot zici de salvare de vieti si eco |
|
#137
Posted 13 October 2012 - 17:57
kim1, on 12 octombrie 2012 - 21:48, said:
adevarul e ca s-ar salva mult mai multe vieti daca ar obliga instalarea unui filtru decat anvelopele de iarna. dar nu-i intereseaza. atatea masini se numesc azi eco/blue/super avansate dar n-au un amarat de euro 6. eco din parti. Cauciucurile de iarna, IARNA, chiar salveaza vieti, Filtrul de particule doar iti da impresia ca face ceva "eco". Dar, pentru cei care cred in "religia ECO", face bine la stima de sine |
#138
Posted 13 October 2012 - 19:41
kim1, on 12 octombrie 2012 - 21:48, said:
adevarul e ca s-ar salva mult mai multe vieti daca ar obliga instalarea unui filtru decat anvelopele de iarna. dar nu-i intereseaza. atatea masini se numesc azi eco/blue/super avansate dar n-au un amarat de euro 6. eco din parti. |
#139
Posted 14 October 2012 - 14:57
Octavian___, on 16 iunie 2010 - 18:26, said: PS: de e nu pun filtru de particule la vapoare? Ca un vapor polueaza echivalent la vreo 10000 de masini. Oricum, dieselul este pentru vapoare şi camioane, pentru maşini mici există alte soluţii mai ieftine, economia energetică nu justifică costurile. daemon, on 13 octombrie 2012 - 00:50, said:
Exista un sentiment aparte, cand ai probleme cu filtrul de particule: masina trage prost, nu stii ce sa ii mai faci, dar stii ca o sa te coste o suma buna orice o sa ii faci, si mergi in urma unei rabe care te afuma de parca esti intr-un horn. Cobori sfintii pe filtrul de particule. Cred ca nu ai trecut prin asa ceva, ca tot zici de salvare de vieti si eco |
#140
Posted 14 October 2012 - 17:32
filtrul de particule nu e eco, inseamna cancer si alte boli. si probabil ca daca astia bogati nu aveau treaba sau nu traiau pe langa orasele mari nici ca stresau cetatenii cu normele, mai degraba ii lasau sa moara fericiti si netaxati de filtre.
oare ledurile care incep sa fie puse inaintea unui filtru euro 6 sunt asa de ieftine? dar alte brizbizuri? intre timp tv-ul se umple de campanii de donatii pt oameni bolnavi. |
#141
Posted 14 October 2012 - 18:47
Aditivul de la ex-filtrul meu de particule e cancerigen, asta scrie pe el, kit-ul de umplere vine cu manusi si masca de protectie, scrie explicit sa nu umbli cu mainile goale. Sanatate curata
|
|
#142
Posted 16 October 2012 - 11:37
valitudor, on 03 octombrie 2012 - 12:31, said: Filtrele masinilor mai noi fac corp comun cu catalizatorul, asa ca masina nu va trece niciodata de un ITP serios Am trecut ITP-ul fără catalizator. kim1, on 03 octombrie 2012 - 16:17, said: threadul asta ar trebui sa fie "spune NU romaniei!" tot felu de metode pt un cancer mai curat. Dacă te-ar durea undeva de cancer ai milita pentru interzicerea EGR-ului pe motoare diesel. valitudor, on 10 octombrie 2012 - 17:31, said: Te inseli. Beneficiul filtrului poate fi cuantificat, din moment ce se paote masura cantitatea de particule emise. Necuantificabila, insa, este diminuarea riscului de aparitie a cancerului la plamani. Cat despre norma euro 5, aceasta prevede o emisie de particule de 5 ori mai mica fata de euro 4. Ma indoiesc ca ar fi posibil fara un filtru de particule. Exista motoare Euro 5 fara filtru? Particulele cele mai periculoase (cele mai mici) trec prin filtru ca prin plasa de pește. În filtru ajunge ce este prea mare pentru catalizator să oxideze. Edited by Pejeu, 16 October 2012 - 11:37. |
#143
Posted 16 October 2012 - 15:30
eu oricum militez pt tehnologie star trek, electrice etc..dar momentan la motoarele astea ar fi foarte simplu un filtru sau mai bine euro 6, care sigur ar reduce din boli. sunt 2 lucruri separate, pe unele nu vor sa le puna iar pe altele zic ca inca nu le-au descoperit sau stapanesc bine.
|
#144
Posted 16 October 2012 - 15:34
Adica un filtru de particule si mai sensibil. O sa mai cumpere mos craciun diesel atunci.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users