Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Opel Antara 2l CDTI - 150 cp

- - - - -
  • Please log in to reply
119 replies to this topic

#109
bogdan_0220

bogdan_0220

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 28.11.2006
M-am gandit sa imi fac si eu la un moment dar m-am razgandit, costa in jur de 300 de euro dar trebuie avuta grija la ambreiaj dupa aia, nu cred ca o sa mai tina la fel de mult.
Chestia e ca astia de la Opel au facut a 5-a prea scurta, la 120 la ora ai in jur de 2800 de turatii daca nu si mai mult. Resoftarea intradevar iti da mai mult cuplu la turatie joasa si o sa mai scada si consumul dar cu unele riscuri. Noroc

#110
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,134
  • Înscris: 12.10.2007

View Postbogdan_0220, on 21 martie 2013 - 11:40, said:

M-am gandit sa imi fac si eu la un moment dar m-am razgandit, costa in jur de 300 de euro dar trebuie avuta grija la ambreiaj dupa aia, nu cred ca o sa mai tina la fel de mult.
Chestia e ca astia de la Opel au facut a 5-a prea scurta, la 120 la ora ai in jur de 2800 de turatii daca nu si mai mult. Resoftarea intradevar iti da mai mult cuplu la turatie joasa si o sa mai scada si consumul dar cu unele riscuri. Noroc
Salut Bogdane , ce mei face Antara??? cati km ai reusit sa mai crosetezi si cum se simte masina ? A mea e ca noua ....ma apropiu de 70.000km...originali...practic mai mult de decor.
A si in plus iarasi bate pe la caseta de directie sau bielete sau naiba stie ca nici nu ma mai duc sa vad la cat de rar o folosesc....ba in plus mi s-a dus si un senzor de temperatura de la dpf si am senzorul de avarie motor aprins continuuu, pret senzor la oper 6-700 ron.
Daca treci prin cluj candva cu masina da un semn ca sunt curios cum naiba se simte asa ceva la km tai.
salutari.

#111
bogdan_0220

bogdan_0220

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 28.11.2006
Salut
A mea se apropie de 170 de mii de km. Merge bine in continuare, se pare ca am si eu 2 bielete antiruliu care o sa fie nevoie sa le schimb in viitorul apropiat, in rest alte probleme nu am avut cu ea si nu e rulata chiar pe cele mai bune drumuri. Daca ajung in Cluj cu mare placere te anunt sa ne intalnim sa iti arata minunatia :))
Numai bine

#112
andreflo1

andreflo1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 17.03.2013
Salutare, Bogdan, m6d.... ceva noutati cu Antara?.....eu am avut ceva probleme cu filtrul de particole, se pare ca nu mai facea curatarea completa si am ajuns sa il curat. L-am dus la service si l-au curatat, dar se pare ca e cam pe duca pentru ca pe soft dupa regenerare imi arata cam 55-60%. Ma gandesc serios sa il schimb sau sa il anulez fizic cat si din soft(tinand cont de pretul unui filtru nou). In rest nu am mai avut probleme cu masina.

#113
bogdan_0220

bogdan_0220

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 184
  • Înscris: 28.11.2006
Salut
La mine nu au mai fost alte probleme, singurele exceptii fiind 2 bielete antiruliu si 2 bucse de la bara stabilizatoare pe care le-am schimbat. Filtrul de particule nu merita schimbat, in Iasi se anuleaza din soft cu 200 de euro.
Sunt curios daca e vreo cineva care a resoftat masina si de cum s-a comportat pe termen lung (minim 50.000 km).
Numai bine

#114
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,134
  • Înscris: 12.10.2007

View Postandreflo1, on 13 ianuarie 2014 - 22:23, said:

Salutare, Bogdan, m6d.... ceva noutati cu Antara?.....eu am avut ceva probleme cu filtrul de particole, se pare ca nu mai facea curatarea completa si am ajuns sa il curat. L-am dus la service si l-au curatat, dar se pare ca e cam pe duca pentru ca pe soft dupa regenerare imi arata cam 55-60%. Ma gandesc serios sa il schimb sau sa il anulez fizic cat si din soft(tinand cont de pretul unui filtru nou). In rest nu am mai avut probleme cu masina.
Salutare ,
Intre timp am reusit sa rezolv si eu cateva probleme. In primul rand am identificat sursa uruitului de care ma plangeam ....era diferentialul spate care a ramas cumva cu un nivel scazut de ulei care a dus la uzura accentuata a unor rulmenti si pinioane ...practic erau 200gr de pilitura in diferential. costul de inlocuire a pieselor era exorbitant asa ca am dat 350euro pe un dif de la o dauna totala si s-a facut liniste in masina. Dupa asta au inceput sa imi apara alarme la bord ...lipsa abs, hill descend esp etc etc ....aia de la Opel s-au cacat pe ei o luna fara sa identifice sursa , apoi am fost nevoit sa schimb senzorul de temperatura de la dpf ( circa 800ron cu manopera cu to) .....
Intr-un fina am decis ca vind masina asa cum e si o sa iau un Mazda cx5 2000 benzina 2wd.....m-am saturat de necunoscatorii de profesie ....pacat de masina ca este absolut bengoasa ca si dotari si motorul este ca nou.....
Multi km fara incidente.

#115
nelugrosu

nelugrosu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 30.06.2011
Am si eu o Antara pe care am luat-o din Germania cu 2650 E la care se mai adauga roti de iarna,scumpe dar face toti banii,cauciucuri de calitate,Dar am cu ea doar 30000 km.Am avut probleme cu ambreajul dupa 2 ani dupa ce a iesit din garantie,cost reparatie 5200 lei.Probleme cu frana de mana (ramane blocata pe o parte) Remediata cu sprei antirugina.Ultima data acum 2 zile s-a aprins permanent lampa,motor gaze la care scrie ca (problema filtrul de particule etc.) In 50 m in panta pornit cu motorul rece,ajuns la destinatie consuma 39 l/100 km( Soacra-domiciliu) pornea ventilatorul si in stationare aveam consum de 3.4l.Si pe drum drept consumul nu scadea sub 16l/km.Am intrat pe internet care trebuie sa recunosc ca la romani ajuta (SE ajuta intre ei) Metoda 1 Sa mergi la service NU SUNT ADEPTUL deoarece am patit-o cu ei.Metoda 2 sa o forjezi peste 20 min la peste 2000 rot/min dar cit mai constant,Metoda 3< Schimbati distribuitorul de carburant>.Asa am patit eu.Am alimentat din Tg.Mures din 7 Noiembrie.O statie la care lumea sta buluc.Am forjat  masina am facut tot ce se poate face,noroc ca nu mai aveam combustibil doar cat sa ajung la benzinarie.A doua zi am hotarat sa fac un traseu mai lung dar nu mai aveam combustibil,asa ca m-am dus sa alimentez dar de la OMV.Am luat combustibil de 100 de lei si surpriza.Cand am pornit masina becul de la evacuare nu s-a mai aprins.Am facut totusi un tur de curatire.Acum nu ma-i am nici una din problemele avute innainte.Problemele de curatire filtre de particule se fac deobicei la reprezentante unde va usuca de bani aprox.900 lei .Din cand in cand mai supraturati masina constant peste 2000.Sper sa va ajute.

Edited by nelugrosu, 22 August 2015 - 22:30.


#116
nelugrosu

nelugrosu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 30.06.2011
Eu cand am adus masina din germania am luat-o de la reprentanta din Germania cu 2 ani garantie.Prima revizie am facut-o la reprezentanta Opel Romania Mures .M-iau luat 1250 lei.Nu mi-au dat voie sa vad ce lucrari executa.Dupa ce am luat-o am dus-o in Arad unde s-a depistat ca s-a inlocuit 1 L ulei,si nu a fost schimbat nici un filtru masina avand  8000 km.Deci cei de la reprezentanta va iau banii de geaba.Chiar va fac masina mai nesigura.Tu stii ca ai facut schimburile obligatorii dar de fapt nu s-au facut.

#117
nelugrosu

nelugrosu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 30.06.2011
Am uitat .Varsta e de vina.Acum vre-o trei luni.Vreau sa intorc masina.Drumul semiblocat.Dau innaite cind sa dau innapoi ciuci.Am stigat la soacra care sta rau cu auzul sa-mi puna ceva la roata.Aici fiind si problema cu blocare frana de mana .Nu mai lungesc.Masina(antara) nu ma-i intra in mers innapoi,Nu mai intra nici in viteza 2.Defectiune 2 cabluri .Manopera +cabluri=1000 lei

#118
nelugrosu

nelugrosu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 30.06.2011
Sotia vroia WW Sharan.Mie mi-a placut Opelul si continua sa-mi placa.Antara se comporta ireprosabil pe teren acoperit complet cu ghiata,in panta cu probleme inclusiv ghiata bagi in viteza 1 iei piciorele de pe pedale si lasi masina sa se conduca tu doar tii volanul(directia)Am intrat in mlastini in care localnicii ziceau ca numai tractorul te scoate.Totusi am iesit fara tractor.dar masina plina de noroi de nu vedeai nimic.Vrei sa cobori ai comenzi de coborare .La sistemul de franare nu mai comentez.Aveam cam 50 km/ora si 2 m distanta fata de masina din fata am apasat frana la maxim dar daca era masina cu frana sanie eram bun de plata asa s-a oprit la vreo 40 cm de masina din fata e drept ca am simtit ca franarea se face ca si cum ai frana pe un clichet.Buna franare!

Eu as fi dispus sa fac un test contra oricarei marci in orce conditii,dar nu off road

#119
sorino62

sorino62

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 24.04.2023
Salutare membri! Opel Antara dec 2007, 2.0 CDTI, 150 cai. O am din 2011, luata cu 44 000 km la bord, acum are 106 000 km, n-am mers mult cu ea. Doua probleme:
1. Recent am facut schimbul anual de filtre si ulei (asa fac eu, nu are importanta cati km fac anual), in urma caruia am sesizat un zgomot mai aspru la motor (decat inainte) la accelerare. Poate fi din cauza uleiului? Am pus Castrol Edge 5W30, norma ACEA3, asa cum zice cartea. Ma deranjeaza, nu mi se pare normal.
2. Cine schimba uleiul la diferentialul spate? Service-urile cam refuza, cica nu umbla ei la diferential, nu e nevoie decat daca pierde. Ca, de altfel, si la cutie. Greu am lamurit un service sa-mi schimbe si uleiul din cutie anul trecut. Face parte din intretinerea masinii acest schimb la dif?

#120
stateadrian

stateadrian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 295
  • Înscris: 03.05.2004
Off topic: Wow 8 ani vechime are topicul.
On topic: nu o sa gasesti pe aici pe nimeni care sa te ajute cu informatii. Intra pe clubopel si acolo o sa ai mai multe informatii. Daca esti din Bucuresti cauta pe A2 la intrarea Policolor, service eds sunt specializati pe Opel. (eu acolo ma duceam cu captiva si Insignia , erau super profi cei de acolo insa numai stiu daca tot acolo sunt). Succes

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate