Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noul Ford Mondeo 2.0 benzina - echipare Titanium
Last Updated: Oct 21 2010 23:33, Started by
herculane
, May 05 2008 16:42
·
0
#1
Posted 05 May 2008 - 16:42
Chiar daca inca n-a sosit masina (zilele astea cam trebuie sa plece spre Romania), sunt asa de nerabdator, incat ii deschid deja un jurnal si poate mai dau si de alti posesori pe-aici .
Masina in cauza este un Ford Mondeo 2008, echipare Titanium, motor 2000cm3 145cp, culoare Thunder (adica un fel de bleu la umbra si un verde deschis la soare). Cateva date tehnice: -capacitate cilindrica 2L -putere 145cp -cuplu maxim 185Nm -masa 1402kg -lungime 4,84m -acceleratie 0-100km/h 9,9s -viteza maxima 210km/h Din dotarile echiparii standard merita amintite: -7 air-bag-uri -IVD - sistem dinamic interactiv (include ESP, TCS si EBA) -radioCD Sony cu magazie 6CD incorporata, 8 difuzoare -senzori de ploaie si lumina -afisaj panou bord - sistem Convers + -aer conditionat automat cu reglare separata sofer / pasager -jante aliaj - 16", 24 spite, anvelope 215/55 R16 -sistem automat de control al vitezei de croaziera -scaun sofer - reglabil electric pe inaltime -scaune fata tip sport -volan si schimbator imbracate in piele -ornamente cromata interior/exterior -toate geamurile electrice la care am mai adaugat eu: -vopsea metalizata -jante aliaj 17", 5 spite (anvelope 235/ 45 R17) -scaune fata incalzite -inchidere centralizata dubla -sistem de alarma cu senzori interiori (include: inchidere centralizata dubla, doua chei escamotabile) -asistenta la parcare - senzori de proximitate fata si spate - la masina asta de 5m chiar e un must-have -oglinzi exterioare pliabile electric -pilot automat Acum cateva cuvinte despre alegerea facuta, mai ales ca in clasa cu mondeo sunt destule masini interesante. Am reusit sa fac test-drive (chiar daca unele au fost conduse chiar dupa ce am dat comanda ) cu accord, Mazda 6, Passat, 407, vectra, a4, seria 3 - unele de la delear, altele de la prieteni. De ce nu am ales una din acestea: -accord - model deja invechit, suspensie setata prea sportiv, interior prea simplu/sobru pt gusturile mele, dar o masina de luat in seama pt cine cauta sportivitate in primul rand -mazda 6 - exterior foarte frumos, interior cu tenta sportiva, motor cam la fel de infipt ca la mondeo, insa nu este la fel de comoda iar materialele din interior, tipice japonezelor, parca nu prea ma atrag; directia nu mi se pare la fel de sigura/precisa ca la mondeo -passat - parca nu merge benzina si passat-ul in Ro; daca zici passat zici tedei . acu' serios vorbind, nu pot spune ca nu mi-a placut masina, insa nu mi-a placut la fel de mult ca mondeo -vectra - model vechi si el, nu pare la fel de stabila ca mondeo, in interior nu pot spune ca-mi place foarte mult -407 - e model vechi si nici nu prea se ridica nivelul de confort sau tinuta de drum al lui mondeo/passat si nici la sportivitatea mazdei 6/accord-ului -a4, seria 3 - clasa premium, insa nu mi s-a parut o diferenta asa mare fata de mondeo cat sa mai merite 5-6000E Deasemenea, am citit zeci de review-uri pe net despre masinile din clasa medie si cam peste tot topul era dominat de passat sau mondeo (evident, excluzand masinile premium), iar de multi jurnalisti (in afara de cei germani) mondeo a fost considerat peste passat. Deci, dupa test drive si tot ce am citit, alegerea mi s-a paraut destul de simpla Pana o sa am pozele reale, pun si cateva exact cum va arata masina (primele 3), iar ultima este a unui wagon la care culoarea arata cu totul altfel in soare. e destul de ciudata - in unele poze apare albastra in altele verde Attached FilesEdited by herculane, 05 May 2008 - 16:58. |
#2
Posted 05 May 2008 - 17:10
ai uitat sa ne spui pretul!
in rest sa o stapanesti sanatos, e o masina cel putin frumoasa, in rest nu stiu, dar cred ca si fiabila |
#3
Posted 05 May 2008 - 17:39
Succes la manevre si parcari in locuri stramte prin orasele patriei, e ditamai dihania de masina !
S-o stapanesti sanatos! Edited by TrapJaw, 05 May 2008 - 17:39. |
#4
Posted 05 May 2008 - 19:11
silviu_82, on May 5 2008, 17:10, said: ai uitat sa ne spui pretul! in rest sa o stapanesti sanatos, e o masina cel putin frumoasa, in rest nu stiu, dar cred ca si fiabila merci! a fost cam 25k ddp, cu o mica reducere pt ca suntem la al doilea Ford luat de la romcar TrapJaw, on May 5 2008, 17:39, said: Succes la manevre si parcari in locuri stramte prin orasele patriei, e ditamai dihania de masina ! S-o stapanesti sanatos! multam! stiu ca e ditamai masina, da' ma gandesc ca daca se descurca cei cu a6, a8, e-classe, s-classe, q7 etc. ne vom descurca si noi . vroiam sa pun si maybach-ul in enumerarea asta, insa acum mi-am adus aminte cat de bine conduce vestitul proprietar de Maybach |
#5
Posted 05 May 2008 - 20:45
S-o stapinesti sanatos! Buna alegere ai facut cu Mondeo. Sint curios cit de sprinten o sa fie cu motorul asta pe benzina totusi... Presupun c-o sa ne tii la curent.
De ce n-ai luat tdci, ca toata lumea? |
#6
Posted 06 May 2008 - 06:47
Super tare, bestiala masina! Mai ales ca e Titanium. Felicitari!
|
#7
Posted 06 May 2008 - 09:00
multumesc!
@Ioanides001 nu-mi place diesel-ul deloc, nu gasesc niciun avantaj la el si mi se pare ca are rafinamentul unui tractor ne-am gandit si la motorul de 2,5T, foarte mare diferenta de pret nu era (parca pana in 2000E), insa chiar era prea sportiv pt modul in care va fi folosita masina. pt sportivitate sper la ceva mic si sprinten a.k.a RS in review-uri scrie intr-adevar ca daca vrei sa te bage in scaun masina (cu motorul de 145cp) trebuie turata destul de mult, insa exact asta imi place la un benzinar. acceleratia 0-100 declarata de producator mi se pare chiar ok. totusi, daca faceau si cu manuala, luam motorul de 163cp, iar daca n-o sa-mi placa asta de 145, printr-o remapare se aduce la 160 |
#8
Posted 06 May 2008 - 23:56
Felicitari si pt aceasta masina! N-am condus-o, dar citind parerile celor care se ocupa cu prezentarile de masini, pare leaderul clasei. Totusi, un motor de vreo 170cp benzina era perfect
|
#9
Posted 07 May 2008 - 10:02
merci
si eu as fi dorit un motor pana in 200cp pe benzina pt mondeo si mai mare decat cel de 145cp. din pacate, mototorul de 160cp vine doar in varianta cu automata. singura masina care ma facea sa ma indoiesc de alegerea facuta era noua mazda6, dar dupa ce am condus-o mi-am dat seama ca pt confort mondeo e mai bun, iar tinuta de drum e mai aproape de o limuzina din clasa mare, pe cand Mazda se poate compara cu o sportiva. pt sportivitate, insa, nu voi lua niciodata ceva mai mare de clasa compacta... o sa revin cu poze cand ajunge masina...sper cat mai repede |
#10
Posted 09 May 2008 - 12:19
citind inca o data contractul si studiind lista cu dotarile, am dat peste ceva ce nu vazusem ulterior: "iluminare tip submarin", si nu prea stiu ce inseamna exact. cum forumul clubford e foarte golas la capitolul mondeo mk4, ma gandesc ca poate stie cineva pe-aici
este cumva vorba de un led care lumineaza anumite parti din interiorul masinii? |
|
#11
Posted 09 May 2008 - 14:38
Quote plafoniera include doua spoturi de culoare rosie care ilumineaza zona schimbatorului de viteza asa am aflat cum se cheama ce am la Astra . Oglinda retrovizoare are un led/bec dedesubt care lumineaza seara zona schimbatorului de viteze si consola centrala Edited by wizake, 09 May 2008 - 14:39. |
#12
Posted 09 May 2008 - 18:55
herculane, on May 6 2008, 09:00, said: multumesc! @Ioanides001 nu-mi place diesel-ul deloc, nu gasesc niciun avantaj la el si mi se pare ca are rafinamentul unui tractor ne-am gandit si la motorul de 2,5T, foarte mare diferenta de pret nu era (parca pana in 2000E), insa chiar era prea sportiv pt modul in care va fi folosita masina. pt sportivitate sper la ceva mic si sprinten a.k.a RS in review-uri scrie intr-adevar ca daca vrei sa te bage in scaun masina (cu motorul de 145cp) trebuie turata destul de mult, insa exact asta imi place la un benzinar. acceleratia 0-100 declarata de producator mi se pare chiar ok. totusi, daca faceau si cu manuala, luam motorul de 163cp, iar daca n-o sa-mi placa asta de 145, printr-o remapare se aduce la 160 Banuiam ca nu-ti place diesel-ul Vedem noi cu remaparea... Eu zic ca cuplul o sa-ti faca ceva probleme (daca...), nu caii. Prin remapare se poate aduce si cuplul maxim la o turatie mai mica insa... |
#13
Posted 10 May 2008 - 12:34
wizake, on May 9 2008, 14:38, said: http://www.transport...splay.php?id=18 asa am aflat cum se cheama ce am la Astra . Oglinda retrovizoare are un led/bec dedesubt care lumineaza seara zona schimbatorului de viteze si consola centrala merci, ajunsesem si eu la pagina da' m-am luat cu pozele ST-ului si am uitat de fapt ce cautam pe-acolo tare, nu stiam ca au bagat si la compacte treaba asta. eu vazusem la a6, Touareg, insa nu stiam cum se cheama Ioanides001, on May 9 2008, 18:55, said: Banuiam ca nu-ti place diesel-ul Vedem noi cu remaparea... Eu zic ca cuplul o sa-ti faca ceva probleme (daca...), nu caii. Prin remapare se poate aduce si cuplul maxim la o turatie mai mica insa... cei de la Ford aveau o oferta la mondeo 1,8 diesel, si anume ii faceau chiptuning de la 125cp pana la 140cp (cuplul nu mai stiu cat il ridicau), cert e ca ajungea la specificatiile motorului de 2.0 diesel 140cp acu' sa vad daca or face si la benzinare treaba asta. bine, acum nu cred ca o sa fiu nemultumit de 145cp/190Nm pt ce va fi folosita masina |
#15
Posted 10 May 2008 - 19:45
e, n-a fost cine stie ce...600E parca. daca ma mai "tiganeam" cu el cred ca puteam sa mai scad inca putin suma totala, insa nu sunt genul. am, insa, un prieten, care a obtinut acum un an reducere de 700E la o fiesta (tot a 2-a masina) . dar, spre deosebire de mine, lui ii face placere sa se targuiasca cu ei
Edited by herculane, 10 May 2008 - 19:47. |
|
#16
Posted 10 May 2008 - 21:42
herculane, on May 10 2008, 20:45, said: e, n-a fost cine stie ce...600E parca. daca ma mai "tiganeam" cu el cred ca puteam sa mai scad inca putin suma totala, insa nu sunt genul. am, insa, un prieten, care a obtinut acum un an reducere de 700E la o fiesta (tot a 2-a masina) . dar, spre deosebire de mine, lui ii face placere sa se targuiasca cu ei Am reținut! Eu am o Fiesta luată de la un dealer local și mă bate găndul la încă un Ford. |
#17
Posted 15 May 2008 - 17:06
herculane, on May 9 2008, 13:19, said: citind inca o data contractul si studiind lista cu dotarile, am dat peste ceva ce nu vazusem ulterior: "iluminare tip submarin", si nu prea stiu ce inseamna exact. cum forumul clubford e foarte golas la capitolul mondeo mk4, ma gandesc ca poate stie cineva pe-aici este cumva vorba de un led care lumineaza anumite parti din interiorul masinii? Felicitari! O masina frumoasa (chestie de gust) care se conduce super. Si o culoare pe masura, aceeasi pe care am ales-o si eu dar nu am avut parte de ea. De 3 zile am un MK4 2.0 TDCI, Titanium X, 24k (2600 E reducere), cu 200 km in bord. Deja are 1100 km. Optionale: perdele spate, jante in 5 spite, vopsea metalizata, oglinzi pliabile(pe care uit sa o folosesc). Se comporta excelent la drum intins iar in curbe stabilitatea este peste asteptarile mele. Motorul nu este deloc zgomotos chiar si la viteza mai mare doar ca suna altfel decat unul pe benzina. Doua neultumiri am cu ea. 1.De 2 ori a dat mesaj ca ar fi ceva probleme cu sistemul de iluminare. Prima data am repornit masina, a doua oara a trecut de la sine dupa cca 30 km.(aceeasi problema pe Mercedes doar ca scria in cartea tehnica de aceste "alarme false" aparute din cauza neregularitatilor drumului (gropi spus mai elegant pt Rom). 2. Cand am pornit noaptea trecuta ceasurile din bord nu erau deloc iluminate, doar Convers+ functiona. Repornita a fost totul ok. Sa fie din cauza atator electronice? |
#18
Posted 15 May 2008 - 19:07
merci! s-o stapanesti sanatos!
in primul rand, daca ai putea sa pui niste poze candva... in al doilea rand, cum te descurci cu gabaritul masinii? sau ai mai avut masini de 5m? cat despre cele 2 pb, banuiesc ca sunt de la softul masinii, la care, din cate stiu, apar update-uri la anumite intervale de timp |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users