Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Motor electric cu probleme
Last Updated: Oct 14 2009 17:27, Started by
doomfire
, May 13 2009 18:17
·
0
#1
Posted 13 May 2009 - 18:17
Salut
De curand am facut rost de un motor electric mai mic asemanator unuia de masina de spalat.Din el ieseau 3 fire negru alb si rosu.Am bagat firul negru si cel rosu in priza si am invartit odata axul iar motorul a pornit,toate bune pana acum.Insa aici apare o probleme anume ca dupa 10 min de functionare motorul devine atat de fierbinte ca nu poti pune mana pe el.Deasemenea mai scoate si un miros caracteristic de ...fire arse.Am aflat de la cineva ca ar trebui sa-i leg un condensator ceea ce am si facut .Odata cu condensatorul incorporat motorul a pornit singur bagat la curent dar dupa 10 min acelasi rezultat. Daca stie cineva care ar fi problema... am incercat cu mai multe condensatoare de valori diferite dar fara rezultat precizez ca motorul nu are trecut nicaieri pe el informatii daca e nevoie uploadez si-o poza deci ma poate ajuta cineva caci am nevoie de motor pentru un experimnet la scoala , un fel de expozitie de inventii iar pentru ca sami reuseasca trebuie sa lucreze continuu o durata lunga de timp (2-3 h) |
#2
Posted 13 May 2009 - 18:25
Pune si-o poza, cu ceva pe langa ca referinta pt. dimensiuni
Esti sigur ca e facut pt. 220V? Poate e pt 100. De asemenea, e posibil sa nu fie facut pt. mers incontinuu. Poti incerca sa-i atasezi o elicie pt. racire, pe ax. |
#3
Posted 13 May 2009 - 18:33
Alice, on May 13 2009, 19:25, said: Pune si-o poza, cu ceva pe langa ca referinta pt. dimensiuni Esti sigur ca e facut pt. 220V? Poate e pt 100. De asemenea, e posibil sa nu fie facut pt. mers incontinuu. Poti incerca sa-i atasezi o elicie pt. racire, pe ax. pai motorul e din romania sigur deci e la 220 dar sar putea sa fi avut poate un trasformator... uite si poza cu mana mea ca referinta Attached Files |
#4
Posted 13 May 2009 - 18:38
Nu recunosc modelul, dar am curaj sa pariez ca motorul e ok, doar ca nu are racire (ventilator)
Oricum, nu-l mai invarti inainte sa rezolvi problema,daca il mai incalzesti de cateva ori distrugi lacul de impregnare de pe conductor. |
#5
Posted 17 June 2009 - 02:38
Motorul ala are nevoie de un condensator calibrat in functie de puterea motorului . Asemenea condensatoare se gasesc destul de usor .
Unul dintre fire este comun pentru cele doua infasurari , probabil cel negru . Asta se poate afla prin masurare . Infasurarea pe care trebuie montat condensatorul il determini in functie de sensul de rotatie . Daca nu nimeresti firul corect se va roti in sens invers . Edited by cspot, 17 June 2009 - 02:39. |
#6
Posted 01 August 2009 - 22:14
cspot, on 17th June 2009, 03:38, said: Motorul ala are nevoie de un condensator calibrat in functie de puterea motorului . Asemenea condensatoare se gasesc destul de usor . Unul dintre fire este comun pentru cele doua infasurari , probabil cel negru . Asta se poate afla prin masurare . Infasurarea pe care trebuie montat condensatorul il determini in functie de sensul de rotatie . Daca nu nimeresti firul corect se va roti in sens invers . poti sami dai mai multe detalii ?? de exemplu cum exact aflu de ce fel de condensator am nevoie,ce valoare sa aiba acel condensator caci pana acum am incercat 3 valori anume 4 uF 10 uF si 15uF dar toate cu acelasi rezultat adica supraincalzire rapida mai explica te rog putin si cum pot masura care este firul comun si cum trebuie montat comdensatorul poate am montat gresit condensatorul ?? de obicei legam unul din fire la alb iar celalalt pe oricare din cele 2 ramase iar acestea la curent am atasat si e mica schema ca sa intelegi mai usor daca e ceva in neregula te rog sa faci o schema corespunzatoare cum trebuie legat daca ai nevoie de orice fel de informatii despre motor doar posteaza aici si iti voi raspunde scuzati ca am vazut raspunsul doar dupa o luna dar din moment ce primele raspunsuri nu mau ajutat am renuntat la acel motor si nu am mai dat pe aici dar acum cand am facut si eu curatenie in pod lam gasit si miam amintit de acest topic,e pacat de motor caci poate avea multe intrebuintari, e super silentios nu se aude nimic cand lucreaza ( sar putea sa provina de la un ventilator dar e doar o ipoteza) si cum am zis pacat de el sal mai las in pod inca cativa ani PS:in figura am legat condensatorul de firul negru dar sar putea sal fi legat si la cel rosu (cred ca am incercat ambele variante) ,ma gandeam ca trebuie legat de unul din firele conectate la curent de oricare din cele 2 nu tineam cont care exact Attached FilesEdited by doomfire, 01 August 2009 - 22:18. |
#7
Posted 02 August 2009 - 13:12
Este gresit . Condensatorul se conecteaza cu un fir la firul alb si cu celalalt la firul rosu .
Totusi , trebuie sa te asiguri care fir este cel comun . Fie masori cu un multimetru rezistenta bobinelor si vezi unde ai rezistente mai mici, fie pui un bec si vezi unde luminozitatea este mai mica si unde mai mare legand doua fire la un moment dat in serie cu becul . |
#8
Posted 02 August 2009 - 16:12
cspot, on 2nd August 2009, 14:12, said: Este gresit . Condensatorul se conecteaza cu un fir la firul alb si cu celalalt la firul rosu . Totusi , trebuie sa te asiguri care fir este cel comun . Fie masori cu un multimetru rezistenta bobinelor si vezi unde ai rezistente mai mici, fie pui un bec si vezi unde luminozitatea este mai mica si unde mai mare legand doua fire la un moment dat in serie cu becul . am masurat toate combinatiile posibile deci la orice combinatie a firului alb cu celelaalte fire rezistenta era ft mica dar cand am masurat rezistenta lui rosu si negru am avut urmatorul rezultat : daca pun borna plus la rosu si borna minus la negru obtin o rezistenta mai mare decat invers ( diferenta este insa foarte mica) deci daca ai putea interpreta rezultatul si sa imi faci o mica schema cum trebuie corect legat motorul tias fi foarte recunoscator , dureaza doar 5 minute cu paint-ul apropo deci cum stiu de ce fel de condensator e nevoie?? caci pe motor nu scrie nimic sau sa incerc iarasi cu mai multe modele si valori ?? macar sami spui asa aproximat cam ce valoare folosesc astfel de motoare Edited by doomfire, 02 August 2009 - 16:13. |
#9
Posted 14 October 2009 - 17:27
Salut,eu parca asi recunoaste motorasul asta,nu sunt sigur dar cred ca e motorasul de la pick-up ce echipeaza celebrul radio "Pacific".
Functioneaza la 150 v c.a,parca atita scotea traful de pe radio.Si mi se pare ca nu avea turatie mare,asa e modelul construit.Sper sa iti fie de folos. paull2002, on 14th October 2009, 18:26, said: Salut,eu parca asi recunoaste motorasul asta,nu sunt sigur dar cred ca e motorasul de la pick-up ce echipeaza celebrul radio "Pacific". Functioneaza la 150 v c.a,parca atita scotea traful de pe radio.Si mi se pare ca nu avea turatie mare,asa e modelul construit.Sper sa iti fie de folos. paull2002, on 14th October 2009, 18:26, said: Salut,eu parca asi recunoaste motorasul asta,nu sunt sigur dar cred ca e motorasul de la pick-up ce echipeaza celebrul radio "Pacific". Functioneaza la 150 v c.a,parca atita scotea traful de pe radio.Si mi se pare ca nu avea turatie mare,asa e modelul construit.Sper sa iti fie de folos.Si avea 2 trepte de viteza. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users