Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3
 Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...
 Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...
 Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!
 

Lansarea noului BMW seria 5(F10)

- - - - -
  • Please log in to reply
365 replies to this topic

#55
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

 fastcarjunkie, on 22nd March 2010, 18:33, said:

^^ Da, e mare lucru sa ai atatea mii de km in dreapta intr-un BMW. Pe cand bancheta din spate? Alalalt vad ca s-a incurcat in litere, formuleaza o argumentatie ionute ca de-aia esti baiat mare si stii sa ne explici noua cum e BMW asa tare.

Copii dom'ne, copii, hai ca va las, jucati-va frumos nu mai stricati forumul.


corect, hai ca-i cald si poti merge in parc la o lopatica ;)

Apropos de XF, un amic al prietenului meu cu XF ii spunea sa mearga cu spatele in fata ca asa arata si XF-ul misto :) sunt rautacios asa e ;)

Totusi, realist si sincer vorbind Jeremy Clarkson a avut dreptate cand spunea ca BMW e victima propriului succes. De ce? Pentru ca fac masini atat de interesante si bune ca le vezi pe toate strazile si uite asa ideea de premium devine perimata :)

"A ajuns victima a propriului succes, in sensul ca absolut fiecare locuitor al planetei are cate unul, asa ca uita de sintagma "statut premium". Insa, pentru adevaratii soferi, aceasta este in continuare cea mai buna masina din clasa ei de pe Pamant."

Despre noul seria 5 cateva chestii spuse de Top Gear Ro:

"Cu toate ca e uluitor de digitala, masina asta e placuta intr-un fel destul de analog. Noul Seria 5 e cel mai bine inchegat BMW de pana acum. "

"La generatia trecuta aveai voie sa comentezi design-ul lui Bangle. Acum, daca scoti un cuvant negativ despre masina asta, e ca si cum ti-ai spune singur ca esti penibil. Nu in oglinda, ci la televizor. "

"Ultima data cand am luat-o sa fac o tura prin fata casei din Bucuresti m-am oprit pe la Constanta. Chiar e atat de buna."




chiar si asa prefer un BMW unei masini cu care trebuie sa merg cu spatele ca sa arate bine :)

in rest, dupa cum am spus si in alta discutie, apreciez concurenta pentru ca asta va face BMW sa faca masini mai bune si mai accesibile deci Everybody is invited ;)

Edited by akajohn, 22 March 2010 - 19:16.


#56
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Diferenta dintre noi doi este ca eu conduc (nu din dreapta sau spate,portbagaj) 2 masini premium ,una are 180cp,ailalta 280cp,nu doar imi inchipui ce inseamna sau cum ar fi ,spre deosebire de tine stiu cu ce se mananca

O masina premium nu inseamna doar desing,o masina premium trebuie sa fie cat mai perfecta,incepand cu tehnologie,motorizari,fiabilitate,confort,spatiu,sportivitate,pret,costuri intretinere si terminand cu detalii de genu cusatura de pe volan cat de fina e,cat de silentios e torpedoul la inchidere,etc

Mert,bmw,audi stiu sa imbine toate aceste elemnete mai bine decat jaguarul,nu degeaba jaguarul este o masina f rara pe strazi si cand am zis strazi nu ma refer doar in ro,ma refer la o scara mai larga -sua,vestul eurpoei,centrul,estul (si iar nu vb din topuri)

LE
acum ,fastcar,te lasam sa visezi frumos,poate maine ne prezinti un jurnal de bord,chiar si de bicicleta

Edited by ionutMembruAnonimut, 22 March 2010 - 19:27.


#57
stifflerr

stifflerr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,368
  • Înscris: 16.07.2008
si de ce nu se bate lumea pe jaguar?

#58
AcidMan

AcidMan

    Acid Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,650
  • Înscris: 08.09.2003

 stifflerr, on 22nd March 2010, 10:02, said:

3. Nu stiu cate masini ati mai vazut din clasa premium sa-i vireze rotile de pe spate. Cei care au auzit pt prima oara de asta google it. Nu am timp acum.(f01)
saab 9.3

#59
Just_Cavalli

Just_Cavalli

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,540
  • Înscris: 17.11.2009

 stifflerr, on 22nd March 2010, 19:28, said:

si de ce nu se bate lumea pe jaguar?
Pentru ca Jaguarul e ceva mai select si nu prinde la cocalari, copii de bani gata, teribilisti,smecheri etc.


BMW-urile sunt masini foarte bune cand vine vorba de partea tehnica(sasiu, motoare etc.) respectiv interior dar la restul sunt deja plictisitoare. Ar trebuie sa mai invete de la Mercedes-Benz.

Edited by Just_Cavalli, 22 March 2010 - 21:34.


#60
stifflerr

stifflerr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,368
  • Înscris: 16.07.2008
cum ar fi ce? nu trantiti aici niste afirmatii si plecati? ce-l face pe Jaguar mai select? de exemplu de ce nu lexus?

#61
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Cum sunt mai multe lucruri, masinile englezesti au un rafinament aparte, sincer imi place mai mult Jaguar (din punct de vedere al designului interior si al confortului) decat BMW, care la randul lui mi se pare o masina excesiv calculata (in sensul bun). Poti sa le compari, dar nu poti sa le excluzi pentru ca nu se adreseaza exact aceluiasi tip de cumparator.

Pe de alta parte, Lexus si Infinity sunt masini tehnologizate in mod excesiv (in sensul rau al cuvantului), plus ca de ce nu ai conduce un Mercedes Benz ci o copie? Asta daca nu esti casnica din USA?.

BMW a facut un lucru excelent cu noua gama lansata, vanzarile, succesul si performantele masinilor vorbesc de la sine.

PS: nu stiu daca a mai observat cineva, insa exista un grup restrans de "selecti" care au masini in functie de topicuri (se vorbeste de Hyundai -> au si ei Tucson, sau mai exact au avut ca acum l-au schimbat, se vorbeste de Toyota -> invarte una cu "n" sute de cai, dupa care pe topicul Honda lasa se se inteleaga S2000 si tot asa)

#62
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

 Just_Cavalli, on 22nd March 2010, 21:30, said:

Pentru ca Jaguarul e ceva mai select si nu prinde la cocalari, copii de bani gata, teribilisti,smecheri etc.


BMW-urile sunt masini foarte bune cand vine vorba de partea tehnica(sasiu, motoare etc.) respectiv interior dar la restul sunt deja plictisitoare. Ar trebuie sa mai invete de la Mercedes-Benz.

de acord cu tine dar poate ca nu ai inteles ca asa vor ei sa fie masinile lor... e ca si cum te-ai plange ca la Lotus Elise sau Exige nu ai geamuri electrice :) la BMW tocmai asta e impresionant, cata tehnologie pot ascunde fara ca asta sa fie evident si tipator... culmea e ca chiar si intre generatii reusesc sa pastreze feelingul dat de un BMW si nu ti se pare cand te urci dintr-o masina BMW 1999 intr-una 2010 ca e diferenta de la cer la pamant... da, e alta caroserie si design dar feelingul e asemanator...

#63
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
bun in ro sunt coccalari majoritatea posesorilor,dar in germnaia,austria,pana si in sua de ce sunt mai multe bimmere decat jag ?

cel putin in sua bmw-urile si merturile sunt cele mai raspandite masini europene

#64
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

 ionut_ionut, on 22nd March 2010, 21:47, said:

bun in ro sunt coccalari majoritatea posesorilor,dar in germnaia,austria,pana si in sua de ce sunt mai multe bimmere decat jag ?

cel putin in sua bmw-urile si merturile sunt cele mai raspandite masini europene

e si tu vii cu intrebari din astea... e clar de ce e asa in SUA... e conspiratia GM ca sa nu se vanda Toyote... GM prefera sa se vanda BMW decat Toyota si de aia ii ajuta pe BMW si Merc... nu intelegi nimic ;)

#65
Rapier

Rapier

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,864
  • Înscris: 07.10.2006

Quote

cata tehnologie pot ascunde fara ca asta sa fie evident si tipator
Tocmai asta e problema mea...ca e tipator. Cand urci intr-un BMW, te asalteaza o suma de butoane, switch-uri si manetute, de te simti ca in cabina de avion. Si nu mai zic de iDrive.

Din nou. Nu sunt masini rele. Chiar din contra.Cand vine vorba de sofat, putine lucruri sunt mai capabile. Dar lucreaza pe segmentul Luxury (premium sunt Passat, Mondeo samd) in conditiile in care 3/4 din populatie detine unul. Si asta le rapeste tot farmecul. E ca in versurile celor de la Mafia "E ca si cum ati f**e toti aceeasi femeie, nu te supara!"

#66
AcidMan

AcidMan

    Acid Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,650
  • Înscris: 08.09.2003

 Rapier, on 22nd March 2010, 22:34, said:

Tocmai asta e problema mea...ca e tipator. Cand urci intr-un BMW, te asalteaza o suma de butoane, switch-uri si manetute, de te simti ca in cabina de avion. Si nu mai zic de iDrive.

Din nou. Nu sunt masini rele. Chiar din contra.Cand vine vorba de sofat, putine lucruri sunt mai capabile. Dar lucreaza pe segmentul Luxury (premium sunt Passat, Mondeo samd) in conditiile in care 3/4 din populatie detine unul. Si asta le rapeste tot farmecul. E ca in versurile celor de la Mafia "E ca si cum ati f**e toti aceeasi femeie, nu te supara!"
au schimbat idrive. e mult mai intuitiv.

din 3 "clickuri intri in meniul care intereseaza.


capota arata foarte bine acum...

plasticul de pe spatarul scaunelor fata m-a dat pe spate... incredibil de cheap...

mie chiar mi-a placut cum arata. inca nu am condus-o... dooh, deabea s-a lansat la noi. dar sunt curios de felul in care se misca.

#67
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

 akajohn, on 22nd March 2010, 22:25, said:

e si tu vii cu intrebari din astea... e clar de ce e asa in SUA... e conspiratia GM ca sa nu se vanda Toyote... GM prefera sa se vanda BMW decat Toyota si de aia ii ajuta pe BMW si Merc... nu intelegi nimic ;)

in sua bimmerul mi s-a parut poate mai raspandit sau la fel de raspandit precum acura,lexus,infinity,multe 3-eruri


 Rapier, on 22nd March 2010, 22:34, said:

Tocmai asta e problema mea...ca e tipator. Cand urci intr-un BMW, te asalteaza o suma de butoane, switch-uri si manetute, de te simti ca in cabina de avion. Si nu mai zic de iDrive.

Din nou. Nu sunt masini rele. Chiar din contra.Cand vine vorba de sofat, putine lucruri sunt mai capabile. Dar lucreaza pe segmentul Luxury (premium sunt Passat, Mondeo samd) in conditiile in care 3/4 din populatie detine unul. Si asta le rapeste tot farmecul. E ca in versurile celor de la Mafia "E ca si cum ati f**e toti aceeasi femeie, nu te supara!"

si pana la urma masina pt cine o iei ? pt tine,nu ?

#68
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
Offtopic, raspunsuri pentru fani :)

 ionut_ionut, on 22nd March 2010, 19:18, said:

Diferenta dintre noi doi este ca eu conduc (nu din dreapta sau spate,portbagaj) 2 masini premium ,una are 180cp,ailalta 280cp,nu doar imi inchipui ce inseamna sau cum ar fi ,spre deosebire de tine stiu cu ce se mananca
De pe bicicleta mea stau sa ma gandesc daca n-o fi vorba de vreun VAG 2,7 tedei si poate de un... S4? Tare S4, bravo, retrag treaba cu fanboy BMW daca e asa.

 stifflerr, on 22nd March 2010, 21:35, said:

cum ar fi ce? nu trantiti aici niste afirmatii si plecati? ce-l face pe Jaguar mai select? de exemplu de ce nu lexus?
Da si Lexus. :)

 Tom_Cat, on 22nd March 2010, 21:46, said:

Cum sunt mai multe lucruri, masinile englezesti au un rafinament aparte, sincer imi place mai mult Jaguar (din punct de vedere al designului interior si al confortului) decat BMW, care la randul lui mi se pare o masina excesiv calculata (in sensul bun). Poti sa le compari, dar nu poti sa le excluzi pentru ca nu se adreseaza exact aceluiasi tip de cumparator.

Pe de alta parte, Lexus si Infinity sunt masini tehnologizate in mod excesiv (in sensul rau al cuvantului), plus ca de ce nu ai conduce un Mercedes Benz ci o copie? Asta daca nu esti casnica din USA?.

BMW a facut un lucru excelent cu noua gama lansata, vanzarile, succesul si performantele masinilor vorbesc de la sine.

PS: nu stiu daca a mai observat cineva, insa exista un grup restrans de "selecti" care au masini in functie de topicuri (se vorbeste de Hyundai -> au si ei Tucson, sau mai exact au avut ca acum l-au schimbat, se vorbeste de Toyota -> invarte una cu "n" sute de cai, dupa care pe topicul Honda lasa se se inteleaga S2000 si tot asa)
Infiniti domnu' expert, Infiniti. Nu, din asta n-am condus si nici Toyota. Nici macar Chevy de Coreea.

#69
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

 Rapier, on 22nd March 2010, 22:34, said:

Tocmai asta e problema mea...ca e tipator. Cand urci intr-un BMW, te asalteaza o suma de butoane, switch-uri si manetute, de te simti ca in cabina de avion. Si nu mai zic de iDrive.

Din nou. Nu sunt masini rele. Chiar din contra.Cand vine vorba de sofat, putine lucruri sunt mai capabile. Dar lucreaza pe segmentul Luxury (premium sunt Passat, Mondeo samd) in conditiile in care 3/4 din populatie detine unul. Si asta le rapeste tot farmecul. E ca in versurile celor de la Mafia "E ca si cum ati f**e toti aceeasi femeie, nu te supara!"

e, aici te inseli... Mercedes si mai ales Audi sunt de cateva ori mai "butonate" decat BMW... un bord de Audi arata ca plansa unui avion cu butoane inclusiv pe consola centrala langa schimbator... imi amintesc ca prima data cand m-am urcat intr-un A6 (modelul actual) mi-a luat 1 ora jumate pana am realizat cum sa schimb ora exacta de pe ora de vara pe cea de iarna... la Mercedes la fel, ai o groaza de butoane... Crede-ma la butoane BMW e chiar foarte aerisit... As spune ca BMW e spartan la interior fara prea multe brizbrizuri si alte prostii inutile... Pana si ceasurile si indicatoarele de pe bord sunt foarte curate fara multe tampenii acolo... si da, sunt foarte populare si foarte bine vandute insa feelingul la volan face toti banii... asta e...

#70
the__1

the__1

    ZaUan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,650
  • Înscris: 08.03.2006
Ultima ''colectie'' de Infiniti-uri sunt mai sporty si mai bune decat pot crede multi... neinitiati. Mai ales cu motorizarea unica V6. :D There's no replacement for displacement.

#71
Rapier

Rapier

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,864
  • Înscris: 07.10.2006

Quote

feelingul la volan face toti banii
De acord...E super fain sa intri cu un 320d cu 110km/h intr-o curba pe care in mod normal o abordezi cu 70 si masina tot mai cere temelie si mai are de unde.
Problema mea e cu feeling-ul la volan cand nu ai chef sa o calci. Si feeling-ul cand o lasi in parcare... Care sunt cam gaura, pauza, lipsa. Daca chiar vreau experiente de circuit, dau 5000 de euro pe o Lancia Delta Integrale si am terminat povestea (inclusiv cu M-urile care d'abia se pot tine dupa ea).

#72
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

 Rapier, on 23rd March 2010, 11:09, said:

De acord...E super fain sa intri cu un 320d cu 110km/h intr-o curba pe care in mod normal o abordezi cu 70 si masina tot mai cere temelie si mai are de unde.
Problema mea e cu feeling-ul la volan cand nu ai chef sa o calci. Si feeling-ul cand o lasi in parcare... Care sunt cam gaura, pauza, lipsa. Daca chiar vreau experiente de circuit, dau 5000 de euro pe o Lancia Delta Integrale si am terminat povestea (inclusiv cu M-urile care d'abia se pot tine dupa ea).

nu prea cred chestia asta... Lancia Delta Integrale s-a facut celebra pe traseurile de raliu si prin faptul ca era prima masina cu tractiune integrala din competitie si cam atat... BMW M este prin definitie o masina de circuit si nu de raliu deci e greu de crezut ca o Lancia Integrale i-ar face probleme pe circuit, dupa cum ai spus tu... si totusi, pentru a respecta adevarul si realitatea, am cautat datele tehnice pentru Lancia Delta Integrale si am fost impresionat, negativ, de aproximarile tale... De ce? pai cea mai puternica Lancia Delta Integrale ce se comercializeaza astazi are parametrii motorului asa:

1.8 Di T-Jet 16V I4 cilindree 1,742  cai putere 200 cuplu  320 0-100km/ora 7.4 viteza maxima 230

E, tu ai impresia ca la parametrii astia poti face un BMW M3? Pai cred ca are probleme si cu M3 e36 de acum 3 generatii si cu 231 CP sub capota pentru ca generatia actuala ii cam da tone de praf in orice conditie... Oricum, am inteles ideea ta, exista masini mai rapide decat BMW si aici sunt de acord cu tine...

Totusi revenind la mesajul tau trebuie sa recunosc doza, tipic romaneasca, de "sa moara si capra vecinului" din el... Inteleg ca pe tine te incalzeste mai mult cum arata masina in parcare decat cum merge si din acest punct de vedere nu pot sa ma bat cu tine... E drept ca daca iti iei o italianca o s-o vezi mai mult prin parcare sau service (prietenii stiu de ce)... De aceea iti propun sa cumperi doar o caroserie, cea care iti place cel mai mult, si sa ocupi cu ea locul de parcare... De fapt, si mai bine, de maine produc baloane cu forme de masini si fiecare poate sa-si ia unul si sa-l puna in parcare ca sa-l incalzeasca... Avand in vedere ca asta va doriti de la o masina de ce sa mai cheltuiti pe motor, suspensii si alte chestii inutile in parcare ;) eventual v-o las pe niste sticle de lapte ca oricum de la etaj nu prea se vad rotile :)

Per total e vorba de foarte mult subiectivism din partea tuturor participantilor la discutie deci se accepta si puncte de vedere deviante :) totusi hai sa ramanem la noul seria 5 si eventual sa continuam dupa primele vizualizari live pe strada ;)

LE- era sa uit, sa stii ca e la fel de fain si cu un 316, 318 si oricare alt BMW (116, etc)...

Edited by akajohn, 23 March 2010 - 12:52.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate