Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
BCR Prima Casa
Last Updated: Jul 28 2021 10:30, Started by
porphyrogenitus
, Sep 12 2009 22:13
·
0
#6949
Posted 31 May 2017 - 14:01
Da,eu acum mi la returnat ( adică pe la 12 ceva) din cauză că nu era bună declarația notariala,am mers rapid și am făcut alta...consiliera a zis că l a trimis la fond dar pe site încă nu apare nimic, nici in analiza la bancă nimic,doar că la trimis la bancă și atât, acum aștept....să vedem.... groaznic!
|
#6950
Posted 31 May 2017 - 14:29
Acum ii in analiza la bancă,sunt curioasa cat va dura până îl va retrimite la fond!
|
#6951
Posted 31 May 2017 - 14:45
#6953
Posted 31 May 2017 - 14:53
#6954
Posted 31 May 2017 - 14:57
Și presupun că ai vb cu cei de la bancă despre asta,care a fost scuza lor că nu ți au retrimis dosarul???
|
#6955
Posted 31 May 2017 - 15:00
#6956
Posted 31 May 2017 - 15:10
Ms de info,in cazul asta nici nu are rost sa mai stau pe site ul fondului cu butonul de refresh apăsat !!!! Offf
|
#6957
Posted 31 May 2017 - 15:12
#6958
Posted 31 May 2017 - 19:33
Stiti vreun nr de telefon de la centrala BCR?
Din 29 astept sa imi retrimita dosarul la fond si nimic. Consiliera trimis deja 3 mail-uri de urgentare dar se pare ca le-a trimis in zadar... |
|
#6959
Posted 31 May 2017 - 19:39
Cristi9016, on 31 mai 2017 - 19:33, said:
Stiti vreun nr de telefon de la centrala BCR? Din 29 astept sa imi retrimita dosarul la fond si nimic. Consiliera trimis deja 3 mail-uri de urgentare dar se pare ca le-a trimis in zadar... Si eu sunt in aceeasi situatie de pe 29...am fost in seara aceasta la banca si am discutat cu dansii...se pare ca noi nu avem voie sa luam legatura cu cei din centrala si nu exista un numar la care pot fi contactati de catre noi. |
#6960
Posted 31 May 2017 - 20:02
Hipocrate22, on 31 mai 2017 - 19:39, said: Si eu sunt in aceeasi situatie de pe 29...am fost in seara aceasta la banca si am discutat cu dansii...se pare ca noi nu avem voie sa luam legatura cu cei din centrala si nu exista un numar la care pot fi contactati de catre noi. Mda.... tipic lor... deja numai am nervi. Sper ca vineri sa vad o schimbare... In 07.06 expira si antecontractul.... |
#6961
Posted 02 June 2017 - 11:30
Buna,
Cei cu dosare intoarse de la fond saptamana aceasta, v'au fost trimise inapoi catre FNGCIMM din centrala? |
#6962
Posted 02 June 2017 - 12:02
#6963
Posted 04 June 2017 - 15:17
Ceau,
Am primit aprobare de la fond astăzi. Știți cumva cât durează pana ajung contractele la banca ? Ceau, Am primit aprobare de la fond astăzi. Știți cumva cât durează pana ajung contractele la banca ? |
|
#6964
Posted 04 June 2017 - 15:55
#6965
Posted 04 June 2017 - 18:09
La mine ii tot în analiza la bancă ....nici o schimbare, am sunat consiliera vineri și mi-a zis că a depus o cerere de urgentare la centrala dar că urgentarea la ei înseamnă că maxim in 4 zile lucrătoare de va trimite....deci Nah aștept!!!!
Tu,cum ești? L au trimis pe al tau? Hipocrate22, on 02 iunie 2017 - 11:30, said:
Buna, Cei cu dosare intoarse de la fond saptamana aceasta, v'au fost trimise inapoi catre FNGCIMM din centrala? |
#6966
Posted 04 June 2017 - 22:31
Ioana0204, on 04 iunie 2017 - 15:17, said:
Ceau, Am primit aprobare de la fond astăzi. Știți cumva cât durează pana ajung contractele la banca ? Ceau, Am primit aprobare de la fond astăzi. Știți cumva cât durează pana ajung contractele la banca ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users