Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește
 Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra

Chiar se platesc pensiile la term...

Cu autorulota prin jud. Buzau
 Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...

Cablu Corsair 600W GPU

Solicitare documente emag

Uzucapiune teren intravilan
 Recomandare aparat foto pt fotogr...

Ariston "Genus One+" 24kw...

Saci moloz - unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...
 

A inceput verificarea angajatilor din frontline

- - - - -
  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#1
burgher

burgher

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,018
  • Înscris: 19.04.2006
Pentru a elimina discutii inutile ulterioare - cele ce urmeaza se incadreaza destul de bine la categoria "zvonuri". Daca am gresit pe undeva, sau am inteles aiurea, sau am omis anumite detalii, reamintesc ca nu lucrez la RDS si nu am interese in RDS, asa ca nu retin toate informatiile care imi intra.

A fost inceput un program de monitorizare a personalului, mai ales a celui ce intra in relatie cu clientul. Se pare ca sunt monitorizati toti cei de la relatii clienti, insa si personalul din sedii - de la contracte, de la casierii. Monitorizarea e serioasa, si au iesit la iveala si problemele,  foarte mult in functie de zona. Umbla vorba ca intr-un oras din vest treaba era dezastru, stateau casieritele pe mess cand incasau banii, iar clientii se apropiau de casa cu prudenta, tematori :) In alte orase treaba merge brici, de altfel s-a mai discutat aici despre diferenta asta de la oras la oras. "Disponibilizarile masive" de care s-a facut atata caz aici s-ar parea ca sunt legate de acest program, in alt oras unde se centralizau apeluri de la relatii clienti au "zburat" pentru inceput vreo 15 angajati din ~60.
Speram cu ocazia asta sa apara imbunatatirile necesare in orasele unde e cazul, RDS si-ar rezolva astfel una din problemele destul de importante.

#2
sebi_bv

sebi_bv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 385
  • Înscris: 08.07.2006
La punctul de lucru din Brasov, de langa Panini (nu e reclama) cand mi-am incheiat primul contract, am fost tratat ca la Orabge sau la vodafone!
La punctul de pe Grivitei, am fost luat la 13-14 de un pustan gelat, si nesimtit! Depinde de la caz la caz.
Oricum, operatorii raspund foarte repede in brasov!

#3
burgher

burgher

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,018
  • Înscris: 19.04.2006
Nu e vorba doar de cat de repede raspund, ci si de ce anume raspund.
Am mai vazut persoane nemultumite de faptul ca au dat la RC zece telefoane si au primit 12 raspunsuri, acolo e de fapt problema. De fapt, cei de la RC stiu ce vor superiorii lor sa stie, si de obicei asta inseamna putin, foarte putin.

#4
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Cred ca era timpul pentru un astfel de program pentru ca se pare ca relatia cu clientii e una din putinele bile negre ale RDS-ului. Dupa monitorizare si trainingul sau schimbarea unor angajati probabil ca se vor vedea si rezultatele. Si intrebarea care framanta multi "fani", mai au bani si de asta? Nu vor deloc sa dea faliment.

#5
inside_spy

inside_spy

    infiltrată în autobază

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,289
  • Înscris: 05.04.2006
Mai au bani. Din câte am auzit eu, tocmai ce s-au mărit salariile prin call-center/frontline ;)

#6
ekumax

ekumax

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 469
  • Înscris: 01.02.2008

 inside_spy, on Jun 10 2008, 01:05, said:

Mai au bani. Din câte am auzit eu, tocmai ce s-au mărit salariile prin call-center/frontline ;)

la rds aproape de Centrul Civic Brasov mi s-a parut ok....

#7
burgher

burgher

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,018
  • Înscris: 19.04.2006

 inside_spy, on Jun 10 2008, 01:05, said:

Din câte am auzit eu, tocmai ce s-au mărit salariile prin call-center/frontline ;)
+1.

#8
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
n-am avut niciodata probleme cu cei de la rds, nici caserie, nici suport, nici contracte. am avut pe vremuri probleme cu rahatul lor de soft care mergea cica instant daca cautai dupa numar si statea un minut daca cautai dupa nume :lol:

#9
roșu

roșu

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 622
  • Înscris: 29.12.2006

 Mosotti, on Jun 11 2008, 00:16, said:

n-am avut niciodata probleme cu cei de la rds, nici caserie, nici suport, nici contracte. am avut pe vremuri probleme cu rahatul lor de soft care mergea cica instant daca cautai dupa numar si statea un minut daca cautai dupa nume :lol:
Așa e, în Timișoara e super ok. Instalările durează un pic mai mult dar asta e valabilă la majoritatea.
Dacă trag tare și impun același nivel peste tot, va fi bine.

#10
zyxxo

zyxxo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 27.08.2007
Bine ca au inceput in cele din urma sa-si verifice si astia angajatii ca sunt vraiste toti. Niste nesimtiti cu totii. Iti raspund din an in paste si te asigura ca se rezolva si o rezolva de se rup. Ar trebui sa ramana fara niciun angajat dupa verificarea asta.

#11
lucifer76

lucifer76

    Bashtan

  • Grup: Moderators
  • Posts: 32,574
  • Înscris: 13.06.2007
RDS nu are angajati , are ROBOTI . Sunt programati sa raspunda la cateva intrebari si atat . De genul " In cel mai scurt timp se rezolva " , chiar daca le spui ca nu merge de o saptamana .

#12
The.1

The.1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 18.02.2006

 lucifer76, on Jun 11 2008, 14:51, said:

RDS nu are angajati , are ROBOTI . Sunt programati sa raspunda la cateva intrebari si atat . De genul " In cel mai scurt timp se rezolva " , chiar daca le spui ca nu merge de o saptamana .
nu crezi ca exagerezi un pic ?
astfel de raspunsuri le primesti din call center, dar nu cred ca cei care sunt pe tehnic pot fi considerati roboti

#13
telecomro

telecomro

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 608
  • Înscris: 08.04.2008
pai si clientii nu discuta cu angajatii de la call-center ?

#14
cristutzu

cristutzu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 800
  • Înscris: 18.07.2007
Pregatiti-va de rezolutie ca au inceput astia sa verifice angajatii. Va dati seama ca o sa va rezolve problemele in 30-100 minute, viteza se va dubla ca nu vor mai exista scurgeri pentru ca toti angajatii isi vor face treaba :))

#15
DeeJay

DeeJay

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,086
  • Înscris: 07.05.2004
sunt robotei toti. am sunat de 6 (sase) ori in 7 zile (1 saptamana) sa le spun ca nu am LINK in placa de retea. "ce mac aveti" / "aveti router?" / facem sesizare la tehnic / urgentam sesizarea (ziua 2) / urgentam .. ziua 3 ...... nu facem inca una, urgentam.... ziua 7: vin 2 pusti si baga cablul inapoi in switch-ul de pe scara.

final: i-as da afara pe toti

Edited by DeeJay, 11 June 2008 - 21:04.


#16
cristutzu

cristutzu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 800
  • Înscris: 18.07.2007

 DeeJay, on Jun 11 2008, 22:03, said:

sunt robotei toti. am sunat de 6 (sase) ori in 7 zile (1 saptamana) sa le spun ca nu am LINK in placa de retea. "ce mac aveti" / "aveti router?" / facem sesizare la tehnic / urgentam sesizarea (ziua 2) / urgentam .. ziua 3 ...... nu facem inca una, urgentam.... ziua 7: vin 2 pusti si baga cablul inapoi in switch-ul de pe scara.

final: i-as da afara pe toti
De ce nu ai defacut cutia tu singur?

#17
The.1

The.1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 18.02.2006

 telecomro, on Jun 11 2008, 21:57, said:

pai si clientii nu discuta cu angajatii de la call-center ?
Asa, si care-i legatura cu ce am spus eu mai devreme ?
Da, cei din call center au cunostinte limitate, atat la RDS cat la orice alt isp.
E nomal sa fie asa.
Daca erau experti probaabil ca erau la un departament maai "tehnic", logic, nu ?  ;)

#18
cristutzu

cristutzu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 800
  • Înscris: 18.07.2007

 The.1, on Jun 11 2008, 23:39, said:

Asa, si care-i legatura cu ce am spus eu mai devreme ?
Da, cei din call center au cunostinte limitate, atat la RDS cat la orice alt isp.
E nomal sa fie asa.
Daca erau experti probaabil ca erau la un departament maai "tehnic", logic, nu ?  ;)
Exista si ISP-uri, sau mai exact au existat (ca mizeria de rds a luat tot) la care cei de la Call Center au cunostinte despre retele si stiu cu ce se mananca.
Dupa cum am zis... Pregatiti-va de "rezolutie"... ca vor incepe doamnele de la telefoane sa cunoasca toate protocoalele de retele existente.

Edited by cristutzu, 11 June 2008 - 23:00.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate