Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mp4 car se reseteaza in timpul de...

Ati castigat vreodata ceva? Loto,...

Shogun!

Initiativa europeana pentru taxar...
 Instalare centrala de apartament ...

V-ați culturalizat cu ajutorul te...

Monitor

Boala mar
 Schimbare bascula (si altele) For...

Problema anxioasa, e normal cum g...

Vitrina sucuri

F.Charm - La inalțime
 Marker de scris pe bidoane

Lecțiile trase de comandanti...

Recomandare telefon pt poze si ba...

Casa de paie
 

Lansarea noului BMW seria 5(F10)

- - - - -
  • Please log in to reply
365 replies to this topic

#19
bogdan_0220

bogdan_0220

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 28.11.2006
Am fost si eu prezent la eveniment, din pacate nu am putut sa stau f mult dar am apucat sa studiez masina si pot spune ca arata mult mai bine in realitate decat in poza as putea spune chiar ca seamana cam prea mult cu seria 7, le poti confunda daca le vezi pe strada. In rest spatiu interior din belsug, materiale extraordinare, plansa de bord copiata in proportie de 90% de la septar, navigatie f mare.In concluzie mi-a placut mult masina si chiar este un simbol al statutuli social

#20
AcidMan

AcidMan

    Acid Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,650
  • Înscris: 08.09.2003
spatiul in spate parca era mai mare la vechiul model.
m-au dezamagit o parte din plastice, alea de pe spatele scaunelor din fata, pe la picioare dar per ansamblu mai reusita ca modelul vechi.

Mie mi-a placut foarte mult fata, de altfel si asta am pozat mai mult.
Am uitat aparatul de fotografiat acasa. ca mai mergeau fotografiate si hostess ele cat si un 3 coupe si unul cabrio...

#21
stifflerr

stifflerr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,368
  • Înscris: 16.07.2008
@SIR...bmw s5? am mai auzit una

#22
SIR

SIR

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,310
  • Înscris: 06.08.2005

View Poststifflerr, on 19th March 2010, 11:34, said:

@SIR...bmw s5? am mai auzit una

Sa cresti tu mare si sanatos si o sa tot auzi de BMW seria 5. Care-i problema ca am folosit o prescurtare banala in discutia data? Ti-a sunat a Audi si ti s-a parut o blasfemie sau ce?

#23
Just_Cavalli

Just_Cavalli

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,540
  • Înscris: 17.11.2009
Nu ma impresioneaza cu nimic noul seria 5 , de altfel cam toate bmw-urile arata la fel.



View PostRapier, on 18th March 2010, 23:54, said:

Superba masina...nooot!
BMW-urile au fost cel mai bine descrise de Clarkson: "In them you feel like in a laptop!".
Cata vreme exista Jag XF pe piata, doar cineva fara gusturi ar lua o serie 5 (sau o serie 3 ;) ).
Dar pentru noi muritorii de rand, raman doar vise taica...

BTW:
Stiffler, de cand ai carnet tatica?
Clakson a cazut in ochii mei mult dupa comentariile pe care le-a avut despre Maserati GranTursimo.
Jaguar XF e deja ceva special, rafinat Bmw-urile sunt departe.

View PostRapier, on 19th March 2010, 08:32, said:

Ori tocmai asta nu reuseste BMW-ul sa faca la ora actuala.Nu sunt in stare sa ofere masini ce vorbesc clar despre statutul social al posesorului. Si nici Audi si cam nici Merc-ul din pacate.
Mercedes-Benz e cam singurul producator german care a ridicat mereu stacheta in materie de design, tehnologie si siguranta.

Edited by Just_Cavalli, 19 March 2010 - 14:32.


#24
stifflerr

stifflerr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,368
  • Înscris: 16.07.2008
pt mine jaguaru a scos numa masini urate, iar acum si ei un model mai atragator si gata toata lumea baleste

#25
Just_Cavalli

Just_Cavalli

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,540
  • Înscris: 17.11.2009
Cand ma gandesc la Jaguar imi vin in minte cuvintele eleganta, confort, rafinament , calitate, respect, ceva special, cand ma candesc la BMW ma gandesc la sportivitate, calitate , produs nemetesc si atat!

Cand privesc un Bmw in oglinda retrovizoarea nu pot sa imi dau seama ce model e pentru ca toate arata aproape la fel din fata.
Un lucru care strica imaginea in Romania a marci Bmw este faptul ca majoritatea posesorilor de Bmw sunt teribilisti.
Dar de fiecare cu gusturile lui.

Edited by Just_Cavalli, 20 March 2010 - 18:22.


#26
ce10

ce10

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 269
  • Înscris: 10.04.2007
Indiferent ca vorbim de BMW, Audi sau Mercedes, designul lor a fost distrus dupa 1999 de influente de design ale coreenilor. Toate au inceput sa semene cu Hyundai & CO. Mercedes a comis-o primul cu E Klasse model W210, model care a avut vanzari dezastruoase, cel putin la inceput de serie,  la nivelul tarilor arabe tocmai din cauza farurilor. Dupa '99 cei 3 producatori germani au scos modele din ce in ce mai departe de ceea ce reprezenta fiecare producator in ochii cumparatorilor. Vorbind strict de design Bmw a inceput sa scoata aceeasi masina in dimensiuni diferite, Audi la fel dar au lungit un pic viata vechiului A8, Mercedes a distrus designul lui S klasse cu W220.  
   La momentul actual Audi a reusit sa aduca designul modelelor la un nivel rezonabil de sobrietate si eleganta desi inca semana toate intre ele. Mercedes, cred eu, a realizat greseala si de vreo 2 ani au inceput diferentieze designul claselor fiind pe drumul cel bun. Presupun ca in 4-5 ani vor ajunge la nivelul anilor '90-'95 ca si design, calitate a fabricatiei si preturi ( desi e criza ar trebui sa ridice un pic nivelul preturilor ).
   Unii colegi erau entuziasmati de Jaguar XF dar nu vad motivul. Pana la s type/ xtype, Jaguar reprezenta in mod firesc legatura dintre A8/7er si Bentley/Rolls, fiind totusi sub nivelul lui S klasse sau in cel mai bun caz la acelasi nivel. Dupa aparitia acestor modele Jaguar a considerat ca trebuie sa concureze modele net inferioare!!!!!!!!!! De ce? Acolo unde era se descurca.
  Bmw mi se pare marca cea mai ghinionista ca design si nu numai. De ce naiba se incapataneaza sa scoata hidoseniile actuale?  Ultimul 5er corespunzator a fost  E39 iar ultimul 7er a fost E38 model care a fost unul extraordinar reprezentand poate cel mai reusit 7 ca design, dupa gusturile mele.
  Percep Bmw-ul ca pe o marca sportiva, motoarele fiind specialitatea marcii dar in ultima vreme vad ca incearca doar sa socheze la nivel de design. Se incearca ascunderea  unor deficiente la nivelul motorizarilor si dotarilor sau gresesc eu?

#27
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006

View Postce10, on 20th March 2010, 18:58, said:

Se incearca ascunderea  unor deficiente la nivelul motorizarilor si dotarilor sau gresesc eu?
mai de graba lipsa unor designeri capabili
mai e si cineva care aproba schitele, ideile noilor modele

#28
crst_g

crst_g

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,167
  • Înscris: 27.06.2006
Ce de pretentiosi pe-aici, sa moara bibi. Ai drecu astia de la BMW, habar n-au ce-s alea masini. Niste cretini. Eu in locul lor m-as apuca sa fac masini de tocat.

#29
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
exact,multi nici macar nu au condus unul

jaguar xf rulzz,dar ce conteaza ca deja are 2 rechemari in service,dar ce conteaza ca este exagerat de scump,poate om fi noi romanii un popor de ... un popor care prefera numai mertu si bimmeru,dar si cei din vest

LE pacat ca in ciuda celor dezbatute aici masina se va vinde in draci

Edited by ionutMembruAnonimut, 21 March 2010 - 00:59.


#30
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
si ce`i opreste sa nu faca masini de tocat
bmw marca e o marca premium, designul din ultimii ani nu prea arata asta
rapier a subliniat esentialul in postu` lui, n`are rost sa mai reluam, fiecare cu gusturile lui

macar am inteles un lucru de la ionut, daca n`am condus o masina, nu`mi pot da cu parerea

Edited by Cutzu, 21 March 2010 - 01:16.


#31
Rapier

Rapier

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,864
  • Înscris: 07.10.2006

Quote

Dupa aparitia acestor modele Jaguar a considerat ca trebuie sa concureze modele net inferioare!!!!!!!!!! De ce? Acolo unde era se descurca.
Pai Jag are XJ-ul care concureaza cu 7 si S, XF-ul care trage in 5er si E, XK-ul care tinteste Aston-Martin si Masserati. Eu zic ca acopera o gama destul de larga, si au ceva succes, concurand la pret si nume cu BMW si Mercedes.

Quote

pt mine jaguaru a scos numa masini urate, iar acum si ei un model mai atragator si gata toata lumea baleste
Au deja 3...vezi mai sus. Btw, ti-ai luat carnetul pana la urma?

Quote

dar ce conteaza ca deja are 2 rechemari in service,dar ce conteaza ca este exagerat de scump
Ultimul 5er a avut 4 rechemari in service din 2006 pana acum...
Cel mai ieftin XF costa putin mai mult decat un 3er cu motor similar si dotat similar...

Quote

pacat ca in ciuda celor dezbatute aici masina se va vinde in draci
De ce sa fie pacat? Masina nu e rea. Va fi o masina foarte buna. Anii de experienta si tehnologia avansata a celor de la BMW asigura acest lucru. Problema (mea cel putin) e ca 5er-ului ii lipseste personalitatea necesara unei masini care costa cat costa. Si inevitabil, il compari cu concurenta. Care, din punctul meu de vedere, ii este superioara.

#32
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

View PostRapier, on 19th March 2010, 08:32, said:

Sincer, observ un trend interesant: Audi, BMW si Mercedes scot masini din ce in ce mai plicticoase. Merg perfect, sunt super comode, dar sunt la fel de banale ca un Passat. Din punct de vedere mecanic sunt rafinate iar performantele sunt deosebite(cat de frumos se infige un 320D in curbe... :wub: ), dar la finalul zilei, au personalitate 0.
Poate sunt eu mai prost din fire, dar daca nu imi permit sa dau mai mult de 20k euro pe o masina, nu am pretentii multe...vreau sa fie cate de cat fiabila, sa arate decent, sa fie comoda, consum mic. Dar cand am ajuns sa imi pun problema ca pot achizitiona si intretine o masina de 45k euro, vreau ceva in plus. Vreau sa fac lumea sa intoarca capul dupa ea din felul cum arata si cum suna, nu deoarece a costat 45k euro. Vreau ca atunci cand o pun intr-o parcare in fata unui hotel la mare de exemplu, sa se simta ca am sosit, sa se vada clar ca sunt mai sus decat majoritatea pe scara sociala. Ori acest lucru nu se va intampla daca in aceeasi parcare mai exista inca 10 masini care poarta marca masinii mele, din care 6 arata ca vai de ele si din 8 se aud manele. Daca am cheltuit 20k de euro pe o masina, am cumparat un mijloc de transport. Cand am dat 45k euro am cumparat un simbol al statutului meu social...
Ori tocmai asta nu reuseste BMW-ul sa faca la ora actuala.Nu sunt in stare sa ofere masini ce vorbesc clar despre statutul social al posesorului. Si nici Audi si cam nici Merc-ul din pacate.


Primele 3 cuvinte cam invalideaza toata replica. Nu zic ca nu exista XF-uri cu probleme, probabil ca exista berechet, ca la orice marca la ora actuala...


XF-urile cam iau foc... chestie adevarata si daca nu ma crezi mergi pe la un service Jaguar si intreaba de problemele electrice de la XF... un amic are unul de 1 an jumate si la cateva luni de la cumparare avea alarma electrica pe bord, vezi doamne ca nu incarca bateria (alarma de alternator)... totul era in regula se pare dar alarma o tot are acolo si nimeni nu stie ce sa-i faca... sa speram ca nu o sa si ia foc ;)


Culmea rasului insa BMW/Audi/Mercedes fac masini cu super personalitate... Senzatia la volan face toti banii... In nici un caz nu poti spune de ele ca nu au personalitate... Poti spune orice altceva mai putin asta...


Am vazut noul seria 5 si eu, live, si pot spune ca mi-a cazut fata... E o masina dementiala din toate punctele de vedere... Are un design destul de agresiv pentru dimensiunile si piata pe care o adreseaza (spre deosebire de A6 care e o chestie plata la design), pare foarte incapatoare, totul e fluid si designul interior cu cel exterior par sa se potriveasca brici... chiar imi doresc unul si dupa cum a spus cineva mai sus poate un buy back o sa rezolve problema ;) apropos, ce am vazut eu era de culoare gri inchis, jante de 19 inch si piele in interior, full options (inclusiv monitoare in spatarele scaunelor pentru locurile din spate).... SUPERBA MASINA...

View PostRapier, on 21st March 2010, 04:20, said:

De ce sa fie pacat? Masina nu e rea. Va fi o masina foarte buna. Anii de experienta si tehnologia avansata a celor de la BMW asigura acest lucru. Problema (mea cel putin) e ca 5er-ului ii lipseste personalitatea necesara unei masini care costa cat costa. Si inevitabil, il compari cu concurenta. Care, din punctul meu de vedere, ii este superioara.

o tot dai cu personalitatea... pai defineste tu personalitatea unei masini si iti explic eu cum functioneaza pentru ca chiar conduc ceva cu personalitate... Jaguar a facut ceva pasi inainte la design, si sa fiu sincer britanicii stiu ce e designul, insa la fiabilitate sunt varza big time... masinile englezesti au o problema cu fiabilitatea si asta e o chestie stiuta si de aceea nu mai exista firme britanice 100% pe piata ci doar branduri detinute de altii... deci, hai sa ne raportam la noul 5-ar si sa lasam Jaguarul acolo unde ii e locul... si apropos, e scump al dracului, mai ales pentru ce ofera, si eu vorbesc din prisma unuia care chiar a vrut sa-si ia insa s-a rasgandit...

View PostCutzu, on 20th March 2010, 20:03, said:

mai de graba lipsa unor designeri capabili
mai e si cineva care aproba schitele, ideile noilor modele

sa-mi bag picioarele daca nu ma insel avem printre noi aici pe forum pe Escher, Dali, Starck eventual Exner si Harley Earl. :)

cici, doar pentru urechile tale, BMWDesign are sediul in Statele Unite si printre alte produse desenate de ei sunt si telefonul Nokia Communicator prima generatie (ala care a rupt gura targului), Motorola Iden si multe, multe alte chestii pe care le poti vedea aici: http://www.designwor...r500/index.html .... despre ei mai mutle aici: http://www.bmwblog.r...sign-works-sua/ ... deci, cand mai vorbesti de design ai grija despre cine vorbesti si ce spui pentru ca as spune ca bagajul personal de cunostinte nu te recomanda...

Edited by akajohn, 21 March 2010 - 21:52.


#33
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
poate sa aibe sediul si pe luna, designul ultimelor moodele arata mai mult un regres decat o invoatie
restul cu bagajul meu e problema mea cum il car si cat car, ar fi bine sa`ti tii parerile acasa in portbagajul masinii cu care vei face buyback

Edited by Cutzu, 21 March 2010 - 22:25.


#34
crst_g

crst_g

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,167
  • Înscris: 27.06.2006

View PostCutzu, on 21st March 2010, 22:18, said:

poate sa aibe sediul si pe luna, designul ultimelor moodele arata un regres, decat inovatie
Ok, arata regres pentru tine. Sa nu-ti cumperi, ca-s urate.

Faza stii care e? Ca nici eu, nici tu nu stabilim succesul unei masini, ci piata. Sa m-apuc sa caut cifre?

#35
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
pentru pasionati poti sa bagi cifre pana se striga linie
mie unul imi place un singur model de  bmw, seria 3 din 99` pana in 2004
restul sunt bataie de joc la partea de design, norocul lor cu fanii BMW, daca i`a fermecat, nu se mai urca in alta masina

#36
the_big_noob

the_big_noob

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 13.02.2009

View PostCutzu, on 21st March 2010, 22:40, said:

pentru pasionati poti sa bagi cifre pana se striga linie
mie unul imi place un singur model de  bmw, seria 3 din 99` pana in 2004
restul sunt bataie de joc la partea de design, norocul lor cu fanii BMW, daca i`a fermecat, nu se mai urca in alta masina

+1
totusi, sa vedem ce zice Kanye West.

[ http://i40.tinypic.com/2nvw0ur.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate