Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Primele supermaketuri, hypermarke...

Combinatie de conturi pentru tran...

Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...
 Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie
 CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri
 Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul
 

Lansarea noului BMW seria 5(F10)

- - - - -
  • Please log in to reply
365 replies to this topic

#37
crst_g

crst_g

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,167
  • Înscris: 27.06.2006

 Cutzu, on 21st March 2010, 22:40, said:

cu fanii BMW, daca i`a fermecat, nu se mai urca in alta masina
Aceeasi chestie, data pe dos, e valabila si pentru hateri. :)

#38
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,044
  • Înscris: 02.03.2003
Nu stiu ce cauta Jaguar in discutie aici. Ca fapt divers, XF-ul e o platforma de Mondeo cu dotari de lux.

Ca design nu imi place apropierea de seria3. Masina nu e rea si poate ca o sa imi placa dupa ce ma voi obisnui mai mult cu imaginea ei.
Totusi au fost si modele care mi-au placut din prima (seria6 si X5).
Chestii de gust.

#39
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
Ce-au sarit fanii dom'ne, n-ai vazut asa ceva. Daca "monstrii" aparuti sub Bangle macar iti trezeau ceva sentimente (puteai chiar sa te sperii de ele in anumite conditii) astea noi sunt pur si simplu... fade? Nu mai au nimic din distinctia de alta data si daca n-ar avea narile alea in fata ai putea sa juri ca-s Hyundai-uri - si nu in sensul bun. Au devenit niste masini gri ce se pierd cu usurinta in marea de modele asemanatoare lor.

Zicea akajohn de marele centru de design din State. Asa si? Aia deseneaza in tendinte, fac pop-design daca vrei, nici prin cap nu le trece sa faca ceva avangardist. Mai important e faptul ca ar putea pierde potentiali clienti din cauza asta decat ca unora s-ar putea sa le placa foarte mult, drept urmare fac ceva care sa mearga peste tot.

Asa ca lasati-ma cu comentariile literare pe marginea designului nemaivazut al F10-ului.

#40
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

 Cutzu, on 21st March 2010, 22:40, said:

pentru pasionati poti sa bagi cifre pana se striga linie
mie unul imi place un singur model de  bmw, seria 3 din 99` pana in 2004
restul sunt bataie de joc la partea de design, norocul lor cu fanii BMW, daca i`a fermecat, nu se mai urca in alta masina


hehehehehheheheheheee.... acel seria 3 se numeste e46 si este rezultatul aceluiasi studiou de design din USA :))))

si din punctul meu de vedere nici macar piata nu defineste neaparat ce masina e buna sau nu pentru ca asta e o chestie de perceptie si marketing, vezi Audi care vinde niste gioarse de VW ca masini premium... deci, hai sa ne limitam la noul seria 5 si mai vedem in rest ;)






 fastcarjunkie, on 22nd March 2010, 00:31, said:

Ce-au sarit fanii dom'ne, n-ai vazut asa ceva. Daca "monstrii" aparuti sub Bangle macar iti trezeau ceva sentimente (puteai chiar sa te sperii de ele in anumite conditii) astea noi sunt pur si simplu... fade? Nu mai au nimic din distinctia de alta data si daca n-ar avea narile alea in fata ai putea sa juri ca-s Hyundai-uri - si nu in sensul bun. Au devenit niste masini gri ce se pierd cu usurinta in marea de modele asemanatoare lor.

Zicea akajohn de marele centru de design din State. Asa si? Aia deseneaza in tendinte, fac pop-design daca vrei, nici prin cap nu le trece sa faca ceva avangardist. Mai important e faptul ca ar putea pierde potentiali clienti din cauza asta decat ca unora s-ar putea sa le placa foarte mult, drept urmare fac ceva care sa mearga peste tot.


Asa ca lasati-ma cu comentariile literare pe marginea designului nemaivazut al F10-ului.

cineva a spus ca designerii sunt varza si atunci i-am aratat ca exista motive sa credem ca acei baieti chiar stiu ce fac... dovada e ca acele flamed surfaces lansate de Bangle apar la o gramada de masini acum si nu mai zice nimeni nimic...

apropos de tendinte, Z4, X5, e46 seria 3, X6, Rolls Royce Phantom, si inca vreo cateva modele sunt desenate tot de baietii aceia... ce zici, le au cu tendintele? :) hai ca vad ca va pricepeti la tendinte toti pe aici ;)

#41
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

 Rapier, on 21st March 2010, 04:20, said:

Ultimul 5er a avut 4 rechemari in service din 2006 pana acum...
Cel mai ieftin XF costa putin mai mult decat un 3er cu motor similar si dotat similar...

nu stiu cate recehemari a avut E60,oricum este un model lansat in 2003,insa XF este un model nou aparut si deja are 2 recehemari,in fine problema XF-ului ramane fiabilitatea

cel mai ieftin XF costa cat un x5 3.0da (47-48k euro) sau cat un new e350cdi coupe 7g-tronic

#42
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007

 akajohn, on 22nd March 2010, 01:03, said:

apropos de tendinte, Z4, X5, e46 seria 3, X6, Rolls Royce Phantom, si inca vreo cateva modele sunt desenate tot de baietii aceia... ce zici, le au cu tendintele? :) hai ca vad ca va pricepeti la tendinte toti pe aici ;)
Ce zic eu si ce intelegi tu. Dimpotriva, tocmai ca stiu foarte bine ce fac reusesc treaba asta, pentru ca nu e chiar atat de usor sa creezi ceva popular si pe ei fix asta ii intereseaza, chiar evita exclusivismul pentru ca ar insemna o mare limitare.

Uite, E90 coupe-ul e o masina chiar draguta cu linii curate, fara artificii, fara nimic. Am putea spune ca e ok (si chiar imi place oarecum) dar daca o pui langa un E36 parca nu mai prezinta nici un interes.

ionut hai sa nu mai vorbim de Jag, ei au locul lor bine definit, singura lor problema e ca sunt oarecum in rahat cu banii de ceva vreme si mai trebuie sa faca mici compromisuri. Au picat multe alte marci britanice tot din cauza asta, marci care la vremea lor erau cu 10 clase peste orice altceva.

Edited by fastcarjunkie, 22 March 2010 - 02:58.


#43
the_big_noob

the_big_noob

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 13.02.2009

 akajohn, on 22nd March 2010, 01:03, said:

din punctul meu de vedere nici macar piata nu defineste neaparat ce masina e buna sau nu pentru ca asta e o chestie de perceptie si marketing, vezi Audi care vinde niste gioarse de VW ca masini premium... deci, hai sa ne limitam la noul seria 5 si mai vedem in rest ;)


Daca crezi ca audi=vw inseamna ca esti cu totul paralel de lumea auto (de fapt esti fan BMW deci se intelege  :dribbledrool:  ).

Deci tu vrei sa spui ca noi care reprezentam piata de fapt nu stim ce vrem si trebuie sa inghitim tot ce ne baga pe gat designerii (de la BMW) si sa plecam capul ca ei stiu mai bine ce e trendy in lumea auto?

Hai ca ai fost tare la faza asta.  :roflmaofast:

Totusi, am impresia ca ai fost brainwashed si posibil sa fii irecuperabil atat timp cat vorbeste fan-boy-ul din tine.  :notangel:

E o masina buna f10-le si are un design in trend-ul marcii, dar nu cred ca trebuie brusc luata ca bench-mark doar de dragul siglei, fara a fi condusa mai intai. Nu mai zic ca intervine si gustul.

Edited by the_big_noob, 22 March 2010 - 06:35.


#44
SIR

SIR

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,317
  • Înscris: 06.08.2005
Daca nu esti fan-boy nu inseamna ca trebuie neaparat sa fii Gica Contra - cum vad ca pare sa fie la moda. "Mama ce tare e je ca sterg cu astia pe jos..."  :naughty:
General vorbind despre orice masina: ca sa poti sa ai si o opinie detasata iti trebuie mintea deschisa, trebuie sa vezi masina "pe viu", interiorul, eventual sa stai in ea si sa vezi pozitia la volan, ideal ar fii sa o conduci un pic si apoi poti sa deschizi gura si sa emiti verdicte (de parca ar conta pentru cineva sau undeva...)
Numai faptul ca polarizeaza opinii dovedeste ca masina asta are impact vizual si "personalitate / caracter". Piata reala - milioanele de potentiali clienti worldwide incluzand si pe cei cativa gica contra - o va pune cu certitudine la locul meritat. Vom avea cu totii verdictul in cateva luni pe strazi   :)

Edited by SIR, 22 March 2010 - 08:02.


#45
stifflerr

stifflerr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,368
  • Înscris: 16.07.2008
De aia au cele mai tari dotari de pe piata actuala?

Ziceau ce de la Trado Motors ca au fost in austria unde au testat noul seria 5 ce venea cu un sistem pe care nu mi-l aduc aminte. Trebuiau sa intre intr-o curba cu polei si sa franeze. De-o parte si de alta a benzii aveau jaloane. Primul a intrat cu 90 la ora si nu a rasturant nimic, iar al doilea care-i mai sarit a intrat cu 130 si la fel. Cu ce masina iti mai permiti sa intrii in curba si sa franezi cand e sticla pe jos? Asta fiind una.
2. In martie anul trecut cei de la BMW au avut de traversat o perioada putin mai grea. In doua luni a venit nu stiu care de pe la ei si a zis ca si-au revenit, sa fabrice masini in functie de vanzari dar sa mareasca pe cat posibil calitatea pieselor, manoperelor etc. Nu stiu la cate masini ati mai vazut  trimuri combinate din aluminiu si lemn care sunt foarte scumpe si foarte greu de realizat.
3. Nu stiu cate masini ati mai vazut din clasa premium sa-i vireze rotile de pe spate. Cei care au auzit pt prima oara de asta google it. Nu am timp acum.(f01)
4. Pot ajunge pana la 20 ca acum cateva zile am avut intalnire la dealer si am discutat vreo 2-3 ore pe tema tehnologii si alte chestii ce tin de marca aceasta.
Pot baga mana in foc ca multi de aici nu au urcat macar intr-un f10 sau intr-un xf. Dar se vorbeste doar din orgolii, invidie si din spiritul de turma
Noul seria 5 e un model extraordinar pe care nu multi si-l permit. Mi l-as dori din toata inima. Dar macar sa-l conduc pe la test drive-uri si la un concurs ce-l organizez duminica.
Singuru model care nu-mi place de la bmw este x3-ul care chiar mi se pare oribil.
Nu stiu care zicea pe aici, daca ajungi sa confunzi asa tare bmw-urile intre ele, ori is eu nebun, ori e el atotcunoscator(not). Pana si f10 fata de f01 are o gramada de elemente diferite, incepand de la nari.
Tot asa, unii de pe aici is ca acei oameni care zic: mie nu-mi place bentley-ul ca e masina de fotbalisti? Cum poate un calic care n-are  nici golf sa spuna ca refuza bentley-ul?!?! Nici macar nu a urcat in el, nu stie nimic de el, l-a vazut doar in poze dar vine cu besini de bogatan. Iaca asta ma deranjeaza, ca unii vorbesc pe din fara si mai mult decat le permit unele chestii.

 crst_g, on 20th March 2010, 23:59, said:

Ce de pretentiosi pe-aici, sa moara bibi. Ai drecu astia de la BMW, habar n-au ce-s alea masini. Niste cretini. Eu in locul lor m-as apuca sa fac masini de tocat.

Quote

audi=vw?
[ http://www.anunt-anunturi-online.ro/files/_images/2774-06.audi.a8.500.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://daddytypes.com/archive/vw_phaeton_tdi.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
cam seamana.
bine seamana, da sunt sunt toal diferite
deci audi!=vw

Edited by stifflerr, 22 March 2010 - 10:05.


#46
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

 the_big_noob, on 22nd March 2010, 06:27, said:

Daca crezi ca audi=vw inseamna ca esti cu totul paralel de lumea auto (de fapt esti fan BMW deci se intelege  :dribbledrool:  ).

Deci tu vrei sa spui ca noi care reprezentam piata de fapt nu stim ce vrem si trebuie sa inghitim tot ce ne baga pe gat designerii (de la BMW) si sa plecam capul ca ei stiu mai bine ce e trendy in lumea auto?

Hai ca ai fost tare la faza asta.  :roflmaofast:

Totusi, am impresia ca ai fost brainwashed si posibil sa fii irecuperabil atat timp cat vorbeste fan-boy-ul din tine.  :notangel:

E o masina buna f10-le si are un design in trend-ul marcii, dar nu cred ca trebuie brusc luata ca bench-mark doar de dragul siglei, fara a fi condusa mai intai. Nu mai zic ca intervine si gustul.


1. la mana, Bangle a lansat ultimul curent in design auto (flamed surfaces design), curent copiat cam de toata competitia directa (vezi Mercedes CLS, Audi A5, etc). intamplator lucra la BMW :)

2. cand iei franele de la Audi A6 si vezi ca merg puse si pe VW Passat eu zic ca e aceiasi masina (vezi modelul A6 anterior, acela Bauhaus look si VW Passat B5 parca)...

3. nu trebuie sa inghita nimeni nici un design. Aveam e46 cand s-a lansat E90 si sa fiu sincer am zis ca BMW isi rupe gatul... Uite ca nu a patit nimic rau ba ii merge si mai bine si culmea e ca dupa 4 ani de vazut pe strazi e90 chiar imi place... acum acest F10 mi-a placut din prima... ce sa mai zic... la fel si cu X6 am trait cu impresia ca au dat un rasol da e plina strada de ele si chiar imi place... cumva reusesc sa fie inaintea curentului si de aia ideile lor sunt cam greu de inghitit... apropos, saptamana trecuta am admirat live A8 modelul nou si pot spune ca seamana foarte mult cu A4 actual si cu A6 facelift... cred ca daca nu ar fi proportiile diferite din spate ai zice ca e aceiasi masina... aia nu e personalitate e doar o imagine de marca aruncata asupra intregii serii Audi... asta e strategia lor dar BMW (noile seria 3, 5 si 7) au mult mai multa personalitate decat respectivele de la Audi... apropos, cand vorbesc de seria 5 F10 vorbesc in cunostinta de cauza pentru ca am vazut-o de la 1 metru distanta din toate unghiurile, inca nu am condus-o (dar la ce sasiu are si ce imbunatatiri preluate de la noua serie 7 cred ca e de vis)...

4. corect spus SIR, in cateva luni ne vom lamuri pe strada... cu toata criza actuala ceva masini tot se vor vinde si vedem atunci... am inteles de la dealerii BMW ca vechea serie 5 (e60) a avut oferte super bune si s-a vandut in draci in ultimele luni. personal imi place inca E60 si cred ca e inca o masina actuala ce mai putea sa se vanda foarte bine inca 2-3 ani dar BMW are aceasta strategie cu 7-8 ani pe generatie si cu facelift la jumatatea perioadei (3.5-4 ani)...

#47
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
Mda, e clar, nu se poate dezbate pe forumul asta. Fanboys!

Chiar ma stiffler, ai luat carnetul?

Edited by fastcarjunkie, 22 March 2010 - 11:54.


#48
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
daca esti un fanboy al masinilor japoneze,mereu o sa zici ca neamtoicele sunt cele mai urate or sa isi rupa gatul,sunt cele mai nefiabile,bla bla bla si cand colo sunt cele mai vandute,cruda viata


 fastcarjunkie, on 22nd March 2010, 02:56, said:

ionut hai sa nu mai vorbim de Jag, ei au locul lor bine definit, singura lor problema e ca sunt oarecum in rahat cu banii de ceva vreme si mai trebuie sa faca mici compromisuri. Au picat multe alte marci britanice tot din cauza asta, marci care la vremea lor erau cu 10 clase peste orice altceva.

au,nu am zis eu ca nu au insa BMW,audi,mert reusesc chiar si in vremuri rele sa vanda masini scumpe pe cand jag. nu

#49
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

 fastcarjunkie, on 22nd March 2010, 11:54, said:

Mda, e clar, nu se poate dezbate pe forumul asta. Fanboys!

Chiar ma stiffler, ai luat carnetul?

Mai junkie, noi chiar stim ce masini conducem si de aia ne dam seama de diferente :) Ce vrei, sa tac cand evidentele imi dau dreptate? Voi tot o dati inainte cu designul si alte chestii la care oricum nu va pricepeti dar uitati factorii tehnologici adusi pe piata de acest nou model...

Pe noua serie 5 de la BMW apar chestii super tari din punct de vedere tehnologic, nu neaparat premiere dar totusi in premiera pentru un model din clasa lui. De exemplu puntea spate viratoare ce pana in 80 km/ora vireaza rotile cu pana la 5 grade in sens invers pentru a ajuta masina in virajele stranse si la peste 80 la ora vireaza in acelasi sens ca rotile din fata pentru a schimba benzile mai usor... Deasemenea apare sasiul reglabil pe stilul de condus in 4 trepte parca (de la sport pana la comfort plus un stil personalizabil de sofer)... Mi-e greu sa povestesc eu aici toate detaliile si noutatile dar ar merita o privire mai atenta inainte sa deschidem gura... Noi chiar dezbatem si apreciez punctele de vedere argumentate pe orice tema...

apropos, uite o analiza, nu stiu cat de pertinenta de pe Automarket: http://www.automarke...ment-26630.html

ANALIZA: Noul BMW Seria 5 versus adversarii sai din segment
Marti, 24.11.2009
de Sebastian Toma
Automarket a realizat o comparatie intre noul Seria 5 si Audi A6, Mercedes E-Klasse, Lexus GS460, Infiniti G37, Volvo S80 si Jaguar XF. Am analizat dimensiuni, motorizari de top, interioare si performante pentru a va arata ce ofera fiecare constructor in parte pe acest segment.

BMW a prezentat astazi primele imagini si informatii cu noul Seria 5 F10 Sedan. Modelul este competitorul bavarez pe segmentul mediu superior, care are deja luptatori precum Infiniti G37 Sedan, Audi A6, Mercedes-Benz E-Klasse W211, Lexus GS, Jaguar XF si Volvo S80. Dupa cum puteti observa, trei modele din acest segment sunt germane,  doua sunt nipone, unul suedez si unul britanic. Inferioritatea numerica a japonezilor nu i-a impiedicat pe acestia sa dezvolte modele cel putin la fel de competitive precum cele ale germanilor, dar japonezii sunt inca in urma in materie de popularitate pe Batranul Continent. Nu departe de japonezi stau suedezii si britanicii, care incearca sa compenseze anumite lipsuri cu diverse puncte forte.
DESIGN


Primul element pe care il putem compara la aceste modele este design-ul. La acest capitol ies in evidenta modelele BMW Seria 5 F10, Mercedes-Benz E-Klasse si Infiniti G37 Sedan, urmate apoi de Audi A6 si Lexus GS, care prezinta un design mai conventional. Daca Mercedes-Benz E-Klasse si Infiniti G37 nu au atras laude chiar din partea tuturor membrilor publicului, cele doua modele se pot ridica - in functie de opinii si gusturi - la nivelul designului lui BMW Seria 5. Elementele de design din era Chris Bangle au fost eliminate, iar modelul se integreaza mult mai bine in gama. In timp ce Jaguar XF prezinta un design destul de atragator, modelul Volvo S80 se prezinta intr-o forma destul de conservatoare, poate prea cuminte pentru majoritatea clientilor.

Castigatori: BMW Seria 5, Mercedes E-Klasse, Infiniti G37, Jaguar XF
INTERIOR


In materie de design interior, BMW Seria 5 F10 si Mercedes-Benz E-Klasse puncteaza din nou, acestea avand cele mai moderne si atragatoare interioare din segment. Pe locul trei se situeaza cei de la Infiniti, urmati indeaproape de Audi si Lexus, care ofera interioare ceva mai conservatoare, dar care abunda si ele in lux. Ampatamentul marit al lui BMW Seria 5 F10 ofera 13 milimetri in plus pentru pasagerii din spate in comparatie cu generatia precedenta, care oferea deja un nivel bun al spatiului pentru genunchi in clasa sa. Totodata, BMW Seria 5 F10 are cel mai mare ampatament din segmentul sau. Audi A6 are cel mai spatios portbagaj din segment, avand un volum de 546 de litri, urmat de Mercedes-Benz E-Klasse cu 540 de litri si BMW Seria 5, cu 520 de litri. Lexus GS ofera 431 de litri, in timp ce Infiniti G37 Sedan dispune de 450 de litri. Jaguar XF are un portbagaj de 500 de litri, in timp ce Volvo S80 are un spatiu in portbagaj de 480 de litri. Atat Jaguar XF, cat si Volvo S80 prezinta un design interior conservator, care se axeaza pe linile si materialele clasice.

Castigatori: Audi A6 (portbagaj de 546 de litri) si BMW Seria 5 (cel mai mare ampatament din segment)
PRET


Pentru ca pretul noului BMW Seria 5 nu este inca disponibil, putem doar sa facem o comparatie intre celelalte modele din acest segment, pentru a afla care este mai ieftin si cu ce motorizare este echipat acesta. Versiunea entry-level in gama Audi A6 este echipata cu un propulsor TFSI de 2.0 litri care dezvolta 170 CP si 280 Nm si are un pret de pornire de 35.700 de euro cu toate taxele incluse. Cel mai ieftin Mercedes-Benz E-Klasse W211 este modelul 220 CDI BlueEFFICIENCY, care este echipat cu un propulsor diesel de 2.143 cmc si 170 CP, care ofera un cuplu motor de 360 Nm si are un pret de pornire de 41.591 euro, cu toate taxele incluse. Versiunea de baza a lui Lexus GS, modelul 300 Business, este echipata cu un motor diesel de 249 CP si 310 Nm, obtinuti dintr-o cilindree de 2.995 centimetri cubi si avand un pret de pornire de 49.423 euro, cu toate taxele incluse. Infiniti G37 are o singura motorizare disponibila, unitatea otto de 3.7 litri si 320 CP, care ofera 360 Nm si este oferita alaturi de trei versiuni de echipare. Cel mai ieftin Infiniti G37 porneste de la 41.900 de euro, cu toate taxele incluse. Actualul BMW Seria 5 E60 porneste de la 37.009 euro cu toate taxele incluse, versiunea 520i fiind echipata cu un propulsor de 2.0 litri care ofera 170 CP si 210 Nm. In acest moment, cel mai ieftin model entry-level din clasa medie superioara este Audi A6, urmata de actuala versiune a lui Seria 5 E60. Cel mai scump model din aceasta clasa este Infiniti G37, dar acesta este si cel mai puternic din clasamentul de mai sus. Cel mai ieftin model din clasa medie superioara este Volvo S80, care are un pret de 31.654 euro in versiunea echipata cu motorul otto de 145 CP si 190 Nm. Versiunea entry-level in gama Jaguar XF are un pret de pornire de 48.195 euro, reprezentand versiunea V6 de 3.0 litri cu 238 CP si 293 Nm. Jaguar XF se remarca in acest clasament ca fiind cea mai puternica intrare in gama, in timp ce Infiniti G37 puncteaza la capitolul dotari standard.

Castigator: Volvo S80 (cel mai ieftin model din segmentul mediu superior disponibil pe piata din Romania, chiar daca motorul entry-level este cel mai slab din intreg segmentul). BMW Seria 5 F10 nu a putut fi comparat in acest segment inca, deoarece preturile nu sunt inca disponibile.
MOTORIZARI


Noul BMW Seria 5 F10 va fi disponibil cu trei motorizari diesel si patru unitati otto in momentul lansarii. In functie de optiunile de transmisie disponibile, cei de la BMW ofera 13 combinatii de motorizare si transmisie disponibile. Modelul entry-level din noua gama Seria 5 F10 este 520d, care este echipat cu un motor diesel de 2.0 litri si ofera 184 CP si 380 Nm. Aceasta versiune a lui BMW Seria 5 este cea mai economica din istoria acestui model, oferind un consum mediu in regim mixt de 5.0 litri de carburant la 100 de kilometri. Varful gamei BMW Seria 5 F10 este versiunea 550i, care va ramane cea mai puternica din gama pana la debutul noului M5 F10. Aceasta versiune este echipata cu o unitate V8 de 4.4 litri care ofera 407 CP si dezvolta un cuplu de 600 Nm. Astfel, noul BMW Seria 5 F10 in versiunea 550i va fi cel mai puternic model din segmentul mediu superior, cu exceptia versiunilor sportive M, AMG sau RS. Cele mai apropiate modele de puterea lui BMW 550i F10 sunt Mercedes-Benz E 500 4MATIC, echipat cu un motor V8 de 5.0 litri care dezvolta 388 CP si 530 Nm si Lexus GS 460, echipat si el cu un motor V8 care dezvolta 347 CP si 460 Nm. Infiniti ofera un singur propulsor in gama G37, fiind vorba de unitatea de 3.7 litri care ofera 320 CP. Cel mai puternic Jaguar XF disponibil este echipat cu un motor V8 de 5.0 litri, care ofera 385 CP si 515 Nm, in timp ce versiunea de top a lui Volvo S80 este reprezentata tot de un V8, de data aceasta fiind vorba de 315 CP si 440 Nm.

Castigator: BMW Seria 5 in versiunea 550i.
DIMENSIUNI


In materie de dimensiuni, noul BMW Seria 5 F10 are o lungime de 4.899 milimetri, o latime de 1.860 de milimetri si o inaltime de 1.464 mm. Ampatamentul acestui model este de 2.968 mm, in timp ce masa versiunii de 550i este de 1.830 de kilograme. In comparatie cu acesta, modelul Audi A6 este mai lung si aproape la fel de lat, in timp ce inaltimea lui A6 este mai mare. Masa versiunii de top a lui Audi A6 este mai mica cu 30 de kilograme decat cea a versiunii 550i a lui BMW Seria 5 F10, dar diferenta dintre acestea este compensata de faptul ca Audi A6 4.2 FSI dezvolta doar 350 CP in comparatie cu cei 407 ai lui BMW 550i F10.

Varful gamei Mercedes-Benz E-Klasse, modelul E500 4MATIC are o lungime de 4.868 milimetri, o latime de 1.854 mm si o inaltime de 1.471 mm. Masa acestui model este de 1.735 kilograme, cu 95 de kg mai putin decat varful gamei Seria 5 F10. Modelul Infiniti G37 are o lungime de 4.775 milimetri si o latime de 1.770 milimetri, in timp de inaltimea acestuia este la nivelul de 1.450 de mm. Masa lui Infiniti G37 Sedan este de 1.784 kilograme, fiind ceva mai usor decat BMW 550i F10. Totodata, Infiniti G37 Sedan este mai scurt, mai ingust si mai scund decat BMW Seria 5 F10, dar acest lucru nu este neaparat un dezavantaj. Celalalt rival nipon din acest segment, Lexus GS 460, are o lungime de 4.850 milimetri, o latime de 1.820 milimetri si o inaltime de 1.430 milimetri, in timp ce masa acestuia este la nivelul de 1.735 de kilograme. Jaguar XF are o lungime de 4.961 milimetri si o latime de 1.877 mm, in timp ce inaltimea modelului britanic atinge 1.460 mm, iar ampatamentul este de 2.910 mm. Masa lui Jaguar XF este de 1.855 kilograme. Vovlo S80 are si el dimensiuni generoase, modelul suedez avand o lungime de 4.851 milimetri, o latime de 1.861 mm si o inaltime de 1.493 milimetri. Masa modelului Volvo S80 este de 2.320 de kilograme, in timp ce ampatamentul acestuia este de 2.835 kg.

Castigator: BMW Seria 5 F10( cel mai mare ampatament), Jaguar XF (cel mai lung si cel mai lat) .
PERFORMANTE


Mercedes-Benz E-Klasse este aproape la fel de rapid ca BMW 550i F10, existand o diferenta de doar 0.3 secunde intre cele doua modele la acceleratia 0-100 km/h. Viteza maxima a ambelor modele este limitata la 250 km/h.Infiniti G37 si Lexus GS 460 sunt la fel de rapide in accelerarea de la 0 la 100 km/h, ambele fiind capabile sa o realizeze in 5.8 secunde, cu 0.8 secunde mai lent decat BMW 550i F10. Audi A6 4.2 FSI quattro accelereaza de la 0 la 100 km/h in 5.9 secunde, fiind cu 0.9 secunde mai lent decat BMW 550i F10. Jaguar XF in versiunea top este cu 0.7 secunde mai lent decat BMW 550i la acceleratia de la 0 la 100 km/h, pe cand Volvo S80 este, de departe, cel mai slab model din clasament, cu o acceleratie 0-100 km/h de 6.5 secunde.

Castigator: BMW Seria 5 550i (cel mai rapid model in accelerarea de la 0 la 100 km/h)
CONCLUZII

Strict matematic, BMW Seria 5 F10 este cel mai bun model din segmentul sau, fiind castigator la cele mai multe capitole, chiar daca preturile sale nu sunt inca publice. Noul Seria 5 a adunat 5 puncte finale, fiind superior rivalilor sai la capitolele de mai sus. Jaguar XF primeste doua puncte, aflandu-se pe locul al doilea la analiza preminara. Mercedes E-Klasse, Audi A6 si Infiniti G37 primesc mentiuni speciale datorita designului atragator, in timp ce Volvo S80 se revanseaza la capitolul pret, unde este primul.

Edited by akajohn, 22 March 2010 - 14:22.


#50
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
akajohn, prea mult scris sorry, e luni totusi. Si nu-mi cita presa din auto romaneasca, pentru mine relevanta ideilor exprimate tinde catre 0, doar stim cu totii cum se fac "recenziile" pe la noi mai ales cand e vorba de un model nou-aparut.

Sa revenim, nu-mi dau seama care ar fi motivul dar chiar nu se inteleg anumite lucruri. Eu personal nu contest capabilitatile masinii asteia, nici prin cap nu-mi trece (ia chiar, aratati-mi unde-am zis ceva de performante), toate masinile noi sunt fiabile, comode, capabile, whatever. Eu vorbeam strict de ce-mi inspira designul, adica nimic. Nu e nici urata nici frumoasa, e fada si anosta insa va fi o masina foarte buna, la fel ca orice alt BMW de pana acum. Astia, spre deosebire de VAG, chiar se ocupa de motoarele alea.

Cat despre haptitudini, eu sunt asa mai timid si mai modest, nu ma dau rotund dar zic si eu asa ca stiu ce-au vrut oamenii aia sa faca. Si le-a reusit.

ionut mamica, pune mana si argumenteaza afirmatia ca daca n-o faci e doar o chestie gen "ba tu esti prost", afirmatie ce poate veni doar din partea unui puber care nu numai ca n-are carnet dar daca-i zici ceva de vaNOS (<-- am scris la deruta :D) te scuipa crezand ca i-ai zis de ma-sa.

Fanboy!
:)

#51
Rapier

Rapier

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,864
  • Înscris: 07.10.2006

Quote

un amic are unul de 1 an jumate si la cateva luni de la cumparare avea alarma electrica pe bord
Un amic are unu...De curiozitate, am citit testele de lunga durata cu XF-ul, si unii se plang de probleme cu electrica. Dar concluzia generala e ca masina merita.

Quote

tot dai cu personalitatea... pai defineste tu personalitatea unei masini
Fa un mic studiu...cati oameni intorc capul pe strada cand vad un BMW sau un Merc si cati oameni intorc capul pe strada cand vad o Alfa Romeo sau un Jag. Ai sa fii surprins. Aia e personalitate.

Quote

hai sa ne raportam la noul 5-ar si sa lasam Jaguarul acolo unde ii e locul
Si unde anume e locul Jag-ului? Pt ca, dpdv al dotarilor si pretului, XF-ul este concurent direct al Seriei 5, A6 si E-Klasse.

Quote

si apropos, e scump al dracului, mai ales pentru ce ofera, si eu vorbesc din prisma unuia care chiar a vrut sa-si ia insa s-a rasgandit...
Lasa-ma sa ghicesc...nu ai gasit unul SH nu? Vechiul 530d costa doar 50000 de euro cu TVA. Ieftin nu dom'le?

Quote

BMWDesign are sediul in Statele Unite
Si il au sef pe Bangle cumva? :P

Quote

Noul seria 5 e un model extraordinar pe care nu multi si-l permit. Mi l-as dori din toata inima. Dar macar sa-l conduc pe la test drive-uri si la un concurs ce-l organizez duminica.

Quote

Cum poate un calic care n-are nici golf sa spuna ca refuza bentley-ul?!?! Nici macar nu a urcat in el, nu stie nimic de el, l-a vazut doar in poze dar vine cu besini de bogatan. Iaca asta ma deranjeaza, ca unii vorbesc pe din fara si mai mult decat le permit unele chestii.
Ai luat carnetul? Dar de intretinut o masina, ai facut asa ceva pana acum? Ipocrit mic ce imi esti stiflere...tehnic vorbind tu nu iti poti permite nici macar un Tata Nano si dai replici de genu asta...

Quote

Strict matematic, BMW Seria 5 F10 este cel mai bun model din segmentul sau
Deci masina inca nu a aparut la vanzare, dar s-a tras concluzia ca e cel mai bun model din segment... Problema segmentului e ca masinile sunt apropiate intre ele dpdv al calitatii si performantelor. Si pentru a le diferentia, trebuie analizate alte aspecte. Chiar sunt curios cati isi iau un A6 sau un E-Klasse pentru portbagaj? Sau ca sa isi care familia numeroasa la plaja... Una din marile diferente (atat in bine cat si in rau) de mentalitate pe care o au cei de mai la vest de noi fata de romani este ca pentru ei, masina normala e un fier si nimic mai mult. Si e un fier care nu trebuie sa coste mai mult decat casa in care stau...

PS:
Daca lumea pe aici chiar era plina de ura, va dadea cineva pana acum link-ul asta:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4W2N7dvdJxc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Dar noi suntem obisnuiti sa spargem o samanta si sa bagam o bere la PET in spatele blocului si sa ne dam cu parerea de diverse. Ca asa e romanu. E o placere a omului uitat de vremurile mai bune, de ce sa i-o iei si p'asta?

Edited by Rapier, 22 March 2010 - 14:52.


#52
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

 fastcarjunkie, on 22nd March 2010, 14:50, said:

akajohn, prea mult scris sorry, e luni totusi. Si nu-mi cita presa din auto romaneasca, pentru mine relevanta ideilor exprimate tinde catre 0, doar stim cu totii cum se fac "recenziile" pe la noi mai ales cand e vorba de un model nou-aparut.

Sa revenim, nu-mi dau seama care ar fi motivul dar chiar nu se inteleg anumite lucruri. Eu personal nu contest capabilitatile masinii asteia, nici prin cap nu-mi trece (ia chiar, aratati-mi unde-am zis ceva de performante), toate masinile noi sunt fiabile, comode, capabile, whatever. Eu vorbeam strict de ce-mi inspira designul, adica nimic. Nu e nici urata nici frumoasa, e fada si anosta insa va fi o masina foarte buna, la fel ca orice alt BMW de pana acum. Astia, spre deosebire de VAG, chiar se ocupa de motoarele alea.

Cat despre haptitudini, eu sunt asa mai timid si mai modest, nu ma dau rotund dar zic si eu asa ca stiu ce-au vrut oamenii aia sa faca. Si le-a reusit.

ionut mamica, pune mana si argumenteaza afirmatia ca daca n-o faci e doar o chestie gen "ba tu esti prost", afirmatie ce poate veni doar din partea unui puber care nu numai ca n-are carnet dar daca-i zici ceva de vaNOS (<-- am scris la deruta :D) te scuipa crezand ca i-ai zis de ma-sa.

Fanboy!
:)


ce sa argumentez taticule,majoritatea afirmatiilor vin din partea fanilor de masini japoneze,unii nici macar posesori (despre care se stie ca sunt constra nemtoaicelor),ce sa argumentez mai mult decat a facut akajohn

ce sa zic mai mult de: cu banii de XF dizal 240cp iti iei x6,cu banii de XF dizal 210cp iti iei X5,apoi uitate si pe lista de dotari

de fiabilitate,da am mai scris-o si mai sus am un amic care este posesor de asa ceva,pretinde ca a dat in jur de 70k euro,masina are sub 10k km si sta f mult timp in service,are pb mari cu electronica si aia nu-i dau de cap,regreta ca nu a luat altceva (si aici nu ma refer la bmw),o considera un Ford prea scump exact astea-s cuvintele

da e rafinata,nu o vezi condusa de toti romanii pe strada,,dar la ce bun cand concurenta iti ofera motorizari mai bune,intretinere mai ieftina (unele manopera zero),tehnologie,de ce sunt atat de putine pe strazi si nu vb de ro.

#53
stifflerr

stifflerr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,368
  • Înscris: 16.07.2008
rapier, nu tre sa ai permis sau 20k km facuti sa poti compara o masina cu alta. Cred ca sunt intr-o masura mai mare sa compar bmw-ul cu orice alta marca atata timp cat am studiat bmw-ul, am asa ceva, am mers mii de km cu ea, ce-i drept in dreapta, am si condus-o , am fost la lansari si la multe altele. Deci ce zic eu e mai plauzibil fata de replicile voastre inspirate de pe net. Aici nu vorbim despre conducere, ci despre masina. Nu am platit EU interventiile la masina, ci tata normal. Vrei sa ti le zic pe toate? Nu ma doare degetele.
Si is  sigur ca am condus mai multi km un BMW decat unii de aici  :whistling:

Edited by stifflerr, 22 March 2010 - 17:52.


#54
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
^^ Da, e mare lucru sa ai atatea mii de km in dreapta intr-un BMW. Pe cand bancheta din spate? Alalalt vad ca s-a incurcat in litere, formuleaza o argumentatie ionute ca de-aia esti baiat mare si stii sa ne explici noua cum e BMW asa tare.

Copii dom'ne, copii, hai ca va las, jucati-va frumos nu mai stricati forumul.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate