A inceput verificarea angajatilor din frontline
Last Updated: Jun 29 2008 08:14, Started by
burgher
, Jun 05 2008 10:30
·
0
#1
Posted 05 June 2008 - 10:30
Pentru a elimina discutii inutile ulterioare - cele ce urmeaza se incadreaza destul de bine la categoria "zvonuri". Daca am gresit pe undeva, sau am inteles aiurea, sau am omis anumite detalii, reamintesc ca nu lucrez la RDS si nu am interese in RDS, asa ca nu retin toate informatiile care imi intra.
A fost inceput un program de monitorizare a personalului, mai ales a celui ce intra in relatie cu clientul. Se pare ca sunt monitorizati toti cei de la relatii clienti, insa si personalul din sedii - de la contracte, de la casierii. Monitorizarea e serioasa, si au iesit la iveala si problemele, foarte mult in functie de zona. Umbla vorba ca intr-un oras din vest treaba era dezastru, stateau casieritele pe mess cand incasau banii, iar clientii se apropiau de casa cu prudenta, tematori In alte orase treaba merge brici, de altfel s-a mai discutat aici despre diferenta asta de la oras la oras. "Disponibilizarile masive" de care s-a facut atata caz aici s-ar parea ca sunt legate de acest program, in alt oras unde se centralizau apeluri de la relatii clienti au "zburat" pentru inceput vreo 15 angajati din ~60. Speram cu ocazia asta sa apara imbunatatirile necesare in orasele unde e cazul, RDS si-ar rezolva astfel una din problemele destul de importante. |
#2
Posted 05 June 2008 - 22:20
La punctul de lucru din Brasov, de langa Panini (nu e reclama) cand mi-am incheiat primul contract, am fost tratat ca la Orabge sau la vodafone!
La punctul de pe Grivitei, am fost luat la 13-14 de un pustan gelat, si nesimtit! Depinde de la caz la caz. Oricum, operatorii raspund foarte repede in brasov! |
#3
Posted 06 June 2008 - 09:01
Nu e vorba doar de cat de repede raspund, ci si de ce anume raspund.
Am mai vazut persoane nemultumite de faptul ca au dat la RC zece telefoane si au primit 12 raspunsuri, acolo e de fapt problema. De fapt, cei de la RC stiu ce vor superiorii lor sa stie, si de obicei asta inseamna putin, foarte putin. |
#4
Posted 09 June 2008 - 23:55
Cred ca era timpul pentru un astfel de program pentru ca se pare ca relatia cu clientii e una din putinele bile negre ale RDS-ului. Dupa monitorizare si trainingul sau schimbarea unor angajati probabil ca se vor vedea si rezultatele. Si intrebarea care framanta multi "fani", mai au bani si de asta? Nu vor deloc sa dea faliment.
|
#5
Posted 10 June 2008 - 00:05
Mai au bani. Din câte am auzit eu, tocmai ce s-au mărit salariile prin call-center/frontline
|
#6
Posted 10 June 2008 - 06:27
#7
Posted 10 June 2008 - 07:56
#8
Posted 10 June 2008 - 23:16
n-am avut niciodata probleme cu cei de la rds, nici caserie, nici suport, nici contracte. am avut pe vremuri probleme cu rahatul lor de soft care mergea cica instant daca cautai dupa numar si statea un minut daca cautai dupa nume
|
#9
Posted 11 June 2008 - 00:02
Mosotti, on Jun 11 2008, 00:16, said: n-am avut niciodata probleme cu cei de la rds, nici caserie, nici suport, nici contracte. am avut pe vremuri probleme cu rahatul lor de soft care mergea cica instant daca cautai dupa numar si statea un minut daca cautai dupa nume Dacă trag tare și impun același nivel peste tot, va fi bine. |
#10
Posted 11 June 2008 - 13:18
Bine ca au inceput in cele din urma sa-si verifice si astia angajatii ca sunt vraiste toti. Niste nesimtiti cu totii. Iti raspund din an in paste si te asigura ca se rezolva si o rezolva de se rup. Ar trebui sa ramana fara niciun angajat dupa verificarea asta.
|
|
#11
Posted 11 June 2008 - 13:51
RDS nu are angajati , are ROBOTI . Sunt programati sa raspunda la cateva intrebari si atat . De genul " In cel mai scurt timp se rezolva " , chiar daca le spui ca nu merge de o saptamana .
|
#12
Posted 11 June 2008 - 20:48
lucifer76, on Jun 11 2008, 14:51, said: RDS nu are angajati , are ROBOTI . Sunt programati sa raspunda la cateva intrebari si atat . De genul " In cel mai scurt timp se rezolva " , chiar daca le spui ca nu merge de o saptamana . astfel de raspunsuri le primesti din call center, dar nu cred ca cei care sunt pe tehnic pot fi considerati roboti |
#13
Posted 11 June 2008 - 20:57
pai si clientii nu discuta cu angajatii de la call-center ?
|
#14
Posted 11 June 2008 - 21:01
Pregatiti-va de rezolutie ca au inceput astia sa verifice angajatii. Va dati seama ca o sa va rezolve problemele in 30-100 minute, viteza se va dubla ca nu vor mai exista scurgeri pentru ca toti angajatii isi vor face treaba )
|
#15
Posted 11 June 2008 - 21:03
sunt robotei toti. am sunat de 6 (sase) ori in 7 zile (1 saptamana) sa le spun ca nu am LINK in placa de retea. "ce mac aveti" / "aveti router?" / facem sesizare la tehnic / urgentam sesizarea (ziua 2) / urgentam .. ziua 3 ...... nu facem inca una, urgentam.... ziua 7: vin 2 pusti si baga cablul inapoi in switch-ul de pe scara.
final: i-as da afara pe toti Edited by DeeJay, 11 June 2008 - 21:04. |
|
#16
Posted 11 June 2008 - 22:04
DeeJay, on Jun 11 2008, 22:03, said: sunt robotei toti. am sunat de 6 (sase) ori in 7 zile (1 saptamana) sa le spun ca nu am LINK in placa de retea. "ce mac aveti" / "aveti router?" / facem sesizare la tehnic / urgentam sesizarea (ziua 2) / urgentam .. ziua 3 ...... nu facem inca una, urgentam.... ziua 7: vin 2 pusti si baga cablul inapoi in switch-ul de pe scara. final: i-as da afara pe toti |
#17
Posted 11 June 2008 - 22:39
telecomro, on Jun 11 2008, 21:57, said: pai si clientii nu discuta cu angajatii de la call-center ? Da, cei din call center au cunostinte limitate, atat la RDS cat la orice alt isp. E nomal sa fie asa. Daca erau experti probaabil ca erau la un departament maai "tehnic", logic, nu ? |
#18
Posted 11 June 2008 - 22:57
The.1, on Jun 11 2008, 23:39, said: Asa, si care-i legatura cu ce am spus eu mai devreme ? Da, cei din call center au cunostinte limitate, atat la RDS cat la orice alt isp. E nomal sa fie asa. Daca erau experti probaabil ca erau la un departament maai "tehnic", logic, nu ? Dupa cum am zis... Pregatiti-va de "rezolutie"... ca vor incepe doamnele de la telefoane sa cunoasca toate protocoalele de retele existente. Edited by cristutzu, 11 June 2008 - 23:00. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users