RCS&RDS isi cere inapoi mobilele date gratuit, de la clientii care nu le folosesc
Last Updated: Jan 31 2010 10:34, Started by
lafayette
, Jan 25 2010 13:20
·
0
#91
Posted 29 January 2010 - 13:47
eu nu amprimit nici o notificare si in 2008 parca am primit telefonu. si l-am folosti cam 2 sapt. oricum telefonul arata jalnic ultima oara il scapasem in apa si se vedea jumate de display alb
|
#92
Posted 29 January 2010 - 13:56
#93
Posted 29 January 2010 - 14:04
n-am primit nimic si nu l-am folost de enspe luni. ieri am platit factura si nu mi-a zis nimic
apropo de dat inapoi, maica-mea A VRUT sa-l dea inapoi si n-au vrut aia sa-l primeasca. deci probabil ca sint complet imbecili sau lobotomizati Edited by Mosotti, 29 January 2010 - 14:05. |
#94
Posted 31 January 2010 - 10:34
smylle2u, on 25th January 2010, 19:48, said: E win-win situation. RDS isi eficientizeaza costurile iar abonatii care nu au folosit telefoanele scapa de o grija de pe cap. ca sa fie win-win ar trebui sa vina sa ia telefonul tot la usa casei, asa cum au venit sa il distribuie. nu sa ma puna sa ma duc acolo, si musai titularul, sa stau la coada, sa completez nu stiu ce formulare, sa pierd 40 de min. A avut dreptate colegul de forum care a zis ca toata problema a fost de la inceput, cind s-au dat telefoanele, cu slaba instruire si motivarea gresita a agentilor de vinzari care au dat telefoanele pe teren... mama a primit un telefon din asta in conditiile in care i sa spus doar: e gratis, luati-l ca nu va costa nimic si nu s-a pomenit nimic de custodie etc acuma nu pot sa ma duc eu sa il returnez, ci musai ea ca titular, si pe vremea asta cu zapezi si geruri ii este destul de greu sa iasa din casa. nu reusesc sa imi dau seama ce avantaje reale am daca pastrez telefonul asta pe abonamentul de 2 EUR. As accepta, daca nu ar trebui pentru asta sa mearga mama la casierie sa piarda timpul pe acolo. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users