Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Manual VS. Automat
Last Updated: Sep 16 2016 21:13, Started by
SeeNxD
, Apr 13 2010 19:52
·
0
#55
Posted 21 June 2010 - 19:01
am condus cutii automate si in 4 tr pe cielo si cu 6,7 trepte si dublu ambreaj,manuale in 4,5,6 trepte
as alege oricand automata pt confort,siguranta,pt o masina de zi cu zi pt weekend,serpentine si o mica placere -manuala sunt curios cum or fi noile cutii cu 8 trepte |
#56
Posted 21 June 2010 - 19:11
#57
Posted 21 June 2010 - 19:11
sanddy1964, on 20th June 2010, 18:12, said: Mariuse, nu stii melodia aia : "ZECE" de Fl Chilian? De ce lucrezi cu cifra SAPTE? Cred ca de la 7 viteze cutie automata, nu? Manuala cu 7 viteze nu prea s-a pomenit. M-am tot plimbat cu un Land Rover Discovery II TD5 140PS AT, cutia e nitel cam lenesa, dar si animalul are 2200Kg. Totusi, pe SPORT nu coboara sub 3500 de ture. Consumul e undeva la 10% mixt. Edited by Marius3k, 21 June 2010 - 19:11. |
#58
Posted 21 June 2010 - 19:25
Ar fi interesante si opinii legate de controlul fin al automatelor, gen parcari , plecari in rampa, chestii care pe manuala sunt controlate de ambreiaj.
De exemplu marsarier-ul e suficient de lent pentru o parcare laterala ? |
#59
Posted 21 June 2010 - 19:32
daca e pe D sau R pleaca si fara sa accelerezi, deci dupa primul contact cu asa ceva nu sint probleme decit de reglaj fin al piciorului drept
|
#60
Posted 21 June 2010 - 19:33
E suficient, cel putin la Disco nu am avut probleme de genul. Sa nu uitam ca la parcari automatele se controleaza doar din frana: ridici piciorul sa mergi mai repede, apesi sa incetinesti/opresti.
|
#61
Posted 21 June 2010 - 20:05
whitey, on 21st June 2010, 20:25, said: Ar fi interesante si opinii legate de controlul fin al automatelor, gen parcari , plecari in rampa, chestii care pe manuala sunt controlate de ambreiaj. De exemplu marsarier-ul e suficient de lent pentru o parcare laterala ? La orice intrebare in genul: parcari, plecari de pe loc, manevre in spatiu ingust....etc, raspunsul e unul singur: "Mai bun ca la manuala " . Controlezi din frana si n-ai probleme. Automata, in special in oras, nu-ti ia mai mult de ....10-15km sa te adaptezi la ea. Cat despre probleme la trecerile dese de pe automata pe manuala...acestea nu exista. Conduc frecvent si una si alta, n-ai nici o problema sa treci de la una la alta. |
#62
Posted 21 June 2010 - 20:18
Dar la intrebarile de genul : Cum faci iarna sa iesi din nameti, ce fel faci balans daca ai ceva zapada pe jos si nici nu ai vreun quattro ?Nu prea imi pot explica , modul in care poti face balans cu o automata .
|
#64
Posted 21 June 2010 - 20:35
pai da bre' , dai drumul franei sa plece in fata,dar cand vrei sa dai inapoi? Doar sa muti repede pe R altfel nu stiu cum merge.
|
|
#65
Posted 21 June 2010 - 20:40
Am condus putin o masina automata iarna, care sa fie turism si 4x2, dar nici c-am simtit nevoia de a face mult balans. Dai inainte si inapoi si aia e. Ies de-acolo . Tine cont ca masina automata fara TC...nu prea vezi. Si impreuna, te ajuta.
|
#66
Posted 21 June 2010 - 20:59
Recunosc, scuza de sofer pe manuala care inca nu a mers prea mult cu automate .
Totusi , in urmatoarea situatie cum "gandeste" o automata: Sa zicem ca esti intr'o depasire mai pe muchie, si esti in a3a la 4000-4300 rpm (diesel) , cu M/T nu as schimba in a4a clar, continui in a3a sa scap de necaz(considerand ca am mai putin de 1/4 de masina de depasit , si reintru pe banda si o schimbare in a4a m'ar face sa pierd timp chit ca eu ma apropii de puterea maxima si poate sar si peste putin ;E cu A/T care e treaba, nu cumva ea imi schimba in a4a si chit ca schimba mai repede ca mine cred ca tot pierd cand intra in a4a si pierd din avant . Toate cele de mai sus gandite ptr o masina de 100-125 cai , ca daca vorbim de sportive benzinare , toate cele de mai sus nu au rost ca alea trag non-stop Edited by Nicu90, 21 June 2010 - 21:00. |
#67
Posted 21 June 2010 - 21:44
Cutiile mai noi, chiar si cele mai "domestice" au softul destul de performant. Ele isi schimba comportamentul in functie de comportamentul soferului, unele chiar "invata" stilul de condus al soferului si se adapteaza lui. Nu vorbim de cutiile cu optiune sport, care se gasesc chiar si pe diesele. O cutie automata iti va schimba treapta intr-o depasire, doar atunci cand e inutil sa mai accelerezi in treapta respectiva. Daca tu ai, sa zicem puterea maxima la 4000 rpm, daca te vei uita pe curba puterii, vei observa ca peste aceasta turatie, puterea cade brusc, adica nu mai trage masina. Atunci cutia automata va schimba treapta, dar o va face atat de rapid incat tu simti doar o scuturatura mica, iar masina va continua deplasarea crescand viteza cat de repede e ea capabila s-o faca. Problema cu o cutie automata din asta "domestica" de care zic eu, nu e in momentul in care deja te-ai angajat in depasire, ci in momentul in care o faci. Atunci e necesar sa anticipezi ceva mai bine ca la manuala si sa stii cum sa accelerezi, pentru ca se gandeste ceva mai mult pana retrogradeaza in treapta necesara (peste 1 secunda oricum). Daca atunci te angajezi bine, in rest nu mai ai probleme.
|
#68
Posted 21 June 2010 - 21:46
Da pai in timpul depasirii pusesem problema dar si atunci o poti da pe secvential si atunci tot tu schimbi (din umilele mele cunostinte in automate ), bine ca oricum inveti masina si stii cum se comporta si la ce te astepti la ea,si daca e cazul stai in banca ta .
|
#69
Posted 21 June 2010 - 21:53
Sa stii ca eu m-am jucat cu secventialul, de doua ori, de curios . Tot pe automat stau. Vorba ta, dupa ce inveti masina, nu vei mai avea probleme de nici un fel. Tot anticiparea e cheia, ca si la manuala de altfel. Pe manual stau doar cand cobor pante foarte inclinate, de obicei cu atv-ul pe platforma dupa mine si atunc raman in treapta 1 pentru o mai buna frana de motor. (aproape inexistenta de altfel, in modul manual ).
|
|
#70
Posted 21 June 2010 - 21:53
Poti da pe secvential daca ai ce da pe secvential. Nu toate au asa ceva. Majoritatea au P R N D 3 2 1. Unele au si buton de MODE sau S care comuta pe modul SPORT.
[ http://www.thesaabsite.com/shop/catimages/top/Saab-900-94-98-Gear-Lever-Selector.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#71
Posted 21 June 2010 - 22:34
Uite cum arata una cu schimbator combinat la maneta. In modul D se poate da in dreapta si acolo ai + si -. Dar este un moft inutil la o masina de uz general. La cele sport se pun palete langa volan.
Attached FilesEdited by SuperDuper, 21 June 2010 - 22:43. |
#72
Posted 21 June 2010 - 22:39
cutiile automate nu tot timpul sunt favorabile la parcari...
de obicei cand dai pe D masina pleaca singura... normal pentru parcare , pleaca f lent si sigur... dar ce faci cand parchezi in rampa si vrei sa dai cu fata , ca masina nu mai da incet in fata , sta pe loc pana apesi acceleratia mai puternic ca sa aiba destula forta la plecarea in rampa... nu putini au apasat o prea tare si au lovit masina din fata... practic nu stii cand masina pleaca de pe loc... la manuala nu exista aceasta problema... exista altele , dar nu asta |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users