Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Renault Megane Sedan facelift Privilege 1.6 16v
Last Updated: Jul 19 2011 19:26, Started by
marshall_balance
, Aug 14 2008 13:00
·
0
#37
Posted 21 October 2008 - 18:18
Above_Gods, on Oct 17 2008, 21:55, said: ..... cat despre manere , ca am vazut pe cineva cu manerele exfoliate , cred ca e vb de ghinion : eu stau in locul din dreapta fata si cand deschid usa ca sa cobor din masina imping cu genunichiul (din comoditate ) in manerul usii ; ma gandesc ca frecarea dintre maner si blugi e destul de mare ..... Cele mai "zdrobite" manere sunt cele de la usa soferului. Cauza este frecarea dintre palma goala si vopseaua cauciucata proasta a manerului - la mine a durat 3 luni pana au aparut primele semne. In cazul in care soferul poarta verigheta sau ceas pe mana stanga cojirea se produce f.f.f. devreme. Catalin Attached FilesEdited by catalinache, 21 October 2008 - 18:21. |
#38
Posted 24 October 2008 - 22:34
Pun si eu poze cu Megane-ul 2.2 din dotare:
[ http://img101.imageshack.us/img101/6478/dsc00844wi1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://img101.imageshack.us/img101/dsc00844wi1.jpg/1/w2048.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://img356.imageshack.us/img356/5986/dsc00856kc5.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Are vreo 18.000km, este versiunea Privilege. Pana acum nici o problema tehnica, totul merge excelent. Rodajul conteaza enorm, cel putin la masina asta: in primii kilometrii n-avea vlaga in ea deloc (zici ca mergeam cu o dacie). Dupa ce s-au adunat kilometrii, s-a schimbat situatia. In ture se simte excelent. Atat cu laudele, sa trecem si la lucruri negative: pozitia la volan nu prea buna, suspensia inalta strica rau dinamica masinii si in plus arata si rau ( de ce oare ne forteaza sa o luam?!?! ), cotiera freaca umpic de suport si cand te sprijini pe ea apare un scartait suparator, manerul usii da semne si la mine de uzura. Cam atat deocamdata. Km cat mai multi fara incidente! Edited by MembruAnonim, 24 October 2008 - 22:45. |
#39
Posted 23 January 2009 - 13:48
Va salut. Revin din nou pe forum dupa 10.000 de kilometri cu Megane-ul din dotare cu unele impresii, asa ar fi frumos, nu?
Ce sa zic, in mare sunt multumit de masina, dar am avut si eu parte de problemele tipice Renault: scartaitul unei usi (pe care l-am rezolvat insa cu WD40), manerele se cojesc putin (asta n-am rezolvat-o). In afara de astea, singurul lucru care ma nemultumeste este consumul: 12% in oras (Timisoara), rareori scade pe la 11 iar afara la mers normal (100-110 km/h - 7.5%) Aaaa, si mai e un lucru...n-am reusit sa-i dau mai mult de 190 km/h nicicum...fmm.In rest sunt supermultumit de masina, imi place foarte tare. Regret totusi ca nu mi-am pus incalzire in scaune, ca pe vremea asta chiar aveam nevoie, si senzori de parcare, ca luneta e tare ciudata, ma uit in spate, mi se pare ca sunt f aproape de ceva, si cand colo mai e vreo 1 metru pana la obstacol. Astept totusi cu nerabdare sa vad Megane 3 Sedan cum o sa fie. Am avut si un mic accident cu dansa, in urma caruia mi-au fost avariate forte putin usa stanga fata, aripa, prag, oglinda. Mers la CASCO, apoi la service, schimbat tot in afara de prag si totul e la fel ca inainte. |
#41
Posted 23 January 2009 - 14:16
eu am tot 1.6 16v si facem schimb de consum oricand vrei
consumul tau il aveam la 1.4 16v, asa ca stai linistit. |
#42
Posted 27 January 2009 - 00:06
ma plang si aici: la 27mii km au cazut ambele bielete de directie in conditiile in care masina n-a mers off road deloc, ci cu grija fiind condusa de parintii mei.
pret o bucata 3,6 mil, cu totul 10 mil afacerea. fiabil meganele? oare cat face acu la piata o m2 1.6 16v din 2005 cu 27mii km var penultima?(serios) consuma decent pt puterea ei (sic) Edited by msn2, 27 January 2009 - 00:07. |
#44
Posted 29 January 2009 - 05:42
24.000km ... still going strong!
Consum mediu ~7L/100km. |
#45
Posted 08 April 2009 - 12:20
13.000 km si au inceput sa-mi suiere placutele de frana ca la tren....
|
#47
Posted 23 October 2009 - 20:53
rocobaroco, on 9th October 2009, 18:37, said: Masina de tota jena,fugiti cat va tin piciorele de turcismele Renault.Va spune un utilizator al unei coji de masina ,Megan benzinar . pt ca parerea mea despre masina asta care o conduc de 27.000 km este f. buna . cati bani dai , atata face. daca gasesti tu, sau altcineva, o impresie mai buna de cat impresia pe care ti-a facut-o meganu' benzinar, dar tot in banii astia ( si vorbim de masini noi, sa nu-mi spui de BMW SH ), sa ne zici si noua, marca si tipul de masina in detaliu, sa nu mai gresim a doaua oara. |
#48
Posted 23 October 2009 - 21:38
#49
Posted 24 October 2009 - 17:13
Si eu am tot cautat stergator de luneta pentru megan2 hatch si nimic. Cred ca o sa ii schimb doar lamela.
|
#50
Posted 24 October 2009 - 19:39
Hai sa-ti argumentez xvali .
Are 32.000 km facuti 80 % prin Bucuresti: pana acum schimbat caseta de directie,disc ambreiaj de 2 ori (stai linistit ca stiu a merge cu o masina )placute de frana schimbate la 7.000 si ceva de km (pana pe la 5.000 a mers soferul de la firma pe ea ,,,cica profesionist) imrocamintea scaunelor a inceput sa se toceasca la nivelul buretelui....Volanul sta inclinat spre stanga cu 2 cm (cei de la service cica ar fi din cauza anvelopelor ,,,,noroc ca nu am timp sa ma uit in gura lor).....In usa din dreapta fata se aude un scartait la mers pe piatra cubica iar di bord (de undeva de sub torpedou)un troscanit....in plus la turatii mici se aude un zumzet din motor (parca vibreaza un furtun pe ceva ,opinia mea) Raspunsul dat de cei din service la problemele cu zgomotul si directia a fost ca ,citez ,, Hai domne ce nu stiati ca astea sunt facute in Turcia vreti bord de piele sa nu mai toncane ?,,Replica spusa unui coleg la revizia de 30 de mii .S-a dus el eu avand altceva de facut . Concluzie ...am mers cu ea cam 25.000 de km si mai zic odata ,,Fugiti cat va tin picioarele de reno megan . Acu am vazut reno megan 3 ....frumoasa masina Hatch-ul ......vand meganu 2 mai pun ceva si am sa devin proaspat posesor de megan 3 made In France. Asa lacettona mea nu se va plictisi singura in garaj si va scapa si de fratiorul cel urat |
#51
Posted 26 October 2009 - 23:03
rocobaroco, on 24th October 2009, 20:39, said: Hai sa-ti argumentez xvali . Are 32.000 km facuti 80 % prin Bucuresti: pana acum schimbat caseta de directie,disc ambreiaj de 2 ori (stai linistit ca stiu a merge cu o masina )placute de frana schimbate la 7.000 si ceva de km (pana pe la 5.000 a mers soferul de la firma pe ea ,,,cica profesionist) imrocamintea scaunelor a inceput sa se toceasca la nivelul buretelui....Volanul sta inclinat spre stanga cu 2 cm (cei de la service cica ar fi din cauza anvelopelor ,,,,noroc ca nu am timp sa ma uit in gura lor).....In usa din dreapta fata se aude un scartait la mers pe piatra cubica iar di bord (de undeva de sub torpedou)un troscanit....in plus la turatii mici se aude un zumzet din motor (parca vibreaza un furtun pe ceva ,opinia mea) Raspunsul dat de cei din service la problemele cu zgomotul si directia a fost ca ,citez ,, Hai domne ce nu stiati ca astea sunt facute in Turcia vreti bord de piele sa nu mai toncane ?,,Replica spusa unui coleg la revizia de 30 de mii .S-a dus el eu avand altceva de facut . Concluzie ...am mers cu ea cam 25.000 de km si mai zic odata ,,Fugiti cat va tin picioarele de reno megan . Acu am vazut reno megan 3 ....frumoasa masina Hatch-ul ......vand meganu 2 mai pun ceva si am sa devin proaspat posesor de megan 3 made In France. Asa lacettona mea nu se va plictisi singura in garaj si va scapa si de fratiorul cel urat |
|
#52
Posted 27 October 2009 - 13:42
Data fabricatiei iunie 2007 ,cumparata pe 9 octombrie 2007 .
Dealer din Slobozia. Pe vremea aia si eu credeam mitul reno ,,masini ieftine si bune ,fiabile,,Am ramas in continuare fan dar nu megan sau Clio .Imi place laguna Hatch. Ideea e ca asta nu e un caz singular ,ca orice roman mai am prieteni care conduc Reno ,,,,niciunu nu va mai lua megan sau clio. In plus Meganul 2 nu a fost chiar o masina low cost ...eu am dat pe ea aproape 14k euro ...... Sa nu intelegi gresit si asta al meu merge de rupe dar dupa stat cu zilele prin service ,,,,,,dar nu as pleca cu el peste granita nu imi inspira incredere.Prin Bucuresti imi fac treaba cu el . Edited by rocobaroco, 27 October 2009 - 13:47. |
#53
Posted 27 October 2009 - 15:20
#54
Posted 27 October 2009 - 16:00
Cum pana mea sa schimbi placutele la 7000km. Las-o dracu. Eu acum am niste lpr-uri pe care am dat 500 mii (cinsute de mii lei vechi) si le am de 25000km si inca mai merg. Amortiozoarele sunt OK, caset de directie are un mic joc pe partea drepta (trebuie schimbata bucsa teflon) si ma apropii de 140000km. Nu spun ca masina este un monument de fiabilitate dar se spun niste aberatii de te cutremuri.
Daca nu cunosteam masina asta ca pe propriul buzunar as fi tacut dar refuz sa cred asemenea tampenii. Explicatia este ca dai in ea ca dracu prin toate gropile din B. In plus aia care ti-au data raspunsul asta legat de caset de directie sunt niste retardati si ar fi bine sa schimbi servisul. Caseta de directie este TRW si nu are nici o legatura cu turcia. Uite de ce se aud zgomote la caseta de directie: http://www.reno.ro/h...161136-s30.html Edited by ncristi, 27 October 2009 - 16:04. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users