Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Opel Antara 2l CDTI - 150 cp
Last Updated: Apr 25 2023 12:51, Started by
Horsie
, May 23 2009 20:16
·
0
#19
Posted 12 June 2009 - 18:41
Horsie, on 11th June 2009, 02:06, said: Hmm tu ai Cosmo. Din cate stiu, bluetooth vine doar cu optiunea speciala, nu cu MobilePortal. Ai intre scaune acel suport pentru cradle de telefoane (inestetic) ? Nu am incercat inca sa caut bluetooth, pentru ca nu am mai prins masina |
#20
Posted 07 July 2009 - 20:41
Pana acum masina e ok, doar consumul e tulburator pt tata
11l/100 Km, medie. 12-14l/100 Km in oras O surpriza placut a fost faptul ca masina are bluetooth. Se pare ca toate au bluetooth, doar ca nu e activat Problema a fost ca nu a mers cu iPhone. Se imperecheaza, dar pierdea imediat conexiunea Am sapat pe net, dar nimeni nu a dat de cap problemei, doar ca eu sunt un exemplar mioritic mai bagacios. Se pare ca problema este la sincronizarea agendei telefonice intre iPhone si masina, asa ca odata scoasa din iPhone aceasta optiune, conexiunea a ramas stabila Cum se face, pas cu pas. Intrati in meniul telefonului si apasati rotita stg de pe volan. Activati bluetooth, apoi mergeti in meniu si setati un cod PIN. (1234 de ex) Activati UHP, care va face dispozitivul vizibil pentru 3 minute. Deschideti functia de bluetooth de pe iPhone si lasati-l sa caute. Va gasi UHP si veti conecta folosiind codul PIN de mai sus. Pe Bluetooth, langa numele UHP mai e o sageata albastra, de unde poti seta proprietatile conexiunii. Dezactivati Sync Contacts. Voila! |
#21
Posted 09 July 2009 - 20:14
Am fost la Falcon si am montat un detector de radar modular Bel 975 LR.
Culmea, Falcon are mai mic pretul decat samasarii mai mici (1750 RON)... Au montat super afisajul intern. Zici ca e din fabrica. L-au pus in locul unui ornament care avea functie sa pui in el legitimatii Vedeti imaginea atasata. Attached Files |
#22
Posted 15 September 2009 - 22:56
Maine ii fac cadou lui tata un chiptuning, de la TCM Turbo
de la 150 cp la 180 cp de la 320 Nm la 380 Nm se putea forta mai mult, dar ambreajul e cam subred la acest model ;( Din 2008 se pare ca l-au inlocuit cu ceva mai de soi. Acum consumul e mixt cam 11l/100 Km... |
#23
Posted 16 September 2009 - 12:28
Pai parca spunea ca ii consuma mult. Acum o sa creasca cu cel putin 1L/100km.
Mai bine faci un eco-tuning, cel putin eu asa ma gandeam pentru a mea, ca e prea gurmanda. |
#24
Posted 16 September 2009 - 12:39
Daca ii creste puterea si proprietarul merge la fel cu masina (adica n-o calca mai tare), o sa consume mai putin. A se vedea topicul despre chip-tuning de la tutoriale.
|
#25
Posted 16 September 2009 - 15:34
O sa va tin la curent cu consumul.
Sambata o sa vad si eu masina. Tata e foarte fericit, zice ca e alta masina, dar nu a putut sa ii dea prea tare prin oras. "Demareaza mai repede, e mai nervoasa". De obice, cand masina e puturoasa, ai tendinta oricum sa o turezi. Eu nu ma astept la minuni la consum. |
#26
Posted 19 September 2009 - 14:52
Am tras o tura azi cu masina:
- se simt foarte bine cei 30 cp in plus la demaraj. - in sfarsit apare senzatia de "bagat in perna" la acceleratie - acum, daca apasi tare pedala de accelearatie, poti derapa la pornirea de pe loc - consumul instant este 1,5-2%, inainte era 0. Momentan, desi am chinuit-o (cca 5 km) dupa ce am resetat statisticile, tot la 10% a ramas. Atasez poza dinainte de restet. (consum mediu de 11.7l/100 km) Peste o perioada si mai multi Km, o sa facem o comparatie la consum. Attached Files |
#27
Posted 19 September 2009 - 18:25
Horsie, on 19th September 2009, 14:52, said: Am tras o tura azi cu masina: - se simt foarte bine cei 30 cp in plus la demaraj. - in sfarsit apare senzatia de "bagat in perna" la acceleratie - acum, daca apasi tare pedala de accelearatie, poti derapa la pornirea de pe loc - consumul instant este 1,5-2%, inainte era 0. Momentan, desi am chinuit-o (cca 5 km) dupa ce am resetat statisticile, tot la 10% a ramas. Atasez poza dinainte de restet. (consum mediu de 11.7l/100 km) Peste o perioada si mai multi Km, o sa facem o comparatie la consum. Consumul instant de 1.5 - 2 in loc de 0 la relante poate sa fie din cauza ca masina isi curata singura filtrul de particule (parca) cam o data pe luna si vreo jumatate de ora - o ora consuma mai mult si face ventilatorul ceva mai multa galagie |
#28
Posted 29 September 2009 - 10:54
Se prea poate cu curatarea filtrului.
Masina trage senzational (am facut cca 10 Km cu ea) si trage aproape ca un 3.0d de la BMW, dar mai chinuit La talpa mea consumul a fost de cca 16l/100 km in oras, dar tata l-a adus pe la 13-14l/100 Km in oras. Ramane sa iasa cu masina in acest week-end si sunt curios cat va arata dupa asta consumul. ma astept sa ajunga un mediu (preponderent oras) pe la 12-13l/100 km. |
|
#29
Posted 29 September 2009 - 11:47
O sa mai scada sigur consumul, masina din cate am inteles este inca destul de noua, pana pe la 20.000 de km tot mai scade cate putin, se mai lasa si suspensiile, nu mai sta asa de ridicata si motorul o sa traga putin mai bine .
|
#30
Posted 10 October 2009 - 21:24
Consum mixt dupa 700 Km, dar condusa de tata: 9.9l/100Km
Attached Files |
#31
Posted 11 October 2009 - 14:04
#32
Posted 13 October 2009 - 16:21
Nu cred ca masina asta va atinge vreodata viteza maxima, nu cu tata la volan
Iarna e la orizont si e bine sa nu te bulucesti la cumparat cauciucuri de iarna la primul inghet, sa ca o sa listez ofertele: Depozituldeanvelope.ro GoodYear Ultra Grip XL 108H pret 719 Ron Dunlop Winter Sport 3D 108H pret 709 Ron |
#33
Posted 25 October 2009 - 19:22
consum nou: 10.4l/100 Km (mai mult in oras)
Attached Files |
|
#34
Posted 28 October 2009 - 18:09
Atentionare oficiala de la Opel pentru remedierea unei posibile probleme la "Furtunul superior de admisie aer ce se poate freca cu capacul de plastic al motorului".
Aceeasi problema este regasita si Mercedes clasa C 2 Prieteni au patit-o si pana sa le vina piesa, furtunul le-a fost reparat cu Power-Tape Attached Files |
#35
Posted 28 October 2009 - 18:36
Horsie, on 28th October 2009, 18:09, said: Atentionare oficiala de la Opel pentru remedierea unei posibile probleme la "Furtunul superior de admisie aer ce se poate freca cu capacul de plastic al motorului". Aceeasi problema este regasita si Mercedes clasa C 2 Prieteni au patit-o si pana sa le vina piesa, furtunul le-a fost reparat cu Power-Tape Cum adica Power-Tape ? Hartie? |
#36
Posted 29 October 2009 - 13:51
bogdan_0220, on 28th October 2009, 18:36, said: Cum adica Power-Tape ? Hartie? Adica, mai pe romaneste (si solutia pur romaneasca !) - banda izolatoare ! @Horsie - eu mi-am incaltat Foresterul iarna trecuta cu Dunlop WinterSport 3D. Am mers pe toate tipurile de drum - asfalt acoperit cu polei, cu zapada, cu mazga; drumuri de tara acoperite cu zapada afanata sau inghetata, etc si s-au comportat exemplar. Efectiv, nu am stiut ca-i iarna pe drumurile patriei. Recomand ! Excelente anvelope ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users