Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Manual VS. Automat
#19
Posted 17 June 2010 - 11:27
Cutia manuala trebuia de mult sa fie aruncata la groapa de gunoi. Doar ca unii fabricanti sunt in urma cu tehnologia, clientii in urma cu mentalitatea, bani mai putiniin conturi, samd.
Stiu, "expertii" de pe Forum vor spune ca e altceva sa mergi cu manuala, ca simti Loganul sau Accentul de sub tine cum tasneste impetuos, etc Bullshit. Sa-i vad conducand din padelele de pe volan daca sunt smekeri, masina tasneste mai bine daca schimbi de-acolo, e mai comod, nu dai din picioare ca Stan si Bran, etc etc. La Formula UNU se schimba de pe volan asa ca, mucles cei cu aptitudini de vitezisti daca nu schimbati de pe volan. Dar e mai simplu sa spui ca esti expert in ce-ai invatat la scoala de soferi pe Dacia 1300 decat sa recunosti ca tehnica a progresat mult si nu ai bani sa-ti permiti asa ceva. Automata e pt fraieri, pt femei, pt americani, pt cei care-si permit, pt cine vrea sa se relaxeze in timpul condusului. Inconvenient consumul mai mare de carburant. In rest, e o binefacere. |
#20
Posted 17 June 2010 - 13:45
SuperDuper, on 17th June 2010, 11:44, said: Acum, nu comparati cutiile auomate facute de americani sau japonezi (care au traditie si productie masiva de asa ceva) cu alea facute de europeni (la care este mai mult un after thought, un moft), chiar facute de nemti. SuperDuper, on 17th June 2010, 11:44, said: Cele europene suck big time. de europene ar fi bine sa vb doar dupa ce conduci o DSG sanddy1964, on 17th June 2010, 12:27, said: Sa-i vad conducand din padelele de pe volan daca sunt smekeri, masina tasneste mai bine daca schimbi de-acolo, e mai comod, nu dai din picioare ca Stan si Bran, etc etc. m-am jucat si eu cu butoanele de pe volan si parca iti trebuie oaresce indeminare comparat cu bagatul piciorului in gaz |
#22
Posted 17 June 2010 - 21:23
sanddy1964, on 17th June 2010, 12:27, said: Cutia manuala trebuia de mult sa fie aruncata la groapa de gunoi. Doar ca unii fabricanti sunt in urma cu tehnologia, clientii in urma cu mentalitatea, bani mai putiniin conturi, samd. Stiu, "expertii" de pe Forum vor spune ca e altceva sa mergi cu manuala, ca simti Loganul sau Accentul de sub tine cum tasneste impetuos, etc Bullshit. Sa-i vad conducand din padelele de pe volan daca sunt smekeri, masina tasneste mai bine daca schimbi de-acolo, e mai comod, nu dai din picioare ca Stan si Bran, etc etc. La Formula UNU se schimba de pe volan asa ca, mucles cei cu aptitudini de vitezisti daca nu schimbati de pe volan. Dar e mai simplu sa spui ca esti expert in ce-ai invatat la scoala de soferi pe Dacia 1300 decat sa recunosti ca tehnica a progresat mult si nu ai bani sa-ti permiti asa ceva. Automata e pt fraieri, pt femei, pt americani, pt cei care-si permit, pt cine vrea sa se relaxeze in timpul condusului. Inconvenient consumul mai mare de carburant. In rest, e o binefacere. ai dreptate... fabricantii sunt in urma... aici intra si Mercedes si BMW si lexus si cam TOTI. as lua o manuala inaintea unui DSG sau Steptronic sau orice alta semiautomata oricand. nu uita ca mclarenul din 93 a plecat de langa veyron ca un Ferrari de langa o dacie. manuala 4 ever. restul sunt doar de figuri si pentru cei care nu pot sa controleze un ambreiaj. richelieu, on 13th April 2010, 22:56, said: Eu le am pe ambele. Obiectiv, in viata de zi cu zi, as scapa de manuala imediat...daca n-ar fi "aia de firma" si daca automata n-ar fi "a nevestei" . E iiiiiiiiiiiinfinit mai comoda...in special in oras. Si odata ce te obisnuiesti cu ea, te descurci bine si in depasiri si ..oriunde de altfel. Si nu am o cutie automata performanta ....ci una in 5 trepte uzuala. ori ai condus foarte mult in viata ta si te ai scarbit de condus , ori nu stii ce e ala condus. tatal unui tovars de al meu (Dzeu sa l ierte) condusese un autobuz + TIR toata viata lui... vreo 40 de ani... il vedeam conducand masina mica cu o scarba imensa. i se luase de orice fel de condus... si a cumparat un Renault automat si a fost multumit de faptul ca poate sa leneveasca la volan si sa nu miste piciorul stang si mana dreapta... Povestea continua: acum cativa ani am plecat cu el si cu fisu la peste... tocmai se crapa de ziua si mergeam pe un drum de munte cu multe serpentine. Si culmea a avut o sclipire de pofta de condus... se simtea asa de bine ca o luase razna... dorea sa conduca sportiv, dar CIUCIU.... nici o senzatie , nici un sentiment... prea boring... deh cutie automata. a facut lucrul decent si a cumparat o manuala sanatoasa apoi. concluzia.... nici o cutie de viteze , indiferent de cate 1 miliard de DSG uri are nu ofera senzatie ca una manuala. pastrez ideea si spun ca automatele sunt petru cei care nu se descurca cu un ambreiaj si cele semiautomate sunt pentru fite. am condus si DSG... nici o senzatie |
#23
Posted 17 June 2010 - 22:10
voposphere, on 17th June 2010, 22:23, said: Ori ai condus foarte mult in viata ta si te ai scarbit de condus , ori nu stii ce e ala condus. Quote pastrez ideea si spun ca automatele sunt petru cei care nu se descurca cu un ambreiaj si cele semiautomate sunt pentru fite. am condus si DSG... nici o senzatie 1. Dupa niste sute de mii de km, singura senzatie pe care o mai cauti este cea de comoditate 2. Cea mai recent condusa de catre mine masina cu cutie automata, e un Lexus IS-F. 5 litri...dupa un tuning de fabrica, aproape 500 de cai....suspensie sport, tractiune sport...etc. E...crede-ma ca o masina din aia iti ofera toate senzatiile posibile, astfel incat uiti ca nu ai o manuala sub cur. 3. Uite-te la supersporturile moderne, cate din ele mai au cutie manuala. ...O automata buna e mai sportiva decat manuala manualelor.... Prin "mai sportiva" ma refer la performantele pe care le poti obtine cu ea. Quote La Formula UNU se schimba de pe volan Edited by richelieu, 17 June 2010 - 22:12. |
#24
Posted 17 June 2010 - 22:52
richelieu, on 17th June 2010, 23:10, said: Astea sunt cele doua extreme, intre care mai pot exista un milion de motive pentru a alege o automata . Dar da, in cazul meu e vorba de una dintre ele. Nici eu nu-mi dau seama prea bine care e ... 1. Dupa niste sute de mii de km, singura senzatie pe care o mai cauti este cea de comoditate 2. Cea mai recent condusa de catre mine masina cu cutie automata, e un Lexus IS-F. 5 litri...dupa un tuning de fabrica, aproape 500 de cai....suspensie sport, tractiune sport...etc. E...crede-ma ca o masina din aia iti ofera toate senzatiile posibile, astfel incat uiti ca nu ai o manuala sub cur. 3. Uite-te la supersporturile moderne, cate din ele mai au cutie manuala. ...O automata buna e mai sportiva decat manuala manualelor.... Prin "mai sportiva" ma refer la performantele pe care le poti obtine cu ea. Si la WRC tot la volan e schimbatorul.... nu intelege gresit... cateodata imi moare motorul din cauza ambreiajului de cat de naspa e sa conduci in oras toata ziua mestecand la schimbator... dar tot nu ma face sa cumpar o automata. nici dupa sute de mii. am condus si americane si europene si semiautomate performate si tot nu mi plac. nu mai exista senzatia de mecanic , nu mai e placerea de a trage de maneta aia nenorocita deloc. nu mai e acelsi control... totul e prea simplu si prea computerizat... nu vreau eu ca un computer sa decida cand schimb eu viteza , eu am platit , eu schimb cand vreau eu... daca vreau sa merg in limitator , e masina mea , banii mei si merg cu ea pana explodeaza. nu vreau ca atingand maneta un computer sa trimita semnal la un motoras care sa mi schimbe viteza mai repede cu 0.2 secunde... pur si simplu vreau control DIRECT pe baza de mintea mea si pe baza de cheful meu si pe baza de mana mea. ISF nu am condus , dar nu cred ca e mai bun ca un m3... parerea mea... si culmea am condus m3 cu semiautomat... nu te mai simti conectat cu masina , nu mai ai aceiasi placere... cand intrii in o curba doar apesi butonu ca sa schimbi... cu manuala e ca o orchestra... totul e natural si instinctiv , te simti implicat si in comanda deplina. nu acuz pe nimeni pentru nici o decizie... dar raman la ideea ca automatele sunt pentru cei care nu stiu sa conduca si semiautomatele pentru fite. PS: daca prin "mai sportiv" intelegi cu 0.X secunde mai rapid inseamna ca nu avem aceiasi definitie a sportivului |
#25
Posted 18 June 2010 - 02:26
voposphere, on 17th June 2010, 16:52, said: dar raman la ideea ca automatele sunt pentru cei care nu stiu sa conduca si semiautomatele pentru fite. Tom_Cat, on 17th June 2010, 09:04, said: ...actualmente produse (si proiectate) de BorgWarner Inc in USA pentru tot grupul VAG Oricum, in materie de condus sportiv, este preferat de multi un torque converter care suporta abuzuri fata de un ambreiaj uscat. Am postat undeva ca exemplu jurnalui unuia, care cu motor tunat si turbo pe Mustang (pe la 500CP) a prajit cateva seturi de ambreiaje uscate (din alea "speciale", nu stoc) si in final a apelat la demontarea cutiei manuale si montarea cutiei automate care este pe Explorerul meu, pentru ca este "rated" la 1000 CP. Bine inteles cu comenzi manuale a schimbarii, a overdrive si lock-up-ului si cu tunning la benzi si cilindrii hidraulici pentru a o face mai "ferma" (in detrimentul comfortului). Cu radiator suplimentar de ulei cutie (cam cum au toate SUV-urile cu "towing package"). Care cutie nu a mai facut "poc". Edited by SuperDuper, 18 June 2010 - 02:35. |
#26
Posted 18 June 2010 - 10:14
voposphere, on 17th June 2010, 23:52, said: nu acuz pe nimeni pentru nici o decizie... dar raman la ideea ca automatele sunt pentru cei care nu stiu sa conduca si semiautomatele pentru fite. Aici deja nu mai e vorba de considerente mecanice, fizice, materiale...ci mai mult de considerente filosofice . Si evident...subiective. Quote PS: daca prin "mai sportiv" intelegi cu 0.X secunde mai rapid inseamna ca nu avem aceiasi definitie a sportivului Edited by richelieu, 18 June 2010 - 10:16. |
#27
Posted 18 June 2010 - 10:34
Desi imi place cu manuala cand ma joc sau ceva, recunosc ca in orice alta situatie, inclusiv "probele speciale" prefer o automata.
|
#28
Posted 18 June 2010 - 15:57
In ultimii 2 ani am condus 200.000km automata(camion) si vreo 2000 manuala (camion+turism)
Inainte de a conduce automata si eu ma credeam zmeu dar acum urasc manuala. Chiar azi am reusit sa opresc motorul la plecarea de pe loc,sa franez fara a retrograda,sa pornesc in viteze... La automata ma deranjeaza ca imi schimba cand sunt intr-o depasire mai la limita(in special trecerea de la 11 la 12 ) si de accea de multe ori trec pe manual inainte de a efectua manevra,un alt incovenient il simt iarna deoarece nnu pot face niciun fel de balans pentru a iesi dintr-o zona alunecoasa.Cand vreau sa preiauc controlul trec pe manual,cine sustine ca se poate conduce sportiv doar cu pedala de ambreiaj abereaza tare Pentru mine placerea de a conduce inseamna sa fiu relaxat la volan,sa pot sa admir un peisaj sau o blonda,sa pot vorbi la telefon fara a cauta schimbatorul ,sa nu mai fiu cu gandul la turometru,turbina,ambreiaj,zgomotul motorului |
|
#29
Posted 18 June 2010 - 23:06
Oricate se zic, o cutie automata este mai comoda, iar cu astea moderne, interventia utilizatorului asupra ei este foarte bine implementata.
Pe mine ma amuza cutiile CVT care emuleaza 5/6/7 trepte cand ele prin constructia lor nu au nicio treaba cu treptele de viteza, masini intalnite cu asa ceva, Audi cu multitronic si Honda cu iShift, cel putin la Honda a fost de rasul curcilor, actionam clapetele de pe volan, pe ecran se schimba treapta, dar masina mergea cam la fel pe mod auto, deci doar cat sa ia ochii si sa arate bine cu acele padele DSG-ul este o cutie buna, dar nu este zeitate, nu exista asa ceva, ce ma bucura, la ei, este ca in mai toate modele de la VAG au si optiune cu DSG si pretul optiunii este undeva la 1000 Euro, ceea ce nu este rau daca ne gandim ca pune ESP si asistenta la plecarea in rampa (care separat costa ~350 Euro) in acei bani si ai parte de o cutie de calitate cu performante bune. Sunt curios cum se misca o Fabia cu motorul 1,2 TSI 105PS si DSG 7 sau acelasi motoras pe o Octavia, cei de la dealer nu au putut/vrut sa dea prea multe detalii. Personal sunt incantat de cutia lui Toyota Prius, este foarte directa, fara smucituri, fara rapoarte, fara convertizoare de cuplu si alte traznai. [ http://www.myprius.co.za/ICE%20MGs%20PSD2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nu e atat de "complicata" ca un DSG, dar are o gramada de "chestii" pe acolo, in poza este explicat exact ce vine conectat si cum, imaginea de ansamblu, in stanga jos, al fotografiei. |
#30
Posted 19 June 2010 - 06:04
connectorxp, on 19th June 2010, 01:06, said: Pe mine ma amuza cutiile CVT care emuleaza 5/6/7 trepte cand ele prin constructia lor nu au nicio treaba cu treptele de viteza, masini intalnite cu asa ceva, Audi cu multitronic si Honda cu iShift, cel putin la Honda a fost de rasul curcilor, actionam clapetele de pe volan, pe ecran se schimba treapta, dar masina mergea cam la fel pe mod auto, deci doar cat sa ia ochii si sa arate bine cu acele padele |
#31
Posted 19 June 2010 - 09:47
buntzi, on 19th June 2010, 07:04, said: Si ce e amuzant aici? Tocmai emularea aia ma amuza, daca ei o concep fara rapoarte, se chinuie sa o faca sa semene cu una cu rapoarte si daca am optiunea asta la masina, tot in mod "stepless" o las, e mai comod. Cand am ocazia, o sa mai conduc un multitronic pe sport. Dupa ce am scris mesajul de aseara, am gasit info in careRenault, a lansat p cutie de viteze cu doua ambreiaje (stil DSG), pe mai multe modele, nu doar pe Laguna (cum a fost la inceput), pe lista se afla platforma Megane, cu toate derivatele ei, dar promit timpi de schimbare a treptelor de 230 ms, conform sitului lor, cel din Ungaria, cel din Ro, este praf. Edited by connectorxp, 19 June 2010 - 09:50. |
#32
Posted 19 June 2010 - 09:58
Pai da, ca uite cati tovarasi sunt care considera ca numai soferul trebuie sa decida cand sa schimbe viteza and stuff (ailaltii e femei sau americani prosti, vezi doamne)! Asa ca daca se poate, de ce nu? Si da, chiar e foarte comoda in modul ala stepless!
|
#33
Posted 19 June 2010 - 10:04
si mie imi place automata , dar pur si simplu nu pot sa ma acomodez , mi se pare ba da nu trage in depasire , ba ca ma plictisesc .... daca as fi condus de la inceput o automata sigur nu m-as fi despartit de ea.automata e clar peste manuala , ca , confort
|
|
#34
Posted 19 June 2010 - 10:32
E tipic pt soferii tineri, care rup Loganele sau skoditele in treapta a 2 a pt ca trage bine nene! Cum pana mea se pot emite pareri depsre masini de genul Veyron, MC LAREN CAND LE-ATI VAZUT DOAR IN POZE?
Cand cu BMW M3 sau Audi nu ati mers niciodata SAU V-A LASAT UN AMIC SA MERGETI IN PARCARE LA CARREFOUR. Vrem poze, Jurnal de Bord, filmulete pe you tube postate de voi, etcetc Eu stiu ca GTI-ul DSG pe care l-am avut dadea clase bmw-urilor SERIA 5 DE NU SE VEDEAU, si asta pe autostrada in Germania la 235km/h, nu mai zic in oras prin Buc-daca-l lasam mai mult de 2-3 minute pe Sport in oras ma luau palpitatiile si o dadeam imediat pe Drive. Mdeh..., 6.8s 100km/h... Masina pe care o am acuma rupe la deal orice; daca chiar vreau sa merg in treapta pe care o doresc dau pe manual si ii dau 4000 de ture si schimb numai atunci. Am avantajul ca tin ambele maini pe volan, schimb de la padele daca chiar e cazul. Dar nu este! Mie nu-mi place cutia MULTITRONIC. Imi place Tiptronic si DSG. Am avut din toate asa ca vorbesc din experienta. Din auzite sau citit pe net e usor si cel mai usor e sa zici ca automata nu e sportiva. @Bolo - da pe SPORT daca ai optiunea asta si nu iti mai schimba in depasire sau apasa pana la fund pedala si iti retrogradeaza o viteza . AUTOMATA RULLLEZ! Edited by sanddy1964, 19 June 2010 - 10:41. |
#35
Posted 19 June 2010 - 12:49
Nu ai citit atent,conduc MAN automat si nu are optiunea sport
De retrogradat retrogradeaza dar de obicei depasirile le fac in treptele 10-11.Cu 11 ajung in limitator (89 ) pe la 1800 de ture parca dar daca imi schimba in 12 se pierde ceva timp la schimbare+ ca mai apuc sa merg 2-3 sec si ma da cu capul in parbriz din cauza limitarii La Volvo este optiune Economic si Power,in modul power schimba la turatii mari si cei cu manuale raman in urma.Ce e mai nasol e ca am norma de consum foarte mica VOLVO RULEZZZZ !!! Intre soferii de camioane situatia este asemanatoare,aproape toti spun ca prefera manuala dar foarte putini dintre ei au avut ocazia sa conduca si automata,deci vorbesc in necunostina de cauza. |
#36
Posted 19 June 2010 - 12:53
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users