Problema Player GARANTIE
Last Updated: Jan 29 2009 10:54, Started by
r3born_90
, Jan 28 2009 16:25
·
0
#1
Posted 28 January 2009 - 16:25
Am cumparat in luna septembrie, un player de pe www.lmv-shop.ro: http://www.lmv-shop....-nano-p-52.html doar ca de memoria era 2 GB. Pana in Octombrie, playerul mergea bine, doar ca se stingea foarte foarte rar. Cand l-am conectat odata la calculator, display-ul nu mai functiona.... l-am scos afara, l-am inchis, l-am pornit din nou.. si mergea.... facea chestia asta mai rar. O alta probleama era ca mufa jack daca se invartea un pic, se auzea in difuzorul extern, nu mai facea bine contactul. Intr'o zi, conectandu-l la calculator, displayul s-a oprit de tot, si nu a mai functionat. Atunci l-am trimis prin colet la craiova, la ei la service. Asta s-a intamplat sambata. Azi am primit un mail de la ei:
"Buna ziua, Va informam ca am primit coletul dumneavoastra si a fost imediat trimis in service. Am constatat ca in interiorul coletului nu am gasit nici un accesoriu al playerului(casti, cablu de date, incarcator.). Acestea trebuiau sa fie in colet. Raportul celor din service este urmatorul: - displayul este defect, in urma unor socuri mecanice (a fost lovit, a cazut, a fost desfacut playerul). Din pacate acesta nu mai poate fi recuperat. - s-a constatat ca playerul prezinta pe el urme ale unui impact - pentru a desface playerul, exista un surub pe spate, care initial era in cruce. S-a constatat ca acel surub este rotund in interior acum, si a fost desurubat in prealabil. Cu parere de rau va informam ca in urma acestor constatari nu va putem acorda garantie. Va rog sa ne informati unde va putem livra playerul. Numai bine. Mihai" Mentionez ca player-ul nu a fost scapat jos niciodata. Nu a fost lovit. Nu a fost desfacut. Nu am trimis si accesorile pentru ca nu scria asta pe garantie. Daca a fost zgariat, probabil... Pentru ca l-am tinut prin buzunar, si prin ghiozdan. cred ca astia isi bat joc de mine... de fapt de toti clientii... am pierdut 170 de ron + transporturi platiti, adica 200 de ron... si probabil ca aceeasi chestie le-o spun la toti.. eu stiu bine ce am facut cu el.. chiar nu stiu ce sa mai fac. am vb cu el, dar o zis ca am umblat in el si nu cade garantia :| LOL... suntem in Romania, si asta e cel mai naspa :( ... spuneti-mi ce pot sa fac... asa mi de ciuda :( Edited by r3born_90, 28 January 2009 - 16:27. |
#2
Posted 28 January 2009 - 22:06
E no-name, parerea mea este ca ti-ai cautat-o cu lumanarea.
|
#3
Posted 29 January 2009 - 10:54
Ce dracu sa faci... Si-au batut joc de tine. Probabil ca toate defectele semnalate (trantit, schimbat surub) le au facut ei in service si au dat vina pe tine.
Din pacate nu ai ce sa le faci, decat sa ii dai in judecata, cu sanse ZERO de reusita. Asta pt ca nu ai cum sa dvedesti ca ai trimis playerul in stare buna. Eu am dus un telefon la service in 2005 undeva pe stefan cel mare (Cetelec sau Cetelem) si cand am sunat mi-au zis ca a suferit socuri mecanice. Dupa ce l-am luat pe interlocutor la p*** si i-am explicat ca NU E ADEVARAT mi-a inchis, dar cand am fost sa ridic telefonul surpriza - era facut. :x Execrabil. Romania. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users