Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
SUV de mers la pescuit
Last Updated: Sep 24 2008 09:10, Started by
muscarul
, Jun 02 2008 17:16
·
0
#1
Posted 02 June 2008 - 17:16
Salut
Am un Matiz. Si am fost de curand cu matizul la munte, la IC Ponor (In Apuseni, aproape de Platoul Padis), si am ajuns la concluzia ca imi trebuie o masina cu garda la sol mare... AM crezut ca las jumate de matiz pe drum, si matizul e mai ok pe teren accidentat decat o berlina mare, pentru ca are distanta dintre axe mica si poti aborda destul de bine urmele de tractor (Va rog sa nu faceti misto de matizul meu, da? ) M-am tot uitat pe Mobile.de si am vazut Hyundai Santa Fe, 2WD, motorul de 2,4 litri benzina, euro III, la preturi de 7000, 7500, in jurul a 100-130.000 de km. Ati putea sa imi spneti, estimativ, la cat m-ar scoate o asemenea masina adusa in tara? Si eventual, cam cat e taxa de prima inmatriculare (cea de dupa 1 iulie). De asemenea, daca aveti alte sugestii pentru o masina tip SUV, pe benzina, 2WD. (Deci variantele cele mai ieftine ). DIn experienta voastra, motoarele mari pe benzina ajunse la 100.000 de km sunt fiabile? Nu vreau diesel odata pentru ca e mai scump - combustibil, revizii, pret de achizitie) si pentru ca vreau sa ii montez un sistem de alimentare cu GPL ( pe matiz am pus GPL, merge super ). De altfel, am mers cu un Santa Fe pe GPL si s-a comportat exemplar. Nu vreau neaparat 4x4 pentru ca sincer nu mi se pare necesar la drumurile pe care le am. Dar vreau garda la sol mare. Daca ati putea sa ma ajutati cu cateva sfaturi/sugestii, ar fi super. Va multumesc |
#4
Posted 02 June 2008 - 17:18
#5
Posted 02 June 2008 - 17:19
Nu e vorba de OFF Road. Am spus, merg pe drumuri forestiere pe care circula diverse utilaje de exploatare a lemnului si fac niste urme urate de tot. Deci nu e nevoie de 4x4, ci de garda la sol inalta. Si apoi, masina nu o sa fie numai pentru pescuit, ma duc cu ea si la Cora sa ii umplu porcbagajul. Sau mersul pe drum forestier e considerat off road?
L.E. Hopa, vad ca nu m-am exprimat corect: deci nu va fi masina numai pentru mers la pastrav la munte, ci o sa fie masina de zi de zi, drumuri prin tara, poate prin oras un pic, desi aici e mai buna masina de servici ). Deci vreau un SUV dar care sa imi ofere si ceva confort. Ca lada niva... nu prea are asa ceva din cate stiu eu ) Edited by muscarul, 02 June 2008 - 17:21. |
#6
Posted 02 June 2008 - 17:23
am mers pe drum forestier unde trecusera utilajele si plouase intre timp. off-road nenicule cu noroi pana pe parbriz....
|
#7
Posted 02 June 2008 - 17:25
No bine. Hai sa lasam chestiunea cu 2WD la o parte. Ziceti la celelalte puncte ale intrebarii
|
#10
Posted 02 June 2008 - 17:32
cum adica ce pretentii ? nu inteleg. e un 4*4 bun si merge si prin oras. e cam identic ca sf-ul ca performante dar mai gurmand. asta nu se simte la km putini sau gpl.
ai zis de confort , so asta ar fi cam no. 1. le: la consum , sa nu crezi ca sf 2.7 te scoate la mai ieftin de 18 in oras pe benzina.... tot nu ai zis cati km faci pe an si un buget. Edited by turbo trabannt, 02 June 2008 - 17:35. |
|
#11
Posted 02 June 2008 - 17:35
Confort d.p.d.v. al comparatiei cu Lada Niva man ).
Si km nu is chiar putini... deci vreo 15-20.000 pe an tot o sa fie. Ca io ma duc des la pescuit. Pretentii - ma refeream la motor , adica o sa fie un motor de cca 100-130.000 de km, poate mai mult, pe benzina. Cat de fiabil este un motor mare la varsta asta asa, in general. Bugetul - pai am zis chiar in primul post - cam 7-8000 de euro acolo, aici cu taxe & shit cam 10-11 mii. Santa Fe cu motoru V6 stiu ca papa mult, de aia l-am "mentionat" pe cel de 2.4. Adica ala mai ieftina, lol. Edited by muscarul, 02 June 2008 - 17:39. |
#12
Posted 02 June 2008 - 17:38
un motor pe benzina in V este f fiabil. te tine 200 mii usor. problema e ca te lasa altele : cutie, diferential, etc.
15-20 mii la jip numai dieselul mere. sau gpl dar acolo conteaza mai putin cat consuma pe benzina, nu? in jermanica is unele jipuri cu gpl deja. |
#13
Posted 02 June 2008 - 17:43
#14
Posted 02 June 2008 - 17:51
Vlad, sarumana.
E ok, da cam vechi... De varianta propusa de mine la inceput nu ziceti nimic vad... Sa inteleg ca Santa Feurile alea mai vechi cu multi km sunt cam nabadaioase? |
#15
Posted 02 June 2008 - 18:00
|
#16
Posted 02 June 2008 - 18:03
Tucsonu e mai scump, ca e nou.
GPL ul ii da putere mai mare la turatii pana in 4.000 decat pe benzina ( Vorbim despre instalatii secventiale, cu injectie de gaz, nu instalatiile alea clasice de le avea bunicu' pe dacie). Sportage e de luat in seama... |
#17
Posted 02 June 2008 - 18:04
sportage vechi stiu ca era f nefiabil si manca benzina in draci.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users