Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cei de la ZAPP nu sunt sanatosi la cap??
Last Updated: Feb 25 2010 11:52, Started by
lord_dark
, Sep 04 2004 10:27
·
0
#1
Posted 04 September 2004 - 10:27
Stiati ca si abonamentele noi au clauza de la Zappp Compliment? Nu va puteti rezilia abonamentul decat cu 60 de zile inainte de incheierea contractului din an in an. Daca nu penalizare $$$.Adica chiar dupa ce a trecut un an de zile, sunt obligat sa mai stau un an, daca nu reziliez contractul cu 60 zile inainte??? Se mai fac abonamente in conditiile astea?? Lumea chiar nu citeste clauzele contractului??? Am sunat si la 111 si mi-au confirmat. Eu chiar am facut cerere de reziliere a abonamentului pe care il am de 2 ani, in ideea ca imi voi lua un alt tel mai ieftin, si voi scapa de clauza Zapp Compliment. Dar se pare ca de acea clauza nu se poate scapa.
Asa e?? Ma insel eu?? Ce dracu se intampla? |
#2
Posted 04 September 2004 - 10:43
Nu esti singurul care a luat tZAPPa!
Sa mai discutat pe acesta tema ... |
#3
Posted 04 September 2004 - 10:59
Cand se semneaza un contract, stiu ca se citeste inainte..........
Dar daca unii nu stie sa citeste......... |
#4
Posted 04 September 2004 - 11:37
Da cu ce drept sunt obligat sa mai stau inca un an de zile, (sa zicem ca in primul an platesc telefonul subventionat). Dar dupa un an ar trebui sa am dreptul sa ma dezabonez cand vreau, nu cu 60 zile bla bla.
De tepuit nu m-am tepuit , deoarece am reziliat contractul la timp. Eu vroiam sa imi fac un abonament nou, fara Zapp compliment fara prostii, sa pot scapa de el cand vreau, fara cheltuieli suplimentare. Dar se pare ca l Zapp nu se poate asa ceva. Ma mir ca nu s-au gandit sa introduca o clauza pri care sa platesti x$ pana la sfarsitul vietii, indiferent daca dau faliment sau nu. |
#5
Posted 04 September 2004 - 11:54
Exista OPC !
Este clar o cauza abuziva, dar la noi se pare ca totul este posibil. Sa fie din cauza ca dupa primul an multi "dezertau" ? |
#6
Posted 05 September 2004 - 08:48
Si totusi care e problema?!
Asa suna noile contracte... Daca vrei un telefon nou/numar nou oricum nu te trezesti azi - ca vrei maine... in a 10-a luna faci acea cerere si gata... |
#7
Posted 05 September 2004 - 08:58
Man, pana acum, sustineau ca au nevoie de un an minim ca sa acopere subventia la telefoane.
Noile conditii sunt aberante. Sa zicem ca peste una si jumatete vreau sa dezertez. NU pot, iar asta e chiar nou si ne potrivit in lumea abonamentelor. |
#8
Posted 05 September 2004 - 09:00
Nu stiu ce sa zic... intradevar asa e! Nu poti sa o faci decat din an in an!, insa eu nu cred ca e ceva abuziv atata timp cat stii si ai semnat ca vrei!
Hai sa aruncam o privire si la vecinu CONNEX sa imi zici cum e dupa inscrierea in acea loialitate! - nu e tot din an in an?! |
#9
Posted 05 September 2004 - 09:56
La Connex poti sa renunti oricand dupa primul an de abonament.
ZAPP SUCKS!!! (parerea mea) |
#10
Posted 05 September 2004 - 12:16
Atata vreme cat in contract se specifica si clauza asta si tu o semnezi contractul in josul paginii acolo fiind de acord cu ea, nu ai ce sa le faci, nici cu OPC, nici cu nimic. Trebuie citit contractul inainte de a fi semnat, asta e solutia.
Dar nu stiu de ce e nevoie sa ajungi sa te abonezi la Zapp ca sa fie nevoie de semnarea contractului si intrarea in beleaua asta... |
|
#11
Posted 05 September 2004 - 12:17
sunt niste nenorociti.. cand vine vb sa le ceri reziliere abonament esti considerat un hot!
eu am vb cu o toanta la telefon de la relatii cu clientii si mi-a spus ca pot rezilia si dupa un an si o luna.. (atat mai aveam nevoie de ei) si dupa care sa primesc refuz la cerere.. si orice as fi dorit sa vb cu ei .. trebuia sa trimit fax si sa astept aproape o luna dupa raspuns.. asa am fost obligat sa mai tin inca un an abonamentul.. povestea e mult mai lunga si dmv cat de civilizati sunt oamenii de acolo. |
#12
Posted 05 September 2004 - 14:13
politica lor e simpla: "Daca voi nu ma vreti, eu va vreu !"
|
#13
Posted 05 September 2004 - 14:52
is auirea astia cu anuntarea lor de 60 de zile. hai sa spunem ca vrei sa renunti dar nu-ti iei pita de la gura adica faci cererea cu 2 luni si dupa aceea nu mai ai zapp(k poate baietii dupa alea doua luni cand tu vei renunta la abonament vor introduce ceva nou si tu ai luat teapa ca ai facut cererea si asta e)
ce facut ei acum este: "regula de manipulare a clientului", ce e clar e ca omu ar trebui sa poata renunta ORICAND la abonament dupa 1 an, si cam ATAT! |
#14
Posted 05 September 2004 - 19:48
eu din primul moment am fost nemultumit.. si cu toti care am vb au avut aceeasi parere..
stiu multe firme care au incheiat contracte cu zapp, si urma sa inchide abonamentele la celelalte retele de telefonie, insa dupa ce au vazut ce "bine" e pe zapp.. au mentinut si celelalte telefoane, in caz ca nu merge sa poate apela la celalalt... |
#15
Posted 05 September 2004 - 21:30
Hai sa vedem... Are cineva Orange?!
Acolo cu cat timp inainte trebuie sa anunti ca reziliezi?... Nu mai stiu acum cum e, insa acum vreo 3-4 ani pe vremea dialog-ului stiu ca trebuia sa anunti cu cel putin 30zile inainte de terminarea anului printr-o scrisoare recomandata, altfel erai bagat inca un an in calcul daca nu percutai - gresesc cu ceva? Si pe atunci nu era vorba de nici un program de fidelizare... Acum cum mai e? PS: Se pare ca Zapp a avut de la cine sa invete, nu s-a trezit asa aiurea... asa cum s GSM-ul a inceput sa mai invete din tarifele Zapp. |
|
#16
Posted 05 September 2004 - 22:23
Da, intr-adevar au avut ce sa invete : partile proaste (rele). Pentru noi, clientii, evident.
|
#17
Posted 05 September 2004 - 22:31
Sper ca javrele de la Zapp sa invete intr-o zi ce inseamna sa isi bata joc de customeir in felul acesta (prin faliment, hopefully). Sunt o rusine pentru atmosfera de trust care se formeaza intr-o economie libera sanatoasa
Astfel de manevre nu pot decat sa raspandeasca ideea ca "Zapp == pericol" si sa inchida canalele pentru urmatoarele lor demersuri. Dupa porcariile pe care le-am avut cu acesti idioti, nici macar nu m-as apropia de viitoarea oferta EV-DO. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users