Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Opel Antara 2l CDTI - 150 cp
Last Updated: Apr 25 2023 12:51, Started by
Horsie
, May 23 2009 20:16
·
0
#55
Posted 26 January 2010 - 00:33
Stiu ca merge bluetooth, dar trebuie sa urli ca sa te auda cineva, iar ca sa ii auzi tu, volumul trebuie sa fie dat la maxim in cabina..
In alta ordine de idei, pe bord a aparut un martor de probleme Motor si cred ca e de la frig; discutia am dezvoltat-o aici. Joi se duce in service, va tin la curent. A... si caucicurile de iarna sunt excelente ;D A intrat tata prin locuri pe unde nu as fi crezut ca are curaj sa se avante. |
#56
Posted 30 January 2010 - 21:52
Martorul s-a stins de la sine iar in service i-au spus ca probabil a avut apa in motorina, sa puna Alpin cand e f. frig.
Azi am avut ocazia sa testez masina cu cauciucurile de iarna, pe zapada. Trebuie sa spun ca sunt excelente. Nu derapeaza deloc, o aderenta incredibila. Se vede ca sunt facute pt tarile nordului, iar profilul inalt le ajuta mult. Eu rup imediat aderenta cu ale mele, insa nu au asemenea profile. Pe de alta parte, am dat bice pe soseaua de centura, unde aceleasi anvelope nu sunt chiar asa de bune dpdv al rezistentei la inaintare. Exista un suierat de avion, care creste odata cu viteza. E ciudata senzatia. |
#58
Posted 31 January 2010 - 15:21
Am scris mai sus si am pus si poza cu profilul anvelopei.
Nokian Hakkapeliitta SUV 5 [ http://www.nokiantyres.com/files/nokiantyres/uudet_kuvat_2007/Nokian_Hkpl_SUV_5.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Fluieratul e direct proportional cu viteza. |
#59
Posted 10 March 2010 - 19:21
Vad ca nu a mai postat nimeni pe aici si m-am gandit sa mai anim eu un pic topicul. Ma apropii de 80.000 de km cu masinuta mea si merge excelent, se auzea (s-au mi s-a parut mie) zilele trecute un zgomot la roata dreapta spate dar azi am spalat-o si nu se mai aude nimic in rest parca vibreaza volanul cand stau pe loc si nu mai stiu daca a facut asa de cand am luat-o sau a inceput sau nu .La tine Horsei cum e ?
In rest nu bate nu troncane, nu scartie, o cam chinui pe drumurile astea extraodinar de proaste dar asta e, i-am lasat presiunea mai mica pana s-o mai repara cat de cat. In rest va arat niste filmulete cu Antara pe zapada de pe youtube care m-au impresionat : [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/moZk-hrvtek?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/D6_mjuzK5AE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] (asta m-a impresionat mai putin:)) ) Edited by bogdan_0220, 10 March 2010 - 19:22. |
#60
Posted 10 May 2010 - 16:59
De ceva timp au inceput sa se auda niste zgomote la mine in masina, zgomote de la trenul de rulare. Dupa ce am fost cu masina la Gold & Platin mi-au zis ca trebuie schimbate 2 bielete antiruliu si am comandat de la Augsburg international 2 bielete marca LEMFÖRDER, deci nu originale pt ca am inteles de la mecanicii de la G&P ca astea originale nu ar duce mai mult de 60-70 de mii de km.
Aveti cunostinte careva daca este buna marca respectiva?? astia de la Augsburg mi-au zis ca sunt cele mai bune si am dat si putin pe ele, aproximativ 170 lei ambele plus 50 de lei montajul la un service particular. In rest masina merge foarte bine, nu se mai aude nimic doar ca ar cam fi timpul sa schimb placutele de frana. Numai bine! Edited by bogdan_0220, 10 May 2010 - 17:00. |
#61
Posted 16 May 2010 - 13:00
Cred ca e primul dealer care recomanda piese neoriginale
tata nu are probleme, dar a fost chemat la recall pentru caseta de directie. Modelele Opel Antara si Chevrolet Captiva u fost rechemate world-wide pentru a se verifica daca nu sare coloana de directie din caseta de directie... Ii vor chimba caseta cu totul saptamana viitoare, pe garantie. Consumul nu scade sub 11l/100 km... |
#62
Posted 16 May 2010 - 16:35
Pe mine nu m-au chemat pt recall si am citit si eu pe internet ca o sa fie rechemate toate masinile, ciudat.
Tu ai facut vreun update de software ? Ca stiu ca sunt disponibile cica pt optimizarea cuplului la turatii joase si scaderea consumului. A mea consuma maxim 9%, iarna tracuta lua ceva mai mult. Edited by bogdan_0220, 16 May 2010 - 16:35. |
#63
Posted 20 May 2010 - 14:16
Ar trebui sa te sune delerul d eunde ai cumaprat masina, mai bine suni tu, ca sa fii sigur.
Ieri tata a schimbat-o si zice ca nu mai troncane (eu nu am simtit niciodata troncanitul). La capitolul software, la Opel e o nebuloasa... Cand ii intrebi despre asta il iau pe NU in brate. Am citit ca e si un update pt clima, ca trece brusc de la cald la rece si tot timpul trebuie sa stai cu mana pe buton... |
#65
Posted 05 August 2010 - 11:08
similache, on 27th July 2010, 22:35, said: salut sunt interesat sa iau o Antara sh 2007 cu 90000 km la bord ce ma sfatuiti sa verific la ea in afara de acte? ce cutie este buna? cand se schimba consumabilele? multumesc In principiu ar trebui sa te uiti daca e buna caseta de directie, primele modele au avut probleme in acest sens dar dupa le-au inlocuit cu altele mai bune si nu au mai cazut. Cam tot ce tine de bucsaraie & co e rezistent, imi spunea un mecanic de la Opel ca bucsele si pivotii(parca) sunt supradimensionate si ca nu ar trebui sa cada niciodata la cat de groase sunt, in schimb bieletele antiruliu nu duc mai mult de 70-80 de mii de km, eu am schimbat 2 bucati cu unele de la ZF care au fost si mai ieftine decat cele originale. Masina e destul de solida, a mea are aproape 90 de mii de km si merge admirabil, fara grierasi, fara nici un fel de probleme. Cutia mea e manuala si consuma cam 8-5-9 in medie, la automata banuiesc ca consuma mult mai mult. Consumabilele se schimba la 15.000 km. Iti recomand jantele de 17, masina e grea si suspensia e destul de rigida, o sa fie cam incomoda cu jante pe 18 si cu cauciucuri 235/55. Numai bine! Edited by bogdan_0220, 05 August 2010 - 11:09. |
#66
Posted 31 August 2010 - 16:07
La cutie automata sub 11-2l/100 Km nu scade consumul.
Lui tata i-au schimbat cutia de directie total (recall). |
#67
Posted 06 December 2010 - 12:30
Intre timp a ajuns si Antara mea la 96.000 de km. Am zis ca fac o recenzie la tot ce am schimbat la ea pana acum la 100 de mii dar nu mai am rabdare si avand in vedere ca nu am mai facut f multi km in ultima vreme o sa le enumar acum, deci:
- in primele zeci de mii de km am schimbat caseta de directie pe garantie - schimbat senzor pedala acceleratie (imi aparea un martor in bord) - schimbat toate 4 bieletele antiruliu, primele 2 pe la 50 - 60 de mii, celelalte 2 pe la 80 de mii - schimbat 2 calutasi etriere (care tine placutele de frana fixe) pentru ca se miscau peste denivelari - acu vreo luna auzeam o bataie pe stanga fata, am fost la service si dupa ce au tras de toate bucsele, bieletele,etc. mi-au zis ca trebuie sa schimb un capat de bara, lucru si facut .Pret capat de bara 50 ron (asta imi place la opel) fara manopera si bacsis mecanic - sapt trecuta schimbat supapa de presiune in rampa sau ceva de genu si filtru de motorina (era imbacsit) pt ca am alimentat de la o benzinarie fantoma si a inceput sa faca figuri de cand am plecat de acolo. Pret 550 ron supapa + 120 ron filtru + manopera. Cu ocazia asta am verificat si injectoare, pompa de motorina, etc. Toate sunt in stare f buna. I-am verificat si amortizoarele la revizia de 90 de mii si au iesit in jur de 80% eficienta pe spate si aprox. 86% eficienta pe fata. Ma mai tin 100 de mii de km. Cam atat pana acum. Sarbatori fericite la toata lumea ! Edited by bogdan_0220, 06 December 2010 - 12:33. |
#68
Posted 14 April 2011 - 19:14
Opelul meu a ajuns la 101.000 km, intre timp s-a mai dus un sensor abs la roata stanga spate si a costat cu tot cu manopera vreo 6 milioane si ceva.
Mi-au spus mecanicii de la Opel sa ma astept sa se duca si senzorii abs de la celelalte roti la km astia, cica de la de la jetul de la spalarea si de la solutiile de dezapezire + gheata. Bucsaraie e in stare buna in continuare, motorul trage bine, masina se simte legata, nu bate nimic, nu trancane, ar mai urma o polisare totala. In rest sunt f multumit de masina |
#69
Posted 14 October 2011 - 12:13
Am ajuns la 115.000 km, intre timp s-a dus si pompa de motorina din cauza mea se pare (am mers cu putina motorina in rezervor si s-a ars nush ce pe acolo), si a trebuit sa o schimb cu totul, pret aprox. 2000 ron.
In rest sunt in continuare f multumit de ea, nu bate nimic, nu trancane, nu scartie plasticele, motorul trage bine, masina merge chiar f bine. Ma bate un gand sa ii fac o resoftare mai low asa pana pe la 170 de cai, ca sa nu ii scada fiabiliatatea motorului. Ramane de vazut |
|
#70
Posted 14 October 2011 - 12:20
bogdan_0220, on 14th October 2011, 13:13, said: (am mers cu putina motorina in rezervor si s-a ars nush ce pe acolo) Multi kilometri inainte fara probleme! |
#71
Posted 14 October 2011 - 12:39
#72
Posted 31 October 2011 - 11:08
Sambata am montat si eu cauciucurile de iarna, pe fata 2 bucati Matador achizitionate recent (1120 RON) iar pe spate 2 Pirelli Scorpion Ice&Snow de anul trecut. Masina a devenit vizibil mai confortabila. In rest toate bune
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users