Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
cea mai buna antena CB pt masina ?
Last Updated: Sep 22 2022 16:34, Started by
kissunicum
, Mar 01 2010 18:01
·
0
#73
Posted 24 March 2010 - 09:51
nu e vba de rusine. Eu incerc sa ajung la un compromis intre lungime si estetic, pentru gusturile mele. Nu doresc performante maxime la lungime scurta.
|
#74
Posted 24 March 2010 - 16:04
OutOfCtrl, on 24th March 2010, 11:51, said: nu e vba de rusine. Eu incerc sa ajung la un compromis intre lungime si estetic, pentru gusturile mele. Nu doresc performante maxime la lungime scurta. chestia cu gusturile e aplicabila la autoturisme,haine ,pantofi,ceasuri,bijuterii.aici e vorba de radiofrecventa. |
#75
Posted 24 March 2010 - 16:16
OutOfCtrl, on 24th March 2010, 09:51, said: nu e vba de rusine. Eu incerc sa ajung la un compromis intre lungime si estetic, pentru gusturile mele. Nu doresc performante maxime la lungime scurta. Iti recomand in acest caz antena din semnatura mea. Am dat 80 de lei si sunt f multumit de legaturi de comunicatie la 30 km cu statia portabila din dotare. Are magnet f bun si folie de protectie pt vopsea. A stat ok pe plafon fara sa se miste la viteze de 140-150 km/h pe bord ( 130-140 real ) |
#76
Posted 24 March 2010 - 16:20
Nu se aplica in fizica radiofrecventei nu si in "suficienta" ei . Adica, daca vrei performanta, nu poti avea una scurta, da' e posibil ca una scurta, chiar daca nu e cea mai performanta, sa-ti fie suficienta . Totul depinde de ce iti doresti si ce primesti.
233at102, on 24th March 2010, 16:04, said: chestia cu gusturile e aplicabila la autoturisme,haine ,pantofi,ceasuri,bijuterii.aici e vorba de radiofrecventa. Edited by richelieu, 24 March 2010 - 16:22. |
#77
Posted 24 March 2010 - 16:23
Eu mi-am luat Megawat 4000, am inteles ca asta sau Megawat 5000 ar fi cele mai bune, chiar nu ma deranjeaza ca are 2 m
Din practica se simte diferenta in bine fata de clasica ML145, eu am avut antena asta cum 3 ani si alta statie si chiar nu mai imi aduc aminte cum mergea.... Edited by rvic77, 24 March 2010 - 16:25. |
#78
Posted 24 March 2010 - 16:27
Am mai zis - Performer 5000, la fel de lung ca si Megawatt-ul. Fata de ML 145, se simte oarece diferenta, dar nu atat cat sa justifice diferenta de pret.
|
#79
Posted 26 March 2010 - 11:19
Urmeaza sa achizitionez un alan42 pe considerente de dimensiuni si as opta pt o antena cbl 868(ca a colegului calin) sau turbo 800s. Dintre acestea doua care credeti ca ar fi mai buna? Aveti experienta cu turbo 800s?
|
#80
Posted 26 March 2010 - 11:21
Eu ti-o recomand pe Sirio. E mai buna si ..otelul din spic este mult mai elastic. CBL-ul este cam rigid si...desi nesemnificativa, e si o diferenta de performanta intre ele.
|
#81
Posted 26 March 2010 - 11:24
Sirio mi s-a parut si mai frumos/ingrijit lucrata, si are 2 imbusuri (President are doar 1)
|
#82
Posted 26 March 2010 - 11:59
Deci merita diferenta de pret. Cbl e 20 eur fara tva si turbo e 30 eur fara tva. Nu e mare, dar e ceva
Edited by OutOfCtrl, 26 March 2010 - 12:13. |
|
#83
Posted 26 March 2010 - 14:35
Ca tot vorbim de antene si de probe...am mai gasit prin magazie un CBL scurt...de 55 cm...in weekend urmeaza proba si cu el . Deocamdata, m-am jucat putin si cu aia de 30cm (Spaghetta No.3) si cu asta de 55 (Spaghetta No.5) cu un comutator de antena, pe receptie mai mult. Ochiometric, s-a marit toata treaba cam cu ...2km... ceea ce e bine. Acum o voi lua la drum pe aia mai lunga, nu ma duc cu ambele pe masina pentru ca se cam bat in reflectate una pe alta. Din pacate, nu fac drumul cu aceeasi masina (desi prima parte va fi pe acelasi traseu)... Oricum, asta arata in limita umanului pe masina.
Edited by richelieu, 26 March 2010 - 14:35. |
#84
Posted 26 March 2010 - 17:37
richelieu, on 26th March 2010, 14:35, said: Ca tot vorbim de antene si de probe...am mai gasit prin magazie un CBL scurt...de 55 cm...in weekend urmeaza proba si cu el . Deocamdata, m-am jucat putin si cu aia de 30cm (Spaghetta No.3) si cu asta de 55 (Spaghetta No.5) cu un comutator de antena, pe receptie mai mult. Ochiometric, s-a marit toata treaba cam cu ...2km... ceea ce e bine. Acum o voi lua la drum pe aia mai lunga, nu ma duc cu ambele pe masina pentru ca se cam bat in reflectate una pe alta. Din pacate, nu fac drumul cu aceeasi masina (desi prima parte va fi pe acelasi traseu)... Oricum, asta arata in limita umanului pe masina. s-a marit cu 2km fata de...cati km? Edited by OutOfCtrl, 26 March 2010 - 17:39. |
#86
Posted 26 March 2010 - 17:55
Eminenta, eu, cel putin la Pathfinder, as pune un CB 27 Special, pe o talpa DV, pusa in partea de jos a hayonului (vertical).
Asa nici nu o sa arate ca un tramvai, si o sa ai emisie+receptie foarte buna. Parerea mea. La mine hayonul este prea rotunjit, si nu cred ca am un loc in care sa pun talpa, ca am chinuia de mult ideea asta. |
#87
Posted 26 March 2010 - 18:54
de-o saptamana ma chinui sa iau o antena am studiat aci pe forum am mai pus cate o intrebare si mam hotarat la 2 antene...
acum am o alta intrebare intre antena mitland ML 145 lungimea 160 si sirio turbo 3000 lungimea 170 mm ma duce in deruta GAIN ul 5 si lungimea cu 10 cm mai mare a lui sirio.... performanta este macar putin vizibila la sirio fata de ML???? adica ar avea sirio o receptie mai clara cu acei 10 cm in plus la lungime sau nici nu se observa fata de ml 145 ???ca sa stiu pe ce dau banii?? |
|
#88
Posted 26 March 2010 - 19:10
E o idee buna....dar oare nu-mi strica lipsa de degajare performantele? Oricum....o sa incerc si o chestie de genul asta....merita testata. Merci de tip.
calinkgb, on 26th March 2010, 17:55, said: Eminenta, eu, cel putin la Pathfinder, as pune un CB 27 Special, pe o talpa DV, pusa in partea de jos a hayonului (vertical). Asa nici nu o sa arate ca un tramvai, si o sa ai emisie+receptie foarte buna. Parerea mea. La mine hayonul este prea rotunjit, si nu cred ca am un loc in care sa pun talpa, ca am chinuia de mult ideea asta. |
#89
Posted 26 March 2010 - 19:22
seriojaa, on 26th March 2010, 18:54, said: de-o saptamana ma chinui sa iau o antena am studiat aci pe forum am mai pus cate o intrebare si mam hotarat la 2 antene... acum am o alta intrebare intre antena mitland ML 145 lungimea 160 si sirio turbo 3000 lungimea 170 mm ma duce in deruta GAIN ul 5 si lungimea cu 10 cm mai mare a lui sirio.... performanta este macar putin vizibila la sirio fata de ML???? adica ar avea sirio o receptie mai clara cu acei 10 cm in plus la lungime sau nici nu se observa fata de ml 145 ???ca sa stiu pe ce dau banii?? |
#90
Posted 26 March 2010 - 20:00
Astazi am montat un ML145 de la Sirio si un Intek m100 pe o berlina 1310. Antena am introdus-o pana la capat in bobina, apoi am ridicat-o cam 1cm. SWR 1,01 in 20 si 1.1 in 22. In celelalte nici macar nu m-am chinuit sa mai masor, nu are sens.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users