Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care este cel mai bun mod de a pr...

Recomandare centrala termica apar...

samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...
 Recomandare serviciu / firma recu...

La mulți ani @Piniuli!

Pret inghetata corso kaufland?

La multi ani @Constantin si Elena...
 La mulți ani @Ion_Bumbu!

Obiecte vechi și inutile car...

Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...
 Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...

Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...
 

Lansarea noului BMW seria 5(F10)

- - - - -
  • Please log in to reply
365 replies to this topic

#91
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,827
  • Înscris: 08.01.2010
Citesc si ma minunez.
Putine pareri obiective, iar in rest fani ai altor marci afirma despre noul serie 5 ca e urat si plin de butoane. Niciunul nu a mers 1 km cu aceasta masina si deja cred ca stiu totul.
E cineva care conduce agresiv un Passat (de ce ar face cineva asa ceva cu o masina de familie orientata spre confort???) probabil doar in linie dreapta si care sta la fel de bine lipita de sosea ca un serie 5??????? Cat de indoctrinat/subiectiv trebuie sa fii pentru a face o astfel de afirmatie?
Oameni buni o masina de lux asa cum este un serie 5 inseamna mai mult decat 0-100km/h. Inseamna confort, tehnologie, rafinament, eleganta, placerea de a conduce - lucruri pe care eu le regasesc la acest nou model chiar si numai din fotografii.
Sa fim seriosi, un serie 5 nou e o masina de vis pentru majoritatea celor de aici. Nu stiu cati din noi isi permit asa ceva.

#92
Just_Cavalli

Just_Cavalli

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,540
  • Înscris: 17.11.2009
Pentru tine este o masina de vis...
Am condus acum 3 ani un BMW E39 525d si pot sa spun ca am ramas placut impresionat atat de interior cat si de cum se comporta pe asfalt dar ca design nu ma atrage, eu vreau ceva mai rafinat mai select.
De asemenea am mers si intr-un E60(in dreapta).
Prefer oricand un Jaguar XF  sau Infiniti G 37 in detrimentul unui seria 5.

Edited by Just_Cavalli, 24 March 2010 - 16:23.


#93
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,827
  • Înscris: 08.01.2010
Faptul ca tu preferi un Jaguar sau un Nissan in locul unui Serie 5  e ok. Insa asta nu schimba cu nimic realitatea.
Iar faptul ca la noi masinile se cumpara dupa design este complet asimptomatic. Si ilogic dupa parerea mea.
Nu stiu daca iti permiti sau nu o astfel de masina de noua si nici nu e treaba mea.
Ceea ce spun este ca poti fi obiectiv daca ai o masina de categoria asta. Pentru ca daca ai un Passat sau o Mazda (sunt niste exemple la intamplare) si ai condus cativa km o masina din clasa mare atunci nu mai e relevant.

#94
mihaimilk

mihaimilk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 392
  • Înscris: 18.06.2007
Eu credeam ca aici nu e sectiunea de versus, deschideti un thread nou acolo daca vreti sa va exprimati admiratia pt jaguare XF. Inteleg sa-ti spui parerea ca nu e frumos, dar apoi de ce mai insistati? O data, a luat lumea la cunostinta, move on. Asta e thread despre BMW seria 5.

Nu ma deranjeaza o prezentare sumara a concurentilor, dar cand vin oamenii cu Lancii Delta si Passaturi, cam intrece masura, si moderatorii cam dorm :P

#95
Alexutz_C

Alexutz_C

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 526
  • Înscris: 16.06.2004
Deci sa recapitulam, observam niste baieti care din spatele unui monitor sunt mari critici domleee, critica tot ca e cul si la moda. Nici macar nu au vazut acest nou cinciar si gata e de rahat, nu stie sa faca nimic etc... genial romanisme de clasa. Apoi avem altii care tin cu o inversunare iesita din comun sa ne comunice cum un Passat e la acelasi nivel ca un E sau cinciar... mari prosti baietii astia care sparg cate 50-60.000 de euro pe un merc sau BMW, cu doar 30.000 puteau obtine exact acelasi lucru :)))
Maine o sa vina unul sa ne spuna cum Fabia lui e o masina absolut senzationala iar acest bmw... un rahat. Ceva mai genial decat atat nici ca se poate citi altundeva :)))

PS: Fara legatura cu fanatisme Bmw, sunt in cealalta tabara.

#96
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
aberezi si tu  bre
nu suntem critici, ca nu e arie dedicata criticilor auto
pur si simplu ne dam cu parerea
again.... e naspa designul exterior

#97
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,827
  • Înscris: 08.01.2010
Adevarul e ca daca i se critica doar design-ul insemana ca e o masina senzationala.
Categoria de public tinta in opinia mea pentru aceasta masina este compusa din executivi, doctori, avocati, familii cu bugete generoase. Per ansamblu persoane de peste 30 de ani, care vad in masina si altceva decat design-ul.
BMW nu isi propune sa multumeasca tinerii de 20 de ani cu un design iesit din tipare. Masina aceasta nu e pentru ei.
In acest moment e cea mai buna alegere din clasa. Si sunt putine masini in lume care merg mai bine decat acest serie 5.

#98
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

 aWp_viTal, on 24th March 2010, 15:27, said:

:w00t:

Bai omule ca design passatul b6 poate arata mai bine si ca e-klasse , acum depinde de gusturi . De aia se numeste si Passat Limuzina B6 . Ai condus mai agresiv un b6 ? Masina este lipita de asfalt , stabila si foarte manevrabila ... pe viraje si etc sta la fel de bine ca un seria 5 . Motorul 2.0 TDI 170 CP (manual) este foarte sprinten .

Ia spune-mi tu ce are in plus un E60 sau un a6 ?

Ca interior passat'ul este muuult mai elegant ca un BMW !

Asta e ultimul mesaj catre tine, nu de alta dar nu ma cert cu pietarii... Daca tu spui ca un VW Passat e lipit de sosea pe viraje si ca tu poti sa-l conduci agresiv inseamna ca ori nu stii ce e aia condus agresiv ori nu stii ce e aia lipit pe viraje.... Sa mai spui si ca sta pe viraje ca si un seria 5 deja cred ca am de a face cu un baietel care se joaca inca cu modelele lui Burago... Iti uram succes in completarea colectiei tale de masinute ;) Vezi ca au la Ikea covoraje cu sosea desenata si garaje ca sa nu te mai chinui tu cu creta...

#99
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006

 Cumulus, on 25th March 2010, 12:12, said:

, care vad in masina si altceva decat design-ul.
prietene
cand dai peste 50 de mii de euro pe o masina noua, iti spun eu ca o sa conteze si designul exterior

#100
Alexutz_C

Alexutz_C

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 526
  • Înscris: 16.06.2004
Designul e ceva subiectiv, numai un cretin ar putea sparge 60.000 de euro pe o masina care nu i-ar place absolut deloc cum arata....

#101
mihaimilk

mihaimilk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 392
  • Înscris: 18.06.2007

 Cutzu, on 25th March 2010, 14:34, said:

prietene
cand dai peste 50 de mii de euro pe o masina noua, iti spun eu ca o sa conteze si designul exterior


Cel care are 50k nu vine la Cutzu sa-l intrebe 'ce zici Cutzu, merita designul asta?' ham! ham!

#102
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
:))))
normal ca nu vine la mine
e BMW, ce mai conteaza ca arata mai trist decat o masina de 20K

#103
Apollo

Apollo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 960
  • Înscris: 20.04.2002
Offtopic:

1. Cred ca sunt 1% persoane care au bani ca sa dea peste 50 K pe un Seria 5, E Classe sau A6 fara sa-i intereseze designul. Ar avea de unde alege si ar conta in mod sigur designul. Cel putin, pentru mine conteaza. Nu mi-as lua niciodata o masina care nu imi place, atata vreme cat imi permit sa aleg din piata.

2. Am Passat, dar am condus si BMW Seria 5 a unui prieten (model din 2006, nu stiu codurile, e penultimul model). Nu se pot compara cele doua masini, BMW joaca in alta clasa. Daca as avea banii, as da oricand diferenta pentru una din cele trei marci mentionate la punctul 1.

On topic:

Am vazut zilele acestea vreo doua Seria 5, modelul nou. Ca design m-a dezamagit, ma asteptam la mult mai mult din partea lor. Sunt mult mai frumoase ultimele modele de Mert si A6. Cu privire la motor nu am cum sa ma pronunt.

#104
stifflerr

stifflerr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,368
  • Înscris: 16.07.2008
Per total, în 2009, BMW Group a vândut 1.286.310 automobile ale mărcilor BMW, MINI și Rolls-Royce (2008: 1.435.876 unități/ -10,4%). Această performanță a permis BMW Group să-și majoreze cota de piață în segmentul premium și, așa cum s-a anunțat anterior, să-și păstreze locul de lider mondial în producția de automobile premium.

Un număr de 1.068.770 automobile BMW (2008: 1.202.239 unități/ -11,1%) au fost vândute în 2009, ceea ce a situat marca BMW încă o dată cu mult înaintea principalilor concurenți din segmentul premium. Creșteri notabile ale vânzărilor au fost înregistrate de BMW Seria 7 (52.680 unități/ +35,7%), BMW X6 (41.667 unități/ +56,8%) și BMW Z4 (22.761 unități/ +26,4%). În Germania, atât BMW Seria 7 (7.439 unități/ +74,8%), cât și BMW X5 (10.933 unități/ -31,9%) sau BMW X6 (4.940 unități/ +51,0%) au încheiat anul în postura de lideri de necontestat ai respectivelor clase. De la lansarea ce a avut loc la finalul lunii octombrie 2009 și până la sfârșitul anului, 8.499 unități ale modelului BMW X1 și 3.052 unități ale gamei BMW Seria 5 Gran Turismo au fost comercializate în lumea întreagă.

Marca MINI a vândut 216.538 unități în 2009 (2008: 232.425 unități/ -6,8%). Varitatea modelelor rămâne la un nivel ridicat: mai mult de jumătate dintre clienții mărcii (53,6%) au optat pentru MINI Cooper, 26,2% au ales MINI Cooper S, iar 20,2% the MINI One.

Rolls-Royce a vândut 1.002 automobile (2008: 1.212 unități/ -17,3%) de-a lungul anului, astfel că a rămas lider de piață în segmentul ultralux. Noul Rolls-Royce Ghost a reușit un start bun, 167 automobile fiind livrate clienților în luna decembrie 2009.


ps: toti acei 1 milion si ceva de cumparatori erau cocalari, oameni ce au lucrat in spania cu capsunile, bisnitari etc...(not)

Edited by stifflerr, 25 March 2010 - 21:41.


#105
Just_Cavalli

Just_Cavalli

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,540
  • Înscris: 17.11.2009
Cifre si iar cifre, unii mai vor si altceva in afara de cifre.

Putini cumpara un Maserati GranTurismo desi isi permit una.
Putini citesc o carte in mod regulat desi isi permit una.


 stifflerr, on 25th March 2010, 21:40, said:

ps: toti acei 1 milion si ceva de cumparatori erau cocalari, oameni ce au lucrat in spania cu capsunile, bisnitari etc...(not)
Cine a spus tampenia asta ?

Edited by Just_Cavalli, 25 March 2010 - 23:21.


#106
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

 aWp_viTal, on 24th March 2010, 15:27, said:

:w00t:

Bai omule ca design passatul b6 poate arata mai bine si ca e-klasse , acum depinde de gusturi . De aia se numeste si Passat Limuzina B6 . Ai condus mai agresiv un b6 ? Masina este lipita de asfalt , stabila si foarte manevrabila ... pe viraje si etc sta la fel de bine ca un seria 5 . Motorul 2.0 TDI 170 CP (manual) este foarte sprinten .

Ia spune-mi tu ce are in plus un E60 sau un a6 ?

Ca interior passat'ul este muuult mai elegant ca un BMW !

bai omule,te citez,tu nu ai condus nici una dintre masinile alea,nici passat nici 5-er nici e-klasse,nimic,tind sa cred ca nici macar pasager nu ai fost,poate ai trecut de la o masina mai modesta la passat b6 de o ridici atat in slavi.

Passatu pe viraje este sub e46 (conceptie 98) nici nu mai vb de un bmw model 2010,am condus agresiv si b6 si b5
lipit de sosea cand ? doar in linie dreapta pe drum perfect asfaltat si totusi fara viteza ametitoare,cand ?

O masina ca sa fie premium nu trebuie sa aiaba doar pele,clima bizonica,xenoane,etc trebuie sa fie cat mai perfecta,daca ai fi mers cu una dintre ele ai fi vazut diferentele si sunt multe ( mod de absorbire a gropilor,senzatie de masina mai inchegata,materiale mai bune,pozitie in scaun,confort,antifonare,ergonomie,posibilitate mai mare de configurare,etc,etc,etc pana si inchiderea torpedoului sau tetierele sunt mai misto la astea premium)

piele poti sa ai si in passat B6 si in astra G,mai nou si in Duster,pipaie si ai sa vezi

#107
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
interesant topic...
n-ar fi rau ca cei care au scris sa-l reciteasca complet.

#108
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

 undercoverbrother, on 26th March 2010, 09:36, said:

interesant topic...
n-ar fi rau ca cei care au scris sa-l reciteasca complet.


de ce? Pur si simplu BMW a lansat un nou model de seria 5 si de aici pana la restul discutiei e cale lunga si sa fiu sincer sper sa intre un Moderator si in primul rand sa stearga tot ce nu e legat de lansarea propriu-zisa si deasemenea sa lipeasca acest topic la cel deja existent despre F10... In rest vad acelelasi frustrari ale unora care desi nu au urcat intr-o masina isi permit sa o critice... Iar chestia aia cu designul plictisitor mi se pare cel putin haioasa la BMW care de vreo 8-10 ani incoace ne omoara retina cu tot felul de idei novatoare la fiecare model nou lansat... Din cele 3 mari firme producatoare de automobile premium (ma refer la BMW, Audi si Mercedes) as spune ca la design BMW e cea mai sarita de pe fix si cu cele mai multe idei... Cine nu ma crede sa verifice evolutia acestor firme in clasele lor de vehicole in perioada mentionata si mai vorbim dupa... Seria 5 nou lansata preia foarte multe idei de la BMW CS Concept din 2007. De fapt la lansarea acelui concept car BMW anuntase ca modelele urmatoare vor imprumuta din spiritul acestuia... Cine nu crede sa verifice aici: http://www.autoblog....concept-cs-1/#5 si aici http://f10.5post.com...ad.php?t=337287 cele doua masini...
In consecinta eu, ca fan BMW, ma consider multumit de directia in care evolueaza firma si sper ca in continuare sa produca aceleasi masini interesante (si tehnic si vizual)... Desigur apreciez si modelele concurentei si nu pot sa nu observ progresul facut de A4 intre cele 2 generatii sau de noua E-Klasse insa sa aduci in comparatie un VW orice model cu orice masina BMW, Audi sau Mercedes mi se pare o mare tampenie si nu o sa intru in detalii acum...

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate