Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...
 Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady
 Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...
 

RCS&RDS isi cere inapoi mobilele date gratuit, de la clientii care nu le folosesc

- - - - -
  • Please log in to reply
93 replies to this topic

#1
lafayette

lafayette

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,341
  • Înscris: 25.12.2006
http://www.zf.ro/bus...losesc-5430832/
conform unui articol aparut in  Ziarului Financiar:
RCS&RDS isi cere inapoi mobilele date gratuit, de la clientii care nu le folosesc

Clientii RCS&RDS care au primit gratuit un telefon mobil si o cartela sim de la companie, dar nu le-au folosit deloc in ultimele trei luni, vor fi nevoiti fie sa returneze mobilul si sim-ul, fie sa plateasca un abonament lunar de doi euro - potrivit unei notificari transmise de RCS prin posta utilizatorilor care se afla in aceasta situatie.
"Avand in vedere ca in ultimele 3 (trei) luni nu ai utilizat serviciul de telefonie mobila contractat, iti solicitam potrivit clauzelor contractuale, sa restitui in termen de 15 zile de la primirea prezentei notificari, telefonul mobil si cartela SIM oferite in custodie", scrie in notificarea transmisa de RCS&RDS clientilor.

Compania detinuta de omul de afaceri oradean Zoltan Teszari este numarul patru pe piata de telefonie mobila, cu peste 1,3 milioane de clienti, potrivit celor mai recente date publicate de operator, in iunie 2009.
Au ajuns la 1,3 milioane clienti pe telefonie mobila oferind totul gratuit
RCS si-a construit baza de clienti pe telefonie mobila prin aceeasi metoda prin care a crescut puternic si pe telefonie fixa: oferind gratuit un telefon mobil, o cartela sim si un abonament cu zero costuri lunare clientilor care erau deja abonati ai serviciilor de internet si/sau cablu TV. Aceasta strategie - probabil singura prin care romanii puteau fi convinsi sa-si mai bage in buzunar inca un mobil in conditiile concurentei dure cu Orange, Vodafone si Cosmote, a dat rezultate, cel putin din punct de vedere al numarului de mobile distribuite.
RCS a cumparat telefoanele mobile de la compania chineza Huawei, care a participat, de asemenea, si la realizarea infrastructurii de telefonie mobila a operatorului.

Cati clienti nu folosesc mobilul gratuit de la RCS&RDS?
Insa cati clienti au luat mobilul oferit pe degeaba de RCS&RDS dar l-au pus undeva intr-un sertar si nu l-au folosit?
In conditiile in care reprezentantii companiei nu ofera detalii exacte despre numarul de clienti aflati in aceasta situatie nu se poate specula decat ca procentul acestora a fost suficient de ridicat cat sa determine companie sa ia masuri.
"RCS & RDS a transmis catorva abonati scrisori de returnare a anumitor telefoane mobile oferite in custodie (custodie insemnand posibilitatea de a fi utilizate - fara a fi cumparate - gratuit in anumite conditii). Demersul se inscrie in termeni contractuali sau in termenii unor promotii", au precizat pentru ZF reprezentantii RCS&RDS, fara a oferi detalii.

Cine nu da mobilul inapoi risca penalitati de un euro pe zi

Clientii RCS&RDS care nu si-au folosit mobilele si care au fost somati de companie sa returneze telefonul si cartela sim pot face acest lucru la orice punct de prezenta al RCS, potrivit notificarilor transmise de operator. Clientii care nu returneaza RCS mobilul si SIM-ul in 15 zile de la primirea notificarii risca penalitati de un euro pe zi, potrivit documentului transmis de companie. "Iti reamintim ca, potrivit prevederilor contractuale, nepredarea telefonului mobil si a cartelei SIM sau neachizitionarea telefonului mobil in termenul mai sus mentionat va atrage plata unei penalitati de 1 (unu) euro pentru fiecare zi de intarziere".

Ce variante au clientii care au primit notificarea RCS
Clientii care au primit notificarea RCS&RDS au de ales intre mai multe variante pentru a stinge un potential litigiu cu operatorul telecom.
Astfel, clientii care vor sa pastreze doar telefonul mobil dar nu si cartela sim (abonamentul la telefonie mobila) de la RCS pot cumpara terminalul la pretul de 30 de euro, la care se adauga si TVA.
In schimb, clientii care vor sa pastreze si mobilul si abonamentul la RCS&RDS nu pot face acest lucru decat daca opteaza pentru un abonament de doi euro pe luna, care le asigura convorbiri gratuite si nelimitate catre numere de fix sau mobil din reteaua RCS&RDS.
Clientii care au primit gratuit in custodie telefon si cartela sim impreuna cu un abonament de zero euro pe luna dar si-au folosit telefonul mobilul nu sunt afectati de aceasta campanie a RCS.

De ce isi cere RCS telefoanele inapoi?

Campania RCS&RDS de a-si recupera telefoanele mobile si cartelele de la clientii care nu le folosesc este explicabila, in conditiile in care operatorul inregistreaza costuri de intretinere&mentenanta inclusiv pentru acest tip de utilizatori. Un client cu un telefon mobil nefolosit aduce doar costuri RCS iar compania pierde astfel oportunitatea de a oferi un telefon si o cartela unui client care va fi folosi serviciul si va genera astfel venituri si profit pentru operator.
Miscarea RCS&RDS arata si ca operatorul, unul dintre cei mai indatorati de pe piata locala, urmareste sa-si eficientizeze operatiunile si sa foloseasca mai bine resursele financiare existente.
Pe de alta parte operatiunea de "curatare" a bazei de utilizatori de telefonie mobila de clientii care nu genereaza practic venituri poate fi legata si de tentativa recenta a RCS&RDS de a obtine o finantare de 200 de milioane de dolari. Este posibil astfel ca ordinea facuta de RCS in baza de date cu clienti sa fi fost ceruta sau realizata pentru investitori.
Actionarii RCS&RDS, cea mai mare companie telecom controlata de un roman, au discutat in decembrie in cadrul unei adunari extraordinare care a avut loc in ajunul Craciunului, lansarea unei emisiuni de obligatiuni de 200 mil. dolari (140 mil. euro). Compania nu a oferit pana in prezent detalii despre rezultatul adunarii.
La nivel de grup, cifra de afaceri s-a ridicat la 700 milioane de dolari in 2008, in crestere cu 40% fata de anul precedent, potrivit datelor anuntate de reprezentantii companiei, cea mai mare parte a veniturilor fiind obtinute in Romania si Ungaria.

#2
kineceler

kineceler

    witch king

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,995
  • Înscris: 16.05.2009
Și ce este nou în asta? Știm asta din surse inside deja de vre-o lună și mai bine. Totul se face conform clauzelor contractuale.

Edited by kineceler, 25 January 2010 - 13:31.


#3
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Nu e o noutate. Multi au primit in factura instiintare de a preda mobilele.
Si cu toate astea nu se gasesc telefoane pentru cei care ar dori sa le foloseasca serviciile.

#4
kineceler

kineceler

    witch king

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,995
  • Înscris: 16.05.2009

View Postdanutz1, on 25th January 2010, 13:25, said:

Nu e o noutate. Multi au primit in factura instiintare de a preda mobilele.
Si cu toate astea nu se gasesc telefoane pentru cei care ar dori sa le foloseasca serviciile.
Am eu câteva... Dar nu vor să le primească. Țeapa lor.

#5
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005
Se face asta de un an, rusinica celor de la ZF ca nu urmaresc forumul sau celelalte publicatii macar.
De fapt se face de cand s-au semnat contractele, e o mentiune acolo, nu le folosesti 3luni da ce e gratis inapoi daca ai luat-o doar pt ca e moka. Rusinica.. :lol:

Edited by Blackhawk, 25 January 2010 - 13:32.


#6
alin13n2002

alin13n2002

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 18.01.2007
sa zic ca am un telefon fix si mobil de la rds cu abonament asociat si sun numai in reteaua rds unde este gratuit si nelimitat, mi-l cere inapoi sau pot sa stau linistit.

#7
CABLE MAN

CABLE MAN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,870
  • Înscris: 11.01.2006
PAREREA mea este ca se fac de ras,ni le-au bagat pe gat si acum le vor inapoi.
HALAL companie!

#8
kineceler

kineceler

    witch king

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,995
  • Înscris: 16.05.2009

View PostCABLE MAN, on 25th January 2010, 13:32, said:

PAREREA mea este ca se fac de ras,ni le-au bagat pe gat si acum le vor inapoi.
HALAL companie!
Prin ce metodă ți l-au băgat pe gât? Inserare faringiană forțată?  :ack: Nu țin minte să fi fost amenințat sau frțat în vre-un fel să îl iau...

Edited by kineceler, 25 January 2010 - 13:36.


#9
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005

View PostCABLE MAN, on 25th January 2010, 13:32, said:

PAREREA mea este ca se fac de ras,ni le-au bagat pe gat si acum le vor inapoi.
HALAL companie!
Semnarea actului aditional cu mana ta se numeste bagat pe gat? De rusine se fac cei care l-au luat degeaba si comenteaza aka mokangisti. Un motiv poate fi si pentru ca le-au vandut pe okazii  :nonobad:

View Postalin13n2002, on 25th January 2010, 13:32, said:

sa zic ca am un telefon fix si mobil de la rds cu abonament asociat si sun numai in reteaua rds unde este gratuit si nelimitat, mi-l cere inapoi sau pot sa stau linistit.
Nici apel nu cred ca trebuia sa dai, probabil era suficient sa-l tii deschis, nu stiu sigur sau sa primesti apeluri.

Edited by Blackhawk, 25 January 2010 - 13:35.


#10
alin13n2002

alin13n2002

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 18.01.2007

View PostCABLE MAN, on 25th January 2010, 13:32, said:

PAREREA mea este ca se fac de ras,ni le-au bagat pe gat si acum le vor inapoi.
HALAL companie!
daca nu folosesti serviciul, mi se pare normal

#11
onlyone

onlyone

    - - - GAME MASTER - - -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,845
  • Înscris: 08.10.2005
Avand in vedere ca lucrul asta este trecut in contract, mi se pare normal sa se si respecte.

#12
maistoru

maistoru

    ex

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,752
  • Înscris: 10.05.2008
trebuia aplicata de mult chestia asta. cred ca sunt multi care nu am deschis telefonul in cei 2 ani si un pic.

#13
lafayette

lafayette

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,341
  • Înscris: 25.12.2006

View Postkineceler, on 25th January 2010, 13:23, said:

Și ce este nou în asta? Știm asta din surse inside deja de vre-o lună și mai bine. Totul se face conform clauzelor contractuale.

articolul este de azi....este o confirmare...nu toti avem insideri....
in plus sunt citate si ceva surse  oficiale

View Postkineceler, on 25th January 2010, 13:33, said:

Prin ce metodă ți l-au băgat pe gât? Inserare faringiană forțată?  :ack: Nu țin minte să fi fost amenințat sau frțat în vre-un fel să îl iau...

cand vindeau contracte de catv si net..asta era punctul forte al oamenilor de la sales..
se dovedea dupa semnarea actelor ca treaba sta altfel..Unii dintre noi am primit acele notificari..

#14
maistoru

maistoru

    ex

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,752
  • Înscris: 10.05.2008

View Postlafayette, on 25th January 2010, 14:03, said:

articolul este de azi....este o confirmare...nu toti avem insideri....
in plus sunt citate si ceva surse  oficiale

Saptamana trecuta s-a inceput strangerea in Bucuresti. In tara a inceput de vreo 2 luni campania.

#15
lafayette

lafayette

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,341
  • Înscris: 25.12.2006

View Postmaistoru, on 25th January 2010, 13:51, said:

trebuia aplicata de mult chestia asta. cred ca sunt multi care nu am deschis telefonul in cei 2 ani si un pic.
asta am vrut si eu sa precizez...
era stimulat in contract, dar nu se aplica....
dadea bine imaginii, se folosea frecvent in vanzarea pachetelor ... ( uite si telefon gratis......)
acum deodata se aplica..ceva insideri cu raspuns la intrebarea mea?

Edited by lafayette, 25 January 2010 - 14:22.


#16
kineceler

kineceler

    witch king

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,995
  • Înscris: 16.05.2009

View Postlafayette, on 25th January 2010, 14:21, said:

asta am vrut si eu sa precizez...
era stimulat in contract, dar nu se aplica....
dadea bine imaginii, se folosea frecvent in vanzarea pachetelor ... ( uite si telefon gratis......)
acum deodata se aplica..ceva insideri cu raspuns la intrebarea mea?
Era stipulat în contract vrei să spui. Nu prea mai sunt numere de telefon. Acum se dau și modemuri pentru internet mobil. E penurie. 0770 0771 și mai nou 0772 sunt insuficiente pentru o rețea de telefonie mobilă cu internet mobil de mare viteză la ora actuală. Și unii mai vor și platformă de servicii preplătite...
Rds vrea în primul rând numărul de telefon blocat de un client care nu utilizează mobilul. Eu așa mă gândesc.

Edited by kineceler, 25 January 2010 - 14:31.


#17
maistoru

maistoru

    ex

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,752
  • Înscris: 10.05.2008

View Postkineceler, on 25th January 2010, 14:30, said:

Rds vrea în primul rând numărul de telefon blocat de un client care nu utilizează mobilul. Eu așa mă gândesc.

in aceeasi masura in care vrea si recuperarea echipamentelor care au costat si care nu produc, pentru a fi repuse in piata.

oricum oferta de telefonie a rds v-a suferi modificari ce ii v-a viza pe cei care vor dori sa se aboneze cam din februarie incolo.

#18
kineceler

kineceler

    witch king

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,995
  • Înscris: 16.05.2009
Păi mai repede că ei tot ne bagă u1000 pe gât odată cu cartela și văd că unele hsdpa la liber au ajuns pe alocuri și sub 300 lei, se apropie de 250. Venim noi cu telefoane, nu ne trebuie decât usim-ul.

Edited by kineceler, 25 January 2010 - 14:47.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate