Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Opel Antara 2l CDTI - 150 cp
Last Updated: Apr 25 2023 12:51, Started by
Horsie
, May 23 2009 20:16
·
0
#37
Posted 30 October 2009 - 12:25
Pt evitarea problemelor ce tin de conectare Iphoneului la carkitul masinii se recomanda updateul la ultima versiune: 3.1.2. Daca e Iphone 3G sau 3GS si nu e luat si folosit cu un SIM de Orange nu face updateul pt ca ramane telefonul codat. Deocamdata nu exista solutie pt decodare versiunii 3.1.2 instalata pe Iphone 3G si 3GS. Daca e Iphone 2G .... fa updateul fara probleme.
|
#38
Posted 30 October 2009 - 12:54
Tata are iPhone 2G si e updatat (de mine) la ultima versiune 3.2.1 (jailbreak).
M-am hotarat pana la urma la Nokian, de la Marso. 235/65 R17 Originalele sunt 235/60 R17, dar nu avem pe stoc decat modele de 900 RON/buc NOKIAN 235/65 R17 108T HKPL SUV I.O. 541 RON [ http://www.nokiantyres.com/files/nokiantyres/uudet_kuvat_2007/Nokian_Hakkapeliitta_R_SUV.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Attached Files |
#39
Posted 30 October 2009 - 16:37
Eu dupa ce am pus cauciucuri 235/65 17 nu am mai vrut sa revin la 235/60, mi se par muult mai confortabile si mi se pare ca si masina arata mai bine
Oricum pentru sezonul de iarna este indicat sa ai jante cat mai mici cu talonul la cauciuc cat mai mare .Eu am Dunlop Grandtrek dar nu le-am montat inca, probabil o sa le montez saptamana viitoare. Astept cu interes impresii despre cum merge masina cu noile cauciucuri . |
#40
Posted 31 October 2009 - 01:05
Diferenta dintre 235/60 vs 235/65 e teoretic insesizabila; cred ca e placebo
http://www.miata.net...e/tirecalc.html Chestia cu "talonul cat mai mare" a devenit un slogan... Mie mi se pare o idiotenie. Ideea ar fi ca un talon mai inalt te protejeaza cand nu vezi gropile din zapada/apa etc. In general in astfel de conditii rutiere mergi destul de incet, iar 1 cm la talon nu ajuta prea mult daca esti "prost de dai in gropi". (no offense intended) Attached Files |
#41
Posted 31 October 2009 - 13:40
Courage, on 31st October 2009, 01:05, said: Diferenta dintre 235/60 vs 235/65 e teoretic insesizabila; cred ca e placebo http://www.miata.net...e/tirecalc.html Chestia cu "talonul cat mai mare" a devenit un slogan... Mie mi se pare o idiotenie. Ideea ar fi ca un talon mai inalt te protejeaza cand nu vezi gropile din zapada/apa etc. In general in astfel de conditii rutiere mergi destul de incet, iar 1 cm la talon nu ajuta prea mult daca esti "prost de dai in gropi". (no offense intended) Nu e insesizabila, mai multi oameni pe care i-am luat in masina mi-au spus ca e diferenta mai ales cand sunt guri de canal, parca miscarile caroseriei sunt mai mici, si peste gropi trece clar mai lin. In plus diferenta la diametru si la circumferinta este de aproape 1 inchi, deci e o oarecare diferenta .Una e teoria si alta e practica . Edited by bogdan_0220, 31 October 2009 - 13:41. |
#42
Posted 31 October 2009 - 23:57
Ai aceeasi presiune in cauciucuri, inainte si dupa schimb?
|
#43
Posted 01 November 2009 - 17:22
#44
Posted 03 November 2009 - 22:49
Am fost azi sa iau si sa montez cauciucurile la Marso. Spre supararea mea, la montaj mai aseptau cca 12 masini.
Am intrebat daca e gratis montajul. Nu era... Am incarcat cauciucurile in masina si m-am oprit la o vulcanizare noua pe Bd Fizicienilor, unde nu am avut decat o masina in fata. Montaj + azot -> 142 RON. Anvelopele au suport si pentru tinte (pt drumuri cu gheata). Noile anvelope mi se par foarte dure, poate e placebo. Mi s-au parut foarte mari dpdv vizual. Attached Files |
#45
Posted 04 November 2009 - 18:27
Horsie, on 3rd November 2009, 22:49, said: Am fost azi sa iau si sa montez cauciucurile la Marso. Spre supararea mea, la montaj maia septau cca 12 masini. Am intrebat daca e gratis montajul. Nu era Am incarcat cauciucurile in masina si m-am oprit la o vulcanizare noua pe Bd Fizicienilor, unde nu am avut decat o masina in fata. Montaj + azot -> 142 RON. Anvelopele au suport si pentru tinte (pt drumuri cu gheata). Noile anvelope mi se par foarte dure, poate e placebo. Mi s-au parut foarte mari dpdv vizual. Sa stii ca nu o sa mai fie eroarea aia de afisaj a vitezei reale, la 180 pe bord mie imi apare 179 pe GPS deci grija mare la radare daca esti obisnuit sa mergi cu 60 in sate sa stii ca aia e si viteza cu care o sa te inregistreze si camera politiei. Daca sunt prea dure poti sa incerci sa mai scoti putin din presiune .In brosura noua de la Antara am vazut ca au pus standard dimensiunea 235/65 R17 la echiparea Enjoy http://www.opel.ro/s...epdf/antara.pdf |
#46
Posted 04 November 2009 - 23:46
Interesant...
Sistem de încălzire parcare auxiliar (disponibil doar cu 2.0 CDTI ECOTEC® (150 CP)) - "doar" 2175 euro Cam multicel |
|
#47
Posted 19 November 2009 - 11:05
Horsie, on 3rd November 2009, 22:49, said: Montaj + azot -> 142 RON. Anvelopele au suport si pentru tinte (pt drumuri cu gheata). Noile anvelope mi se par foarte dure, poate e placebo. Mi s-au parut foarte mari dpdv vizual. Mi-am adus aminte ca am citit zilele trecute in Quattroute ca azotul in pneuri dezavantajeaza confortul pt ca face anvelopa mult mai dura si este recomandat de producator sa ai aibe presiunea cu 0.1 mai mica decat in mod normal . Cum mai merge masina ? Probleme pana acum, zgomote de orice fel ? |
#48
Posted 19 November 2009 - 11:13
confortul nu e neaparat de la talonul mai mare (ajuta si el dar e prea mica dif ca sa conteze).
e de la cauciucurile de iarna. puteai sa pui si talon mai mic si tot ti se pareau mai confortabile decat cele de vara. |
#50
Posted 19 November 2009 - 15:21
gugutata, on 19th November 2009, 13:57, said: de ce la SH sunt atat de ieftine comparativ cu preturile vehiculate pe situl Opel.ro?! Pe autovit sunt 17-20K an 2008 si pe situl opel o versiune de bun simt sare de 30K?! Pentru ca e criza si nici un SH nu mai are pret in ziua de azi. Targurile de masini si parcurile auto de la firmele de leasing sunt pline si cu toate astea piata auto este in continuare in cadere libera |
#51
Posted 20 November 2009 - 23:41
Antara a fost intotdeauna un model prea scump pt ce ofera. Asta reflecta si prabusirea mare de pe piata SH.
Surata Chevrolet Captiva mi se pare mult mai cinstita. Stocurile s-au expuizat, iar acum au revenit la pretul de lista. Sincer, masina nu merita 35 000 euro! Pe la 25-30 000, gen Tucson, ar fi fost mai aproape de adevar. Sub acest aspect ma ganesc si la CR-V sau Rav4. Pur si simplu nu se ridica la nivelul unui Tiguan sau al unui Forester dpdv tehnic si al sistemului 4x4... |
|
#52
Posted 22 November 2009 - 19:11
Courage, on 20th November 2009, 23:41, said: Antara a fost intotdeauna un model prea scump pt ce ofera. Asta reflecta si prabusirea mare de pe piata SH. Surata Chevrolet Captiva mi se pare mult mai cinstita. Stocurile s-au expuizat, iar acum au revenit la pretul de lista. Sincer, masina nu merita 35 000 euro! Pe la 25-30 000, gen Tucson, ar fi fost mai aproape de adevar. Sub acest aspect ma ganesc si la CR-V sau Rav4. Pur si simplu nu se ridica la nivelul unui Tiguan sau al unui Forester dpdv tehnic si al sistemului 4x4... Intradevar e mare pretul dar sa nu uitam ca a avut discount-uri mari inca de la lansare, chiar in momentul de fata este o promotie cu reducere 3.500 de euro daca nu ma insel.Eu personal am luat-o pt ca mi-a placut foarte mult cum arata dar nu regret pt ca nu mi-a facut mari probleme si are aproape 70.000 km deci s-a dovedit o masina buna. |
#53
Posted 23 November 2009 - 00:25
#54
Posted 18 January 2010 - 14:12
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users