Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Acura RDX SH-AWD 2008
Last Updated: Dec 16 2009 10:30, Started by
LoDRpR
, Sep 15 2008 11:21
·
0
#1
Posted 15 September 2008 - 11:21
Salutare,
Nu prea am postat pana acum pe forum, dar am citit mai multe jurnale de bord pe aici. Jucaria din titlu am ridicat-o sambata la amiaza de la dealer si am apucat sa fac aproape 500 de mile (aprox. 800 de km) cu ea. Este vorba de o Acura RDX cu Technology Package. Este o masina foarte noua pe meleagurile noastre, dealerul autorizat fiind Select Motors (Bucuresti). Variante de echipare sunt doua: CU sau FARA Technology Package ). Masina fara acest Tech Pack este dotata cu o impresionanta lista de optiuni standard, pe care nu le gasesti in nici un caz la masinile europene in varianta de baza (clima automata, trapa electrica, Bluetooth handsfree, xenon, jante aliaj 18'...). Tech Pack consta in multe extra optiuni, printre care cele mai interesante ar fi: - sistem de sonorizare premium (410 Watt, surround, subwoofer) - camera la mersul cu spatele - voice recognition - monitorizare presiune pneuri - navigatie (la noi nu functioneaza, momentan nu exista harta; cei de la reprezentata spun ca va fi disponibila destul de repede) O lista completa de optiuni si explicatii puteti gasi aici. (cele marcate cu optional fac toate parte din Technology Package) Sub capota gasim un motor de 2.3L turbo i-VTEC, care produce cei 240 de caluti la 6000rpm. Cutia este automata si din ce am vazut pana acum foarte inteligenta (e prima cutie automata pentru mine); in timpul depasirilor schimba foarte repede in trepte de viteza inferioare, in functie de cat de "adanc" apesi acceleratia. In modul Sport schimba foarte repede si foarte sus (undeva pe la 6000rpm), dar inca nu am fortat-o, fiind la primii km abia. In spatele volanului exista si doua padele care, daca sunt actionate, trec masina pe cutie "manuala" (fara ambreiaj) ; in modul sport si folosind padelele, nu prea ai nici o limita, masina merge pana pe rosu (peste 7000 ture) si nu schimba singura decat daca stai mult in limita superioara. Suspensie: fata Independent MacPherson strut, spate Independent Multi-link. SH-AWD este sistemul de "control al tractiunii"(distributie a puterii + steering enhancement); am citit multe review-uri despre acest sistem si am vazut ca e printre cele mai performante de pe piata acum, concurentul apropiat fiind XDrive de pe BMW. Jucaria care a aterizat sambata la mine este neagra cu interior gri-bej. Din pacate nu am reusit sa fac poze pana acum, dar promit sa revin cu ele cat mai repede posibil. Am facut pana acum un drum de 300km si intors. La dus consumul a fost de 15l/100, la intors a mai scazut pe la 12-13. In oras inca nu stiu dar anticipez la inceput un 20, si apoi pe la 16. Sunt curios ce parere aveti despre ea, la mine sunt clare sentimentele Attached FilesEdited by MAK, 20 September 2008 - 17:44. |
#2
Posted 15 September 2008 - 11:47
S-o stapanesti sanatos multi km fara probleme!
Vrem poze!!!!! A, si nu-ti face probleme in legatura cu consumul, e noua, e normal sa consume mai mult. Dupa vreo 2000 km vei vedea ca scade consumul. |
#3
Posted 15 September 2008 - 11:52
Zi-ne ceva si despre preturi. Sunt si eu interesat de aceasta masina. COnditiile de leasing sunt avantajoase? Asta daca o ai in leasing.
Aaa si sa o stapanesti cat mai plina de femei frumoase |
#4
Posted 15 September 2008 - 12:09
Multumesc de urari in primul rand (are deja o femeie frumoasa in ea )
Preturile sunt aproximativ cele de pe site-ul acura.com doar ca pui EUR l in loc de $ ; asta pentru optiuni. Pachetul de baza costa undeva pe la 36500 EUR (tva inclus), iar Tech Pack mai adauga cam 4500 EUR peste asta. Leasingul l-am facut prin Eurial Leasing(Select Motors lucreaza direct cu ei); mie mi s-au parut ok, zi-mi exact ce ai vrea sa stii si iti raspund. Si eu vreau sa ii fac poze cat mai curand insa daca aruncati o privire pe geam veti intelege imediat ce ma tine |
#5
Posted 15 September 2008 - 12:11
LoDRpR, on Sep 15 2008, 13:09, said: Multumesc de urari in primul rand (are deja o femeie frumoasa in ea ) Preturile sunt aproximativ cele de pe site-ul acura.com doar ca pui EUR l in loc de $ ; asta pentru optiuni. Pachetul de baza costa undeva pe la 36500 EUR (tva inclus), iar Tech Pack mai adauga cam 4500 EUR peste asta. Leasingul l-am facut prin Eurial Leasing(Select Motors lucreaza direct cu ei); mie mi s-au parut ok, zi-mi exact ce ai vrea sa stii si iti raspund. Si eu vreau sa ii fac poze cat mai curand insa daca aruncati o privire pe geam veti intelege imediat ce ma tine |
#6
Posted 15 September 2008 - 13:48
Sincer nu pot sa te ajut foarte mult legat de intrebarile tale... pe mine m-a interesat sa dau maximul de avans (care e 50%), iar perioada de leasing e de 4 ani(care e si minimul din cate imi aduc aminte). In ceea ce priveste cifra de afaceri... mi-au cerut balanta financiara si inca cateva documente, totul a fost ok. Nici nu am stiut sa intreb de vreun minim al cifrei de afaceri
maktweet: nici nu imi faceam griji legate de consum; nici acum nu mi s-a parut exagerat de mult si oricum stiu ca va mai scadea. Din ce am mai auzit de pe la altii, la motoarele Honda o schimbare majora se simte pe la 5000km; va povestesc atunci daca mai e viu topicul ) |
#7
Posted 15 September 2008 - 14:15
Ti-au zis cumva sa nu intri in zona rosie (in ceea ce priveste turatia) in primii 2000 km?
A, si la motorul meu Honda (ffffffff mititel), scaderea de consum a inceput sa se simta binisor cam la 2000. Iar acum, la peste 5.500, sta chiar foarte bine. , mult mai bine, as putea zice. |
#8
Posted 15 September 2008 - 21:22
da, in zona rosie nu este recomandat sa intri la nici o masina in primii km...
despre motoarele turbo am auzit insa mai multe pareri: unii spun ca ar fi bine sa le duci de cateva ori la turatii mari in timpul rodajului (nu la rosu), altii spun in nici un caz sa nu mergi pe autostrada folosind cruise control (sa nu o tii la turatie constanta), altii ca sa o conduci usor (sa nu sari de 3-4 mii de ture) Eu am ales sa merg destul de usor cu ea in majoritatea timpului (sa nu prea sar de 4 mii de ture) si o data la 150-200 de km sa o duc perioade scurte la 5500-6000 ture(rosu incepe imediat inainte de 7000 ture). Am inteles ca asta ar "aseza" turbina si ar scoate eventualele firimituri metalice din motor. Mi-ar parea foarte rau sa fac vreo gafa, pentru ca masina functioneaza absolut superb... e o placere sa o conduci: nu ai chef de agitatie: schimba repede (pe la 2500) si nu auzi motorul; te dai la ea: incepe sa scoata acel huruit fin de motor american, cred ca stiti la ce ma refer si schimba sus in ture |
#9
Posted 15 September 2008 - 21:51
S-o stăpânești sănătos!
Cât mai mulți km și fără incidente! Despre turbină pot să-ți spun că e recomandabil să nu o forțezi din prima. Firimituri în motor nu există (doar e Honda), dar centrifugarea turbinei e mai bine să se facă treptat. Și într-adevăr turbina e ucisă dacă mergi cu turație constantă; principalul ei rol e să ajute demarajele ca să ai un avans de turație rapid. Dacă mai cauți pe site-urile specializate și prin cărțile de mecanică vei găsi descrierea turbinei și a graficului de funcționare (diagrama de încărcare și turație). Mașina pare excelentă văzând fișa tehnică și te felicit încă o dată pentru alegere. |
#11
Posted 16 September 2008 - 12:44
Felicitari pentru achizitie! Ce alte masini mai aveai pe lista? Te-ai gandit si la Infinity EX sau x3 sau Forester inainte sa o iei?
SH AWD face toti banii si e comparabila cu ceea ce este pe X6 de la BMW sau LSD de la Subaru. Restul sunt sub. Am inteles ca singurul minus al masinii este consumul mare pentru 2.3. turbo 230 CP, in rest numai de bine! O adevarata sport utility ! |
#12
Posted 16 September 2008 - 13:50
multumesc tuturor de aprecieri, e intr-adevar o minunatie si pentru mine Poze cu ea promit sa pun la sfarsitul saptamanii, ca sa fie din nou curata sa nu murdaresc topicul
Pe lista se aflau intr-adevar masini de aceeasi "marime" dar nu chiar din aceeasi clasa: Honda CR-V, Toyota Rav4, Forester... cam astea au ramas dintr-o lista mai lunga. Sincer nici una nu ma multumea, nici una nu era ce ne doream noi. Eu vroiam sa fie sportiva (singura de pe shortlist era Forester 2.5XT), prietena vroia inalta si foarte confortabila (ceea ce se cam batea cap in cap cu suspensiile tari la care visam eu). Intr-o plimbare prin oras am intrat la o firma care aducea masini din State (era o optiune de achizitionare pt masinile de sus). Am intrebat acolo de Honda CRV si mi-a spus ca nu are, dar imi arata o masina tot din grupul Honda, doar ca "mai premium" (daca imi permiteti un manelism); si uite asa am vazut-o pe EA. Pot sa spun ca vizita a fost la momentul perfect pt ca masina asta face tot ce ne doream: foarte sportiva pentru mine (0-100 sub 7 secunde), o tinuta de drum remarcabila (datorita SH AWD), plus un confort nemaipomenit in interior (am spus pe undeva mai sus o lista luga de optiuni). Cam asta e pe scurt povestea achizitionarii. Edited by Adm, 03 September 2014 - 10:43. |
#13
Posted 16 September 2008 - 14:08
@LoDRpR Partea de service la aceasta masina unde o faci , tot de la cei de unde ai cumparat masina?
|
#15
Posted 19 September 2008 - 04:55
LoDRpR, on Sep 18 2008, 01:13, said: e vorba tot de o Acura RDX? daca da te invit sa faci cateva comentarii pe jurnalul de bord pe care l-am deschis si sa ne impartasesti experiente cu ea. Eu am abia 630 mile... pana in 1000-1500 mile o mai menajez. 7300km si deja vrei sa schimbi uleiul?.... cred ca e foarte devreme; masina iti va spune cand trebuie schimbat si mai poti verifica pe MID procentul de viata al uleiului. Salut, Am inteles de ce ai pus la "galerii" acele poze luate de pe net Sa o stapanesti sanatos. Este intr-adevar o masina super si la drum intins si in cube la viteze mari (nu exagerat de mari) Si da, ma pregatesc sa schimb uleiu. Nu fi uimit, la masinile turbo uleiul se schimba ceva mai repede decat la cele normale Si evident ca am la display codul A1 cu mentiunea "service due soon" care daca nu te-ai uitat inca inseamna ca va urma o intretinere care va consta in schimbul de ulei si rotirea rotilor intre ele. Procentajul la ulei imi arata acum 15% asa ca am programat-o la service pentru sfarsitul lunii sept (27) timp in care mai fac cel putin 500 km. Ce sa mai zic? Sunt super incantat de ea. Ca viteza am dus-o pana la 200 km/h viteza la care mergea super. Nu motor supraturat nu alte sunete, vibratii etc. Masinuta cerea mai mult dar n-am fortat nota. Condusa in modul "S" cu shift padurile ai un demaraj ceva mai spectaculos decat in modul drive. E drept ca si motorul se aude ceva mai tare daca o calci dar te duci calumea .. daca pot sa zic asa. Vitezele nu se schimba chiar atat de lent pe cat m-as fi asteptat, dimpotriva Ce sa zic... pana acum nu m-a luat nimeni la nici o liniuta nici pe distanta mica nici pe distanta mai mare si nu ma refer numai la SUV-uri ci si la cele mici. Ca si concluzie: Sunt foarte multumit de alegerea facuta si la ora asta nu as avea ce alege altceva in aceeasi plaja de pret. Sa o stapanesti sanatos si iti doresc sute de mii de km fara evenimente rutiere Bafta Bog Edited by blacatusu, 19 September 2008 - 05:04. |
|
#16
Posted 19 September 2008 - 09:03
Salut,
Ma bucur ca am lamurit "incidentul" de pe galeria foto Sunt sigura ca e capabila de asemenea viteze, eu personal nu am trecut-o de 150 pentru ca am inteles ca nu trebuie fortate franele in primii km de rodaj. Ca si acceleratie... da... si pe mine m-a lasat cu gura cascata in modul sport(pe automat, inca nu am folosit padelele). Poti sa imi spui te rog de unde ai cumparat-o si la ce service ti-ai facut programare? PS. ca sa nu uit, zi-mi si ce telefon folosesti pt handsfreelink Multam, Bog |
#17
Posted 19 September 2008 - 15:58
LoDRpR, on Sep 19 2008, 01:03, said: Salut, Ma bucur ca am lamurit "incidentul" de pe galeria foto Sunt sigura ca e capabila de asemenea viteze, eu personal nu am trecut-o de 150 pentru ca am inteles ca nu trebuie fortate franele in primii km de rodaj. Ca si acceleratie... da... si pe mine m-a lasat cu gura cascata in modul sport(pe automat, inca nu am folosit padelele). Poti sa imi spui te rog de unde ai cumparat-o si la ce service ti-ai facut programare? PS. ca sa nu uit, zi-mi si ce telefon folosesti pt handsfreelink Multam, Bog Hai noroc! Ca sa iti raspund in ordine inversa: - telefon samsung - cat despre service unde am facut programarea si tot in acelasi loc este si reprezentanta: west side acura- edmonton. Cam asta ar fi! |
#18
Posted 20 September 2008 - 16:55
hehehe, informatiile legate de reprezentanta / service sunt foarte utile, avand in vedere faptul ca sunt in Bucuresti Din cate stiu eu ma pot duce la orice service Honda, dar ma gandeam ca as putea strange recomandari de la oameni
In alta ordine de idei nu am mare noroc de vreme prin nordul tarii; am facut totusi cateva poze cu ea, doar sa ma tin de promisiune Edited by MAK, 20 September 2008 - 17:45. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users