Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Opel Insignia 2.0 CDTI 160 CP, 5 usi, technical grey
#1
Posted 11 April 2009 - 16:35
Data cumpararii: 18 februarie 2009
Km parcursi: 6500, dintre care 4500 pe autostrazi. poza1_SF.jpg 252.29K 846 downloads poza2_SF.jpg 184.48K 1371 downloads poza3_SF.jpg 145.3K 1726 downloads poza4_SF.jpg 93.8K 577 downloads |
#2
Posted 11 April 2009 - 18:55
Frumoasa masina. Da si tu mai multe detalii : dotari, pret..
|
#3
Posted 11 April 2009 - 21:54
Sa o stapanesti sanatos!
Chiar asteptam sa apara un astfel de jurnal, cu Opel Insignia. Eu nu am mai avut rabdare sa se lanseze Insignia si mi-am cumparat Laguna. Te asteptam cu primele impresii! Thorp, on Apr 11 2009, 17:35, said: Data cumpararii: 18 februarie 2009 Km parcursi: 6500, dintre care 4500 pe autostrazi. poza1_SF.jpg poza2_SF.jpg poza3_SF.jpg poza4_SF.jpg Care autostrazi? |
#4
Posted 11 April 2009 - 23:37
Sa o stapanesti sanatos!!
P.S.:Consola centrala nu ti se pare prea incarcata? |
#5
Posted 12 April 2009 - 00:29
s-o stapanesti sanatos! frumoasa masina si o alegere buna motorul
jantele sunt de 19? mie imi par mai degraba de 17, maxim 18 |
#6
Posted 12 April 2009 - 00:34
la cat de agresiva arata..... sa iei motor diesel
fiecare cu gusturile lui multi km fara reparatii |
#7
Posted 12 April 2009 - 16:33
paul_kelso, on Apr 11 2009, 19:55, said: Frumoasa masina. Da si tu mai multe detalii : dotari, pret.. 2.0 CDTI, 160 CP, 5 usi, bixenon + AFL (asta e de-a dreptul criminal, de domeniul SF-ului - cum spunea un coleg de pe alt forum), sistem spalare faruri sub presiune, senzor ploaie, jante aliaj 19", premium climate pack, incalzire scaune + reglare electrica incl. lombara (sofer), park pilot fata-spate, cruise control, oglinzi retrovizoare electrocromatice rabatabile electric, piele Siena black, presiune pneuri, alarma, vopsea metalizata technical grey, ABS, ESP, EBD, TC, etc. Pretul de lista 29150 Euro incl. TVA, pretul negociat de achizitie 25500 Euro incl. TVA (in conditiile in care am dorit achitarea integrala, pentru leasing discounturile pot fi mai mari). SONYVAION31M, on Apr 11 2009, 22:54, said: Te asteptam cu primele impresii! Care autostrazi? O sa revin cu primele impresii. Un drum pe A2 Bucuresti-Constanta (tur-retur), un drum pe A1 Bucuresti-Pitesti (tur-retur) si cateva autostrazi din Ungaria, Austria, Germania, Belgia si Olanda. extasy_cristU, on Apr 12 2009, 00:37, said: P.S.:Consola centrala nu ti se pare prea incarcata? Este unul dintre minusurile masinii. Nu ma refer doar la aspectul estetic, ci la cel functional. Sunt prea multe butoane si e o adevarata aventura sa butonezi radio CD-ul in timpul mersului. herculane, on Apr 12 2009, 01:29, said: frumoasa masina si o alegere buna motorul jantele sunt de 19? mie imi par mai degraba de 17, maxim 18 Nu stiu cum ai reusit sa apreciezi o dimensiune cu o eroare de 1-2" doar din cateva poze. Sunt de 19". Cutzu, on Apr 12 2009, 01:34, said: la cat de agresiva arata..... sa iei motor diesel fiecare cu gusturile lui Ce legatura are motorizarea cu forma masinii ? Trecand peste faptul ca diferentele dintre un motor Diesel si unul pe benzina (la aceeasi putere) nu mai sunt atat de mari, eu cred ca iti alegi motorizarea in functie de ceea ce vrei sa faci cu masina. Pe mine m-a interesat sa am o masina cu o putere si un consum decente. In alta ordine de idei, esti primul care afirma ca masina arata agresiv. Edited by Thorp, 12 April 2009 - 16:36. |
#8
Posted 12 April 2009 - 16:38
Thorp, on Apr 12 2009, 05:33, said: Este unul dintre minusurile masinii. Ce alte minusuri ar mai fi? ... si ce plusuri. Ca punct negativ - dupa mine - ar fi motorul cam zgomotos si destul de lent in reactii. Ma insel? Este o concluzie trasa dupa un drive test de cateva minute asa ca este posibil sa fi fost doar o impresie. |
#9
Posted 12 April 2009 - 17:06
Thorp, on Apr 12 2009, 17:33, said: Nu stiu cum ai reusit sa apreciezi o dimensiune cu o eroare de 1-2" doar din cateva poze. Sunt de 19". am apreciat dimensiunea dupa marimea talonului. eu am de 17" si o masina de acelasi gabarit si ochiometric roata arata la fel (inaltimea talonului). se pare ca Insignia are dimetrul rotilor ceva mai mare decat la celelalte masini din clasa, si de aceea niste jante de 19" nu lasa un talon asa de mic, cum o fac pe restu' L.E. mi-am adus aminte ca aveam catalogul insignia si vad ca acolo jantele tale figureaza a fi de 18" Attached FilesEdited by herculane, 12 April 2009 - 17:19. |
#10
Posted 12 April 2009 - 23:30
Poti detalia, te rog, jurnalul de calatorie de pe autostrazile din Germania, Belgia si Olanda?Am fost si eu in BENELUX, de Revelion, acum doi ani, dar nu aveam masina;am fost cu avionul, cu un grup turistic si apoi cu autocarul.In primavara-vara asta imi doresc f.mult un traseu Ungaria-Austria-Cehia-Germania-Elevetia-Italia-retur.Dar nu pot estima prea bine costurile cu cazarea.Ai facut turism in tarile vizitate sau doar ai fost in tranzit?
|
|
#11
Posted 13 April 2009 - 01:09
Thorp, on Apr 12 2009, 17:33, said: Ce legatura are motorizarea cu forma masinii ? Trecand peste faptul ca diferentele dintre un motor Diesel si unul pe benzina (la aceeasi putere) nu mai sunt atat de mari, eu cred ca iti alegi motorizarea in functie de ceea ce vrei sa faci cu masina. Pe mine m-a interesat sa am o masina cu o putere si un consum decente. In alta ordine de idei, esti primul care afirma ca masina arata agresiv. dar nu stateai cu inima pe ace la motorina din benzinariile noastre daca faci plinul la unguri e o chestie in rest e loterie cu dieselurile la noi mai castigai si la pretul total al masinii daca alegeai benzina si faceai ceva cu banii aia, pentru masina sau nu masina e agresiva ca look eu asa o vad, intra in categoria limuzine de lux, sau vrea sa se agate sa o stapanesti sanatos |
#12
Posted 13 April 2009 - 07:17
Buna alegere, atat masina cat si motorul. Doar interiorul pare un pic incarcat si nici plasticele nu par de cea mai buna calitate.
Lasa motoarele pe benzina, la masini de o tona si jumatate cu care chiar vrei sa mergi si nu sa te dai mare prin cartier, merita diesel. |
#13
Posted 13 April 2009 - 07:33
Foarte foarte bine arata,in fata seamana cu CLS-ul iar spatele\stopurile putin cu CL-ul (C216)
Un consum poti spune? la 350nm se misca bine clar,ce greutate are? Sa o stapanesti sanatos si fara incidente. |
#14
Posted 13 April 2009 - 08:12
Ce are motorina de la noi? Eu am bagat tone de motorina in romania si nu am avut nicio problema. Am motor euro4, cu filtru de particule.
|
#15
Posted 13 April 2009 - 11:32
Nu prea am timp acum sa raspund la toate intrebarile, ci doar la cele care mi s-au mai pus (copy-paste de pe alt forum).
gorgoth, on Apr 12 2009, 17:38, said: Ce alte minusuri ar mai fi? ... si ce plusuri. Ca punct negativ - dupa mine - ar fi motorul cam zgomotos si destul de lent in reactii. Ma insel? Este o concluzie trasa dupa un drive test de cateva minute asa ca este posibil sa fi fost doar o impresie. Am sa laud doar chestiile care nu pot fi testate in Romania, alte motive de lauda le-ati observat si voi, iar cele subiective cum ar fi aspectul, inaltimea plafonului (eu am 1.80 m si stau comod si in fata si in spate) etc. nu are rost sa le comentez. 1.Pe autostrada foarte aglomerata in Germania am atins 214 km/h (viteza reala pe GPS = 230 km/h la bord) in conditiile in care nu eram cu pedala la fund. E absolut impresionant cum se aseaza masina pe sosea. Din pacate, cand am avut autostrada libera, a plouat cu galeata. 2.Aceeasi chestie e valabila si pe asfalt cu pelicula de apa, pe ploaie la viteze de 180-200 km/h inclusiv in curbele largi de pe autostrada. Masina "se infige" pur si simplu in asfalt. Tot atunci am testat cu adevarat si senzorul de ploaie + stergatoarele. Impecabile! 3.In legatura cu ESP-ul (cred ca el a rezolvat situatia): ma tot intreceam pe aceeasi autostrada cu un motociclist, cand el in fata, cand eu. La un moment dat, dupa ce l-am depasit, aveam cam 180-190 km/h, a venit o curba un pic mai stransa. Probabil am prins o portiune prafuita sau vreo pata de ulei, pentru ca masina a intrat in derapaj. N-am apucat sa reactionez in niciun fel pentru ca intr-o clipa masina s-a redresat si s-a asezat pe traiectoria normala de parca a pus-o cineva cu mana. Imi cam sarise inima, asa ca am lasat-o la 130 km/h (dupa ce mergi un timp cu 200 km/h, la 130 ti se pare ca stai pe loc!), iar din exterior probabil ca s-a vazut destul de urat pentru ca motociclistul a micsorat si el viteza ramanand in spatele meu. 4.Daca aveti posibilitatea, testati o Insignia cu bixenon + AFL noaptea pe traseul Sibiu - Pitesti. Mie mi-e aproape imposibil sa descriu cum se comporta aceasta generatie (a 3-a, din cate am inteles) de AFL. Minusuri: Acestea sunt mai mult subiective, majoritatea referitoare strict la acest model. O sa le scriu pe masura ce-mi vin in minte, deci nu sunt scrise in ordinea importantei. 1.Accesul la antena exterioara este greoi, asa ca in spalatoriile automate cand acest tip de antena trebuie scoasa trebuie sa ma intind serios (am 1,80 m). Evident, tin cont aici ca nu vreau sa ma ating cu hainele de masina murdara. 2.Butoanele de actionare electrica a geamurilor sunt dispuse neergonomic, mie imi sunt cam incomode. In trafic aglomerat cand nu am timp sa trag cu ochiul catre butoane sau sa le bibilesc prea mult, cam in 50% din cazuri actionez geamul gresit (cel din stanga spate). 3.Accesul la priza centurii de siguranta este greoi, aceasta fiind inghesuita intre scaun si consola centrala, de aceea imi rasucesc mana intr-o pozitie nefireasca pentru a-mi pune centura. 4.Cotiera din consola centrala (e de fapt o cutie cu capac) se afla intr-o pozitie nasoala, ma lovesc deseori cu cotul de ea. Suportul de pahare care se afla intre cotiera si schimbatorul de viteze este asezat fix acolo unde nu trebuie. Daca pui o doza de Cola, e OK, dar daca pui un pet de 0.5 l, ai probleme serioase in a schimba treapta de viteza. 5.Reglajul axial al volanului este insuficient. Pentru distanta la care imi reglez scaunul, mi-ar fi prins bine sa pot aduce volanul mai aproape de mine. 6.Actionarea Radio-CD-ului in trafic este o mica aventura. Sunt prea multe butoane, iar comenzile sunt mai complicate decat ar trebui. 7.CD-ul nu citeste decat 100 de mp3-uri pe folder. Problema e ca nu vreau sa complic si mai mult comenzile, motiv pentru care nu fac foldere ci scriu toate melodiile in radacina CD-ului. Deci maxim 100 de melodii pe CD. 8.Pedalele sunt foarte "tari". Am prins o coada de 8 km in Germania pe care am parcurs-o intr-o ora, mai era si in panta. Se statea cateva secunde, se avansa cativa metri. Dupa o ora, durerea musculara devenise destul de puternica. De altfel, dupa ce merg cu Insignia si apoi ma urc pe Corsa, la prima frana ma trezesc cu capul in parbriz (pentru a ma deplasa prin Bucuresti folosesc o Corsa D 1.2 care tocmai a implinit un anisor). 9.E primul meu diesel, asa ca inca nu m-am obisnuit cu zgomotul pe care il face motorul la ralanti si nici cu trepidatiile pe care le simt in podeaua masinii in timp ce stau la semafor, de exemplu. 10.Mi-ar fi placut sa pot dezactiva avertizarea sonora generata de necuplarea centurii de siguranta. Sunt situatii cand vrei doar sa muti masina cativa metri si nu mai stai sa-ti pui centura. 11.Butonul de marire (micsorare) a vitezei al pilotului automat incrementeaza din 2 in 2 km/h, mi-ar fi placut sa fie din 1 in 1. Daca de exemplu ai cuplat pilotul automat la 127 km/h, nu poti sa-l duci la 130 ci fie la 129, fie la 131, iar cum politistii din vest sunt foarte constiinciosi...in fine, asta poate parea un moft, dar incerc sa scriu absolut toate aspectele care m-au deranjat. herculane, on Apr 12 2009, 18:06, said: am apreciat dimensiunea dupa marimea talonului. eu am de 17" si o masina de acelasi gabarit si ochiometric roata arata la fel (inaltimea talonului). se pare ca insignia are dimetrul rotilor ceva mai mare decat la celelalte masini din clasa, si de aceea niste jante de 19" nu lasa un talon asa de mic, cum o fac pe restu' L.E. mi-am adus aminte ca aveam catalogul insignia si vad ca acolo jantele tale figureaza a fi de 18" In dotarea standard jantele sunt de 18", dar eu am platit ca optional jante de 19". Nu am vrut neaparat, dar asta avea masina de pe stoc, oricum nu ma deranjeaza. Am vrut masina repede, iar cea pe care am gasit-o in showroom indeplinea cam 95% din ceea ce doream, asa ca am luat-o. SONYVAION31M, on Apr 13 2009, 00:30, said: Poti detalia, te rog, jurnalul de calatorie de pe autostrazile din Germania, Belgia si Olanda?Am fost si eu in BENELUX, de Revelion, acum doi ani, dar nu aveam masina;am fost cu avionul, cu un grup turistic si apoi cu autocarul.In primavara-vara asta imi doresc f.mult un traseu Ungaria-Austria-Cehia-Germania-Elevetia-Italia-retur.Dar nu pot estima prea bine costurile cu cazarea.Ai facut turism in tarile vizitate sau doar ai fost in tranzit? Cutzu, on Apr 13 2009, 02:09, said: pai consum decent aveai si cu un motor pe benzina 12 maxim dar nu stateai cu inima pe ace la motorina din benzinariile noastre daca faci plinul la unguri e o chestie in rest e loterie cu dieselurile la noi mai castigai si la pretul total al masinii daca alegeai benzina si faceai ceva cu banii aia, pentru masina sau nu masina e agresiva ca look eu asa o vad, intra in categoria limuzine de lux, sau vrea sa se agate sa o stapanesti sanatos Nu am fost neaparat limitat de bani, am luat ce am gasit pe stoc. Oricum, voiam neaparat diesel. E cam greu ca o masina de 25000 de euro sa intre in categoria limuzine de lux. Merci boss! Mig VWFan, on Apr 13 2009, 08:17, said: Buna alegere, atat masina cat si motorul. Doar interiorul pare un pic incarcat si nici plasticele nu par de cea mai buna calitate. Lasa motoarele pe benzina, la masini de o tona si jumatate cu care chiar vrei sa mergi si nu sa te dai mare prin cartier, merita diesel. Masina are 1613 kg goala. Cu 2 pasageri bate spre 1800 kg. Daca vrei sa te dai mare prin cartier, nu-ti cumperi un Opel. alex-softpedia, on Apr 13 2009, 08:33, said: Foarte foarte bine arata,in fata seamana cu CLS-ul iar spatele\stopurile putin cu CL-ul (C216) Un consum poti spune? la 350nm se misca bine clar,ce greutate are? Sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Merci! SPF, on Apr 13 2009, 09:12, said: Ce are motorina de la noi? Eu am bagat tone de motorina in romania si nu am avut nicio problema. Am motor euro4, cu filtru de particule. |
|
#16
Posted 13 April 2009 - 14:28
Multi km fara probleme!
Am mers si eu in Germania, tot pe poaie torentiala si autostrazile alora nu se uda. Am inteles ca sint dintr-un asfalt poros + ca au canalizare pe margine. Acum partea proasta despre masina. Uita-te la tijele amortizoarelor de pe spate: - nu sint protejate in nici un fel. Nu le dau multe zile pe drumurile din Romania - sistemul de prindere a amortizorului de caroserie e complet idiot: doua suruburi care se prind direct de caroserie. Nu iti doresc sa iei vreun gropan cu masina incarcata. |
#17
Posted 13 April 2009 - 15:13
Tija aia a amortizorului este curatata la fiecare miscare de un semering. Cu sau fara capacul ala de plastic, tija aia are parte de aceleasi conditii in traficul rutier.
Sistemul de prindere nu poate fi idiot venind de la un fabricant de talia GM/Opel. Te discreditezi singur cu astfel de afirmatii. Construieste tu o masina mai buna. Mancand seminte si dand sfaturi experte de pe margine toata lumea stie P.S. Amortizorul ala nu se smulge nici daca incarci masina cu dublul greutatii admise. Am curaj sa pun pariu pe tema asta. Edited by SPF, 13 April 2009 - 15:14. |
#18
Posted 13 April 2009 - 16:31
undesignus, on Apr 13 2009, 15:28, said: Multi km fara probleme! Am mers si eu in Germania, tot pe poaie torentiala si autostrazile alora nu se uda. Am inteles ca sint dintr-un asfalt poros + ca au canalizare pe margine. Acum partea proasta despre masina. Uita-te la tijele amortizoarelor de pe spate: - nu sint protejate in nici un fel. Nu le dau multe zile pe drumurile din Romania - sistemul de prindere a amortizorului de caroserie e complet idiot: doua suruburi care se prind direct de caroserie. Nu iti doresc sa iei vreun gropan cu masina incarcata. Nu toate autostrazile din Germania sunt asa cum zici tu. Au portiuni cu un asfalt foarte fin pe care se creaza pelicula de apa. Din acest motiv am specificat ca nu ma refer la cum se comporta masina pe asfalt poros, ci pe cel fin. Sper sa nu fie asa. Motivul pentru care mi-e frica de gropi este dimensiunea mica a balonului cauciucului, eu nu prea as fi vrut jante de 19". Tot in legatura cu afirmatiile tale despre amortizoare, abia astept sa incarc masina cu vreo 10 saci de ciment. Glumesc! SPF, on Apr 13 2009, 16:13, said: Tija aia a amortizorului este curatata la fiecare miscare de un semering. Cu sau fara capacul ala de plastic, tija aia are parte de aceleasi conditii in traficul rutier. Sistemul de prindere nu poate fi idiot venind de la un fabricant de talia GM/Opel. Te discreditezi singur cu astfel de afirmatii. Construieste tu o masina mai buna. Mancand seminte si dand sfaturi experte de pe margine toata lumea stie P.S. Amortizorul ala nu se smulge nici daca incarci masina cu dublul greutatii admise. Am curaj sa pun pariu pe tema asta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users