Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto

Ariston "Genus One+" 24kw...

unde ii pot arunca?
 Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Material opac developat filme

Caramida de sticla la exterior
 Geam cuptor crapat

Un canal de AI de comedie pe YT

Update intr-un tabel

[Controlul] vremii si a vremurilor
 Blocuri din placi prefabricate

Achiziție mașina de fam...

[unde] cozonaci traditionali

Jandarmii in fondul forestier
 

SUV de mers la pescuit

- - - - -
  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#1
muscarul

muscarul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 432
  • Înscris: 07.11.2003
Salut
Am un Matiz. Si am fost de curand cu matizul la munte, la IC Ponor (In Apuseni, aproape de Platoul Padis), si am ajuns la concluzia ca imi trebuie o masina cu garda la sol mare... AM crezut ca las jumate de matiz pe drum, si matizul e mai ok pe teren accidentat decat o berlina mare, pentru ca are distanta dintre axe mica si poti aborda destul de bine urmele de tractor :D (Va rog sa nu faceti misto de matizul meu, da? :D )
M-am tot uitat pe Mobile.de si am vazut Hyundai Santa Fe, 2WD, motorul de 2,4 litri benzina, euro III, la preturi de 7000, 7500, in jurul a 100-130.000 de  km.
Ati putea sa imi spneti, estimativ, la cat m-ar scoate o asemenea masina adusa in tara? Si eventual, cam cat e taxa de prima inmatriculare (cea de dupa 1 iulie).
De asemenea, daca aveti alte sugestii pentru o masina tip SUV, pe benzina, 2WD. (Deci variantele cele mai ieftine :) ).
DIn experienta voastra, motoarele mari pe benzina ajunse la 100.000 de km sunt fiabile?
Nu vreau diesel odata pentru ca e mai scump - combustibil, revizii, pret de achizitie) si pentru ca vreau sa ii montez un sistem de alimentare cu GPL ( pe matiz am pus GPL, merge super :) ). De altfel, am mers cu un Santa Fe pe GPL si s-a comportat exemplar.
Nu vreau neaparat 4x4 pentru ca sincer nu mi se pare necesar la drumurile pe care le am. Dar vreau garda la sol mare.
Daca ati putea sa ma ajutati cu cateva sfaturi/sugestii, ar fi super.
Va multumesc :)

#2
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006
2 Wd pt off road ? cred ca glumesti :)

#3
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
lada niva :)

#4
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,973
  • Înscris: 03.12.2005
Niva, Suzuki Jimny, sau SJ, sau chiar si Aro, anything works.

#5
muscarul

muscarul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 432
  • Înscris: 07.11.2003
Nu e vorba de OFF Road. Am spus, merg pe drumuri forestiere pe care circula diverse utilaje de exploatare a lemnului si fac niste urme urate de tot. Deci nu e nevoie de 4x4, ci de garda la sol inalta. Si apoi, masina nu o sa fie numai pentru pescuit, ma duc cu ea si la Cora sa ii umplu porcbagajul. Sau mersul pe drum forestier e considerat off road?


L.E. Hopa, vad ca nu m-am exprimat corect: deci nu va fi masina numai pentru mers la pastrav la munte, ci o sa fie masina de zi de zi, drumuri prin tara, poate prin oras un pic, desi aici e mai buna masina de servici :D). Deci vreau un SUV dar care sa imi ofere si ceva confort. Ca lada niva... nu prea are asa ceva din cate stiu eu :))

Edited by muscarul, 02 June 2008 - 17:21.


#6
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006
am mers pe drum forestier unde trecusera utilajele si plouase intre timp. off-road nenicule cu noroi pana pe parbriz....

#7
muscarul

muscarul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 432
  • Înscris: 07.11.2003
No bine. Hai sa lasam chestiunea cu 2WD la o parte. Ziceti la celelalte puncte ale intrebarii :)

#8
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006
de ce nu incerci un Jeep cherokee sau grand cherokee ? model mai vechi se vind pe la  5-6 mii.

#9
muscarul

muscarul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 432
  • Înscris: 07.11.2003
Si ce pretentii pot avea de la dansul? Sa inteleg ca Santa Fe urile alea mai vechi de prin Germania nu prea is de treaba?


Mda... mam uitat la Cherokee.... 15 extraurban si 22 urban. Nene, mai bine fac monster truck din matiz :))

Edited by muscarul, 02 June 2008 - 17:32.


#10
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006
cum adica ce pretentii ? nu inteleg. e un 4*4 bun si merge si prin oras. e cam identic ca sf-ul ca performante dar mai gurmand. asta nu se simte la km putini sau gpl.

ai zis de confort , so asta ar fi cam no. 1.

le: la consum , sa nu crezi ca sf 2.7 te scoate la mai ieftin de 18 in oras pe benzina....

tot nu ai zis cati km faci pe an si un buget.

Edited by turbo trabannt, 02 June 2008 - 17:35.


#11
muscarul

muscarul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 432
  • Înscris: 07.11.2003
Confort d.p.d.v. al comparatiei cu Lada Niva man :)).
Si km nu is chiar putini... deci vreo 15-20.000 pe an tot o sa fie.
Ca io ma duc des la pescuit.

Pretentii - ma refeream la motor , adica o sa fie un motor de cca 100-130.000 de km, poate mai mult, pe benzina. Cat de fiabil este un motor mare la varsta asta asa, in general.

Bugetul - pai am zis chiar in primul post - cam 7-8000 de euro acolo, aici cu taxe & shit cam 10-11 mii.
Santa Fe cu motoru V6 stiu ca papa mult, de aia l-am "mentionat" pe cel de 2.4. Adica ala mai ieftina, lol.

Edited by muscarul, 02 June 2008 - 17:39.


#12
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006
un motor pe benzina in V este f fiabil. te tine 200 mii usor. problema e ca te lasa altele : cutie, diferential, etc.

15-20 mii la jip numai dieselul mere. sau gpl dar acolo conteaza mai putin cat consuma pe benzina, nu? ;)

in jermanica is unele jipuri cu gpl deja.

#13
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007
Asa ceva cred ca s-ar potrivi cerintelor tale.

Edited by Vlad_int1, 02 June 2008 - 17:44.


#14
muscarul

muscarul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 432
  • Înscris: 07.11.2003
Vlad, sarumana.
E ok, da cam vechi...
De varianta propusa de mine la inceput nu ziceti nimic vad...
Sa inteleg ca Santa Feurile alea mai vechi cu multi km sunt cam nabadaioase?

#15
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006
un motor de 2.7 pe ditamai animalul e un pic forjat. la naiba 2.7 e si pe turisme fara a avea un cuplu fantastic ( ma refer la Hyundai sf). iar gpl-ul ii taie cred din cuplu destul de mult.

e greu la scorul zis de tine. mai uita-te la un Tucson sau Sportage.

#16
muscarul

muscarul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 432
  • Înscris: 07.11.2003
Tucsonu e mai scump, ca e nou.
GPL ul ii da putere mai mare la turatii pana in 4.000 decat pe benzina ( Vorbim despre instalatii secventiale, cu injectie de gaz, nu instalatiile alea clasice de le avea bunicu' pe dacie).
Sportage e de luat in seama...

#17
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006
sportage vechi stiu ca era f nefiabil si manca benzina in draci.

#18
muscarul

muscarul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 432
  • Înscris: 07.11.2003
Hm... ce ziceti de Suzuki Ignis? Nu e el SUV dar... in 7-8.000 cred ca iau unul 4x4 din Ungaria.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate