Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65
 Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?
 Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7
 La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...
 

RCS&RDS isi cere inapoi mobilele date gratuit, de la clientii care nu le folosesc

- - - - -
  • Please log in to reply
93 replies to this topic

#91
mr_alexino

mr_alexino

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,090
  • Înscris: 20.09.2009
eu nu amprimit nici o notificare si in 2008 parca am primit telefonu. si l-am folosti cam 2 sapt. oricum telefonul arata jalnic ultima oara il scapasem in apa si se vedea jumate de display alb

#92
l_dan

l_dan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,341
  • Înscris: 05.09.2006

View Postmr_alexino, on 29th January 2010, 13:47, said:

eu nu amprimit nici o notificare si in 2008 parca am primit telefonu. si l-am folosti cam 2 sapt. oricum telefonul arata jalnic ultima oara il scapasem in apa si se vedea jumate de display alb

Probabil urmeaza sa primesti, ai rabdare!  :D

#93
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
n-am primit nimic si nu l-am folost de enspe luni. ieri am platit factura si nu mi-a zis nimic

apropo de dat inapoi, maica-mea A VRUT sa-l dea inapoi si n-au vrut aia sa-l primeasca. deci probabil ca sint complet imbecili sau lobotomizati

Edited by Mosotti, 29 January 2010 - 14:05.


#94
Frank SF

Frank SF

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 16.08.2005

View Postsmylle2u, on 25th January 2010, 19:48, said:

E win-win situation. RDS isi eficientizeaza costurile iar abonatii care nu au folosit telefoanele scapa de o grija de pe cap.

ca sa fie win-win ar trebui sa vina sa ia telefonul tot la usa casei, asa cum au venit sa il distribuie.
nu sa ma puna sa ma duc acolo, si musai titularul, sa stau la coada, sa completez nu stiu ce formulare, sa pierd 40 de min. A avut dreptate colegul de forum care a zis ca toata problema a fost de la inceput, cind s-au dat telefoanele, cu slaba instruire si motivarea gresita a agentilor de vinzari care au dat telefoanele pe teren...

mama a primit un telefon din asta in conditiile in care i sa spus doar: e gratis, luati-l ca nu va costa nimic si nu s-a pomenit nimic de custodie etc

acuma nu pot sa ma duc eu sa il returnez, ci musai ea ca titular, si pe vremea asta cu zapezi si geruri ii este destul de greu sa iasa din casa.

nu reusesc sa imi dau seama ce avantaje reale am daca pastrez telefonul asta pe abonamentul de 2 EUR. As accepta, daca nu ar trebui pentru asta sa mearga mama la casierie sa piarda timpul pe acolo.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate