Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...
 Ce gen de muzica este?

drepturile copiilor in numele ...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!
 Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!
 BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara
 

Opel Antara 2l CDTI - 150 cp

- - - - -
  • Please log in to reply
119 replies to this topic

#73
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Daca ai ESP nu ai facut tocmai bine alegand cauciucuri cu aderenta diferita.
Daca difera si diametrul real (la aceleasi dimensiuni poate diferi de la marca la marca plus de la uzura diferita) iarasi nu va fi tocmai bine pentru transmisie daca masina va merge cu 4wd cuplat pe asfalt.

#74
bogdan_0220

bogdan_0220

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 28.11.2006

 undercoverbrother, on 31st October 2011, 12:20, said:

Daca ai ESP nu ai facut tocmai bine alegand cauciucuri cu aderenta diferita.
Daca difera si diametrul real (la aceleasi dimensiuni poate diferi de la marca la marca plus de la uzura diferita) iarasi nu va fi tocmai bine pentru transmisie daca masina va merge cu 4wd cuplat pe asfalt.

Pai de ce sa nu fie bine pt transmisie? Detaliaza te rog daca poti.
Cauciucurile sunt aceeasi dimensiune, pe fata noi pe spate putin uzate, masina merge excelent cu ele din cate am observat eu.

#75
bogdan_0220

bogdan_0220

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 28.11.2006
Am o problema, am fost recent sa ii fac unghiul de fuga la Antara si i-am rugat sa imi verifice si bucsaraia si se pare ca am niste bucse duse pe spate mai exact bucsele de pe fuzeta. Buba mare e ca acestea nu se gasesc nicaieri separat (am sunat la toate magazinele online posibile si peste tot) decat fuzeta cu totul si aceasta e vreo 12 milioane cel mai ieftin deci pt 2 amarate de bucse ar trebui sa cheltui 24 de milioane ! :((
Am incercat si varianta cu bucse din poliuretan dar nici din astea nu se fac pt antara, am sunat si la dezmembrari si am gasit fuzete la mana a 2-a mai scumpe decat noi.

Sunt deschis la orice sugestie doar sa nu dau atatia bani pe niste fuzete. Sa nu mai zic ca din cauza bucselor alea mi-am rost cauciucurile pe spate pe interior de au ajuns la sarme si acum trebuie sa imi cumpar si 2 anvelope noi.

#76
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,131
  • Înscris: 14.09.2007
Dezmembrari ?

#77
bogdan_0220

bogdan_0220

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 28.11.2006

 Nicu90, on 6th April 2012, 20:39, said:

Dezmembrari ?

Am incercat si in singurul loc unde am gasit imi cereau 15 mil pe bucata :) Mai mult decat noi

#78
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 bogdan_0220, on 8th April 2012, 11:06, said:

Am incercat si in singurul loc unde am gasit imi cereau 15 mil pe bucata :) Mai mult decat noi
s
Salutari , mi-am luat si eu un Antara sh din 2007 dec ..inmatriculat la inceput de 2008 in versiunea de top de pe vremea aia ... Cu navi dvd , piele , xenon, manuala etc. Are la modul cel mai real 62000 km , revizii facute la Opel . Problema e ca mi se pare cam dura suspensia si in consecinta cam troncane pe sparturile de pe strazile noastre. Mi se pare ca bate ceva ...??? De asemenea la parcari simt uneori o chestie din volan , ca un carait , cand rotesc rotile max ???? . Per ansamblu pare o masina cam desalata desi testele mecanice la directie si suspensie au iesit excelent... A si trecut itp ul pe bune. Mi se pare ca sunt o gramada de chestii mici care cam clantanesc pe o suspensie prea tare. La viteze mai mari totul e ok , suna si trage perfect iar suspensia e foarte ok. Ce ma sfatuiesti sa urmaresc ....am citit tot felul de chestii cu caseta de directie ( btw cam cat costa una ?) sau cat costa o reparatie de ambreiaj ??? . Multumesc.

#79
bogdan_0220

bogdan_0220

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 28.11.2006

 m6d, on 13th April 2012, 23:12, said:

s
Salutari , mi-am luat si eu un Antara sh din 2007 dec ..inmatriculat la inceput de 2008 in versiunea de top de pe vremea aia ... Cu navi dvd , piele , xenon, manuala etc. Are la modul cel mai real 62000 km , revizii facute la Opel . Problema e ca mi se pare cam dura suspensia si in consecinta cam troncane pe sparturile de pe strazile noastre. Mi se pare ca bate ceva ...??? De asemenea la parcari simt uneori o chestie din volan , ca un carait , cand rotesc rotile max ???? . Per ansamblu pare o masina cam desalata desi testele mecanice la directie si suspensie au iesit excelent... A si trecut itp ul pe bune. Mi se pare ca sunt o gramada de chestii mici care cam clantanesc pe o suspensie prea tare. La viteze mai mari totul e ok , suna si trage perfect iar suspensia e foarte ok. Ce ma sfatuiesti sa urmaresc ....am citit tot felul de chestii cu caseta de directie ( btw cam cat costa una ?) sau cat costa o reparatie de ambreiaj ??? . Multumesc.


Salut

Antara e o masina f ok doar ca, la fel ca la multe alte SUV-uri moderne, suspensia este foarte rigida si vine cu jante mari si cu anvelope cu talon jos si de aceea nu este foarte confortabila pe drumurile noastre. Daca ai versiunea de top probabil ca ai jante de 18 cu anvelope 235/55, iti recomand sa ii pui 235/60, i se potrivesc fara probleme si o sa simti diferenta, eu am 235/65 R17 si e foarte confortabila.

Daca ai zgomote in volan e posibil sa ai joc in caseta de directie, eu am avut la a mea cand avea putini km si mi-am pus caseta reconditionata si nu am mai avut nici o problema de atunci si am 130.000 de km in prezent,costa vreo 5-6 mil reconditionarea si in principiu iti schimba o piesa din interiorul casetei cu una mai rezistenta si dupa aia nu mai ai treaba, in rest bucsaraia e f rezistenta si cedeaza greu si in general reperele sunt f ieftine (50 de ron un capat de bara, 80 o bielelta antiruliu) numai ca poti sa ai ghinionul sa ti se duca bucsele de pe fuzeta si sa fii nevoit sa schimbi toata fuzeta :))  si aia costa de sparge, cum am patit eu.

In rest masina e buna, probleme care sa fie comune nu are, in afara de caseta care se reconditioneaza (ieftin as zice eu), eu sunt f multumit de ea, ma bate un gand sa o antifonez cu Dynamat, pe sub scaune, in porbagaj si sub pedale, am inteles ca e super tare si devine masina f silentioasa, nu se mai aud nici zgomote de anvelope, nici pietricelele, nimic, si cica ii da masinii un are f premium :)

Numai bine!

#80
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 bogdan_0220, on 14th April 2012, 09:43, said:

Salut

Antara e o masina f ok doar ca, la fel ca la multe alte SUV-uri moderne, suspensia este foarte rigida si vine cu jante mari si cu anvelope cu talon jos si de aceea nu este foarte confortabila pe drumurile noastre. Daca ai versiunea de top probabil ca ai jante de 18 cu anvelope 235/55, iti recomand sa ii pui 235/60, i se potrivesc fara probleme si o sa simti diferenta, eu am 235/65 R17 si e foarte confortabila.

Daca ai zgomote in volan e posibil sa ai joc in caseta de directie, eu am avut la a mea cand avea putini km si mi-am pus caseta reconditionata si nu am mai avut nici o problema de atunci si am 130.000 de km in prezent,costa vreo 5-6 mil reconditionarea si in principiu iti schimba o piesa din interiorul casetei cu una mai rezistenta si dupa aia nu mai ai treaba, in rest bucsaraia e f rezistenta si cedeaza greu si in general reperele sunt f ieftine (50 de ron un capat de bara, 80 o bielelta antiruliu) numai ca poti sa ai ghinionul sa ti se duca bucsele de pe fuzeta si sa fii nevoit sa schimbi toata fuzeta :))  si aia costa de sparge, cum am patit eu.

In rest masina e buna, probleme care sa fie comune nu are, in afara de caseta care se reconditioneaza (ieftin as zice eu), eu sunt f multumit de ea, ma bate un gand sa o antifonez cu Dynamat, pe sub scaune, in porbagaj si sub pedale, am inteles ca e super tare si devine masina f silentioasa, nu se mai aud nici zgomote de anvelope, nici pietricelele, nimic, si cica ii da masinii un are f premium :)

Numai bine!
   Salut si merci de informatii. Tocmai vroiam sa intreb de faza cu rotile pt ca am in cartea  de identitate 235\60\17 si 215\70\16 iar pe masina am gasit niste 225\60\18...???? Ce zici ....lasand la o parte estetica pe care ar trebui sa le pun??? Sa fie mai confortabila . Pe de alte parte cum e cu aspectul legal ca doar nu poti pune ce te taie capul ???? Tu ce ai pe carte\talon ? PS am vazut o groaza de firme pe net care aduc materiale originale pentru revizii...tu ce iei si mai ales la cei 62000 km ce ar trebui sa fac ....ca revizie vreau sa zic. Ceva sfaturi?

#81
bogdan_0220

bogdan_0220

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 28.11.2006

 m6d, on 14th April 2012, 17:47, said:

Salut si merci de informatii. Tocmai vroiam sa intreb de faza cu rotile pt ca am in cartea  de identitate 235\60\17 si 215\70\16 iar pe masina am gasit niste 225\60\18...???? Ce zici ....lasand la o parte estetica pe care ar trebui sa le pun??? Sa fie mai confortabila . Pe de alte parte cum e cu aspectul legal ca doar nu poti pune ce te taie capul ???? Tu ce ai pe carte\talon ? PS am vazut o groaza de firme pe net care aduc materiale originale pentru revizii...tu ce iei si mai ales la cei 62000 km ce ar trebui sa fac ....ca revizie vreau sa zic. Ceva sfaturi?

Cel mai confortabila e cu 235/65 R17, si sunt si cele mai comune cauciucuri de 4x4, gasesti anvelope noi pe dimensiunea asta si cu 500 ron. Si sunt trecute la mine in cartea de identitate, de fapt erau la cartea veche ca la cartile astea noi nu iti mai apare dimensiunea anvelopelor daca nu ma insel.

Eu am facut toate reviziile la reprezentanta, cei de la Focsani mi s-au parut de departe cei mai seriosi si profesionisti din toate reprezentantele auto prin care am trecut, la fiecare revizie imi verificau amortizoarele (care la 120.000 km aveau eficienta 70%), bucsaraia, lichidele, etc. si nici la preturi nu au fost scumpi. Poti sa cumperi cu incredere filtre si ulei si de pe net, era un site unde erau la pachet toate filtrele + ulei GM (6.3 litri) la 550 ron, mai dai 50 de lei la mecanic si faci revizia dar eu zic ca pt 2 mil in plus se merita sa o fac la reprezentanta unde o si verifica cap coada.

Ce ar trebui sa faci tu acu, pai ce se face cand iti iei orice masina noua, sa te duci sa iti verifice totul la ea, daca zici ca face galagie suspensia sigur trebuie sa ai ceva slabit pe acolo si posibil ori in caseta ori vreun capat de bara sau ceva la directie, sa iti greseze bucse rulmenti ce mai e pe acolo si sa iti faca si o verificare la amortizoare. La mine se mai auzea cum lucra suspensia pe spate pt ca erau multe spatii goale si se propaga sunetul mai tare pe acolo si am bagat niste carpe in gaurile alea din portbagaj si din partile portbagajului si s-a schimbat situatia, la mine era silentioasa masina pana sa mi se duca busele alea pe spate, nici acu nu fac galagie f mare decat cand e frig afara si cand se intaresc amortizoarele (sunt pe gaz).

Inca ceva, daca te hotarasti sa te duci la reprezentanta o sa iti sugereze sa schimbi distributia, daca nu a fost deja schimbata pt ca asa e trecut in planul de service Opel, nu are nici un sens sa o schimbi acum pt ca eu am schimbato la 105 mii si mi-a zis mecanicul de acolo ca mai mergea fara nici o problema.

Daca mai ai intrebari nu ezita sa ma intrebi, am ajuns sa cunosc destul de bine masina asta si repet eu sunt multumit de ea :)

#82
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 bogdan_0220, on 14th April 2012, 18:33, said:

Cel mai confortabila e cu 235/65 R17, si sunt si cele mai comune cauciucuri de 4x4, gasesti anvelope noi pe dimensiunea asta si cu 500 ron. Si sunt trecute la mine in cartea de identitate, de fapt erau la cartea veche ca la cartile astea noi nu iti mai apare dimensiunea anvelopelor daca nu ma insel.

Eu am facut toate reviziile la reprezentanta, cei de la Focsani mi s-au parut de departe cei mai seriosi si profesionisti din toate reprezentantele auto prin care am trecut, la fiecare revizie imi verificau amortizoarele (care la 120.000 km aveau eficienta 70%), bucsaraia, lichidele, etc. si nici la preturi nu au fost scumpi. Poti sa cumperi cu incredere filtre si ulei si de pe net, era un site unde erau la pachet toate filtrele + ulei GM (6.3 litri) la 550 ron, mai dai 50 de lei la mecanic si faci revizia dar eu zic ca pt 2 mil in plus se merita sa o fac la reprezentanta unde o si verifica cap coada.

Ce ar trebui sa faci tu acu, pai ce se face cand iti iei orice masina noua, sa te duci sa iti verifice totul la ea, daca zici ca face galagie suspensia sigur trebuie sa ai ceva slabit pe acolo si posibil ori in caseta ori vreun capat de bara sau ceva la directie, sa iti greseze bucse rulmenti ce mai e pe acolo si sa iti faca si o verificare la amortizoare. La mine se mai auzea cum lucra suspensia pe spate pt ca erau multe spatii goale si se propaga sunetul mai tare pe acolo si am bagat niste carpe in gaurile alea din portbagaj si din partile portbagajului si s-a schimbat situatia, la mine era silentioasa masina pana sa mi se duca busele alea pe spate, nici acu nu fac galagie f mare decat cand e frig afara si cand se intaresc amortizoarele (sunt pe gaz).

Inca ceva, daca te hotarasti sa te duci la reprezentanta o sa iti sugereze sa schimbi distributia, daca nu a fost deja schimbata pt ca asa e trecut in planul de service Opel, nu are nici un sens sa o schimbi acum pt ca eu am schimbato la 105 mii si mi-a zis mecanicul de acolo ca mai mergea fara nici o problema.

Daca mai ai intrebari nu ezita sa ma intrebi, am ajuns sa cunosc destul de bine masina asta si repet eu sunt multumit de ea :)
Multumesc mult de informatii.
In sfarsit m-am intors acasa si am inceput sa analizez masina mai temeinic. In realitate , anvelopele erau lasate la 2,5 bar una chiar si 2,7 bar asa ca am scazut conform cartii tehnice la 2,1 si merge ca pe labe de pisica. Despre zgomotele de la directie , am verificat din nou si se aud cand misti volanul usor stanga dreapta stand pe loc. M-am uitat si rotile se misca la cea mai mica invartire de volan asa ca probabil e din cutie nu din capete de bara . In rest nu bate mai nimic , mai ales cu rotile mai moi. De asemenea am vazut ca exista ceva scurgere pe galerie de la un furtun gros , metalic situat practic central , cum privesti compartimentul motor ...se vede ca e veche si nu a mai curs de mult...de la proprietar am inteles ca a fost ceva problema la conducta aia ,,,colier etc..
Alta chestie la senzorii de presiune in pneuri....sunt doar 3 activi si aia dati peste cap...se pot cumpara ? merita bataia de cap?
Chestia cu anvelopele e mai naspa ...masina a fost luata de noua cu 235/55/18 si are jantele originale. Si eu cred ca ar fi mai bune alea pe 17 dar ma intreb cat ar fi un set de jante pe 17 si daca ai idee de unde  . in cartea de identitate imi da 235/60/17 sau 235/65/17 102H....cred ca ultima ar fi ok.
  In rest se vede treaba nemteasca , finisaje bune , durabile in timp , scaune de piele foarte ergonomice si confortabile ...pacat ca nu au reglaj electric . Ambreiajul pare fara cusur si in afara de becurile de pozitie care sunt arse si un buton de la incalzirea scaunului dreapta fata care se blocheaza de praf si nefolosinta nu am de comentat.
Sistemul audio e ok , kitul prin bluetooth merge bestial. Am vazut ca are magazie cu 6 cd ...nu cred ca e mp3 si de asemenea am vazut prin hartii ca ar exista ceva mufa auxiliara de intrare ...??? ai gasit  ceva ?
Bag niste poze.

Attached Files


Edited by m6d, 16 April 2012 - 14:34.


#83
bogdan_0220

bogdan_0220

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 28.11.2006

 m6d, on 16th April 2012, 15:30, said:

Multumesc mult de informatii.
In sfarsit m-am intors acasa si am inceput sa analizez masina mai temeinic. In realitate , anvelopele erau lasate la 2,5 bar una chiar si 2,7 bar asa ca am scazut conform cartii tehnice la 2,1 si merge ca pe labe de pisica. Despre zgomotele de la directie , am verificat din nou si se aud cand misti volanul usor stanga dreapta stand pe loc. M-am uitat si rotile se misca la cea mai mica invartire de volan asa ca probabil e din cutie nu din capete de bara . In rest nu bate mai nimic , mai ales cu rotile mai moi. De asemenea am vazut ca exista ceva scurgere pe galerie de la un furtun gros , metalic situat practic central , cum privesti compartimentul motor ...se vede ca e veche si nu a mai curs de mult...de la proprietar am inteles ca a fost ceva problema la conducta aia ,,,colier etc..
Alta chestie la senzorii de presiune in pneuri....sunt doar 3 activi si aia dati peste cap...se pot cumpara ? merita bataia de cap?
Chestia cu anvelopele e mai naspa ...masina a fost luata de noua cu 235/55/18 si are jantele originale. Si eu cred ca ar fi mai bune alea pe 17 dar ma intreb cat ar fi un set de jante pe 17 si daca ai idee de unde  . in cartea de identitate imi da 235/60/17 sau 235/65/17 102H....cred ca ultima ar fi ok.
  In rest se vede treaba nemteasca , finisaje bune , durabile in timp , scaune de piele foarte ergonomice si confortabile ...pacat ca nu au reglaj electric . Ambreiajul pare fara cusur si in afara de becurile de pozitie care sunt arse si un buton de la incalzirea scaunului dreapta fata care se blocheaza de praf si nefolosinta nu am de comentat.
Sistemul audio e ok , kitul prin bluetooth merge bestial. Am vazut ca are magazie cu 6 cd ...nu cred ca e mp3 si de asemenea am vazut prin hartii ca ar exista ceva mufa auxiliara de intrare ...??? ai gasit  ceva ?
Bag niste poze.

Buna,

Daca are doar un usor joc in volan fara sa auzi batai pe la roti nu ar trebui sa fie nici o problema, daca jocul este mare si auzi si pe la rotile din fata batai e posibil sa ai ceva joc in caseta, in cazul asta trebuie reconditionata. Daca e vb despre furtunul ala mare care acopera capacul de la motor mi se pare ca a fost si o rechemare ca s-ar freca de la vibratiile motorului, daca e vb despre alt furtun nu pot sa te ajut, probabil trebuie inlocuit.

Din pacate Antara mea e in varianta de echipare Edition si nu am nici senzori de parcare nici alte optiuni pe care le are a ta care vad ca e o varianta echipata maxim, cu piele maro si cu navi, foarte frumoasa de altfel masina :) deci nu stiu sa iti spun cu senzorii de presiune (probabil ca nu costa mult sa ii inlocuiesti, in general piesele Opel sunt f ieftine) si nici cu mufa auxiliara, mp3 are 100% si la navi poti sa ii pui si harta Romaniei.

In legatura cu anvelopele, nu stiu ce sa iti zic, am vazut pe alt topic ca ai si un Santa Fe, ai putea sa incerci sa faci un test cu anvelopele de pe ea care sunt 235/60 R18 pe Antara sa vezi cum se comporta, daca tot nu ti se pare confortabila un set de jante de Antara pe 17 costa de la 500 de ron in sus, la mana a doua probabil ca gasesti mult mai ieftine jante originale pe dimensiunea asta. Anvelopele 225/60 sunt cam inguste zic eu pt 18x7.5 J, cat au jantele tale dar e posibil sa ma insel, am vazut pe un forum din rusia cum isi pusese 255/55 pe aceleasi jante si ziceau ca nu au probleme, pt drumurile noastre creca cele mai bune anvelope la jantele alea sunt 235/60 dar repet asta ramane la alegerea ta si daca esti multumit de confortul lor, daca nu poti sa treci la altele mai mici, adevarul e ca arata si cel mai bine masina cu jantele alea mari.

Legat de finisari si materiale, asa e sunt f rezistente, la mine bordul si fetele de usi arata ca noi, nu am nici zgomote in afara de unul de la cotiera care mai scartie cateodata si cand era noua scartie haionul, dar l-am reglat. Ambreiajul volanta sunt de asemenea rezistente, a mea are 130 de mii de km si merg perfect, se stie ca in general masinile astea mai noi au volantele cu masa dubla care nu tin cum tineau alea cu masa simpla dar eu vad ca nu am avut probleme din punctul asta de vedere, cine stie poate ajung cu ele la 200 de mii :)

Numai bine!

#84
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 bogdan_0220, on 16th April 2012, 17:32, said:

Buna,

Daca are doar un usor joc in volan fara sa auzi batai pe la roti nu ar trebui sa fie nici o problema, daca jocul este mare si auzi si pe la rotile din fata batai e posibil sa ai ceva joc in caseta, in cazul asta trebuie reconditionata. Daca e vb despre furtunul ala mare care acopera capacul de la motor mi se pare ca a fost si o rechemare ca s-ar freca de la vibratiile motorului, daca e vb despre alt furtun nu pot sa te ajut, probabil trebuie inlocuit.

Din pacate Antara mea e in varianta de echipare Edition si nu am nici senzori de parcare nici alte optiuni pe care le are a ta care vad ca e o varianta echipata maxim, cu piele maro si cu navi, foarte frumoasa de altfel masina :) deci nu stiu sa iti spun cu senzorii de presiune (probabil ca nu costa mult sa ii inlocuiesti, in general piesele Opel sunt f ieftine) si nici cu mufa auxiliara, mp3 are 100% si la navi poti sa ii pui si harta Romaniei.

In legatura cu anvelopele, nu stiu ce sa iti zic, am vazut pe alt topic ca ai si un Santa Fe, ai putea sa incerci sa faci un test cu anvelopele de pe ea care sunt 235/60 R18 pe Antara sa vezi cum se comporta, daca tot nu ti se pare confortabila un set de jante de Antara pe 17 costa de la 500 de ron in sus, la mana a doua probabil ca gasesti mult mai ieftine jante originale pe dimensiunea asta. Anvelopele 225/60 sunt cam inguste zic eu pt 18x7.5 J, cat au jantele tale dar e posibil sa ma insel, am vazut pe un forum din rusia cum isi pusese 255/55 pe aceleasi jante si ziceau ca nu au probleme, pt drumurile noastre creca cele mai bune anvelope la jantele alea sunt 235/60 dar repet asta ramane la alegerea ta si daca esti multumit de confortul lor, daca nu poti sa treci la altele mai mici, adevarul e ca arata si cel mai bine masina cu jantele alea mari.

Legat de finisari si materiale, asa e sunt f rezistente, la mine bordul si fetele de usi arata ca noi, nu am nici zgomote in afara de unul de la cotiera care mai scartie cateodata si cand era noua scartie haionul, dar l-am reglat. Ambreiajul volanta sunt de asemenea rezistente, a mea are 130 de mii de km si merg perfect, se stie ca in general masinile astea mai noi au volantele cu masa dubla care nu tin cum tineau alea cu masa simpla dar eu vad ca nu am avut probleme din punctul asta de vedere, cine stie poate ajung cu ele la 200 de mii :)

Numai bine!
Merci de raspuns.
Maine ma programez la opel sa incep restaurarea ... daca nu ma insel , am primit cu masina si un card de reducere de 30% la piese gm asa ca daca diferentele nu vor fi foarte mari o sa ma duc pe mana lor , ca poate dau si ei o asistenta rutiera si o garantie. Oricum o sa fac revizia si sa vad ce e cu aceasta caseta de directie.Cat naiba poate sa coste una noua ...ca am tot cautat pe net dar nu am gasit nici un pret. De anvelope cred ca o sa raman pe vara cu nkian de 235/55/18 ...am gasit la 700 ron. vad ca multa lume se joaca fara probleme cu dimensiunile ...cum zici si tu 235/60 ....nu prea e ok daca nu exista in cartea de identitate.
Acuma spune-mi ce crezi despre masina asta ? am de rezolvat caseta ca sigur e dusa , probabil un rulment ...poate pe spate ca uruie finut, am de pus 4 anvelope(3000 ron) , am de vopsit un panou de usa spate ( 800 ron). Pretul este de 11000 euro din care dau un avans de 5000 si restul in 6luni. Merita ??? Eu am mai vazut ceva anunturi care aratau stock la 12000 euro si la un nr chiar mai mic de km.

#85
bogdan_0220

bogdan_0220

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 28.11.2006

 m6d, on 16th April 2012, 20:46, said:

Merci de raspuns.
Maine ma programez la Opel sa incep restaurarea ... daca nu ma insel , am primit cu masina si un card de reducere de 30% la piese gm asa ca daca diferentele nu vor fi foarte mari o sa ma duc pe mana lor , ca poate dau si ei o asistenta rutiera si o garantie. Oricum o sa fac revizia si sa vad ce e cu aceasta caseta de directie.Cat naiba poate sa coste una noua ...ca am tot cautat pe net dar nu am gasit nici un pret. De anvelope cred ca o sa raman pe vara cu nkian de 235/55/18 ...am gasit la 700 ron. vad ca multa lume se joaca fara probleme cu dimensiunile ...cum zici si tu 235/60 ....nu prea e ok daca nu exista in cartea de identitate.
Acuma spune-mi ce crezi despre masina asta ? am de rezolvat caseta ca sigur e dusa , probabil un rulment ...poate pe spate ca uruie finut, am de pus 4 anvelope(3000 ron) , am de vopsit un panou de usa spate ( 800 ron). Pretul este de 11000 euro din care dau un avans de 5000 si restul in 6luni. Merita ??? Eu am mai vazut ceva anunturi care aratau stock la 12000 euro si la un nr chiar mai mic de km.

O casta noua costa in jur de 1000 de euro, daca o reconditionezi pe asta sau o trimiti la schimb cu alta reconditionata (acelasi lucru) te costa mult mai putin, in plus caseta reconditionata e mai buna decat cea originala, stiu ca suna aiurea dar multa lume mi-a spus ca asa e, cele reconditionate au inauntru schimbata o piesa care cedeaza usor cu alta mai rezistenta.

Cu anvelopele nu e mare chestie, oricum banuiesc ca o sa o inscrii pe numele/firma ta si o sa scoti talon nou si in astea nu mai apar dimensiunile deci daca te opreste politia nu are de unde sa stie ca tu ai anvelope cu 2 cm mai inalte, am mers cu o Antara cu anvelope 235/55 R18 si mi sa parut mult mai rigida ca a mea, si se auzea altfel cum lucra trenul de rulare fata de cum se aude la mine dar e alegerea ta.

De pret eu zic ca se merita,in poze am vazut ca arata bine, mai ales interiorul care pare ca nou, alea care le vezi tu ca arata super la 12.000 fii sigur ca nu au km care ii spun ei sau au defecte ascunse, daca zici ca in afara de caseta si de vopsit usa nu ai mari probleme prea multi bani nu ai de bagat in ea doar cheltuiala cu anvelopele fiind ceva mai mare.

Edited by bogdan_0220, 17 April 2012 - 07:57.


#86
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 bogdan_0220, on 17th April 2012, 08:53, said:

O casta noua costa in jur de 1000 de euro, daca o reconditionezi pe asta sau o trimiti la schimb cu alta reconditionata (acelasi lucru) te costa mult mai putin, in plus caseta reconditionata e mai buna decat cea originala, stiu ca suna aiurea dar multa lume mi-a spus ca asa e, cele reconditionate au inauntru schimbata o piesa care cedeaza usor cu alta mai rezistenta.

Cu anvelopele nu e mare chestie, oricum banuiesc ca o sa o inscrii pe numele/firma ta si o sa scoti talon nou si in astea nu mai apar dimensiunile deci daca te opreste politia nu are de unde sa stie ca tu ai anvelope cu 2 cm mai inalte, am mers cu o Antara cu anvelope 235/55 R18 si mi sa parut mult mai rigida ca a mea, si se auzea altfel cum lucra trenul de rulare fata de cum se aude la mine dar e alegerea ta.

De pret eu zic ca se merita,in poze am vazut ca arata bine, mai ales interiorul care pare ca nou, alea care le vezi tu ca arata super la 12.000 fii sigur ca nu au km care ii spun ei sau au defecte ascunse, daca zici ca in afara de caseta si de vopsit usa nu ai mari probleme prea multi bani nu ai de bagat in ea doar cheltuiala cu anvelopele fiind ceva mai mare.
Salve. Am mers la Opel si m-am programat pe vineri pt revizie 60000km = aprox 850 ron ( masina avea schimbate placutele de frana la 50000 ...scos din calculatorul lor) si pe langa asta o evaluare mecanica pt a vedea ce este de facut. Pentru caseta de directie mi-au spus ca daca se va dovedi ca trebuie schimbata ( ceea ce eu cred ca e 100% sigur) pot sa le dau caseta mea la schimb cu una reconditionata de ..ei??? ... cu 2000 ron si garantie 2 ani. Ce parere ai ?
Despre anvelope ...data fiind cifra la care se va ajunge la directie si revizie , m-am multumit cu niste gume bridgestone 235/55/18 m+s all seasons pentru ca niste jante decente costa de la 600 ron/buc ...plus gumele . Oricum am adus gumele la 2,1 bar si crede-ma ca pluteste in comparatie cu faza anterioara. Chiar si fata de Santa Fe este mai moale , doar ca se aud zgomotele din caseta si ce brate or mai fi duse pe acolo.
O chestie despre consum ...in oras 11-13 % in functie de pedala iar afara 80-130km/h am scos 8,3 %...mi se pare cam mult...e drept cu gumele de iarna .
Cu santa fe am facut cluj valcea si return cu 7,7% si am mers serios .... nu papa cam mult pentru 2000cmc ?

#87
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 bogdan_0220, on 14th April 2012, 09:43, said:

Salut

Antara e o masina f ok doar ca, la fel ca la multe alte SUV-uri moderne, suspensia este foarte rigida si vine cu jante mari si cu anvelope cu talon jos si de aceea nu este foarte confortabila pe drumurile noastre. Daca ai versiunea de top probabil ca ai jante de 18 cu anvelope 235/55, iti recomand sa ii pui 235/60, i se potrivesc fara probleme si o sa simti diferenta, eu am 235/65 R17 si e foarte confortabila.

Daca ai zgomote in volan e posibil sa ai joc in caseta de directie, eu am avut la a mea cand avea putini km si mi-am pus caseta reconditionata si nu am mai avut nici o problema de atunci si am 130.000 de km in prezent,costa vreo 5-6 mil reconditionarea si in principiu iti schimba o piesa din interiorul casetei cu una mai rezistenta si dupa aia nu mai ai treaba, in rest bucsaraia e f rezistenta si cedeaza greu si in general reperele sunt f ieftine (50 de ron un capat de bara, 80 o bielelta antiruliu) numai ca poti sa ai ghinionul sa ti se duca bucsele de pe fuzeta si sa fii nevoit sa schimbi toata fuzeta Posted Image)  si aia costa de sparge, cum am patit eu.

In rest masina e buna, probleme care sa fie comune nu are, in afara de caseta care se reconditioneaza (ieftin as zice eu), eu sunt f multumit de ea, ma bate un gand sa o antifonez cu Dynamat, pe sub scaune, in porbagaj si sub pedale, am inteles ca e super tare si devine masina f silentioasa, nu se mai aud nici zgomote de anvelope, nici pietricelele, nimic, si cica ii da masinii un are f premium Posted Image

Numai bine!

   Pentru ca mi-am amintit de faza cu insonorizarea , uite ce am gasit pe net ...nu dau adrese sa nu fie reclama
Insonorizare aftermarket

Written by: turatiimaster

Insonorizare pentru interior si capota, excelenta pentru motoare zgomotoase, diesel sau benzina. Se poate merge pana la o suprimare a sunetului motorului in interior, in plaja de turatii 600-3000 rpm (benzina). Pret: incepand de la 150 euro + TVA. 2 nivele de absorbtie a sunetului sunt disponibile. Materialele sunt profesionale, marcile Sonatech (Germania, EuroFoam (Franta) si Polifoam (Ungaria).

Oferim consultanta si materiale adecvate pentru controlul acustic, nu doar pentru automobile, ci si pentru cladiri, computere, birouri, generatoare electrice, spatii industriale, etc

#88
bogdan_0220

bogdan_0220

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 28.11.2006

 m6d, on 18th April 2012, 23:32, said:

Pentru ca mi-am amintit de faza cu insonorizarea , uite ce am gasit pe net ...nu dau adrese sa nu fie reclama
Insonorizare aftermarket

24/04/2007 00:00
76 Comments




Share this Article
Twitter
Facebook
Delicious
Digg
Stumble
Reddit

Written by: turatiimaster

Insonorizare pentru interior si capota, excelenta pentru motoare zgomotoase, diesel sau benzina. Se poate merge pana la o suprimare a sunetului motorului in interior, in plaja de turatii 600-3000 rpm (benzina). Pret: incepand de la 150 euro + TVA. 2 nivele de absorbtie a sunetului sunt disponibile. Materialele sunt profesionale, marcile Sonatech (Germania, EuroFoam (Franta) si Polifoam (Ungaria).

Oferim consultanta si materiale adecvate pentru controlul acustic, nu doar pentru automobile, ci si pentru cladiri, computere, birouri, generatoare electrice, spatii industriale, etc

Pe mai mult m-ar interesa nu sa antifonez capota sa nu mai aud motorul,mai degraba as vrea sa antifonez trenul de rulare si cea mai buna metoda din ce am citit eu este sa imbraci suprafata cea mai apropiata de pasageri cu o folie bituminoasa care absoarbe sunetele, adica pe sub portbagaj, scaune, pedalier,etc. Eu as vrea sa o antifonez cu  Dynamat, f scump intradevar dar care cica face minuni (sper sa nu se considere reclama), si nu se mai aude aproape deloc cum lucreaza trenul de rulare, pietricele, nisip, etc. Oricum masina e suficient de antifonata zic eu dar as incerca sa o fac si mai silentioasa. Si in plus as putea sa fac asta de unul singur, scaunele se rabateaza usor, au niste cleme care se apasa mai cu putere si se ridica scaunele in sus complet, iar apoi se ridica mocheta aia si pe dedesubt ii bagi folie.

Edited by bogdan_0220, 19 April 2012 - 10:44.


#89
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 bogdan_0220, on 19th April 2012, 11:26, said:

Pe mai mult m-ar interesa nu sa antifonez capota sa nu mai aud motorul,mai degraba as vrea sa antifonez trenul de rulare si cea mai buna metoda din ce am citit eu este sa imbraci suprafata cea mai apropiata de pasageri cu o folie bituminoasa care absoarbe sunetele, adica pe sub portbagaj, scaune, pedalier,etc. Eu as vrea sa o antifonez cu  Dynamat, f scump intradevar dar care cica face minuni (sper sa nu se considere reclama), si nu se mai aude aproape deloc cum lucreaza trenul de rulare, pietricele, nisip, etc. Oricum masina e suficient de antifonata zic eu dar as incerca sa o fac si mai silentioasa. Si in plus as putea sa fac asta de unul singur, scaunele se rabateaza usor, au niste cleme care se apasa mai cu putere si se ridica scaunele in sus complet, iar apoi se ridica mocheta aia si pe dedesubt ii bagi folie.

   Vineri am fost la Opel , am facut revizia si o constatare mecanica ....total 800 ron . In urma constatarii se pare ca trebuie sa schimb caseta de directie ( deja eram sigur de asta ) si doar 2 bucse directie nu stiu cum le spune si care costa circa 260 ron fiecare.Din pacate le-a scapat ceva rulment pe spate ca pe asfalt perfect se aude un uruit finut dar suparator care nu cred ca e altceva . Urmeaza sa vad cum e cu caseta luni , ca miercuri vin si bucsele. ne auzim cu cifre concrete.
Intre timp am incaltat tancheta cu niste gume all seasons m+s 235/55/18 bridgestone dueller... nu merg rau ..total 3690 = 890x4 plus niste boschuri pt sters parbrizul.

#90
bogdan_0220

bogdan_0220

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 28.11.2006

 m6d, on 22nd April 2012, 16:42, said:

Vineri am fost la Opel , am facut revizia si o constatare mecanica ....total 800 ron . In urma constatarii se pare ca trebuie sa schimb caseta de directie ( deja eram sigur de asta ) si doar 2 bucse directie nu stiu cum le spune si care costa circa 260 ron fiecare.Din pacate le-a scapat ceva rulment pe spate ca pe asfalt perfect se aude un uruit finut dar suparator care nu cred ca e altceva . Urmeaza sa vad cum e cu caseta luni , ca miercuri vin si bucsele. ne auzim cu cifre concrete.
Intre timp am incaltat tancheta cu niste gume all seasons m+s 235/55/18 bridgestone dueller... nu merg rau ..total 3690 = 890x4 plus niste boschuri pt sters parbrizul.

Nu iti recomand sa inlocuiesti caseta pt ca e scumpa si e posibil sa iti cada si a doua oara peste 50.000 de km, intreabai macar daca iti pun caseta de pe modelul nou(facelift) daca te hotarasti sa o cumperi noua. Mie mi-a zis cineva de la Opel acum vreo 2 ani ca sunt mai bune alea reconditionate, ca schimba ceva in ele si nu mai cad dupa aia.
Cum ti se par cauciucurile noi fata de alea vechi, nu ti se pare mai rigida masina acum ?

Edited by bogdan_0220, 22 April 2012 - 17:05.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate