Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
cum se conduce un dCi
Last Updated: Dec 23 2009 02:57, Started by
AndyM
, Dec 26 2007 23:13
·
0
#19
Posted 28 December 2007 - 16:15
ce mi-ai dat aici a luat 'doar' ~520 intr-a 7a la 8000 si ceva..ma mai chinui poate poate..daca mai ai si altele pune aici sau daca nu ai chef zi-mi sa mi le dai pe yahoo...
|
#20
Posted 28 December 2007 - 16:25
Daca vreti sa tunati golful, downloadati asta, si copiati fisierele in dosarul golfului din data/cars
Attached Files |
#21
Posted 28 December 2007 - 17:49
badboyallyn, on Dec 28 2007, 11:47, said: really?cum ai facut?da si mie cateva hinturi ca nu am chef sa ma apuc de nebun..masini noi se pot adauga? am vazut ca ai modificat loganu poti sa-l faci si 4x4, sau cu tractiune spate. daca ii umblii la suspensii il faci jeep . dar eu am ramas doar la modificari asupra motorului si transmisiei . acum am luat si veyronu' si abia astept sa-l alerg. pe traseul cu zapada(nu snow rally) am iesit cu corvette 4x4 (american muscle) din zapada din care nu iesisem cu golfu R32. |
#22
Posted 28 December 2007 - 18:46
liwiu11evo, on Dec 28 2007, 17:49, said: am vazut ca ai modificat loganu poti sa-l faci si 4x4, sau cu tractiune spate. daca ii umblii la suspensii il faci jeep . dar eu am ramas doar la modificari asupra motorului si transmisiei . acum am luat si veyronu' si abia astept sa-l alerg. pe traseul cu zapada(nu snow rally) am iesit cu corvette 4x4 (american muscle) din zapada din care nu iesisem cu golfu R32. Daca il vreti luati-l PS. E traseu, nu masina Attached FilesEdited by AndyM, 28 December 2007 - 18:48. |
#23
Posted 28 December 2007 - 19:34
trase o fii el da greu cu draci..nu am reusit sa trec cu nici o masina de panta inainte de acul de par
Attached Files |
#24
Posted 28 December 2007 - 20:18
Intradevar. E cel mai greu traseu dintre toate. Eu am terminat de doua ori.
Cu ferrari f430 si vw golf. La ferrari am amintire ca a fost cel mai greu Apropo. Nici sa nu va treaca prin gand sa incercati sa-l faceti cu chevroletul, ca e imposibil. Va dau un pont. Nu turati masina la maxim. Daca o lasati linistita... pe drum mergeam cu ferariul la 60-70km/h in curbe in viteza 2-a. Dar daca o turati la maxim se invarte roata in gol si mai rau faceti Am sa incerc sa-l fac si cu A3 Attached Files |
#25
Posted 28 December 2007 - 20:21
stiu..dar aveam cutia automata..poate ca tu ai volan dar la mine cu mouseu e durere mare..cu multe nici nu am reusit sa plec dupa loc..golfu' nu mai merge.. f*ck it..
|
#26
Posted 28 December 2007 - 20:37
badboyallyn, on Dec 28 2007, 20:21, said: stiu..dar aveam cutia automata..poate ca tu ai volan dar la mine cu mouseu e durere mare..cu multe nici nu am reusit sa plec dupa loc..golfu' nu mai merge.. f*ck it.. PS. 210 pe zapada si urma o cuba. Nu cred ca vreti sa stiti ce a urmat EDIT. Da, am volan. Ori cum din mouse e mult mai bine ca din tastatura EDIT2. Terminai si cu bmw 330i Attached FilesEdited by AndyM, 28 December 2007 - 21:03. |
#27
Posted 28 December 2007 - 21:05
merge..mersi ..umblasem la ea..golf sa inteleg ca nu merge sa il modific?
am facut si eu..cu opel vectra.. ..merge super bine..grija mare sa nu sara de 5k/rpm ca acolo se ingroapa.. harta asta e cam idioata..in realitate nici mama lu tata lu ferrari si lu bugatti nu te scoate din curbele alea.. PS:da-mi si mie car.ini de la logan,clio,megan,bmw asta nou.. Attached FilesEdited by badboyallyn, 28 December 2007 - 21:06. |
#28
Posted 28 December 2007 - 21:17
Pai ce le-ai stricat?
Daca vrei sa modifici densitatea fumului si durata, intra la data/renderer/particles.ini si modifica valorile alea, daca stii putina engleza nu trebuie sa-ti explic ce face fiecare valoare Quote smoke { ; Car tire smoke (light; smoke from burning engines will uses a different particle system) ; Max #particle at once for a system max=50 ; Lifetime and variance (actualLifetime = life-life_var..life+life_var) life=5 life_var=3 ; Start size size=0.3 size_var=0.4 ; Growth of particle (m/s) growth=0.5 growth_var=0.3 Attached Files |
|
#30
Posted 28 December 2007 - 21:26
da..le-am stricat..odata ce am prins 200+++ cu logan tu ce crezi
mersi si de aston daca se mai poate si s4 cu honda civic tipe r si cu asta inchei..ca la restu nu am mai umblat PS:aston e maginific Edited by badboyallyn, 28 December 2007 - 21:34. |
#31
Posted 29 December 2007 - 20:04
am terminat si cu clio ...acum am prins miscarea..pot sa termin cu oirce masina care are destula putere sa urce pantele dar nici prea multa putere ca sa nu derapeze cand o turezi.. ..clio pot sa spun ca nu a derapat deloc turata la max..e drept nici panta aia dinainte de acul de par nu a urcat-o prea grozav dar are o stabilitate incredbila..i-am dat si 130 ..130 reali nu sa patineze..singurul loc in care am pierdut aderenta e incercuit aici..nu am fost atent,am intrat prea tare in curba si ma aruncat in sant..
Attached Files |
#34
Posted 30 December 2007 - 00:22
auziti. Vrei traseul contry pe zapada, dar e o problema copacii nu pot sa-i fac albi. Am incercat, dar se inverzesc de tot.
Deci daca vreti pe zapada, dar copaci cu frunze verzi, e ok ) |
#36
Posted 30 December 2007 - 00:25
da..vrem..dar sa fie cu pante mai abrupte a inceput sa-mi placa...
LE:sa nu o strici detot cum facu subsemnatu.. unele nu porneau..unele prindeau 5000000km/h etc.. Edited by badboyallyn, 30 December 2007 - 00:26. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users