Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
DigiCare
Last Updated: Feb 03 2021 09:37, Started by
FireEyes
, Oct 15 2009 11:39
·
0
#1783
Posted 13 May 2017 - 11:53
ioanradu, on 09 mai 2017 - 18:23, said:
In primul rand nu este optiunea fara perioada contractuala este doar alegeti perioada contractuala 12 luni sau 24 luni, daca se lasa cu Alegeti perioada contractuala si se apasa Comanda apare acel mesaj Va rugam alegeti perioada contractuala, deci fara alegerea unei perioade contractuale nu se poate comanda . Hmmm, ori e o eroare la mijloc ori e o mare mare capcana de a mai prelungi aiurea niste contracte la digi. Am renuntat la a mai folosi digicare ca solutie de a comanda extraoptiuni, apelul la relatii clienti e cea mai buna solutie, fara batai de cap inutile legate de perioada contractuala. Edited by zeus1, 13 May 2017 - 11:54. |
#1784
Posted 14 May 2017 - 18:52
#1785
Posted 15 May 2017 - 13:02
@danielavram - Situatia a fost solutionata. In momentul de fata apar si minutele consumate.
|
#1786
Posted 22 May 2017 - 13:31
OK, a bit of help from DIGI_Helper. Vreau sa activez HBO GO si pe pagina lor spun sa intri in contul de digi care de la rds si sa activezi optiunea HBO GO din sectiunea Administrare servicii. Eu la administrare servicii am doar Adrese instalare servicii si atat. Daca apas acolo se deschide o alta pagina sa comand pachete HBO, nu scrie nimic de nicio activare. Cum pot face sa-mi apara sa activez HBO GO ?
|
#1787
Posted 22 May 2017 - 13:35
Trebuie sa ai cablu digital de la RCS (cu optiunea HBO activata pe cablu tv) + internet de la RDS.
Cand te duci la Administrare Servicii trebuie sa iti apara direct pe pagina HBO GO. Attached Files |
#1788
Posted 22 May 2017 - 14:49
Daca te-ai abonat gen azi la HBO/max pack, dureaza cam 24 de ore pana apare in dgicare si optiunea de HBOGO,la mine asa a fost.
Edited by cut3ryan, 22 May 2017 - 14:49. |
#1789
Posted 22 May 2017 - 16:25
#1790
Posted 22 May 2017 - 16:29
Twin Peaks o sa il ai pe HBO go e deja pe torrente cu sub ro,deci ai de unde alege,tv,hbogo si torrente cu ro sub retail. :*
Edited by cut3ryan, 22 May 2017 - 16:45. |
#1792
Posted 22 May 2017 - 17:50
Ion_de_la_Raion, on 22 mai 2017 - 16:25, said:
Nu sint abonat la hbo. Credeam ca doar bifez ceva si da drumul instant si vine adaugata automat la factura. Dar de ce trebuie sa am si hbo si internet ? Merci, dar Twin Peaks e azi. |
|
#1793
Posted 22 May 2017 - 18:07
Si activarea optiunii se poate face si telefonic ? Se da drumul pana la 10 ? (atunci e serialul )
|
#1794
Posted 22 May 2017 - 18:20
Se face instant tinere si din digicare ,intr-o secunda ai HBO, tot ce vrea sufletul tau ,chiar si duminica dimineata daca faci activarea.
HboGo o sa il ai functional dupa 24 de ore. Edited by cut3ryan, 22 May 2017 - 18:20. |
#1795
Posted 28 May 2017 - 13:38
Am de vreo saptamana o problema cu Digicare, adica mai precis: in orice browser daca accesez cost control > detalii, nu-mi mai deschide fereastra in care imi aparea situatia pe luna respectiva. In aplicatia de mobil imi da eroare:
"Error: 0x0B. O problema necunoscuta de severitate ridicata a intervenit". La voi functioneaza sau ii numa o problema pe contul meu? |
#1798
Posted 28 May 2017 - 20:19
Va multumesc, cred ca problema ii numa la contul meu atunci. Cu SMS la 700 vad ca merge. Am facut sesizare in contul digicare, ca am epuizat toate metodele la care m-am gandit (stres cookies si alt browser/pc).
Edited by gabyxm, 28 May 2017 - 20:21. |
#1799
Posted 13 September 2017 - 11:12
In data de 04.09.2017 se emite o factura pe care o achit pe 11.09.2017. Cu toate astea in 13.09.217 primesc SMS cum ca s-a emis factura bla bla ca si cand azi s-ar fi emis.
Oare nu s-ar putea face ceva ca sa primesti SMS la emitere (sau cand devine disponibila in DigiCare) ori sa nu mai primesti SMS daca este deja achitata? Nu se poate imperechea cu plata? In digicare apare ca fiind achitata. Pare treaba de amatori cred ca s-ar putea face ceva finisaje. |
#1800
Posted 13 September 2017 - 21:02
Mesaje se trimit in mod automat catre toti abonatii, dar, se trimit pe transe, gen pe 5.09 se trimit 150.000 de SMS-uri de informare, pe 6.09 inca 150.000 si tot asa.
Nu vad cu ce te deranjeaza ca primesti SMS de informare cu suma de plata si data scadenta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users