Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Caramida de sticla la exterior
 Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor
 Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier
 Sa dus seceta pedologica?

Toyota IQ

Numar magic cu blocaj numerologic

Recomandare firma/persoana pentru...
 

Audi A4 B7 2.0TDI

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
Zyxu

Zyxu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 16.07.2006
De saptamana trecuta sunt fericitul posesor al unui Audi A4 B7 albastru inchis metalizat din 2006.
Dotari: bixenon, navigatie RNS-E, climatornic, geamuri electrice, spalator faruri, computer de bord, tempomat
Motor: 2.0TDI 140CP, cutie manuala cu 6 trepte.
Nu are piele si nici senzori de parcare (care mi-ar fi placut).

Am luat masina cu ~155.000km la bord. Distributia schimbata la 120.000 in Germania. Ultima revizie la 150.000.
Masina chiar este excelenta, nu ai zice ca are mai mult de 10.000 de km. Interiorul este absolut imaculat, motorul merge si suna perfect.

Marti am terminat cu numerele provizorii si pe 23 iunie sunt programat la RAR.
Dupa trebuie sa platesc taxa (cam 22 de milioane pt Euro 4 cu filtru de particule), sa fac ITP si alte hartii pentru numerele negre.

Nu am condus eu prea multe masini scumpe, dar fata de fosta masina (Cielo) nu exista termen de comparatie.

Probleme:
Cheia nu mai avea baterie. Am cumparat baterie noua (CR2032 de 3V, parca). Dupa ce am schimbat bateria nu mergea inchiderea/deschiderea din cheie.
Ca sa resincronizez cheia cu masina, am gasit pe alt forum mai multe solutii: majoriteatea erau cu VAG-COM, dar si una mai usor de facut. Apesi pe inchis, bagi cheia in contact si pornesti masina pentru 10-15 secunde. Apoi opresti motorul si apesi iar pe inchis (acum trebuie sa dea o data din avarii). Iesi din masina si functioneaza :)

Alta problema e ca nu am covorase. Masina e albastru inchis si la interior si as vrea covorase textile in culoarea de interior a masinii. Am intrebat pe forumuri, nimeni nu prea are de vanzare. Am inteles ca la reprezentanta ar fi cam 450RON. Mi se pare cam mult, dar sigur o sa le cumpar originale, nu ma incurc cu facaturi care sa-mi zboare pe sub ambreaj.

Si a 3-a problema, navigatia RNS-E. Acum este versiunea 450 si nu are harta de Romania. Am gasit pe cineva cu un dvd cu harta de Romania versiunea 2009 dar navigatia mea nu il recunoaste. Presupun ca trebuie sa fac upgrade de soft la inceput si sa incerc din nou navigatia. Downloadez DVD-urile si o sa scriu ce si cum.

#2
crst_g

crst_g

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,167
  • Înscris: 27.06.2006
pozili :D

a, si vezi ca mai e ceva ca al tau aici.

#3
StGermain

StGermain

    RL 118

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,517
  • Înscris: 04.04.2004
Cat a costat?

Ai fost in Germania dupa ea sau ai pe cineva de incredere care le aduce aici?

S-o stapanesti cu placere!

#4
Zyxu

Zyxu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 16.07.2006
@crst_g: pozili e pi vini :)
@StGermain: 15350. Am pe cineva de incredere care mi-a adus-o. Daca te intereseaza iti fac legatura ;)

Edited by Zyxu, 11 June 2009 - 19:47.


#5
StGermain

StGermain

    RL 118

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,517
  • Înscris: 04.04.2004
Ma va interesa la un moment dat un A4 modelul asta (adica penultimul model, cand ai sa pui poze o sa-mi confirm ca intr-adevar e penultimul), si daca nu gasesc nicio masina buna in apropiere sau pe nimeni care s-o aduca te caut cu siguranta :)

Asteptam fotografii. Vezi ca la o adica ii poti pune totusi presuri negre, cred ca mai important e sa fie din cauciuc si nu mocheta. Si ia-ti unele cat mai "adanci". Eu am luat masina tot fara presuri si tare ma mai chinui iarna pentru ca marginile nu sunt suficient de proeminente si dau inafara zapada si altele.

#6
Costy_clipcea

Costy_clipcea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 22.05.2006
Felicitari pentru achizitie!

Eu nu stiu ce sa aleg intre Passat sau A4 1.9/2.0 TDI, am sa iti urmaresc topicul sa vad daca ai probleme.

#7
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,973
  • Înscris: 03.12.2005
Salutari, ia-ti covorase din cauciuc negru din cele tip Petex (cuvantul pe gugal ar trebui sa-ti aduca destui vanzatori), sunt foarte ok, si mult mai practice decat cele textile. Si eu am de-alea, dar de un an si ceva nici nu le-am mai pus, practic la prima ploaie aratau infect.

#8
Zyxu

Zyxu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 16.07.2006
@StGermain: e penultimul model. Promit sa fac poze in weekend.

@Costy_clipcea: si eu eram in aceeasi dilema. Ce mi-a spus mie mecanicul: sa nu-mi iau Passat modelul nou.
Cica sunt proaste rau. La cata lume a venit cu ele pe platforma, e chiar o gluma la ei in service: se intreaba unu pe altu daca au curaj sa iasa cu passat modelu nou din tara ;)
Am intelesc ca cel mai frecvent se strica ceva la coloana de directie si pe la injectoare. Coloana de directie e cam 40 de mil si injectoarele cam 7 mil unu (preturile sunt informative, nu bag mana in foc).
Eu zic sa te uiti direct la A4/A6 sau daca nu ai bani, Golf 1.9. Sa nu iei golf 2.0 ca ai aceeasi problema cu injectoarele (ca si la Passat).

@sebulbus: si tu si StGermain m-ati convins sa-mi iau de cauciuc. Cred ca cele de cauciuc nu sunt originale, nu? Cum e cu prinderea? Au capsele alea? Tu cum le-ai luat? Sper ca nu se misca in masina, ca in Cielo imi tot fugea covorasul sub ambreaj, si mai era si original.

Intre timp am facut update la softul de navigatie la versiunea 650. Am fost din nou la prietenul cu dvd-ul de romania si nici acum nu il vede. Am vazut ca mai multa lume le vinde cu 100-150RON, cred ca o sa ii iau la rand pe cei din Bucuresti, in ordinea pretului.

Am mai descoperit ca navigatia merge super tare cu telefonul (HTC Touch Cruise) prin bluetooth. Se aude foarte bine in boxele masinii si spre deosebire de handsfree-ul telefonului, mi-a spus lumea ca si ei ma aud mult mai bine pe mine. Din pacate nu merge decat sa sun, sa primesc apeluri si sa vad lista cu ultimele apeluri. Cred ca mai imi trebuie o aplicatie pe telefon ca sa am access la agenda, mesaje si caller ID.

Diseara plec la parinti la Craiova, dupa weekend o sa dau si niste detalii despre consum la drum lung. Am alimentat deja cu motorina de la Petrom V.

Edited by Zyxu, 12 June 2009 - 14:27.


#9
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,973
  • Înscris: 03.12.2005
Sunt pe profilul OEM, se muleaza perfect pe particularitatile podelei, au si prinderile (dar la mine nu le are masina) si chiar si fara ele nu derapeaza ca n-au unde.

In cazul meu, cele de la Petex pt Octi2 si Golf5 sunt mult mai reusite decat cele originale, au un model mai frumos si sunt ieftine. Pe net se vand in general pe la 130 lei setul, eu le-am luat de la dealerul Skoda de la mine de aici cu 70 lei, nici nu-mi venea sa cred ca vin toate 4 la banii astia.

Daca vii in Craiova, intreaba de Serpico, langa Metro, au program maine pana dupa pranz, si e posibil sa aiba din astea la magazie la preturi sigur mai mici ca-n Bucuresti.

#10
Zyxu

Zyxu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 16.07.2006
Merci Sebulbus, evident ca am vazut raspunsul tau dupa pranz, pe la 3 jumate. La 4 am fost la Serpico, dar mi-a zis gardianul de la poarta ca azi (sambata) se termina programul la 3.  <_< :huh:  

O sa dau cateva telefoane saptamana viitoare sa vad ce au prin Bucuresti la Midocar si Prosche Bucuresti. Daca nu gasesc, weekendul viitor vin la o nunta si trec sa le iau atunci de la Serpico.

#11
forbs

forbs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 514
  • Înscris: 28.07.2006
Sunt curios ce anume are Passatul 2.0 TDI de are atatea probleme cu injectoarele, sau Golful cu aceeasi motorizare si nu am avea si noi, adica tu cu Audi si eu cu Seat. In fond e acelasi motor. Eu unul nu am probleme, sper ca nici tu.

#12
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,973
  • Înscris: 03.12.2005
http://www.covorasea...images.tpl.html Ia vezi aici, cred ca astea sunt pt A4 ca al tau. Daca nu, tot acolo mai au vreo 2 modele.

#13
4rings

4rings

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 250
  • Înscris: 07.04.2008

 forbs, on 13th June 2009, 20:35, said:

Sunt curios ce anume are Passatul 2.0 TDI de are atatea probleme cu injectoarele, sau Golful cu aceeasi motorizare si nu am avea si noi, adica tu cu Audi si eu cu Seat. In fond e acelasi motor. Eu unul nu am probleme, sper ca nici tu.
standardele pieselor ce merg pe VW nu sunt la fel cu cele de la audi

#14
forbs

forbs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 514
  • Înscris: 28.07.2006
" standardele pieselor ce merg pe VW nu sunt la fel cu cele de la Audi "
ma gandesc numai la ce super efort logistic din partea VW sa imparta piesele la control pentru cele 4 branduri, daca mai adaugam si ideea des vehiculata ca fiecare din cele 4 aplica standarde diferite pentru piata destinatara a masinii (cele mai proaste merg in estul europei)........ epuizanta munca de controlor in VAG.
gata cu off-topicul, multa bafta cu masina si fara evenimente.
pentru ca ai stat in dilema, noua vs. sh, ce sentimente te incearca acum dupa cateva sute de km.? e adevarat ca la stop fara sa vrei iti apare un zambet discret de multumire de sine cand paralel cu tine faci schimb de priviri cu soferul unei Kia cee'd noua?

#15
rotnic

rotnic

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,794
  • Înscris: 28.11.2005
2.0 TDI a avut probleme la inceput, prin 2005. Dar in niciun caz n-au fost probleme majore, am prea multi prieteni cu acest motor.

Doar ca e gurmand (ulei), totusi un pic de ulei intre schimburi nu face rau. Din contra.

#16
Zyxu

Zyxu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 16.07.2006
Dupa cum am promis, am uploadat pozele cu masina. Rog un moderator sa le mute in primul post, daca se poate (sebulbus ;))

Azi am luat covorase de cauciuc, originale Audi, de la Midocar 331,40 RON. Sunt super tari, prinderile merg perfect insa marginile sunt diferite fata de cele Petex. Se pare ca cele neoriginale, de cauciuc, pentru Audi nu sunt chiar stralucite.
Am intrebat de covorase si la Porsche Bucuresti Nord si la Serpico Craiova. Toti le aveau pe stoc sau cu livrare a 2 zi si cam la acelasi pret (+- 5/10RON).

Raspunsuri:
@forbs: il intreb saptamana viitoare, ca sunt dator cu niste mancarica si bere ;)
@sebulbus: multumesc din nou. Am vazut link-ul, dar vanzatorul e din oradea si oricum nu sunt originale.
@4rings: habar n-am, e posibil.
@forbs: am deja cateva mii :rolleyes: (aproape 2). Acum de ce sa mint, normal ca e adevarata faza cu zambetul. Incerc sa ma abtin totusi pe cat posibil.
@rotnic: si mie mi-a spus mecanicul sa mai verific nivelul uleiului. BC arata nivelul uleiului scazut cand este deja tarziu. Nu strica sa ridici capota din cand in cand, chiar si la Audi.
Inainte sa ma hotarasc la Audi, ma gandeam serios sa-mi iau Golf 5 2.0TDI. Am un prieten cu un Golf din asta si nu a avut niciodata probleme cu motorul. O tot loveste el o data la cateva luni, cand nu are permisul suspendat, dar asta e alta problema ^_^ . Cel mai importatnt e ca masina inca merge perfect si motorul nu are si nici nu a avut probleme.

Intrebare:
Am citit ca s-ar putea vedea treapta de viteza in care esti pe computerul de bord. Ar mai afisa si treapta recomandata, ceva de genul (3>4 sau 5>6) cand e cazul sa cresti viteza sau invers (4>3) pe franre. Stie cineva cum se activeaza optinuea asta? M-am uitat in meniul BC si in RNS-E in engineering mode si n-am gasit nimic.
Ar mai trebui sa arate viteza curenta, RPM si alte chestii care nu sunt disponibile in mod normal. Oare trebuie activate doar cu VAG-COM sau se poate si fara?

Attached Files


Edited by sebulbus, 16 June 2009 - 00:41.
se pare ca nu pot sa mut pozele


#17
StGermain

StGermain

    RL 118

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,517
  • Înscris: 04.04.2004
...din pacate si la Audi e aceeasi poveste precum la alte nemtesti: covorasele, chiar si originale, sunt facute pentru tari fara praf, apa sau zapada la intrarea in masina. Ma refer la centimetrii aia de mocheta descoperita, in jurul covoraselor spate. Pe fata, la mine cel putin, mocheta este acoperita in totalitate, cum ar fi corect pentr Romania. De asemenea marginile nu sunt suficient de inalte, incat iarna va trebui sa scuturi vartos papucii de zapada, ca sa nu se topeasca prea multa si sa dea inafara covorasului :(
Numai la ei se gandesc nemtii astia.

#18
Zyxu

Zyxu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 16.07.2006
Cred ca ai dreptate. La iarna... multa grija!
Prefer totusi covorasele astea originale decat unele din targ, chiar si mai inalte.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate